הגרמניות באירופה 2011/12

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Yotam, ‏8/8/11.

  1. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    צודק במאת האחוזים! ייתכן ויש קבוצות שפשוט ויתרו על הצלחה בזירה הארופאית כי מרגישים שם שאין אפשרות לתת פייט לברצלונה, ריאל או צ'לסי. זו כמובן טעות: כבוד ועלייה בדרוג מקבלים דרך המפעלים הארופאיים, לא דרך הליגות המקומיות. בשנים האחרונות נבחרת גרמניה עושה חיל, באיירן מספקת הסחורה כמו גמר צ'מפיונס לפני שנתיים והתצוגות היפות באירופה השנה וכל השאר יוק! עברו הזמנים שפחדו לקבל קבוצה גרמנית בהגרלות למעט באיירן. ממי יפחדו? מהאנובר? מלברקוזן? מוולפסבורג?  
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה בסה"כ ביקשנו מאלופת גרמניה הנכנסת (אז) והיוצאת (היום) להעפיל משלב הבתים של ליגת אירופה בשנה שעברה? להעפיל משלב הבתים של ליגת האלופות השנה? לעשות לפחות ניצחון אחד באירופה בשישה המשחקים שהקבוצה שיחקה?
    אף אחד לא דיבר על לזכות בליגת האלופות (מה שדורטמונד דווקא ידעה לעשות עם מאמן שיודע איך משחקים באירופה בכלל ובמשחק חוץ בפרט). אבל מה לעשות, האלופה היוצאת עדיין עם 0 ניצחונות מ - 6 משחקים באירופה.
    ודרך אגב, מעולם לא היללתי את דורטמונד של קלופ.
     
  3. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די להתעלם מהעובדה שדורטמונד ניצחה שנה שעברה פעמיים בשלב הבתים. אף אחד לא יכול להודות שהקבוצה הזאת שבנויה משחקנים צעירים יכולה להתחרות עד הסוף בשני מפעלים?
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    כן, שני נצחונות על קרפטי לבוב. מזל שאתה לא מחשיב את הנצחונות על קארבך אגדאם. סורי. זה לא נחשב לנצחונות באירופה. בטח לא למי שחושבת את עצמה כאלופה ראויה בליגה הגרמנית. זה יכול להחשב כנצחון במשחק אימון לא משחק רשמי באירופה.

    ואם קצת ננתח את המשחק של אתמול, שלצערי ראיתי את רובו (עד השער השני), אז אי אפשר לשחק במשחק חוץ בליגת האלופות כמו שעולים במשחק בית נגד סט. פאולי. לא בהעמדה ולא במחשבה.
     
  5. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    סופסוף יצא לי לראות משחק מלא של שאלקה. הקישור האחורי, ההגנה וגם השוער של שאלקה די מביכים והשער של ורד באשמתו של פהרמן. מצלדר מפדח פחות, אבל הובדס גם פחות דומיננטי. הוגר היה סביר, פוכס היה טוב רק בצד ההתקפי (טוב מאוד אפילו!).

    מזל שיש לנו התקפה כזאת טובה/ ההגנה של עותמאן, בוליאט ופלאח היא חושך. השער השלישי של חוראדו היה תאווה לעיניים, וזה היה יכול בקלות להסתיים 5-1.

    סך הכל הוב סטיבנס ניצח בהופעת הבכורה, יופי.
     
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    המשחק של שאלקה היה כל כך שכונתי היום.רק מלראות איך ההגנה שלהם עומדת זה פשוט בושה,אבל אפשר לקבל את זה בהתחשבות בהחלפת מאמנים.
    הקבוצה עם ההתקפה הטובה יותר ניצחה וזה הכל.לא הגנה לא טקטיקה ולא כלום.חוראדו פושט שרף את האגף,ספרינט אחד שלו והוא מול השוער,למזלה של שאלקה גם חיפה לא כל כך מתייחסת למשחק ההגנה שלה.
     
