הטריק של הטריקולור- הדיון הרשמי של נבחרת צרפת

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י בועז, ‏25/5/10.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אם נלך לקלישאות, אז אפשר לומר שבמידה וצרפת לא תעלה (והיא כנראה לא), זו יופי של סגירת מעגל אחרי שלא הגיע להם להיות כאן. כבר כמה שנים טובות שצרפת היא הנבחרת הכי אוברייטד בעולם, אומנם עם אוסף שחקנים כישרוני, אבל כל קשר בינם לבין קבוצת כדורגל הוא מקרי בהחלט (גם לניגריה 1998 היו שחקנים סופר כישרוניים). בכל מקרה קשה לי לומר שאני עצוב, מעולם לא חיבבתי את הנבחרת הזו, אבל אני אכן מסכים שלגבי השביתה של השחקנים זו בושה וחרפה, זו יריקה באוהדים שלהם שחיכו כ"כ הרבה זמן למונדיאל. זה דבר אחד לעוף בבושת פנים על כר הדשא ודבר שני לעשות מרד תוך כדי הטורניר כשיש עוד סיכוי להעפיל. ההתאחדות עצמה אשמה עם הגיבוי המתמשך לדומנק (הגמר ב-2006 הציל לו את הג'וב ואני בטוח שלא הצרפתים היו מעדיפים לעוף לפני אם היו יודעים שזה ישאיר אותו בנבחרת), אבל ברגע שהשחקנים יצאו איתו לדרא"פ, צריכים להשאיר הכל מאחור עד לסיום הטורניר. ואגב, בלי קשר לאופיו של אנלקה, אחרי הקללות שזרק לדומנק, מגיע לו לעוף מהנבחרת, בלי קשר אם צדק או לא. במונדיאל 1998 פאוסטינו אספרייה ביקר מקצועית (ובלי ניסוח בוטה) את המאמן הרנאן דאריו גומס אחרי המשחק הראשון מול רומניה, ויום אח"כ מצא עצמו על המטוס חזרה לבוגוטה. השחקנים רק הצהירו שהם ימשיכו לשחק גם עבור טינו, אבל אף אחד מהם לא חשב למרוד או לבקר את החלטתו של גומס.
     
  2. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    THE STRETFORD END

    נסיונך להפוך את התנהגותו של ניקולה נלקה להתנהגות מקובלת ושכיחה, כאילו מעשיו דומים למעשיהם של מרבית השחקנים המקצוענים בעולם, ועל כך שלא היו תלונות "על מקצוענותו" נכשל במבחן המציאות. לא משנה איך תהפוך זאת, אנלקה התגלה כשחקן מאוד בעייתי (ולעיתים לא מקצועני בעליל) לאורך הקריירה שלו, והוא עזב רבות מקבוצותיו לאחר התנהגות לא ספורטיבית מצידו וזלזול מתמשך במאמניו ובחבריו לקבוצה.

    לניקולה אנלקה היו בעיות חברתיות בארסנל (חלקן הוזכרו פה, כשמקרה אוברמאס הוא כמובן הזכור ביותר שכן הוא אף החל עקב הצהרה לא ראוייה של אנלקה לעיתונות), ולכן הוא אף עזב את המועדון בצורה שלילית למדי (עם איומי שביתה במידה והוא לא ישתחרר, הצהרות נגד אנגליה, לונדון והמועדון); היו לו בעיות חברתיות בריאל מדריד (הוא רב עם מאמן הקבוצה, הוא היה מבודד חברתית עקב הקשר הלא טוב בינו לבין השחקנים הספרדים המובילים של המועדון, הוא סרב להתאמן למשך 3 ימים וקיבל עונש ראוי על כך - הרחקה ל-45 ימים בחודשי מרץ-אפריל של אותה עונה); היו לו בעיות אישיות עם מאמן ליברפול ג'ראר הוייה (ולכן הוא ליכלך עליו לאחר שהוא עזב את המועדון); היו דיווחים על יחסים לא תקינים בינו לבין אברהם גרנט (אך יש לציין שהוא, כמובן, לא היה היחיד); וכמובן, הדובדבן שבקצפת הוא התנהגותו המבזה בעת שז'אק סנטיני אימן את נבחרת צרפת, כשאנלקה דיבר עליו, בפומבי, בצורה מזלזלת ולא ראוייה, סרב להגיע למשחק ידידות של הנבחרת מול יוגוסלביה ואף יצא בהצהרות שהוא לא ישחק יותר עם נבחרת צרפת. אמיר ע. צודק שאנלקה הוא בעיקרו "שחקן נפיץ" ובכך שהוא לא תמיד מסתבך עקב התנהגותו, אבל הוא התגלה כפגע חברתי מספר פעמים גבוה בהרבה מהשחקן המקצועני הממוצע. הוא אכן התבגר קמעה בשנים האחרונות, ובעיקר לאחר שהפך להיות אדם דתי יותר, אך ההתפרצות הדוחה שלו על דומאנק החזירה אותו כמה שנים אחורה.

