הועדה לשיפור הכדורגל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Turgi, ‏4/12/15.

  1. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    עזוב את המאמנים בליגות, מאמנים של ילדים הם הגרועים ביותר ולא מבינים שכדורגל צריך ללמד מהבסיס, ברגע שהמאמנים שמאמנים את הילדים והנערים יידעו לאמן אז גם המאמנים של הבוגרים יידעו לאמן כמו שצריך.
    אגב זה לא רק עניין של יכולות אימון, בעלים מפטרים מאמנים בלי לחשוב יותר מדיי, למשל בנתניה שלומי דורה אומנם לא הצליח אבל הוא בנתיים אסף את הכי הרבה נקודות שנתניה השיגה עד כה וזה נתון מזעזע, 7 נקודות מתוך 10...
    לא צריך לפטר כל מאמן שני בגלל לחץ.
    אין פה תרבות של להשאיר מאמנים ולתת להם צ'אנס אמיתי...
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מצד אחד מסכים.
    מצד שני רוב המאמנים שראיתי בישראל עד כה חסרי מושג. המיקום של הקבוצות בטבלה החל מהמקום השני נקבע לפי איכות הזרים שהקבוצות מוצאות
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    שלומי דורה הוא היוצא מן הכלל מבין המפוטרים. בנין פוטר כי הקבוצה לא היתה מאומנת. פליקס נעים פוטר כי הקבוצה לא היתה מאומנת(רק להזכיר לך שהיה לו גם קהינדה וגם את צ'יבוטה ובכל זאת הקבוצה נראתה כמו קבוצה של לאומית) חסארמה פוטר כי ראית שאין שום תהליך והקבוצה לא מתקדמת לשומקום, וזאת למרות שהיא עשתה חיזוק טוב בינואר. רב"ש התפוטר כי הקבוצה היתה צריכה לעשות קפיצת מדרגת השנה ובמקום זה היא רק הלכה אחורה עד כדי סכנת ירידה.
    אתה יכול להגיד על איזי ויואב כץ שהם מפטרים סדרתיים? מי שאתה כן יכול להגיד את זה עליו זה טביב, אבל דווקא הוא מבין היחידים שכן השאירו את המאמן.
     
  4. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    יואב כץ כן מפטר מאמנים דיי בקלות כמו שהוא פיטר בזמנו את ניצן שירזי והביא את טל בנין או פיטר לפניי שנה את שלומי דורה או את ראובן עטר אני כבר לא זוכר.
    לגביי סאלח חסארמה, אומנם הוא לא המאמן הכי טוב אבל זה לא שהיה לו חצי מהסגל שהיה לברק בכר, ורב"ש התפטר כי מכבי פתח תקווה מנוהלת על ידי אנשים מלחיצים שחושבים שהם מבינים הכי טוב בכדורגל וברגע שרב"ש מתחיל להלחץ מההנהלה אז הוא טועה.
    לגביי פליקס נעים אני עוד יכול להסכים איתך, לגביי טל בנין אני לא מסכים בכלל, כפי שאמרתי יואב כץ כן מפטר מאמנים וזה לא שמאיר בן מרגי השיג יותר מטל בנין ככה שזה לא היה מהלך כזה חכם.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לא אמרתי שיואב כץ לא מפטר מאמנים, אבל הוא רחוק מלהיות מפטר סדרתי. למעשה בדרך כלל מאשימים אותו בהפך-שהוא לא מפטר מאמן כי הוא מתקמצן על הפיצויים.
    לא חכמה להשוות את בנין לבן מרגי, תשווה אותו למאמן אמיתי, לא לעוזר שלא רוצה בכלל לאמן כי יש לו תחנות דלק או מה זה לא יהיה.

    לגבי רב"ש, איך שלא תסובב את זה הוא נכשל בענק העונה. לא קונה את הספין של "הלוזונים הפריעו לו", איך זה ששנה שעברה הם לא הפריעו לו לעשות פליאוף עליון? אז כשמכבי פ"ת מצליחה זה בזכות רב"ש, וכשהיא נכשלת זה בגלל הלוזונים? זה לא עובד ככה. אתה מדבר על הרעש שהלוזונים עושים, אבל למה אתה לא מדבר על הנרקסיזם של רב"ש? על היחס המתנשא והמקטין שלו לכל מי שסביבו,ובפרט השחקנים? זה לא בדיוק עוזר לך בתור מאמן אתה יודע.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,175
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    אני מבין שהעניין של הקטנת הליגה ירדה מהפרק ?
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,779
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    כנראה הבינו שרוב הנציגים שאמורים להצביע בעד זה לא יצביעו נגד האינטרס של עצמם- מה שבהחלט מעלה את השאלה כיצד בעבר צומצמה הליגה? האם זה היה צעד חד צדדי של ההתאחדות?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    בטח נתנו מענקים למינהם
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    במגרש פתוח היה ראיון מעניין עם סדריק אחד שהוא האחראי על הכושר בנבחרות הצעירות בבלגיה. אחרי שהוא סיפק בכלליות את התובנות שלו מולי אפשטיין שהזמין אותו לארץ(בפעם השלישית אגב) אמר שהוא הציע להתאחדות להביא 50 איש מטעמה להשתלמות של סדריק. לא הגיע אפילו בן אדם אחד.