  7. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בשאלקה יש עוד לא מעט עבודה ושינויים לעשות אבל הניצחון היה מוצדק ודיי מבטיח את העליה לשלב הבא במיוחד לאור התיקו במשחק השני.
    ההגנה נראתה לא טוב וזה התחיל בקישור האחורי. החילוף הכפול שסטיבנס עשה עזר והכנסתו של ג?ונס אפילו עזרה יותר. אבל עדיין מצלדר זה מצלדר והובדס לא היה טוב גם הוא. גם בחלק ההתקפי (למרות שלשת השערים, השער שנפסל בטעות ושתי הקורות) יש עוד הרבה מה לעשות. לשאלקה לא היה מי שינהל את המשחק ולמרות ששני הקיצונים עשו פעולות לא רעות זה לא היה זה ויותר מידי פעמים שאלת את עצמך למה לא מחליפים אותם. חייבים לעשות משהו עם ראול - הוא פשוט לא מוצא את עצמו כקשר ואותו הדבר גם לגבי הולטבי. הוא בכלל לא יודע מה הוא אמור לשות ואיםה לשות את זה כקשר אחורי. גם הונטלאר (למרות בישול ושער שנפסל) נראה כמי שלא ממש נוח לו לשחק בצורה שבה הוא נאלץ לשחק.
    עם זאת דווקא נראה שסטיבנס לומג ומבין מה ואיפה צריך לעשות.
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    בסופו של דבר האנובר עשתה את שלה, למרות שמשום מה במחצית השניה השחקנים ניסו לעשות כל שיבכולתם כדי להחזיר את האוקראינים למשחק. אחרי השער שלהם, האנובר היו בפאניקה נוראית ולא הצליחו להחזיק בכדור אפילו לשלוש מסירות. מזל שיש את רון רוברט צילר.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    נו, מה שלום "אלופת גרמניה"? מחזור קודם חטפה שלישייה במארסיי, הערב שלישייה מאולימפיאקוס, העיקר צהלו שם כשלקחו לבאיירן האליפות אשתקד וקלופ אמר שרק ברצלונה יותר חזקה מהם.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ראיתי את לברקוזן היום (מראש אמרתי לאישתי שלדורטמונד אין שום סיכוי). מחצית ראשונה פשוט קטסטרופלית של הקבוצה שבחצי השעה הראשונה לא עברה את החצי בכלל. ולעומת זאת מחצית שניה נהדרת. כמו שמצפים מסגנית אלופת גרמניה. משחק טוב מאוד לבאלק עם בישול נהדר בשער השני. משחק נהדר גם לבנדר.

    מצד שני קלופ עם משחק שביעי באירופה ועדיין 0 נציחונות.
    מכיוון שראיתי את לברקוזן מעניין אותי איך היה זה שמתקל יותר טוב מבאדשטובר, בעל משחק ראש יותר טוב ממנו ומנהל משחק יותר טוב ממנו (ע?פ הרגש ולא ע?פ העובדות כמובן) בדאר המשחק? אני ראיתי אותו רק בשני השערים הראשונים של אולימפיאקוס ושם יש רמזים למה ראשי באיירן העדיפו למכור אותו ולהשאיר דווקא את באדשטובר.


    הבנת כפיר? קלופ הולך על ניצחון בכל מחיר וחוטף שצי שלישיות בחוץ. היינקס חושב קודם כל על תוצאה טובה (בראיונות לפני שני משחקי החוץ הוא אמר ?קודם כל לא להפסיד?) ויוצא עם 4 נקודות ושליטה מוחלטת בשני המשחים. ואתה עדיין לא מרוצה.  
     
  11. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די לעשות את דורטמונד כנחותה על סמך משחקים אחרונים. אל תשכחו שהקבוצה הזאת הייתה במצב של פירוק לפני חמש שנים ובזכות הנהלה נהדרת שקיצצה חלק גדול מהחוב ובזכות האוהדים הנאמנים היא נשארת בליגה כמו שהיא היום. דורטמונד לא נופלת מאף קבוצה בבונדסליגה והיא לא תקנה בחלון העברות הקרוב שחקנים ב-10 מיליון כמו שעשתה בעבר או שתעשה מלחמה פסיכולוגית למען החתמת שחקן מסוים.יש דרך להציג את הדברים על בסיס כלשהו ולא להוריד מהתדמית שלה שכן אנחנו בסך הכל חודשיים אחרי המשחק הראשון. באיירן היא אימפריה לכל דבר ויש לה בסיס מצוין עם שחקנים נהדרים, ועל כל מעידה שלה בעונה שעברה יכלתם להגיד עד כמה היא בדרך לשפל. במקום להתעסק בסיפור הדי שגרתי בעשור האחרון, אפשר גם להתייחס או בנוסף לפרגן לקבוצה שבאמת נקראת סיפור הצלחה שזאת דורטמונד, מאיפה שהיא הייתה בשנים האחרונות לאיפה שהיא היום.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מה שהיה לפני כמה שנים לא רלוונטי כל כך להיום, בטח לא שדורטמונד מגיעה בתור אלופת גרמניה, וגם בעונה שעברה וגם העונה היא מאכזבת מאוד באירופה, אתה צריך לדעת להתמודד גם עם ביקורת על הקבוצה שלך, זה לא סוף העולם.

