האם רביבו ראוי להיות קפטן נבחרת ישראל?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏25/8/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    נתחיל מיזה שאני דווקא מהאוהדים שכן מבינים את רביבו ואין בעיה עם הפרישה שלו והחזרה שלו לנבחרת זה מצב שקורה.. אבל למרות זאת אני לא חושב שיש לתת לו להיות הקפטן של הנבחרת מכל הסיבות שאמרתם פה. ומלבד זאת יש עוד סיבה שלא צוינה והסיבה היא שנכון להיום רביבו הוא לא אותו רביבו של לפני שנה ולפני הפרשה היום מינוי הקפטן מעורר גל גדול של ביקורת כנגד השחקן מצד האוהדים ומצעד התקשורת. בשביל השקט התעשייתי של הנבחרת אני חושב שאין צורך לתת לו את תפקיד קפטן הקבוצה... ונוסיף לזה את יתר הסיבות שציינתם..

    למי כן מגיע? ברקוביץ... אין ספק הוא פליימקר ענק והנבחרת חשובה לו וכו'.. אבל הוא כבר מעבר לגיל של להיות קפטן נבחרת קפטן זה דבר שאתה לוקח אותו היום ונשאר איתו 6 שנים ומעלה.. דבר שניהיה הסמל שלך.. כרגע לתת לברקוביץ ועוד שנתיים 3 למישהו אחר ניראה לי מיותר... כי במשך הזמן הזה אין הרבה משחקים זה לא כמו בקבוצה רגילה...

    אז אם לא ברקוביץ אחד השחקנים שיהיה צריך לקבל זה אחד השחקנים הצעירים של הנבחרת שניראה שיש לו עתיד מבטיח שהנבחרת חשובה לו שהוא מנהיג.. לפי דעתי יש שתי אפשרויות האחת אומרת יוסי בניון יהיה בעתיד ובנתיים עד שהוא התשלב אז לתת את זה זמני למישהו למשך חצי שנה. ואז לעביר לו כי לפי דעתי ללא ספק הוא בהחלט יהיה ראוי לזה בעתיד.

    אם לא לבניון אפשר לתת לשמעון גרשון.. למרות שרבים שונאים אותו הוא גם מנהיג וגם שחקן מצויין... ואין סיבה שלו לתת למנהיג ההגנה את תפקיד הקפטן..
     
  2. דל-פיירו המלך Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    172
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב במשחק הספציפי מול ליטא אני חושב שהיה נכון לתת לבנאדו את סרט הקפטן כי ברקוביץ,בנין וכל הגדולים לא שיחקו!!
    רביבו לא היה אמור לקבל את הסרט כי זה לא נראה טוב שהוא עוזב ובסך הכל אחרי שני משחקים שלהנבחרת והוא חוזר וכבר כקפטן!!

    אני חושב שמגיע לו להיות בנבחרת-אולי לא כקפטן,אבל זה תלוי כבר במי שבהרכב-כי בארץ הקפטנים נפצעים בדרך כלל הרבה!!
    למה מגיע לו??
    כי בסך הכל הוא רוצה לטובת המדינה ומתעמץ בשבילה,אז אולי הוא לא מצליח בנבחרת כמו ברקוביץ' אבל בואו נזכיר לכם שגם בקאהם לא התחיל טוב בהתחלה בנבחרת-והיום?? הוא הקפטן!!
    ואל תגידו לי שהדמעות במשחק ה5-0 מול אוסטריה היו זיוף מול המצלמה כי זה לא היה-הוא שמח מאד והיה מרוצה בשביל הנבחרת!!!

    בלי קשר אני חושב שקפטן בנבחרת צריך להיות זה שיש לו את הכי הרבה הופעות מאותם 11 שפותחים בהרכב-רק אם יש משהו שמונע או עדיף שלא!!!
    אבל זו הדעה שלי והיא לא חייבת להיות נכונה-ככה אני עושה במנג'ר(אבל רק בנבחרות),בקבוצות זה חייב להיות ישראלי,כאילו אזרח של המדינה שלו ואז לפי כמה שנים הוא תרם למועדון!!