הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות 2013/14

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י HapoelFan, ‏29/8/13.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    בוא נגיד ככה, כסף גם היה אז, פוליטיקה, שימוש בסמים אסורים, ומכירת משחקים גם קרו לפני ז'אן מרק בוסמן, אבל בגלל איסור שיתוף 11 זרים קבוצות פחות עשירות יכלו להפתיע. היום תביא איזה שייח או אוליגרך רוסי והופה יש לך קבוצה שתוך שנה-שנתיים מתמודדת על התואר בליגת האלופות. לפני 1996 זה לא היה ככה. בייל שחקן טוב, אבל זה פשוט מחליא שהוא יעבור לריאל בסכום של 100 מיליון אירו. יותר מזה, ריאל צריכה הלוואות מבנקים שמקבלים עכשיו עזרה מהכיס שלי בגלל הכלכלה הספרדית ההרוסה. על מה אנחנו מדברים אז?

    לצערי לא הרבה ישתפר בשנים הקרובות כי פלאטיני כבר אמר שלא אכפת לו שבייל יעבור לריאל בשביל 100 מיליון אירו. לא סתם אני כבר קורא לו 'הבן של בלאטר'. האנשים האלה צריכים כמה שיותר מהר לעוף מהכדורגל, אבל לצערי הם רק מקבלים יותר כח. עד שלא יבינו שהכדורגל (קבוצות) למעשה כבר הלך לעולמו אז אותי מעניין רק הכדורגל של הנבחרות.

    אגב, נחמד שאנחנו פעם מסכימים על משהו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הכי יפה היה בימים האלה שכל הקבוצות האנגליות האלה שהיום עולות עם 9 שחקנים זרים בזכות הכסף שלהן ומנצחות כל מיני קבוצות מרומניה או הולנד בקלות, היו עפות לאותן קבוצות בשנות ה90 ולפני כן כשההתמודדויות היו מוכרעות על שחקנים מקומיים.

    ברונדבי העיפה פעם את ליברפול.
     
  3. Kompany Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/11
    הודעות:
    448
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מין:
    זכר
    הלם בעולם! אשכרה הגורלנו לבית שהוא לא בית המוות אליו אנחנו מוגרלים כבר 3 שנים ברציפות...
    על אף ההגרלה הנוחה על הנייר אין לזלזל בצסק"א שהיא קבוצה מעולה ומובילה בצדק כרגע את הליגה הרוסית שלדעתי היא החמישית בטיבה באירופה (ביחד עם הצרפתית)

    בקשר לשאר הבתים, לדעתי הבית המעניין ביותר הוא זה של ארסנל, מארסיי, דורטמונד ונאפולי (אם זיכרוני אינו מטעה אותי לפני שנתיים היה בית של ארסנל, דורטמונד ומארסיי) והוא גם בית המוות שלי. פשוט אין לי מושג מי תעלה ביחד עם דורטמונד.
    יתר הבתים ניראים לי משעממים משהו ואפשר לחזות את העולות... אולי מלבד הבית של ברצלונה, אני כן רואה את אייאקס מפתיעה כיביכל את מילאן שהיא די חלשה למען האמת. פסוו לדוגמא לא נפלה ממילאן בצמד המפגשים ואם אייאקס יהיו קצת יותר טובים בניצול המצבים אני אכן רואה אותם 'מפתיעים' את הרוסונרי

    בתקווה לעונה טובה יותר מצד התכולים שלי ומיתר הקבוצות שבעצם מבטיחות לנו ע"י ההגרלות הנוחות על הנייר האלה שלבי שמינית-רבע טובים במיוחד (אלא אם הקבוצות הגדולות יפשלו עוד קודם)...
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,402
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הגרלת הבתים של הצמפיונס תמיד מעניינת וחבל שפספסתי בגלל הצבא. עושה רושם שיש אחלה הגרלה וגם העונה נראה רמה גבוהה כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות. אגב, סוף סוף קצת שכל מצד אופ"א בבחירת המצטיין. מגיע לריברי. גם כריסטיאנו היה גדול. מסי לא.

    מרוצה מההגרלה של ריאל. קבוצה איכותית כמו יובה ולמרות שגלאטסראיי קבוצה חביבה - זה לא בית המוות. אנחנו מארחים את יובה במחזור השלישי וזה יתרון גדול. צריך לנצח את שחטאר וקופנהאגן ולנצל את הביתיות מול יובה כדי להבטיח את המקום הראשון. אבוי אם נסתבך. מבחן רציני לריאל.

