האם תם עידן בעלי קבוצות זרים בספורט הישראלי?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ישראל היום, ‏3/2/10.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    938
    ארקדי גאידמק הוא הקורבן הכי גדול של האינטרסנטיות הישראלית, רק יוסי מילשטיין בעצמו "שדד" ממנו מאה ועשרים מיליון שקל, והיו עוד הרבה אנשים שניצלו את העובדה שהוא בסך הכל רצה מדינה שבה יוכל לשים את הראש בשקט ולנוח מהניסונות של הצרפתים להאשים אותו בכל מיני דברים שלא בטוח שיש בהם פשע.
     
  2. ישראל היום Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/10
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "הוא זכאי, הוא זכאי" ( להקת אריה דרעי עם הסולן החדש שלמה בניזרי ). בשבוע הבא הופעת אורח בצפון עם הזמר אברהם הירשזון.

    מאמצים אדירים לצרף ללהקה את אהוד אולמרט ומשה קצב. :aaarofl:
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    938
    לא יודע אם הוא זכאי או לא זכאי, אני רק יודע שבמיוחד בצרפת אדם יהודי שיש לו המון כסף זה תמיד מקור לבעיות ולהאשמות שהן לא תמיד נכונות, אם בית דין שנמצא מחוץ לצרפת, במקום כמו אנגליה היה אומר שהוא אשם הייתי מאמין בזה הרבה יותר מאשר כשמדובר במערכת המשפט של צרפת.

    בכל מקרה שיהיה בריא זה הכי חשוב, כי הוא איש יקר, בדיוק כמו גומא אגייאר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/10
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ארקדי גאידמק לא קורבן ולא נעליים.

    עם כל הכבוד לארקדי גאידמק, הוא זה שפיזר כספים בבית"ר בלי חשבון וזרק במשך שנתיים סכום דמיוני של 300 מיליון שקל, סכום שיכול להספיק ל-7 שנים (בערך של 40 מיליון שקל קצת יותר וזה מספיק בהחלט ללכת ראש בראש עם חיפה).

    עכשיו ארקדמי גאידמק החליט מהסיבות שלו לבוא ולהשקיע בחברות בארץ, תוך כדי זה שהוא קונה חברות בסכומים דמיונים הרבה יותר מהערך שלהם וזה לא משנה אם עבדו עליו או לא, זו היתה האחריות שלו, ורק שלו לבדוק את הנכסים, ואם הוא לא עשה את זה והאנשים שהיו אנשי סודו, ולא הישראלים אלא הזרים, לא הצליחו למצוא בשבילו תשובות טובות זה בעיה רק שלו.

    זה הוא שהוציא מיליונים על פרופוגנדות וקמפיינים לבחירות כראש עיר של ירושלים אחרי שהוא נמצא בארץ אולי שלוש שנים, ולא רק זה, הוא לא נמצא אפילו כדייר קבע פה, הוא חש שאם הוא יתרום מיליונים פה וזה זה מה שישנה את הדיעה של האנשים כלפיו אבל אנשים לא טיפשים, מהסיבה הפשוטה, אם הוא היה רוצה להיות ראש עיר ולתקן דברים הוא היה צריך להיכנס לאט לפוליטיקה ולעירייה גם אם זה אומר תפקיד זוטר וגם להיות כמה שנים דייר פה בקבע וחי פה בלי טיסות למוסקבה וחזרה אחרי כמה חודשים, אולי אז באמת, הדברים היו נראים אחרת.

    אבל נציין גם את העובדה שהיתה נגדו חקירה מבוססת של חשד להלבנת הון בישראל, לא ציפים שאדם כזה יבחר לראש עיר או שאזרחים יבחרו בבן אדם כזה נכון? אז איך הוא רצה בדיוק להצליח פה? מצד אחד הוא עשה דברים טובים לציבור אבל מצד שני הוא ניסה להרוויח ולהונות את המדינה והציבור.
     
  5. ישראל היום Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/10
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארקדי גם לא התייצב למשפטו בארץ, וטיפול טוב יותר נגד בעיית הלב שלו הוא היה מקבל בארץ, גם אם הוא יורשע ויצטרך לשבת בכלא ישראלי. הפושע לא הורשע בצרפת לבד. הפושע חייב כסף להרבה אנשים, ומכיוון שהתרומות שלו מקורן בכספי גניבות ופשעים, הוא יצור בזוי.

    גומא הוא סתם מיסכן שזקוק לטיפול, ושניצלו ומנצלים אותו עד היום. רק מינוי אפוטרופוס בפיקוח בית משפט יעצור את ניצולו הציני, ויפנה את כספיו כדי להעניק לו את מיטב הטיפול הרפואי, ולמשפחתו את המשך הרווחה הכלכלית שהיו מנת חלקם טרם אישפוזו הכפוי לפני שלושה שבועות.

    מי שממשיך לקחת ממנו כספים, או מייחל לקחת ממנו כספים, הוא אדם בזוי לפי כל קנה מידה אנושי.

    צריך להניח לו, ולתת לו להחלים, וטוב שהוא מנותק מהסביבה, זוהי דרך הטיפול המקובלת לאנשים חולים במצבו.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    הבנאדם הורשע בבית דין צרפתי וזה לא כמו עם דרייפוס, שהיה משפט אנטישמי לכל דבר.
    עכשיו זה לא המאה ה- 19, מה גם שבישראל הוא מבוקש לחקירה ולמעשה כבר יכול להפתח נגדו משפט.
    אף אחד לא ממש יודע איך הוא נהיה מיליארדר. בעצם כנראה כן יודעים. את ה"מכה" הוא הביא באנגולה, אחרת בשביל מה הייתה לו אזרחות שם?

    ארקדי הוא עבריין נמלט ובשום פנים ואופן לא מסכן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/10