הבעיה הדמוגרפית במדינת ישראל

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Dennis Bergkamp, ‏28/11/05.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    הכל הגדרות,בעיקרון אותם ערבי ישראל הם ממוצא אתני פלסטינאי,אבל בעלי אזרחות ישראלית. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני הציטוט שהבאת ספוקטלטיבי מאוד. אני רוצה מספרים מדוייקים של כמות האוכלוסין היום וכמות הילדים היום ומתוכם כמות הנשים (אני למשל יודע בוודאות שרוב הילדים בחברה הערבית הם בנים ולא נשים באופן מפתיע). אחרי שיהיו לך הנתונים האלה ותבין שאתה קצת מפריז, אז נדבר.

    אם ישראל רוצה אפשר תוך שנים בודדות להביא למצב שההתרבות המטורפת של הערבים תתמתן. הדבר היחידי שאני בתור אדם מוסרי מוכן לשקול הוא להציע לערבים מענקים רציניים כדי שיעברו להיות תחת שלטון פלשתינאי. במקרה כזה... זו כבר פחות בעייה שלי.

    בכל אופן ההבדל ביני לבינכם זה שעם כל הלוקל-פטריוטיזם אני גם מנסה להיות מעט הומני, מוסרי והגיוני.

    ובלי קשר מצחיק שמתעסקים בבעיה דמוגרפים שעשויה באופן תיאורטי לצוץ בעוד 20 שנה כשבקצב הזה עוד 20 שנה רוב החברה פה תהיה בכלל דתית-חרדית ונהיה יותר קרובים להיות מדינת הלכה, אבל זה כבר נושא לדיון אחר.
     
  3. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מבין את העקרונות ה"גזעניים" של המדינה ולדעתי כל עוד ליהודים יש מדינה אחת אני מסוגל להצדיק אותם אפילו. אבל דמיינו מצב שהמדינה אכן מודיעה לאלפי ערבים שיש להם ככה וככה זמן לעוף מכאן, לאן להעיף? מי יממן את זה? איזה מדינה בכלל תרצה לקבל אותם? זה המינימום שידרשו מישראל להפגין אם היא תרצה לעשות מהלך כזה, ואני לא רואה יותר מדי אפשרויות, כמו שאף אחד לא רצה את הפלשתינאים כשהמדינה הוקמה, אף אחד לא רוצה אותם (או את ערביי ישראל לצורך העניין) אצלם, בשביל מה?
     
  4. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדש, הומני ומוסרי זה השיקולים האחרונים במקרים כאלה. לצורך העניין, גם פטריוטיזם. הגיון, לעומת זאת, עומד בראש.

    בכל מקרה, פרט לתמיכה כללית בתוכנית ליברמן (התנתקנו מגוש קטיף? תתנתקו מאום-אל-פאחם!), אני באופן אישי לא רואה שום פתרון זהב, רק כמה רעיונות. בסך הכל, אני מסכים שמה שיפתור את בעיית המוסלמים בכל העולם היא רק שיפור איכות חייהם (וכל עוד הם מסרבים להתקדם, המערב חייב לתת להם בעיטות בתחת). אבל אני לא בטוח בקשר לרלוונטיות במקרה הנוכחי. אנחנו מדברים על פרק זמן קצר מדי, בפצצת זמן מדינית.
    אז מה כן פתרון? לא יודע. אבל עליהם אי-אפשר לסמוך. הם בחיים לא יוותרו מיליון סוכנים מושתלים פוטנציאליים בתוך ישראל. הפתרון יכול להגיע רק מצד ישראל.
     
  5. Waters Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    1,961
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי עם קצת לחץ מהמערב, השלטונות במדינות הערביות יהפכו להיות סוף סוף דמוקרטיים ולא דיקטטורים מלוכניים... כך גם תעלה רמת החיים ואולי יהיה אינטרנס כלשהו מצד ערביי ישראל לעבור לירדן או ללבנון ששם אגב, רמת החיים לא כ"כ נמוכה ואני מדבר על הערים הגדולות.
     
  6. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    קצת לחץ?הצחקתי אותי...