הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י לירן, ‏18/12/09.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא מבין למה אופ"א סידרה את זה ככה שבכל שבוע בשלישי ורביעי יש רק 2 משחקים...מוציא טיפה מהטעם של ליגת האלופות.

    משחקי שמינית הגמר הראשונים יערכו ב-9 ו-10 בפברואר וב-16 וב-17 בפברואר.

    פורטו ארסנל זה יותר משעמם מבורדו נגד אולימפיאקוס, אין לפורטו מה לעלות על הדשא, כל פעם שהם רואים את ארסנל זה נגמר עם מפח נפש באמירויות מבחינתם...אין סיבה שזה ישתנה השנה.

    סביליה קבוצה הרבה יותר חזקה מצסק"א ועם כל הכבוד לחורף הרוסי, הספרדים יעלו בלי בעיה.

    ליון נמצאת במשבר לא קטן, ועדיין עם כל הכבוד, הם לא יעצרו את רונאלדו קאקא ושות', אם כן זה יהיה מפתיע ביותר, במיוחד בהתחשב בעובדה שהמשחק השני בברנאביאו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/12/09
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    באמת שזה די מוזר...לא יכול להשאיר את זה איך שהיה עד עכשיו?? גם גמר ביום שבת זה די מוזר
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מאוד מרוצה מההגרלה, יש שני משחקים סופר-מרתקים.

    אבל קודם כל קצת עצבים - ברצלונה האלה פוקסיונרים, בשנה שעברה הם קיבלו את ליון למרות שהיו אפשרויות הרבה יותר מסובכות, והשנה הם זכו אולי בהגרלה הקלה ביותר - שטוטגארט החלשה. אני בהחלט צופה דאבל של ברצלונה, כלומר ניצחון ברור גם במשחק בגרמניה. ברצלונה הייתה מדלגת לטעמי מעל כל יריבה שסיימה במקום השני, אבל בכל-זאת, מרגיז שהיא שוב קיבלה הגרלה קלה כל-כך.

    תודה רבה לבוטארגיניו שדאג לנו. חששתי מאוד שנקבל את אינטר או באיירן וירדה לי ממש אבן מהלב כאשר השתיים הללו קיבלו הגרלות אחרות. אין ספק שמדובר בהגרלה נוחה. לא קלה מידי כי היינו יכולים להגריל את שטוטגארט או אולימפיקוס, ובטח שלא אפשרות קשה מידי כי היה את אינטר ובאיירן. בכל-מקרה, ליון, על אף התוצאות הטובות שלה נגד ליברפול, נחלשת משנה לשנה ואין סיבה שלא נעיף אותה. להיפך - זה יהיה ביזיון גדול אם היא תשאיר אותנו מאחור. אני גם צופה לשפר את המאזן המזעזע שלנו נגדם בצרפת - תבוסה כואבת עם לושמבורגו על אף יכולת לא רעה בכלל, ושנה אחר-כך הפסד 2-0 בתצוגה מכפירה. תראו, עוד מוקדם מאוד לדבר על המשחקים האלו, אבל אני לא בטוח שזה יתרון כל-כך גדול שיש אפשרות כביכול לתקן בבית. מאז רומא יש לי סיוטים בקטע הזה. יצאנו מהפאב בהרגשה שבברנבאו מרסקים אותם ובסוף השחקנים היו כל-כך לחוצים וחלשים והודחנו. נקווה שלמשחקים הגדולים האלו נוכל להגיע סוף-סוף בסגל מלא, פרט לפפה כמובן. והפעם גם קאקא וגם כריסטיאנו יצטרכו להיות בשיאם, לא יהיו הנחות, בשביל משחקים כאלה מוציאים כל-כך הרבה כסף.

