האיטלקיות במפעלים האירופאים 2016/17:: יובנטוס שוב נשברת ברגע האמת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏15/7/16.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    https://pbs.twimg.com/media/DBbB0UGXsAAu7Zg.Xxx

    עוד ב-2011. יש גדול יותר מסבאטיני? אני די משוכנע שיש לאיש מכונת זמן והוא פשוט קופץ כל פעם כמה שנים קדימה כדי לראות מי יגמור תותח ומי לא.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    להתלונן על פערי איכות בסגלים זה הכי רומא שיש עכשיו.

    והאמת, יובנטוס עשו רומא אתמול במחצית השניה. חירבון טוטאלי של כל הפרות הקדושות כמו שיותם היטיב לתאר. מאכזב.
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  3. Dayatso #BlackAndWhite#

    הצטרף ב:
    ‏30/1/16
    הודעות:
    327
    לייקים שהתקבלו:
    129
    מין:
    זכר
    @אלעד בגדול אני מסכים, אבל ההבדל הוא שרומא מתלוננים ללא יכולת פיננסית להעמיד סגל טוב יותר, אנחנו להבדיל אלפי הבדלות, יכולים להעמיד סגל של טופ 5 בעולם אבל מעמידים סגל של טופ 20 ובונים על מאמן והרוח היובנטינית שיתעלו.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    גם אינטר רצו אותו מאוד באותה תקופה, הוא די בלט בברזיל והאופי שלו מנע ממנו את הפריצה בשלב הרבה יותר מוקדם.
     
  5. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר
    אם היה מגיע לאינטר, קאזימרו היה נראה כמו ספיר טאיידר.
     
  6. DUGRI Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    207
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שיש פערים גדולים ב11 בין יובה לריאל. יש לדעתי 5-6 שחקנים מההרכב של יובה שיכולים להיות באנקרים במדריד.
    ההבדל הגדול הוא בשחקנים שוברי השוויון. לריאל יש את קרוס, מודריץ' וכריסטיאנו, וליובה פשוט אין אף אחד בקליבר הזה. הם השחקנים שהכריעו את ההתמודדות ואם יובה רוצה לבצע את קפיצת המדרגה לטופ של הטופ היא חייבת להביא שחקנים ברמה הזאת.

    עם זאת, ולמרות שריאל קבוצה טובה יותר, אני לא חושב שמה שהלך אתמול על הדשא במחצית השנייה אפילו קרוב ללשקף את הפערים האמיתיים בין הקבוצות.
    אין לי הסבר לקריסה המנטלית המוחלטת של יובה אתמול דווקא אחרי מחצית ראשונה מרשימה. עם שחקנים כ"כ מנוסים וחזקים מנטלית, אלופי עולם, אלופי אירופה, פשוט אין לי הסבר להתרסקות הטוטאלית הזאת, זה כל כך לא מתאים ליובנטוס. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה יובה נראתה כל כך גרוע וכל כך חסרת אונים במשחק חשוב, זה היה יותר מזוויע מהמחצית הראשונה בברלין. וזה מפתיע במיוחד בהתחשב בבטחון ובשקט שיובה הפגינה במחצית הראשונה.


    ודבר אחרון, ראמוס הגדיר אתמול מחדש את המושג טינופת.
     
    Don Joan Roman ו-Dayatso אוהבים את זה.
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    עוד לא עברו 24 שעות, ואחרי לילה עצוב מאוד אני מוכן לכתוב כמה מילים,זה ללא ספק היה ההפסד הכי כואב שאני זוכר.

    קודם כל תודה לקבוצה, אני(שכל הזמן מואשם פה בנאחס ושאני לא מעריך מספיק את יובה) לא האמנתי שבכלל נגיע מרחק נגיעה מטרבל כלכך מהר אחרי ברלין. אז תודה ליובה על עוד שנה מדהימה.מקווה שנגיע למעמד הזה שוב בקרוב..

    לגבי המשחק:
    הכנה רעה שלנו,כבר במחצית הראשונה ראו שריאל באה מוכנה והלכה חזק דרך האגפים,קראבחל פצוע התעלל בסנדרו, ובארצאלי פשוט לא מספיק מהיר בשביל מרסלו. 3 שערים באו מהאגף , כמעט כולם מזכירים את השער הראשון של ספרד מיורו 2012,לא יודע עם זידאן ראה את המשחק הזה כחלק מההכנה , אבל בכל שלושת הגמרים שההגנה של יובה שיחקה(כולל יורו 2012) היא חטפה שערים מאותם מצבים בדיוק.
    קייליני איבד את רונאלדו פעם אחר פעם, וגם כשהם לא הבקיעו ריאל היו מאוד מסוכנים.
    מעבר להגנה גם מקדימה היינו רעים, פיאניץ׳ דווקא היה סביר וניסה לקחת אחריות, אבל דיבאלה(וואו כמה איבודי פוזשן אתמול) והיגוואין היו נוראיים.
    כמובן שכשההגנה שלנו רעועה אין לנו מה למכור.

