האיטלקיות במפעלים האירופאים 2018/19:: יובנטוס - אייאקס, נאפולי - ארסנל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏23/7/18.

  1. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,851
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    אכן הופעה שנעדיף לשכוח ורע מאד שהארי קיין הבקיע את השער השני בוומבלי, בעיה רצינית המשחק בעוד שלושה שבועות. טוטנהאם תגיע עם הגב אל הקיר אבל הם קבוצה לא פחות טובה מאיתנו והכל פתוח.

    התפקוד של נאיינגולאן היום ב-4-3-3 לא עושה לו טוב. הוא אמנם חזר מפציעה ושיחקנו מול אחת מ-3 הטובות בעולם, אבל עדיין.
     
  2. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    חבל שלא נאפולי ולא אינטר השכילו לנצח מה שהיה מעלה אותם לשמינית.

    על פניו הם במצב טוב אבל הכל יכול לקרות
     
  3. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    יש רק נינג'ה אחד וקוראים לו אלאן.
     
    Gianzola, DRORIKO ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  4. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    ללא שום קשר לטוטנהאם, התוצאה של אינטר טובה בעיניי. לפני תחילת העונה חשבנו שכדי לעלות צריך להוציא 4 מטוטנהאם ו-6 מאיינדהובן, והנחנו שלברסה נפסיד פעמיים. אני שמח שלפחות הוצאנו נקודה מברסה, ואני בהחלט לא חושב שזה משחק שצריך לשכוח, לא היינו כאלה גרועים, מה שהיה על המגרש שיקף בדיוק את פערי הרמות בין שתי הקבוצות, קבוצות יותר עשירות וטובות מאיתנו מקבלות רביעיות וחמישיות מברסה, אנחנו לפחות ידענו לא להתפרק.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,670
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אם אחרי ההגרלה הייתי אומר לך שתעשו תיקו עם בארסה היית חותם על זה בשתי הידיים אז איך זה הפך להופעה שתרצו לשכוח? את המחצית הראשונה לא ראיתי(הבנתי שהיתה עדיפות ברורה לבארסה) אבל בשניה היו לא מעט דקות שהייתם בעניינים. ואגב שגיא כהן ממש מגזים לגבי הנדה. אני לא יודע מה היה במחצית הראשונה, אבל בשניה הוא לקח כדורים שהוא חייב לקחת ושגיא הפך את זה להצלות שלא מהעולם הזה(ולא שלהנדנוביץ׳ חסר כאלה). אגב דה וריי עם משחק מעולה, למרות הפאשלה בגול.
     
  6. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,851
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    נרצה לשכוח מכיוון שיצרנו מעט מאד והלחץ הגבוה לא היה אפקטיבי. נוסף על כך הנדאנוביץ' נדרש להציל יותר מדי כדורים (אני לא ראיתי שום הצלה יוצאת דופן, כל ההצלות שלו הן כדורים שהוא צריך לקחת).

    בוודאי שמצבנו בבית משביע רצון; אבל הוא משביע רצון בשל היכולת במשחקים הקודמים ובשל כך שטוטנהאם פישלה שזה נהדר.

    אני מאד אופטימי לקראת המשך הדרך.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,670
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מן הסתם היכולת נגד בארסה תהיה פחות טובה מאשר נגד טוטנהאם ואינדהובן כי היריב הוא קשה יותר. אני יכול להגיד לך שלפחות במחצית השניה נראית הרבה יותר טוב מאשר בקאמפ נו, אז התבטלתם לגמרי.
     
  8. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    בעוד שעתיים שריקת הפתיחה במוסקבה.
    לפי הפרסומים שלי לפחות יצא לקרוא - התכנון הרומאי היום הוא לפתוח עם סאנטון כריסטאנטה וקלוייברט ג'וניור החל מהדקה הראשונה + פלורנצי כקיצוני באגף ימין (אונדר על הספסל)
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,670
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    בהצלחה לרומא. מגרש לא פשוט בכלל, אבל רומא כבר הראתה שהיא יודעת להתעלות באלופות, עם דגש על דז׳קו.
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    אני לא מסכים בקשר לחלק השני של ההודעה. עם כל הכבוד לבארסה, ויש כבוד עצום (במיוחד לסוארז וראקיטיץ׳), אני חושב שאנחנו האדרנו אותם אתמול. היו להם משחקים טובים לאחרונה, וחייב לציין שזה בד״כ במשחקים היותר גדולים, אבל היו להם גם פאשלות נגד הקבוצות הקטנות. לא יודע אם מדובר בגישה שונה למשחקים או משהו כזה, אבל זו לא בארסה בלתי מנוצחת, בטח בלי מסי ואומטיטי. אם בקאמפ נואו עוד יכלתי לסבול את ההתבטלות במשך רוב המשחק, אתמול לא. 80 אלף אוהדים במאצה, אנחנו באים לנצח ולטרוף את הדשא, וזה לא קרה. התאכזבתי מהיכולת, חשבתי שאחריי המשחק בברצלונה השחקנים יבואו באטרף של החיים, אבל זה לא קרה. זה לא שהיה מדובר במשחק גארבג׳ טיים, אלא ההפך, היה מדובר במשחק קריטי להמשך הקמפיין. אני חושב שבארסה בלי מסי לא יותר טובה מיובה (ויש מצב שגם עם היא לא טובה יותר), ואני בטוח שמול יובה נבוא בגישה אחרת. זו הסיבה שאני מאוכזב מהיכולת, כי אני יודע שאנחנו יכולים להראות יותר ואני בטוח שאם נצבור ביטחון נראה יותר. אני לא בא בתלונות קשות לאף אחד, בטח לא לספאלטי, אבל מותר להתאכזב גם מדברים כאלה.