    עושה רושם שהאיטלקיות סיימו את דרכן בצ'מפיונס בשלב מוקדם מאוד. יש הרבה מאוד פיקנטריה במשחקים האלו.
    קודם כל מוריניו חוזר לסטמפורד ברידג', זה צפוי להיות משחק ענק. מוריניו הוא זה שהכי רוצה את הגביע, אולי פרט לאנשים בריאל מדריד, ולהדיח את צ'לסי, מולה הוא מגיע כאנדרדוג - זו תיהיה נקמה גדולה מאוד במי שפיטר אותו שלא בצדק. הפערים נוטים בבירור לטובתה של צ'לסי, אבל אינטר קבוצה מאוזנת ולדעתי אין לה נקודת תורפה ברורה מאוד, כלומר יש לה שוער טוב, הגנה יציבה, חלוצים טובים והקישור מעט לא יצירתי, כך שזה יהיה משחק מעניין ובשני משחקים גם הקבוצה הפחות טובה מסוגלת לעבור שלב.
    משחק אדיר נוסף הוא בין יונייטד למילאן, כאשר בקהאם חוזר לאולד-טראפורד, כפי שהוא ביקש לשעתי מילאן נחותה משמעותית והיכולת הטובה שהציגה נגד ריאל מדריד, העידה יותר על הקבוצה שלי שלא הייתה מספיק טובה עד לחודש האחרון. מילאן תצטרך את פאטו ביום טוב ואת רונאלדיניו דומה במשהו ליכולת שלו בשיאו. אולי העובדה שלמילאן יש מספיק שחקנים שמנוסים במפעל, כמו נסטה, סיידרוף, פירלו, גאטוסו ועוד, תסייע להקטין את הפערים מול יונייטד שגם לה יש וותיקים אבל גם הרבה מאוד צעירים. ובטח שפרגוסון רוצה לשכוח את המפגש האחרון שלו נגד מילאן - תבוסה כואבת בסאן סירו, וגם לפני חמש עונות מילאן השלימה דאבל על יונייטד.

    בורדו עשתה משהו גדול בשלב הבתים כשהצליחה להשיג 16 נקודות. דאבל על באיירן, תיקו בטורינו וניצחון על יובה בבית וכמובן אפס מעידות מול מכבי חיפה. הפרס של הקבוצה המהנה של לורן בלאן זוהי הגרלה קלה יחסית מול אולימפיאקוס. מגורקוף לטעמי לא ראינו מספיק בשלב הבתים והוא יצטרך לתת יותר בשלבים הבאים. אגב, מעניין האם העובדה שהקבוצה תגיע פייבוריטית ברורה, תשחק לרעתה.

    ארסנל חייבת לעבור את פורטו. באמת שאין מה להוסיף. רק שאצל התותחנים אי-אפשר לדעת - רק שלא תיפול עליהם מכת פציעות במאני טיים ו-ונגר לא יאלץ לעלות עם הנוער.

    סביליה קבוצה הרבה יותר טובה מצסק"א מוסקבה וברמות האלה אתה מצפה להתגבר גם על מזג האוויר הלא נעים שצפוי ברוסיה. גם במקרה של נפילה ברוסיה, סביליה תוכל לתקן בפיחואן. אני חושב שהקבוצה של חימנז תיהיה ברבע הגמר. הם וודאי זוכרים את ההדחה הטראגית מול פנרבחצ'ה. יתרון 3-1 בביטחה לא הספיק כי סביליה ספגה שער נוסף והשחקנים לא היו מספיק טובים בבעיטות ההכרעה.

    אני מקווה שואן חאל ייתן לרובן וריברי לשחק יחד בשלבים המאוחרים של ליגת האלופות. ברור שבאיירן יכלה לקבל הגרלה קשה יותר, אבל אין לזלזל בפיורנטינה שהצליחה להשלים דאבל על ליברפול ולנצח את ליון. האיטלקים מציגים את ג'ילארדינו בכושר שיא ועוד כמה וכמה שחקנים. הקבוצה מאוד מאוזנת.
     
  4. רפאל Member

    הצטרף ב:
    ‏13/1/04
    הודעות:
    1,415
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו תמיד האיטלקיות תמיד מקבלות את הקבוצות הכי קשות.

