הגביע האנגלי - 2019/20

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏8/11/19.

  1. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ללא הישגים משמעותיים(בסטנדרט של ארסנל כמובן) שפירושם העפלה לליגת האלופות ארטטה יכול לשכוח מזה שאיזושהי קבוצה גדולה יותר מארסנל תפזול לכיוון שלו, לפחות כרגע ארסנל זו התקרה אליה הוא יכול להגיע ואם לא יחולו בסגל השחקנים שם שינויים מאוד מרחיקי לכת בפגרה אני מתקשה להאמין שארסנל תצליח להגיע לטופ 4 ובמיוחד שעכשיו מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נמצאות בתנופה שיכולה רק להתעצם בעונה הבאה.

    למרות הזכייה אתמול בגביע אני עדיין בדעה שהמינוי של ארטטה(ובמיוחד החוזה עליו החתימו אותו) היה שגוי אבל רק העונה הבאה בה הוא יקבל בפעם הראשונה את המנדט לבנות את הקבוצה תוכיח האם אני צודק או טועה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא אוהב את מינוי "העוזר של", שהיה מעביר עונה על הקווים של קבוצה קטנה יותר ואז מגיע. יש הברקות ויש גם...קרלוס קיירוש שהיה דומיננטי ליד פרגוסון, כך סיפרו לי, ובריאל מדריד היה חרבנא. אבל איזה מאמן יוציא יותר מהסגל של ארסנל? היו תקופות שהיה חסר לארסנל בלם (אם תשאלו אותי, אף בלם לא מתקרב לרמה של קמפבל) וקשר אחורי ל-11 (פלאמיני חצי עונה? טוריירה? מה היה לנו?) כדי להיאבק על אליפות לטעמי, לא פחות. עכשיו אפשר לספור 2-3 שחקני הרכב ברמה גבוהה, השאר 'בדרך לשם' והרוב לא יגיעו. אני מאוד מקווה שההשקעה הזו עבור פפה בקיץ (לא פוסל אותו, אבל האם יתקרב ליכולת מליל?) לא תוקעת את המועדון לטווח הקצר, יחד עם אוזיל שהוא לאט לאט עובר בייליזציה.