    על שאר ההגרלה: לדעתי ארסנל עפה, בית המוות ממש לא זורם מבחינתה; יש דרגים קצת הזויים והבית של אתלטיקו מדריד מאוד משעמם; באיירן וסיטי נפגשו לפני שנתיים אבל המשחקים לא קבעו דבר. אלה משחקים עם פוטנציאל אדיר; נמאס כבר מהמשחקים בין בארסה למילאן; יונייטד בנוהל עם הנוהל של בית קל אבל שימו לב לסוסיאדד. אולי היא תיהיה הסוס השחור...
     
  5. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש כאן כמה בתים מעניינים. אולי לא בתי מוות, אבל מעניינים.
    בית 1 : מנצ'סטר יונייטד שלאחר עידן פרגוסון יוצאת לאחד ממשחקי החוץ הקשים באירופה, הדונבאס ארנה של שחטאר דונייצק הסמי ברזילאית. בנוסף היא פוגשת לראשונה מזה 11 שנה את באייר לברקוזן ללא באלאק ונויביל. ריאל סוסיאדד לא אמורה להיות כאן טרף קל (עיין ערך מלאגה). מנצ'סטר יונייטד ושחטאר דונייצק אמורות לעלות ללא קושי מיוחד, לא בטוח שבסדר הזה.
    בית 2 : גלאטסראיי פוגשת שוב את ריאל מדריד והפעם הבלאנקוס יבואו דרוכים למשחק החוץ בטורקיה, כשהפסד נוסף שם עלול לסבך את העניינים, במיוחד כשבבית הזה נמצאת גם יובנטוס שיכולה לנצל כל מעידה. קופנהאגן נחלשה משמעותית וסביר להניח שתהיה טרף קל. ריאל צפויה לעלות, גלאטסראיי ויובנטוס ייאבקו על המקום השני.
    בית 3 : פאריז סן ז'רמן פייבוריטית ברורה בבית הזה לעלות מראש הבית. בנפיקה אמנם קבוצה לא צפויה שעלולה למעוד במגרשים קטנים, אבל לתת פתאום עונה גדולה כמו אשתקד. המשחקים ביוון ובבלגיה הם מוקשים לא קטנים ועושה רושם שהקרב על המקום השני יהיה צמוד.
    בית 4 : שוב סיטי מקבלת בית רצחני ושוב באיירן מעורבת. אלופת אירופה צפויה לעלות מראש הבית, סיטי לא יכולה להקל ראש בביקור במוסקבה אצל צסק"א, כאשר גם פלזן עלולה להביך. הכל תלוי בצסק"א, טורניר טוב שלה וסגל החלומות של הסיטיזנס עלול להיכשל שנה שלישית ברציפות.
    בית 5 : צ'לסי מקבלת בית קשה נגד קבוצה שניצחה אותה אשתקד בדמות סטיאווה בוקרשט (וכולנו יודעים השנה טוב מתמיד שאסור לזלזל ברומניות, בטח לא בבוקרשט), עוד קבוצה שעשתה לה חיים קשים מאוד כמו באזל ועוד קבוצה שקשה לדעת איך היא תופיע כמו שאלקה. לצ'לסי על הנייר יש סגל שאמור וצריך לעלות, על המקום השני אי אפשר להמר. כל הקבוצות ברמה שווה וכל אחת יכולה פתאום לתפוס טורניר.
    בית 6 : בורוסיה דורטמונד פייבוריטית ברורה בבית הזה (כן, יותר מארסנל) גם ללא גצה, במיוחד אחרי שרויס ולבאנדובסקי נשארו. ארסנל ונאפולי צפויות להיאבק על המקום השני. מארסיי אמנם נחלשה אבל תמיד קשה לשחק בוולודרום. המשחק בין מארסיי לנאפולי צפוי להיות משחק שידברו עליו רבות, 2 קבוצות עם הקהלים הפרועים ביותר במדינות שלהם לדעתי. רק שלא יגלוש אל מעבר לכדורגל.
    בית 7 : אתלטיקו מדריד עם החיזוק שלה אמורה לעלות מהבית הזה, לא בטוח שמהמקום הראשון. פורטו וזניט סט. פטרסבורג שוב פוגשות אחת את השנייה אחרי שנתיים. כל אחת מ- 3 הקבוצות יכולה לעלות ואי אפשר לחזות את המיקום. אוסטריה וינה? רחמים על הקבוצה לשעבר של שי הולצמן.
    בית 8 : מה יש במשחק הזה שכל כך מעניין את ראשי אופ"א? בפעם הרביעית ברציפות ברצלונה פוגשת את מילאן. אחרי הרביעייה אשתקד, וכשברצלונה כל כך רוצה להוכיח, זה עלול להיגמר בצורה רעה יותר לאיטלקים. סלטיק כבר לא תפתיע יותר את בארסה, ויקטור ואנייאמה נמכר וטוני וואט צפוי לקבל שמירה הדוקה הרבה יותר הפעם. אולי ניר ביטון ירוויח מההפקר. אייאקס? שכר לימוד עונה נוספת.
     
