הולנד: נארסינג חותם בפ.ס.וו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י הרצליה עד המוות, ‏1/8/11.

  1. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    או את דורטמונד מהדרג ה-4
     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    סמפדוריה מקושרת לרומרו שוערה של AZ.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    תוצאות מוצאי שבת בליגה:
    רודה מנצחת בעשרה שחקנים 2-1 את כרונינגן. שער הניצחון הובקע ע"י שחקן סורי שכינויו 'הטנק של דמשק'...



    גם בוואלווייק ראינו דרמה לא קטנה. RKC מצליחה בדקות הסיום להשוות אחרי שכבר פיגרה בבית 2-0 מול הראקלס לה הורחק שחקן בדקה ה-85



    גם היירנביין מפשלת בבית אחרי שגם היא נשארת בעשרה שחקנים. NEC מצליחה לחזור מפיגור שני שערים ולהשוות בדקות הסיום.



    בוונלו נשארה התוצאה מאופסת. שוער אוטכט, מישל פורם, עומד להצטרף היום לסוונסי. VVV לא הצליחה לכבוש במשחק הפרידה של השוער השני של נבחרת הולנד.
     
  4. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    עידו הקבוצה של כנראה עשתה לי את השבוע כל הכבוד לאלקמאר
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איפה אוהד לויטה האם יש איזשהו מקור בהולנד שמקשר אותו לקבוצה אחרת אחרי העזיבה של RKC?
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    משחק הכנה טוב מול קבוצה שגם ככה תתמודד על הירידה ושאף פעם לא ממש התקשנו מולה. אבל בהחלט ניתן לחשוש מהמשחק המאוד שברירי בהגנה (בלינד פשוט לא בלם...למה לא אוייר?) וורמיר שנראה מאוד הססן וחסר ביטחון.

    הקישור לא יעבוד ככה ומזל שדה בור התעשת, שלח את אניטה במקום סים והסיט את יאנסן טיפה קדימה. שליישיה של יאנסן, סים ואריקסן לא עובדת ולא תעבוד בטח מול קבוצות חזקות יותר ושלא נדבר על הצ'מפיונס. חייבים קשר אחורי שימנע את הקלות הבלתי נסבלת שמגיעים לאיזור ה-18 שלנו, יאנסן זה לא תפקידו ואנחנו מאבדים את האיכויות ההתקפיות שלו.

    האיסלנדי נראה דווקא בסדר כמו גם הבחור מוולבייק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/11
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ארז, יש בהחלט דברים שאני מסכים איתך. וורמיר שוב טועה בצורה שאסור שיקרה. השער של דה חראפשחאפ פשוט לא צריך לקרות. הכדור עובר את רב תיבת החמש והשוער שלנו עומד במקום כמו בלרינה. אני מבין היטב שהוא כנראה לחוץ בגלל שעכשיו הוא צריך להיות האיש בשער, אבל לא סתם יש שמועות על זה שאייאקס מעוניינת להחתים את שוער NEC, סיליסן. אגב, אני הייתי בחום ממליץ את טיטום של רודה. לדעתי שוער ברמה הכי גבוהה. דאג לבד ביום שבת להשאיר את רודה במשחק!

    אוייר לא צריך לקבל קרדיט על זה שרואיז חגג עליו שער ניצחון http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
    אני לגמרי מבין למה דה בור פתח עם בלינד באמצע. אני רק חושש שזה לא יעזור מתי שנשחק באירופה, אבל בוא נחכה לעבור את הגשר הזה עד שהוא יגיע. צריך להתפלל שוורטונגהן חוזר מהר לפעילות מלאה ושאלדרוויירלד יישאר בריא. קצת חבל שאייאקס לא צרפה עוד בלם.

    בסה"כ המשחק הזה היה כל כך חלש שחבל על הזמן. אני גם לא מאשים את אייאקס שהיא לא הראתה כדורגל מעולם אחר. כעיקרון מול טוונטה הראנו הרבה יותר טוב, אבל הפסדנו. היום לקחנו את הנקודות ואנחנו מובילים את הטבלה. בוא לא נהיה חזירים, אנחנו רק במחזור הראשון!