    התנהגותו הירודה בקיץ הזה לא אמורה להפתיע אף אחד שכן מעטים המאמנים עימם הוא הסתדר ואותם הוא כיבד. הוא לא מבין את משמעות המילה אחריות, הוא לא רואה לנכון לכבד את סמכות הצוות המקצועי, הוא קפריזי וילדותי בהתנהגותו, והוא ראה לנכון לאורך כל הקריירה שלו להתבטא בצורה ירודה, בפומבי ובפרטי, נגד מועדוניו, מאמניו וחבריו לקבוצה. אם זהו לא "שחקן בעייתי" אזי מיהו בדיוק שחקן בעייתי לשיטתך?

    הסגל של נבחרת צרפת רווי בשחקנים אשר לא סובלים אחד את השני (פרנק ריברי וויליאם גאלאס מובילים את התופעה הזאת, כל אחד ויחסיו הירודים עם השחקנים האחרים) וזאת למרות שדומאנק ניסה לצמצם את הנזק בכך שלא הזמין את הטריו הצפון-אפריקאי לסגל המונדיאל. זה, יותר מכל בעיה מקצועית, הביא לנפילה של נבחרת צרפת, כשהעובדה שדומאנק לא אסרטיבי מספיק, לא טוב מספיק ונמצא בסוף הקריירה שלו בנבחרת רק הגבירה את הסיכויים לכישלון חברתי קולוסיאלי. סיפור מונדיאל 2010 של נבחרת צרפת לא דומה לסיפור מונדיאל 2002 שכן אז הסגל היה בריא יחסית מבחינה חברתית, גם אם לא הרמוני לחלוטין מבחינה מקצועית, אך ללא מנהיג בריא עקב של זידאן. הצרפתים יכולים רק לקוות שלורן בלאן יצליח לתקן את הבעיות, אך אני מעריך שהנבחרת זקוקה לניקוי אורוות רציני (ואולי אף אין מנוס להעפתם של שחקנים מובילים, כמו פרנק ריברי, מהסגל) בשביל להתאושש מהמכה החברתית שנחתה עליה במהלך הטורניר הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  3. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Robin Hood

    גם הדוגמאות שהבאת לא שונות מאלף ואחד שחקנים אחרים שעזבו מועדון בטריקת דלת(אשלי קול למשל ומארסנל והוא לא נחשב לבחור בעייתי)
    ריב עם שחקנים לקבוצה ואין קבוצה שאין בה ריבים ובכל יום!! בין שחקנים,
    בעיות עם מנג'ר,
    אבל יש מי שמגיע לכותרות כי הסטיגמה מצדיקה כותרת ויש כאלה שזה עובר חלק כאילו לא ארע דבר.
    סטיבן גרארד למשל,היו לו סיכסוכים פומביים גם עם הוייה,גם עם בניטז,הוא הלך לא פעם ולא פעמיים מכות במועדונים/ברים,
    הופיע בבתי משפט,
    האם תמצא מישהו שאומר שגרארד בחור בעייתי במיוחד?

    הבאתי דוגמאות גם לצד השני,
    אז מה זה אומר?מי צודק?
    הוייה או אלרדייס?
    אוברמארס או קווין דיוויס?