     
  5. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואת הכל פעם הזה אתה מבסס על מה משחקים בדיוק ביניהן? ואני לא מבין איך אפשר להגיד משחק משעמם. שתי קבוצות אטרקטיביות, ארסנל השנה עם הגנה חלשה מאשתקד, עם אינספור פציעות (למרות שכמובן אין לצפות מה יקרה בעוד חודשיים) - לדעתי זה הולך להיות, כפי שאחד המשתמשים כאן אמר, אחד המשחקים המסקרנים ביותר בשמינית. אני מזכיר לכולם שאת אותו הדבר אמרו על פורטו-יונייטד וכולנו זוכרים איך זה נגמר.

    שוב אתה סתם פוסל את צסק"א שכמעט וניצחה באולד טראפורד. כאחד שראה אותה לא מעט העונה, טיול זה לא יהיה. יש לה קאדר רחב ומוכשר ואם אני לא טועה המשחק השני והמכריע במוסקבה. צסק"א בקלות יכולה היא לעלות על חשבון הספרדים. ואגב, אני זוכר מעולה את ההתרבבויות של אוהדי אתלטי כשקיבלו את פורטו הנוחה ועפו בסופו של דבר. בסופו של יום סביליה כמו גם אתלטי לא הוכיחה שהכבוד שנותנים לה מוצדק ועד כה שתיהן הוכיחו את עצמן כאלטרנטיבות כושלות באירופה לריאל ובארסה.

    אני גם לא מאמין שליון תעצור את ריאל אבל מכאן ועד טיול המרחק גדול. לפחות כפי שהעניינים נראים כרגע (אף אחד מאיתנו לא יודע איך שתי הקבוצות תגענה לפברואר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/12/09
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מאז שהתחילו בצ'מפיונס את שיטת שמינית הגמר לא הייתה הגרלה משעממת יותר.

    אכזבה
    משחקים לא מעניינים
    בורדו אולימפיאקוס? פורטו ארסנל (די למפגשים החרושים האלה)? צסקא סביליה??

    חוץ מאינטר מול צ'לסי (שגם פה די ברור מי עולה) ויונייטד מילאן (גם משחק שהיה כבר בעבר), הכל סגור.

    פיורנטינה באיירן כבר היה בעונה שעברה בבתים וכנ"ל ברצלונה שטוטגארט

    דרושות דחוף קבוצות חדשות בליגת האלופות, הלוואי שהסיטי, או טוטנהאם או וילה יעשו את זה בעונה הבאה, דרוש חידוש ודחוף.
     
  7. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    מדהים עד כמה שהאיטלקיות חסרות מזל בהגרלות, וזה ככה גם בעונה שעברה. למרות זאת, אני עם אינטר ומילאן שיעברו את האנגליות.
     
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אני דווקא מאמין שפיורנטינה תעבור את באיירן, לא מדובר בעוד טירון כמו פרארה על הקווים, הפעם זה צ'זארה פראנדלי שבסגל מלא (מישהו שכח את יובטיץ'?)+חיזוק קל בהגנה יכול לעבור גם את ברצלונה. מפגש מרתק.
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אצ'לוטי חוזר לסאן סירו למשחק מול מוריניו שחוזר לשחק מול צ'לסי. מי כתב את התסריט הזה? כנראה אותו התסריטאי שכותב כל שנה. יש לו דימיון נראה, אבל לא כזה מפותח ונוטה לחזור על עצמו במטאפורות.

    מילאן בלי קאקא והיונייטד בלי רונאלדו ושניהן במקום השני בליגה. פחות מרהיב מלפני שנתיים אבל עדיין מאוד מרהיב.
     
  10. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתה משווה ללפני שנתיים, החסרון של רונאלדו יהיה דוקא לטובה מבחינת ה"מרהיבות".
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/12/09
  11. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    לא יודע מה כולם רוצים מאינטר,
    גם שנה שעברה מול יונייטד היו הדיבורים האלה ותראו איך זה נגמרה- שליטה שלנו גם בסאן סירו וכמובן שבאולד טראפורד,
    גם הפעם אני צופה שצ'לסי תעבור אותם ולא תתקשה. היא קבוצה הרבה יותר טובה.
     