    דבר אחרון שמפריע לי. פרנק דה בור אמר אחרי המשחק שבפנדל הבא הוא נותן לסולימאני לבעוט. אני לא מבין את הקטע הזה. מלתחילה לא הייתי מחליף את תיאו יאנסן בטח לא אחרי החטאת עונשין במשחק ידידות כשהמשחק כבר היה גמור. עכשיו דה יונג צריך לעלות על המוקד. בצורה הזאת סולימאני כבר יודע שאם הוא מחטיא שהוא לא יבעט יותר פנדלים. מה דה בור משיג עם זה?
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    סיכום המשחקים של יום ראשון

    1) פ.ס.וו מפסידה 3-1 באלקמאר שבהחלט הראתה היום המון מוטיבציה, יותר מהיריבה הדי אדישה. תקציר המשחק מהרשות הממלכתית ההולנדית



    2) אייאקס מנצחת בקלות בדוטינכם. למרות החטאת פנדל של סים דה יונג האלופה מנצחת 1-4



    3) אדו דן האח לא מצליחה לנצח בבית את ויטסה. 0-0 בסיום.


    4) טוונטה מצליחה לצאת עם ניצחון מינימלי מברדה. 1-0 מפנדל של יאנקו.
     
  9. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    בלינד לא בלם, אבל הוא גם לא מגן...הוא רך כמו חמאה ושחקנים טכנים עוברים אותו בקלות יתרה. לדעתי הוא עדיין לא ברמה של אייאקס ועדיף היו משאילים אותו העונה.
    מסכים בקשר להצבתו השגויה של יאנסן בקישור האחורי ובקשר לזה שלוירמיר יש חלק לא קטן בשער שספגנו. אבל זה לא חדש שיש לו בעיות עם כדורי הגובה. אין לו נוכחות דומיננטית ברחבה. גם טובי לא נקי מאשמה. השחק הכובש, פשוט רכב עליו.
    סיגטורסון נתן משחק טוב, אבל הוא שיחק לטעמי רחוק מדי מהשער והיה על תקן של עוד קשר התקפי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏8/8/11
  10. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    אנחנו פשוט חייבים להשקיע את הכסף ממכירת סטקי בבלם וחלוץ. בלינד לא מספיק טוב כבלם מחליף, ובוודאי שגם אוייר לא. שלא לדבר על זה שהיו צריכים להביא בלם שייתן פייט לבלגים בהרכב, זה לא שהם הראו לנו בעונה שעברה יכולת שהופכת אותם לבאנקרים בהרכב. עם מחליפים כמו אוייר על הספסל, הם כאלה. על חלוץ אין מה להרחיב, מגוחך שאנחנו מגיעים למצב שאריקסן משחק כחלוץ. גם אם המשחק כבר היה גמור. חוץ מזה כולם בסדר גמור, למרות ההלם הראשוני עד הגול שספגנו. סחטיין על AZ על משחק נהדר מול PSV, אבל PSV הפייבורטים שלי לאליפות(למרות שלדעתי רוטן מאמן בינוני מאוד), פשוט מפחיד לראות את הרביעיה ההתקפית שלהם מבחינת שמות, גם אם היום הם לא שיחקו טוב.

    נ.ב. הבישול של מאהר בגול האחרון פנטסטי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/11
  11. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    למעט הניצחון שלנו היום על PSV כל התוצאות של המחזור הראשון היו דיי צפויות.

    מה שיש לי להגיד על הקבוצה שלי היום זה שמזל שפגשנו את PSV במחזור הראשון ולא עוד חודשיים, כי תאמינו לי שהם לא יראו כפי שהם נראו היום.
    אין ספק ש AZ שיחקה טוב ונכון כמעט לאורך כל המשחק, במחצית הראשונה דיי ביטלנו את PSV שהגיעה רק למצב אחד (ויינאלדום נבלם באחד על אחד ע''י אסטבאן הנהדר). השערים של מרטנס ו-וירחיבר היו מופלאים, ושלטנו במהלך המחצית הראשונה. השער בדקה ה 45+2 פשוט בא ברע כמו שאומרים ומאוד פחדתי ממה שיקרה בחצי השני.
    הגיע ל PSV פנדל ב 100% שלא נשרק במצב של 1-2 במחצית השנייה, והשיוויון שלהם היה באוויר. לא עברנו את החצי כמעט, ו 3 שחקנים שלנו הוחלפו בגלל פציעות (פאולסן, מרטנס ובוימנס).
    אדם מאהר הילד החליף את מרטנס ועם פעולה גדולה מצא את אלטידור בשער שגמר את המשחק, איזו פתיחה נהדרת לחלוץ האמריקאי. האדום שמויסנדר חטף היה מיותר והוא יחסר מאוד בשבוע הבא בטוונטה.