  6. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    נראה לי זה המקום לכתוב על זה: http://www.goal.com/en-za/news/4648/champi...hampions-league

    אמיתי? בגלל שלפני כמעט עשור וחצי אוהדים של ארסנל וגלטסראיי התקוטטו אצלם בעיר, הם עושים סלקציה ביציעים של קופנהאגן? איך זה קשור? ממילא אוהדי גלטסאריי יביאו את האוהדים הטורקים שלהם, ויהיה אותו בלגאן עם אוהדי דנים, אם גם הדנים, והדנים המתאזרחים הם כאלה חמורים.

    הייתי לפני 4 שנים בקופנהאגן ואני מבין למה לדנים נמאס מהזרים שם, אבל... זו לא דרך, ואני לא מבין גם את ההיגיון, רעוע וגזעני ככל שיהיה מה הם עושים בזה.
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אחד הבתים הקלים שהיו בהיסטוריה של ליגת אלופות.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,214
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    מוזמנים להצטרף לליגת אייסוקר של הפנטזי של אלופות
    http://en.uclfantasy.uefa.com/
    קוד הצטרפות: 235304-500952
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/9/13
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    סקירת הבתים לטעמי:

    בית 1: תקראו לי משוגע אבל אני חושב שאם יונייטד לא לוקחת 3 נקודות במחזור הראשון, הבית הזה פתוח לחלוטין. ריאל סוסיאדד משחקת כדורגל נפלא בשנתיים האחרונות, וגם אם אין לה ניסיון באלופות זה למעלה מעשור, אני חושב שהיא הוכיחה מול ליון, חוסן וחוזק עצומים. שחטאר דונייצק היא קבוצה שאף פעם אסור לזלזל בה, אבל אני תופס אותה דווקא כפחות חזקה מבין 4 הקבוצות בבית. לברקוזן פתחה אתה עונה נהדר והאמת יש לי תחושה טובה לגביה. לא אתפלא אם יונייטד לא תעלה מהבית הזה וצמד העולות יהיו סוסיאדד ולברקוזן.

    בית 2: כן יהיו מעידות לא יהיו מעידות, לא רואה שום תסריט שבו יובה וריאל לא עולות כבר במחזור 5. קופנהאגן יהיו שטיח לטעמי וגאלא תלחיץ אבל לא באמת.

    בית 3: פאריז פייבוריטית ברורה לראשות הבית אבל נוכח הפתיחה הבינונית שלה (ויסלחו לי שני הנצחונות הרצופים) לכו תדעו מה יהיה פה. בנפיקה הקבוצה השניה החזקה בבית אבל אני לא פוסל את אולימפיאקוס ככזאת שתעלה לשמינית. אנדרלכט? יופתע מאוד אם לא תסיים במקום ה-4

    בית 4: סיטי ובאיירן, בלי קושי. צסק"א לא מאיימת על אף אחת כבר שנים ופלזן? אסקופה הנדרסת.

    בית 5: צ'לסי תעלה בקלות מהמקום הראשון. לא רואה את באזל וסטיאווה מציקות לה בכלל, בטח כשמוריניו על הקווים, ושאלקה כמו שאלקה תזדחל אל שלב השמינית.

    בית 6: כמו שכתבו פה, דורטמונד פייבוריטית ברורה ואני מאמין שתסיים ראשונה. נאפולי וארסנל יאבקו חזק אבל אני מאמין שכמו תמיד התותחנים יעשו את זה ויעפילו לשלב השני, לא כי הם חזקים, אלא כי רפא בניטז יעשה במכנסיים.

    בית 7: בית פתוח מאוד. אתלטיקו חזקה אבל לכו תדעו, אוסטריה וינה נראית הכי חלשה על הנייר אבל נראה לי שהיא תפתיע. פורטו נראית טוב וגם זניט לטעמי תדבר חזק, לא יודע מי יעלו פה, אני יהמר על אתלטיקו וזניט.

    בית 8: בארסה תסיים ראשונה. מילאן פייבוריטטית ברורה מול סלטיק ואייאקס לסיים במקום השני, אבל אי אפשר לדעת איך האיטלקים יסתדרו עם ההולנדים והסקוטים. סלטיק בשנה שעברה הפסידה רק בדקה ה-90 לבארסה וניצחה אותה בבית. אם יוציאו שוב 3 נק' זה הישג גדול, אייאקס היא סימן שאלה בלי אריקסון ולמעשה כל קיץ מוכרת את הכוכבים הכי גדולים שלה. שונה, דה יונג ושות' צפויים לתת פייט בחלק ההתקפי, לא מן הנמנע שאייאקס תעלה אבל זה יהיה קשה עבורה.