    במבחן התוצאה אני סבבה, כל עוד לא הפסדנו אנחנו ביתרון על טוטנהאם (שהפסידה בבית לבארסה) וזה יכול להוות פן מכריע במאבק. אני חייב לציין שהסטטיסטיקה ממש לא מתארת מה שקרה אתמול, ולא היה יום גדול של הנדנוביץ׳ ולא קרוב לכך אפילו. בארסה לא הפסיקו לבעוט מרחוק ובעיקר למרכז השער, וגם הגול זה גול של שוער. הם היו ראויים לגול כי הם פשוט היו טובים יותר, ולכן הצדק נעשה, אבל אני לא חושב ש״ניצלנו מתבוסה״ כמו שהטוקבקיסטים מתארים. מעדיף מצב אחד כמו של איקארדי על פניי 5-6 בעיטות ממצבים פחות נוחים שירשמו בסטט׳ כבעיטות למסגרת אבל בפועל לא יהוו איום ממשי.

    אני פחות רוצה להתעמק במי שהיה פחות טוב אתמול, כי זה יקח די הרבה זמן, אלא בחיובי. שקריניאר נפלא והוא ככל הנראה אחד הבלמים הטובים ביותר בעולם היום. דה פריי היה במשחק מאוד בינוני (טעות נוראית בגול, בעיקר בגלל שהוא תפס את הראש ועמד במקום לרוץ חזרה) ושקריניאר שיחק עם המון שקט, אני נהנתי לראות אותו ואני חושב שכל מה שהוא מבקש צריך לתת לו. אמרתי ואמשיך להגיד שאין לנו נכס מקצועי כמוהו, גם לא מאורו.
    ואלרו הכניס אותנו למשחק והוא בהחלט מהשחקנים הטובים ביותר של אינטר מתחילת העונה (בדקות ששיחק), הפס ששיחרר לפוליטאנו בחצי מספרת היה מבריק והראה על האיכויות שיש בבחור.
    ספאלטי עם ניהול משחק מצוין לטעמי, החילוף של לאוטארו בברוזו היה חכם ונכון, ובסופו של דבר ללאוטארו היה חלק מכריע בגול עם שני דריבלים נהדרים בקצה הרחבה ופס רוחב שייצר את המצבים של וסינו ומאורו.

    במחזור הבא ספאלטי עומד במבחן. אנחנו פוגשים קבוצה דומה לנו מבחינת רמת הסגלים (אלמלא אריקסן הייתי אומר ששלנו יותר טוב במעט) ובנוסף אני חושב שספאלטי ופוצ׳טינו די דומים מהבחינה ששניהם מאמנים פנטסטיים מבחינת רמת הכדורגל והטקטיקה, אבל ברגעי האמת לרוב הקבוצות שלהם קורסות. זה הזמן של ספאלטי לגרום לקבוצה להתעלות במשחק חשוב, כי בואו נגיד את האמת, בניצחון על טוטנהאם לא היינו שווים ניצחון מבחינת היכולת (ואני מודע לכך שהסגל של טוטנהאם רץ כבר הרבה זמן בעוד שאנחנו בתהליכי בנייה). דברים השתנו, אינטר חזקה מאוד והמון קרדיט מגיע לספאלטי על השבועות האחרונים בליגה, ועדיין זה משחק שיכול להוות סוג של קפיצת מדרגה עבור אינטר. ניצחון על טוטנהאם בלונדון, או אפילו ״תיקו עם יכולת ששווה ניצחון״, יהיה פנטסטי ויתן המון תקווה להמשך העונה. הפסד ייבאס מאוד ויגרום לנו להתקפי לב מול ההולנדים, אבל התקווה תישמר, גם אם פחות ממקרה של ניצחון. בסה״כ טוב להיות אינטריסטה בימים האלה.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,670
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    קשה לי לנהל דיון על משחק שראיתי רק חצי ממנו, ובכל זאת התרשמתי לטובה מהמחצית השניה. אמנם בסן סירו, אמנם בלי מסי, אבל עדיין מול יריבה שמוכשרת ממכם בהרבה, הכי קשה שפגשתם העונה. אני אישית לא ראיתי שם התבטלות.
     
  12. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הרכב קצת מוזר של רומא לא?
    הבנתי שאונדר היה חלש מול פיורנטינה אבל עד כדי כך שפלורנצי עולה בכנף? לא יודע מה הוא יכול למכור שם יותר מדי אלא אם כן EDF מתכוון לשחק רק על הגבהות לדז'קו.
    קלייברט וכריסטאנטה הכי מעניינים היום, אולי סוף סוף יראו קצת למה הביאו אותם לרומא.
     
  13. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    רומא קבוצה לא מאומנת.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,670
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    טל עזוב את זה, דיפרה עשה ניתוח ליזר? עכשיו אפילו המראה ההיפסטרי הלך לו.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,670
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    זניולו צריך להגיד תודה לבלם הרוסי שתיקל אותו עכשיו. אם הכדור הזה בטעות היה נכנס הוא היה מקבל כזה הייפ שהיה מסובב לו את הראש לגמרי.