    בסה''כ פתיחת עונה נהדרת, אני מקווה שלא נפסיד בשבוע הבא בטוונטה וזה יהיה נהדר. ממה שהבנתי לא מאכלסים אוהדים באותו יציע שהגג קרס עליו, אז אוהדי AZ לא מורשים להגיע למשחק. זה נכון?

     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עידו, יש לי ויכוח איתך על פ.ס.וו. אני מרגיש שהקבוצה הזאת אולי תבקיע המון שערים, אבל היא בהגנה היתה ונשארה די חלשה. הבלם מרסלו בדיחה, איזאקסון לא יציב, פיטרס מגן שמאלי מאד בינוני ומאנולב בכלל בדיחה.
    פרד רוטן שם את אנגלהר כבלם, אבל עדיין לא בטוח אם השחקן נשאר.

    אני בהחלט חושב שפ.ס.וו מועמדת לאליפות, אבל אם היו למשל מחתימים במקום סטרוטמן בלם חדש, מחליפים את איזאקסון (מחתימים למשל את מישל פורם) ומשאירים את באקל בהרכב אני חושב שפ.ס.וו היתה היום הופכת ללא צל של ספק לקבוצה הטובה בהולנד.

    אליאס, עקבותיו של רומרו עדיין נעלמו...לקבוצה אין מושג איפה הוא. מצטער, אבל בצורה הזאת גם אתה כבר לא יכול להגן עליו. האמן לי שחרט יאן ורבייק מאמן שלא שם פס על אף אחד. הוא כבר איים שישים אותו בכל העונה במילואים. אני לא מצליח להבין למה רומרו צריך את השטויות האלו. אם היה מופיע בזמן בקבוצה הוא יכול לדרוש שיעבירו אותו לחו"ל. עכשיו? אם אתה עושה את זה בעבודה רגילה אתה מפוטר...(ואולי זה מה שרומרו רוצה בשביל לעבור ביתר קלות לכל קבוצה שחפצה בו...).

    אגב שוערים, סיליסן כבר הודיע שהוא לא יבוא לאייאקס בשביל לשבת על הספסל...אולי היינו בכל זאת צריכים להפטר מקנת' וורמיר? קצת קשה לראות שוער של אייאקס עושה כאלו טעויות כמו שראינו אתמול. אני יודע שלשטקי גם היתה תקופה שכזאת, אבל אני מקווה שוורמיר יצליח עכשיו להתעשת. הוא לא יכול כל שבוע לעשות כזו טעות ואחר כך לקוות שההתקפה כבר מנצחת את המשחק.

     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מוזר מה שאתה כותב פה, כי לפי מה שאני קורא המועדון מנהל מו"מ עם קבוצות שונות על מכירתו של השוער. יכול להיות שהמאמן וההנהלה של המועדון לא מתואמים או שהתקשורת מחפשת אש? עוד מועדונים איטלקים מתעניינים בשוער אגב, קייבו בינהם.

    את ההשוואות לעבודה רגילה שווה להשאיר בצד, כי בעבודה רגילה לא יכולים לסחור בבני אדם כמו בכדורגל לדוגמא. בכלל, התפיסה שלי לגבי חוזים בכדורגל ואיך ששחקנים צריכים לתפוס אותם השתנתה למדי אחרי קריאת הפוסטים של דן רומן ושתי פגישות מקריות איתו בקמפוס, אבל זה עניין אחר. אני בטוח שכמו בפעם שעברה שהמועדון השאיר את השוער בקבוצה בניגוד לרצונו, גם הפעם אם רומרו ישאר הוא ייתן כרגיל את כולו על הדשא, יציג יכולת מצוינת על הדשא כהרגלו, כמו המקצוען שהוא. ביקורת שכן תהייה מדויקת לדעתי, היא שהוא לא נאמן למועדון ושמבחינתו זה עסקים בלבד, בדיוק כמו שזה בשביל המועדון שרואה בו כסחורה ואמצעי לרווחים ספורטיבים וכלכליים ולא יותר...

    בכל מקרה, יש ל-AZ מחליף מספיק טוב עושה רושם. צריך לבחון זאת לאורך זמן, אבל לדעתי יש פה בול פגיעה שני ברצף על שוער אלמוני שהמועדון ההולנדי חוטף בדיוק בזמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/11
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני חוזר בי לגבי מה שכתבתי בפסקה הראשונה, לא קראתי לעומק ופספסתי שבשום מקום לא מצויין שהמועדון מנהל מו"מ. לגבי שאר מה שנכתב, עומד בעינו מבחינתי.
     
  15. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    רומרו כנראה בסמפדוריה או בקייבו, לפי כל מיני מקורות באיטליה.