    לגבי העניין המנטלי - אחרי השער השני בופון התיישב ליד השער(לא יודע עם ראו בטלויזיה) ולא זז איזה 20 שניות, זה אמר הכל. הרמנו ידיים אחרי השער השני,זה שבר את כולם מנטלית(חוץ מדני אלבס)
    אומרים שהBBC ובופון הם חוליית הגנה היסטורית, אז איך תסבירו את זה שלא סופגים כל הטורניר אבל ב3 גמרים ההגנה הזו ספגה כבר 11 שערים? חייבת להעשות עבודה בנושא הזה - פעם אחת זה מקרי,3 זה כבר מגמה.

    התקפה- היגוואין לא שווה את הכסף ששילמו עליו,כן זה חוכמה להגיד את זה עכשיו כי אלו הרגעים שלשמם הוא בא. השערים שלו השנה היו חשובים,אבל זה חשוב יותר.
    חייבים עוד אופציות, מקווה שיהיו לפחות 2 שחקני התקפה חדשים.

    קישור- אני לא צריך לחזור על המנטרה שלי מתחילת השנה, כי הפעם אני לא אוכל את הכובע, אלא לצערי צודק.
    למינה היה שבור אחרי המשחק וישב משריקת הסיום רחוק מאוד מכולם, מניח שהוא לא יהיה איתנו בשנה הבאה.

    לגבי בופון- כואב הלב,פשוט ככה, לא חושב שהוא יכל לקחת את הכדור(דפלקשן זה תמיד מטעה,גם לחכמים שאף פעם לא עלו על דשא וטוענים שזה היה מספיק רחוק) אבל אין ספק שהוא לא ילד.

    דיבאלה- היה נוראי וגם בכה והיה נראה מרוחק בסיום, מקווה שהוא ישאר איתנו.

    זהו,היה נורא ואיום, ריאל היא באמת הקבוצה הטובה בעולם כרגע.
     
  8. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    למשל?
     
  9. eran.m Member

    הצטרף ב:
    ‏16/3/08
    הודעות:
    499
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    מאכזב , מאוד מאכזב ( גם אני כמו ליאור רציתי שיובנטוס ינצחו מהסיבות שנקב בהן + מה שיותם כתב , כנראה שבתקופת החיים שלי ולא רק שלי לא נגיע לזכיה #12 ( תודה לך סילביו ( על הזנחה של עשור + ) )
    ברגע שנפתחה המחצית השניה וראיתי שיובנטוס לא תוקפים את ריאל מדריד אמרתי לחבר שאני לא מבין למה זה קורה ולמה יובנטוס נותנים להם לעשות כרצונם במגרש ושהם עלולים לשלם על זה ( כאילו שליובנטוס נגמרה הסוללה ) , לא עברו יותר מ 4 דקות והגיע השני ( אומנים גם הוא מדיפלקשן ( שני במספר ) אבל אני לא חושב שב 2 המיקרים היתה השפעה על כיוון הכדור ) ) , קצת בעייתי לאבד קשרים אחוריים כמו פוגבה ווידאל ועוד יותר למצוא להם מחליפים ראויים.
    לגבי היגואיין מעולם לא " החזקתי ממנו " בתור חלוץ גדול ( רחוק מלהיות שווה 94 מליון אירו ) שחקן של " מעמדים קטנים " אם לדייק למזלם של יובנטוס ( אם יש בזה מזל ) היה גרוע כמותו בצד השני ( בנזמה , רק שלמזלם הוא לא הגו טו גיי בהתקפה שלהם ) , זה היה הימור בטוח שהגרוע הזה לא יופע לגמר ( אין הימור בטוח מזה ) , דוקא היתה לי תחושה טובה לגביהם לאחר שהעיפו את ברצלונה ( וזה די התממש עד תחילת המחצית השניה ).
    מצער ומתסכל 5-
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    נוק אאוט טקטי זה כשאתה גובר או על יריבה ברמה שלך או על יריבה טובה ממך. מה שהיה אתמול זה לא נוק אאוט טקטי אלא ניצול של כלים הרבה טובים יותר. בוא אני רק אזכיר לך את הצחוקים הרועמים בפורום כל פעם שקישרו אלינו את מודריץ' או קרוס. אז כן מגיע לזידאן ריספקט, ניהול משחק נהדר אבל בוא לא נהפוך אותו לקאפלו בגמר 94.