     
  13. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    יותם,דורטמונד קיבלה פה מספיק מילים טובות בפורום אז רק שתבין שאין פה אנטי דורוטמונד.
    אבל אני אשמח לשמוע מה דעתך על כך שאלופות גרמניה חוטפת מקבוצות פחות טובות ממנה שלישיות מחזור אחרי מחזור.

     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מה זה בכלל קשור לבזיון שנקרא הקבוצה של קלופ באירופה?
    אז הקבוצה יצאה מחובות שכמעט גרמו לסגירתה (הרבה מאוד דרך אגב, בזכות באיירן שעכשיו מכניסים לכל מיני כוכבים עלאק סעיפים שאסור יהיה להם לשחק אצלה). אז מה? גם שאלקה יצאה מאותו המצב ולא הפסידה בצורה מביכה לקבוצות מצחיקות.

    מה זאת אומרת לא לעשות את דורטמונד נחותה? מה היא לא נחותה? מה היא ניצחה את מארסי ופיראוס? את הניחתות של דורטמונד עושות התוצאות, לא אנחנו.

    על איזה הצלחה אתה בדיוק מדבר? 7 משחקים מול קבוצות אירופאיות ו - 0 ניצחונות. ומוכרחים גם להגיד שאף משחק מכל השבעה לא היה נגד אחת מאריות היבשת.
    אנחנו רואים כבר 7 משחקים כמה קלופ גאון. מצטער אבל לא אני הכתרתי את המאמן שעדיין לא הצליח לנצח אפילו ניצחון אחד באירופה בחייו כמאמן הגרמני הכי טוב. למה לא, אלו שהכתירו אותו בתארים האלה שיתנצלו בפנינו ויודו באמת?
    כבר אמרתי את זה בהקשר אחר, קצת ענווה לא תזיק למועדון הזה.

    אהבתי אתמול לראות את כוכב העל עושה עקבים באמצע המגרש בדקה ה - 43 כשהקבוצה שלו בפיגור 1:2 מול האימפריה האירופית מפיראוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/11
  15. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    הצהרות לפני משחק לא צריכות להיות חזות הכל. צריך גם לעשות התאמה למציאות תוך כדי המשחק. תאר לך שאעלה לקרב איגרוף מול מישהו שאומרים לי שהוא מאוד חזק והעיקר שלא אקבל נוקאאוט ואני רואה תוך כדי שאני יותר טוב, שהוא לא יודע להגן ונושם מהפה כבר אחרי 3 סיבובים כי נגמר לו האוויר, לא לנסות להוריד לו נוקאאוט? כי מראש באתי עם תפישה מסוימת? אם היה מדובר בשלב הצלבה מול נאפולי אני מסכים שצריך היה לשמור על התוצאה (ובגלל שלא עשינו זאת אשתקד מול אינטר עפנו) אבל בשלב הבתים? כשאנו הרבה יותר טובים? בוא נוריד כבר נוקאאוט!

    הנייר סובל הכל: נאפולי ניצחה את 2 המילאנזיות, אווירה ביתית מאוד במגרש (שהיה מכור כולו לראשונה מזה 20 שנה), בחוץ אוהדים שלנו נדקרים, בחוד יש את קאוואני האימתני, בקיצור פחד אלוהים... ובמציאות? הנפוליטנים לא תיפקדו בעשרה גרוש אז למה לא לשנות תפישה תוך כדי המשחק? אני אומר לכם שנאפולי מרוצה מהתיקו הזה הרבה יותר מאתנו, הם הרוויחו, לא אנחנו. המטרה להתאים התאוריה למציאות, לא המציאות לתאוריה.