החלוץ הזר הטוב בארץ לדעתכם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י meido, ‏3/2/07.

  1. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    אחרי שאני רואה אותו באופן קבוע כבר חודש וחצי אני שוב יכול להגיד והפעם בביטחון מלא, נסחפת בענק!!
     
  2. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    סמואל יבואה. כולה ילד בן 20, אומנם הוא לא יציב אבל הוא מהיר בטירוף הוא סקורר והוא מחטיא הרבה הרבה פחות כמו פעם, שהוא היה מסיים משחק עם 40 החטאות קורצות. יש לו עוד על מה לעבוד, אבל הוא יכול להגיע לאירופה עם הזמן בכיף. החלוץ הכי אנדרייטד בליגה לדעתי.

    דרך אגב, אני מסכים עם עמית לגבי קאמנמן. יצא לי לראות אותו בלפחות 3-4 משחקים ואני יכול להגיד בפה מלא שחלוץ גדול הוא לא. נתן סללום יפה על משומר, אבל חוץ מזה די מאכזב לעומת מה שציפו ממנו. חלוץ בינוני, לא יותר מזה.
     
  3. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    מה כבר בן שושן עשה שהוא יותר טוב? על כל פעולה חכמה שהוא עושה יש 4 מטופשות(בערך כמו כל שחקן ישראלי האמת)
     
  4. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מרדיקוביץ' אומנם לא זר לכדורגל כמו ששרף וקופמן יודעים לצעוק (וזה הכי קל לצעוק), אבל הוא גם לא שחקן כזה גדול. אי אפשר להאשים שהוא לא מתאים לשיטה של אלי כהן, כי הוא תמיד משחק אצל אלי כהן כשחקן חוד. באגף. אלי כהן אף פעם לא תוקע אותו באגף, בניגוד למשה ביטון/עומר פרץ. אפשר להגיד עליו שהוא חלוץ בינוני לליגה בינונית. מצד אחד בסיבוב הראשון הוא לא הפסיק לבשל ולכבוש, אבל מצד שני בכל המשחקים האלו הוא פשוט לא עשה כלום, כ-ל-ו-ם. אתם יכולים להגיד שזה גדולה של חלוץ, שהוא צריך רק לתת את הפס המסיים. אבל גם שהוא נתן גולים, ראית עד כמה מקריים הם. טעות של שוער, עקב שבטעות השוער לא שם לב, בעיטה חלשה שהשוער הדף, עבירה שביצע על גרשון והשופט לא שרק וכתוצאה מכך נכבש שער וכו' וכו'. על זה נאמר, חלוץ בינוני לליגה בינונית. ולגבי בן שושן, הוא בכלל לא חלוץ. צריכים להבין את זה שהוא שחקן כנף, לא חלוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/2/07
  5. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    תקשיב, אין הרבה שערים בליגה הזאת שהם לא מקריים. הרי אין באמת כדורגל, אין סדר, אין מהלכים...אז גם הגולים של טוטו תמוז הם ברובם מקריים.
    לגבי מרדיקוביץ' אותו הסיפור...למרות שהשער במחזור הראשון מול בית"ר היה נפלא.

    והוא באמת לא מתאים לשיטה של אלי כהן..הוא לא חזק או פיזי במיוחד כדי להתמודד לבד מול ההגנה(2 שחקני האגף עסוקים בעיקר בסגירה אז יוצא שמרדיקוביץ' די לבד). אני חושב שהוא יצליח ב4-4-2 הרבה יותר.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אני מסכים איתך שב 4:4:2 הוא יכול להצליח הרבה יותר. חלוץ זריז כמוהו לא יכול לשחק לבד בחוד, ובטח ובטח שלא מצטרפים אליו שחקנים. כשאני רואה על הסגל של מכבי ועל פיתרונות שאפשר לעשות על מנת שהוא יורגש יותר ויבקיע יותר, זה הצבתו של עמר פרץ לצידו.
     
  7. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בשבת האחרונה הוא שיחק עם משה ביטון כחלוץ חוד ב4-4-2, למצבים הוא הגיע הרבה יותר. אבל מצד שני הוא גם לא הפסיק להחטיא. כפי שכבר אמרתי ואני אציין שוב : חלוץ בינוני לליגה בינונית בקבוצה בינונית.
     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מרדיקוביץ שיחק כחלוץ יחיד בחוד כאשר ביטון משחק מאחוריו ולפעמים באגף. מרדיקוביץ נותן בנתיים עונה סבירה, הן מבחינת שערים והן מבחינת בישולים. במשחקים האחרונים הוא נפצע ואיבד קצת מכושרו אבל הוא חוזר לשחק כמו שהוא יודע.

    ללא ספק סמואה יבואה החלוץ הזר הטוב בישראל כיום. דרך אגב, הוא הזר הפורה ביותר בליגה שלנו.