הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י amirb91, ‏16/12/11.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    הגרלה מעניינית מאוד. המשחקים בין צ'לסי לנפולי מסקרנים מאוד. צ'לסי קבוצה טובה יותר, אבל נפולי הראתה שהיא לא מפחדת מאף קבוצה והצליחה לנצח את מנצ'סטר סיטי, קבוצה אנגלית אחרת. זה צריך להיות של הכחולים, אבל נצחון של האיטלקים לא יפתיע.
     
  2. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מילאן-ארסנל: שתי הקבוצות שאני אולי רואה הכי הרבה העונה מלבד יובנטוס, ובלב שלם אני יכול להגיד שמילאן קבוצה טובה יותר. זה לא האיטלקי שמדבר פה, אלא מבחינת יחסי כוחות נטו יש למילאן הרבה יותר מה להציע. אין לדעת מי יגיע לארסנל בחורף וישנה את תמונת המצב אבל כרגע, כשזלאטן, ואן פרסי וכל השאר כשירים - מילאן עולה.

    נאפולי-צ'לסי: גם את צ'לסי יצא לי לראות די הרבה בזמן האחרון וברור מאליו שאני צופה אדוק של נאפולי... משחק מאוד שקול. ההגנה של צ'לסי לא נראית טוב ואני חושב שלאבצי יחגוג עליהם כמו שחגג על הסיטי, כשאם קבאני יתפוס פורמה זה בכלל עשוי להיות כואב. מצד שני יש לצ'לסי קילרים שיכולים לסיים משחק ברגע ולא יתנו לנאפולי חיים קלים. משחק שיכול ללכת לכאן או לכאן, מאוד תלוי בכושר שהקבוצות תגענה איתו, מהמר כרגע על נאפולי (ופה זה כן האיטלקי מדבר).

    לברקוזן-ברצלונה: לא חושב שיש הרבה מה להוסיף, המכונה מספרד תעשה את העבודה גם אם אחרי המשחק הראשון זה יראה כאילו בארסה הגדולה הלכה לאיבוד. בקאמפ נואו זה כבר ייראה כמו שאר המשחקים של הקבוצה הזאת בשלב הזה בשנים האחרונות. בקיצור, ברצלונה בלי הרבה בעיות.

    צסק"א-ריאל: קבוצה שעלתה ברגע האחרון מול קבוצה ששוחטת מולה כמעט כל מה שזז... שוב, מוריניו לא אמור להתקשות יותר מדי וזאת תהיה ממש סנסציה אם משהו יקרה אחרת. ריאל מדריד בקלי קלות.

    באזל-באיירן: יש לי קרבה מסוימת לשוויצרים אחרי שמירת מנג'ר מוצלחת במיוחד איתם, מאוד הייתי רוצה שיצליחו, אבל ההגרלה לא הותירה להם סיכוי. באיירן מינכן.

    אינטר-מארסיי: לא מכיר את מארסיי, אינטר לעומתה בכושר רע מתחילת העונה ואני לא יודע עד כמה הם רציניים שם לגבי התחזקויות בחורף. מוראטי משאיר את הארנק די קרוב אליו ושמות גדולים שאמורים לטלטל את הקבוצה לא נראה לי שיגיעו, מצד שני בנוקאאוט הדברים נראים אחרת לגמרי. גם פורלאן מתחיל לשחק. שוב, לא מכיר את מארסיי, קשה לתת הערכה, אבל על סמך חוזק הסגלים - אינטר (למרבה הצער).

    ליון-ניקוסיה: אז גם בעונה בינונית ליון תצליח להגיע לרבע הגמר לפחות... המזל איתם. ליון.

    זניט-בנפיקה: אולי המשחק הכי מרתק שיש לשלב הזה להציע, שתי קבוצות שהן לא אריות אבל בקלות יכולות לגרום צרות לכל קבוצה אחרת. שקול מאוד ואני הולך על להמר על בנפיקה.
     
  3. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בניגוד לשנה שעברה המשעממת היום יש לנו שלבי נוקאאוט אטרקטיביים.
    במקום מפגש בין אינטר לשאלקה המפורקות, יש לנו נפגש בין זניט ובנפיקה בשיאן.

    גם ההדחה של ולנסיה ויונייטד נתנה לנו מקום לקבוצות פחות מוכרות לקהל בכדורגל בארץ ובאמת שאני לא יכול להגיד על שום מפגש שברור שקבוצה תעבור בטוח.

    בשלב שמינית הגמר הקודם הגיעו 16 קבוצות, מתוכן 6 מפורקות ועוד אחת שלא היה לה שום סיכוי והגיעה למעמד בגלל בית קל. היום אפשר להגיד אולי על אינטר שהיא מפורקת ואם רוצים אפשר להגיד גם על ליון אבל זהו.

    שנה שעברה הרבה קבוצות לא אטרקטיביות מלאו את שלב שמינית הגמר, היום אין קבוצה דוחה כמו שחטאר אלה קבוצה שמשחקת כדורגל טוב כמו בנפיקה. גם יש מפגשים יחסית שקולים, אני אפילו מוכן להמר על לברקוזן שתעשה מה שעשתה לפני עשר שנים ותצליח להדיח את ברצלונה המדרדרת.

    בקיצור שהחל ממחר יהיה לנו תיקון חוויות מהעונה שעברה.
     
  4. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    בקטע של שחטאר לא מסכים איתך בכלל...הקבוצה היתה נפלאה בעונה שעברה והציגה כדורגל נהדר, היא אפילו שיחקה מצוין מול ברצלונה אבל מה לעשות שמול ברצלונה לפעמים להיות מצוין זה לא מספיק