החלוצים של היום

הנושא בפורום 'פורום אירוח - עודד מכנס' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏14/12/04.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    שלום עודד,

    רק לפני עשור ישראל נהנתה משפע של חלוצים כשרוניים, כגון רונן חרזי, רוני רוזנטל, אלון מזרחי, אלי דריקס ועוד, והעמדה הזו נחשבה לעמוסה ביותר בנבחרת. אך מאז קשה לשים את האצבע על חלוץ ישראלי יחיד ראוי לשמו שגדל כאן, אחד שמסוגל לכבוש ביציבות ומול הגנות ברמה גבוהה, והנבחרת שלנו סובלת מכך קשות. בתור גדול חלוצי ישראל בהיסטוריה, רציתי לדעת מהי לדעתך הסיבה לכך? והאם לדעתך, כפרשן כדורגל, יש חלוץ ישראלי כלשהו שיכול להיות בעתיד המושיע של הנבחרת?
     
  2. שגיא Guest

    בנוסף לזה, מי מהחלוצים הנוכחיים הוא הטוב ביותר בישראל? ואני מדבר על חלוצים ישראלים. אם ניקח בחשבון שמבחינתי קטן לא חלוץ (כיוון שהוא יכול וצריך לשחק ליד חלוץ שפיץ) וגם עומרי אפק לא חלוץ, אז מי מבין חלוצי הנבחרת (או אלה שלא) נחשב בעינייך לחלוץ הכי טוב? הייתי מציין את עומר גולן ובלילי שנמצאים בנבחרת, ואולי שלומי ארבייטמן. מי לדעת החלוץ הישראלי הכי טוב כרגע שראוי לקבל את המפתחות גם בנבחרת?

    ועוד שאלה קטנה, אם כבר בחלוצים עסקינן - אלון מזרחי? מה קרה לאחד החלוצים הכי טובים שלנו בכל הזמנים? ואיך אתה מסביר את התופעה?

    תודה מראש, שגיא.
     
  3. שגיא Guest

    ועוד שאלה שנזכרתי בקשר לחלוצים - החלוצים אז והיום.

    פעם היו חלוצים כמוך, כמו אוחנה, כמו רוזנטל. חלוצים גדולים שגם היו טכניים הרבה יותר מהחלוצים היום. כל השלושת החלוצים שציינת בראשית הפיסקה, היוחלוצים שהיו להם לא מעט שערים ממבצעים אישיים סוחפים (למרות שאולי לרונזטל היו יותר החמצות אחרי מבצעים סוחפים.. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx ), והיום אם כבר יש לנו חלוץ, הוןא חלוץ רחבה שלא יודע הרבה מעבר. רוב חלוצי השפיץ כיום הם שחקנים של נגיעה אחרונה בכדור, שמיקום סביר ונחישות מספיקה להם לכבוש שער אם יש להם בקבוצה מוסר טוב.

    השאלה שלי איך אתה מסביר את ההבדל הזה בין סגנון החלוצים וכמובן, איזה סוג של חלוץ עדיף יותר ולמה?
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מקפיץ את הנושא כדי לקבל תשובה מעודד...