    לגבי ה-BBC, הם האחרונים שצריך להפיל עליהם את ההפסד. נתנו מעל ומעבר. אני אומר לך חד משמעית שעם בלמים פחות זה שביעיה לפחות. אז שער אחד הם חטפו מדיפלקשיין, ושער אחד הם חטפו מהסתננות של רונאלדו,לא של מוחמד סלאח, של פאקינג רונאלנדו. אני יודע שאחרי שאתה חוטף רביעיה אתה ממהר לפרוק עצבים על כל מה שזז,אבל בוא נרגע קצת

    לגבי היגוואין, אני לא צריך לספר לך שמחירי ההעברות עלו פלאים ב-10 שנים האחרונות. רונאלדו היום לא היה עולה 94 מיליון,הוא היה עולה 94 מיליארד. אין מה לעשות יותם, היום אם אתה רוצה חלוץ בסדר גודל של היגוואין אתה צריך לשלם 90 מיליון . בזכות אותו היגוואין לקחת אליפות על הראש של רומא ונאפולי בכושר מטורף, ובזכות אותו היגוואין הגעת בכלל לגמר. להגיד ששילמנו על היגוואין 90 מיליון בשביל משחק מאד ספציפי שגם בכלל לא בטוח שהיינו מעפילים אליו זה לא רציני,ואני בטוח שזה לא מה שהנחה את מארוטה להביא אותו. מה גם שמזמן החזרנו את ה-90 מיליון האלה, זה לא שיצאנו לאיזה הרפתקאה מסוכנת עם הארגנטיני ונשארנו בלי התחתונים.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    מכל המלל שנשפך פה הדברים הכי נכונים נאמרו על אלגרי.
    הבן אדם מאמן ענק אבל הוא קפא לנוכח השינויים של ריאל ושילמנו על זה בענק, זה אכבר נוקאאוט טקטי.

    למרות שקרוס ומודריץ' הם רמה מעל פיאניץ' וחדירה, קרבחאל רמה מעל אלבס וכריסטיאנו רונאלדו 2 רמות מעל כל מי ששיחק אמש מבחינת ווינריות אבל באמת שהכתובת הייתה על הקיר מתחילת המחצית.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  12. DUGRI Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    207
    מין:
    זכר
    בופון, בונוצ'י, קייליני, אלבס (למרות שקרבחאל נפלא), דיבאלה, היגוואין, גם סנדרו לא נופל ממרסלו לדעתי.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    העדיפות היחידה שלך היא בבלמים ובשוער. סנדרו מגן גדול, אבל הברזילאי שלהם לא נופל ממנו ויש שיגידו טוב יותר(ביניהם מאמן נבחרת ברזיל צ'יצ'ה). אני מאד אוהב את היגוואין ואת דיבאלה, אבל להם יש שחקן שהוא מעל כל המשחק הזה, וכשאתה מוסיף לזה שחקן מעולה כמו איסקו ואחד כמו בנזמה,שעם כל הביקורת עליו התיאום בינו לבין רונאלדו מצויין אז אתה מקבל חלק התקפי טוב יותר. וזה עוד אחרי שדילגתי על הקישור שזה ממש בוגרים נגד ילדים. והרי הכל מתחיל ונגמר בקישור. ה-11 שלהם טוב בהרבה משלנו, וזה עוד מבלי לדבר על הספסל. הם מעלים מהספסל את אסנסיו(שכבש את הרביעי) ואת גארת בייל, בזמן שאתה מעלה את אייל משומר.
     
  14. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    אולי רק בופון. ואם ניהיה לארג'ים גם בונוצ'י. כל השאר נופלים מהמקבילים שלהם, חלקם משמעותית.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    כשמבקרים את אלגרי והשלישייה בהגנה צריך לזכור שהם הגיעו לגמר אחרי שעברו בצורה מדהימה את ברצלונה עם סמי חדירה כשחקן הרכב קבוע. הגנה היא רק חלק מהמשחק, כשהקישור וההתקפה מפסיקים לתפקד כמו שקרה במחצית הראשונה אז כל שער מוציא את ההגנה מאיזון. מחצית ראשונה למרות שרונאלדו הגיע לשני מצבים של שער (וכבש אחד) הם עשו אחלה עבודה.
    אף אחד לא שאל את עצמו, למרות השערים שהיגוואין כבש השנה איך זה שהקבוצה שהוא עזב, השחקן המוביל שלה להזכירכם, כובשת פחות או יותר את אותה כמות שערים ומשיגה את אותה כמות נקודות, עם אותם שחקנים (להוציא כמה משחקים של מיליק בהתחלה)?