  12. 50CRO Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/09
    הודעות:
    9
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההימורים שלי לגבי משחקי שמינית הגמר:

    פיורנטינה-באיירן: תלוי אם באיירן תשחק עם רובן וריברי. אם היא תשחק עם שניהם היא תעבור , אם היא תחסר אפילו אחד מהם אז פיורנטינה תעבור

    ריאל-ליון: ריאל בלי שאלה בכלל. ליון בירידה מאז קיץ 2007

    סביליה-צסק"א: צסק"א תעבור. המפגש הזה מזכיר לי אתצמפגש שמינית הגמר מלפני 2 עונות של סביליה עם פנרבחצ'ה. אז, פנר הגיעה משום מקום ועברה אותה. גם השנה יש לי הרגשה שיהיה סיפור דומה (למרות שסביליה טובה יותר מיריבתה,בדיוק כמו אז) והשנה על אחת כמה וכמה סביליה תתקשה בקור הרוסי

    מילאן-מנצ'סטר: הפתעה,מילאן (המפגש ההמרתק והמעניין ביותר בשמינית)

    צ'לסי-אינטר: צ'לסי (יהיה מפגש דומה למפגש שמינית הגמר בין אינטר למנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה)

    ברצלונה-שטוטגארט: ברצלונה,בקלות

    בורדו-אולימפיאקוס: בורדו,אבל לא בקלות כמו שחושבים, יהיה לה קשה בהר הגעש היווני

    ארסנל-פורטו: ארסנל, בשיניים, בקושי רב מאוד



    נקווה שיהיו מפגשים עם רמת כדורגל גבוהה והרבה מתח ושערים
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    קיוויתי להגרלה שונה בשביל פורטו, לא בגלל שארסנל היא קבוצה מאוד מפחידה העונה עם כל הפציעות, אלא בגלל המאזן חוץ המזעזע של אלופת פורטוגל באי הבריטי, כאילו הפסד חתום מראש (למרות שפעם אחת הם הפתיעו והמשיכו עד הזכייה). אבל גם ככה פורטו יכולה להשיג אולי תוצאה טובה בחוץ ובכללי לעלות, זה יהיה קשה מאוד בשל זהות היריבה ובשל החלשות הקבוצה. פורטו "החדשה" לא נראית טוב כמו זו של השנתיים האחרונות, למרות שבתאכלס שחקני הרכש שהגיעו במקום אלו שעזבו משחקים טוב, משהו חסר.

    כל אוהבי וחובבי הקונספרציות יוכלו בוודאי לבנות תיאוריות שלמות על ההגרלה הזו, האיטלקיות שוב מקבלות הגרלות קשות, ואחת מהצרפתיות מקבלת את ההגרלה הנוחה ביותר אולי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/12/09
  14. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    בקשר לזה שההגרלה כביכול מכורה ומסדרת המון מפגשים פיקנטיים, בשלוף אני מוצא מפגשים פיקנטיים שלו ייקרו:

    אנ'צלוטי לא נפגש עם מילאן ("אבל מוריניו עם אינטר...")
    רונלדיניו לא נפגש עם בארסה ("אבל בקהאם עם יונייטד..."
    קאקא לא נפגש עם מילאן ("אבל בנזמה עם ליון...")

    כנ"ל לגבי מפגשים פיקנטיים, שם פוספסו כביכול מפגשים של באיירן עם יונייטד...

    כמו שאנדרי כתב איפה שהוא, מרבית המועדונים האלה קשורים האחד לשני, דרך מאמנים, שחקנים, מפגשים בתחרויות האירופאיות...
    תמיד נמצא משהו.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צ'לסי קבוצה טובה יותר, אבל אינטר היא לא אולמפיאקוס ואי אפשר לחרוץ מראש משחק שכזה. לאינטר יש את אטו השנה, שחקן שחי בשביל המעמדים האלה, עם הצוות מסביב ומוריניו על הקווים שגם הוא פריק של משחקים גדולים, זה ממש לא מפגש עם סוף ידוע מראש.
    מוריניו שואף לשנות את האופי של אינטר באירופה, זה משהו שלא היה יכול לקרות בעונה אחת.

    צ'לסי קבוצה טובה יותר, אבל זה מפגש קשוח, יהיה צמוד.