    הקריירה של אנלקה היא בת 15 שנה כמעט,עבר לא מעט קבוצות,שיחק עם לא מעט שחקנים ותחת לא מעט מנג'רים,
    בחלק מהמקומות השידוך היה מוצלח,בחלק לא.
    זה שניהול הקריירה של הסוכן שלו דפקה אותו,גרידיות או מה שזה לא יהיה זה משהו אחד ולכן לא נשאר במקום אחד לשנים רבות זו בעיה אבל
    בעיות יוצאות דופן באמת לא תמצא ולאורך כל-כך הרבה שנים קל יותר לדוג מקרים ומהם לעשות דוגמא שנוחה לסטיגמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  4. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה מוזמן להמשיך להתעלם מהעובדות ולהתעקש להיצמד לעמדתך, כהרגלך בקודש, אך מדובר בעמדת מיעוט לא רציונאלית. לא תמצא שחקנים אשר עזבו כל כך הרבה מועדונים עקב התנהגות לקוייה ולא מקצוענית איימו בשביתות, שבתו, הורחקו לתקופה כה ארוכה (שיא בריאל מדריד), הסתכסכו עם מרבית מאמניהם, גם במועדונים וגם בנבחרות (כפי שרשמתי בהודעתי הראשונה, זהו לא המקרה הראשון של אנלקה במדי נבחרת צרפת), ולא מעט מחברי קבוצתם כמו ניקולה אנלקה.

    פירטתי בצורה מספקת את הבעיות יוצאות דופן של אנלקה, והן אכן יוצאות דופן עקב תכיפותן וחריפותן, אך אתה בשלך. הצלחתו להתבגר ולהתנהג בצורה מעט ראוייה יותר בשנים האחרונות, ובעיקר לאחר שהוא החליט להפוך להיות מוסלמי (אך לא לגמרי בתקופתו בטורקיה, מכיוון שהיה לו סיכסוך עם בעלי פנרבחצ'ה בקיץ 2005, כמה חודשים לאחר שהוא הצטרף למועדון עקב התבטאויות לא מקובלות על המועדון) לא מכפרת על היסטוריה רוויה בבעיות אותה החלטת לנקות עם סיסמאות ריקות מתוכן (לא הבאת שום דוגמאות; מילמלת משהו לא מעניין על סם אלדרייס ולא סיפקת שום דבר אחר באף אחת מהודעותייך) ותו לא. ניקולה אנלקה הוא שחקן בעייתי, עם היסטוריה בעייתית (בכדורגל מועדונים וכדורגל נבחרות) אם תרצה ואם לא. אם זהו שחקן "לא בעייתי" ו"מקצועני" אזי כנראה הסטנדרטים שלך נמוכים במיוחד.

    הלאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  5. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Robin Hood

    שוב אתה בא להטיף לי מוסר,פעם שעברה זה היה לאמיר ע בדיון על גרנט,
    מה יהיה?קשה לך לנהל דיון בלי התוספות הקשקשניות שלך?
    אתה לא מסוגל לקבל דעות אחרות,דוגמאות אחרות שמעידות על תפיסה שונה זו בעיה שלך,לא שלי,
    זה לא אומר שאתה צודק במאה אחוז,זה לא אומר שאני צודק במאה אחוז,כל אחד בתפיסת עולם משלו
    וזה ששלי שונה משלך לא עושה את זה ללא נכון או לנמוכה,אולי אתה סובל כנראה מרגשי נחיתות ולכן מקשקש על רמה כזו או אחרת,
    אתה חייב לעבוד על עצמך,בהצלחה.

    אני מכיר דוגמאות לצד השני של אלנקה שלא תפסו כותרות כי זה היה חיובי,כי זה לא התאים לסטיגמה שנוצרה,
    אתה רוצה להיות שבוי בקופסא שלך,תבלה.
    "מלמלתי" משהו לגבי סם אלרדייס שגם הוא דיבר על הסטיגמה הזו שנוצרה לו,על הכביכול חוסר האכפתיות,אפטיות כלפי הקבוצה,השחקנים שלצידו ושבמציאות הוא ראה דברים אחרים לגמרי.

    לפני כמה חודשים קראתי ראיון עם לי בוייר,גם לו יש סטיגמה שלילית מפה ועד הודעה חדשה,
    הסיפור בזמנו בלידס,הלך מכות עם חבר לקבוצה,עבר כמה וכמה קבוצות,
    בכתבה עצמה הוא הביא דוגמאות דומות,לשחקנים אחרים שהתדמית שלהם נקייה ואיך גם כשהם "חוטאים" זה עובר חלק,
    כשהוא מקבל איזה כרטיס אדום מיד כולם אומרים,נו,זה בוייר,זה ידוע שהוא בעייתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  6. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנה, הוספת הודעה נוספת למונה שלך בה כתבת בעיקר כלום ושום דבר אגרסיבי ודמיוני על המשתמש עמו אתה מתדיין (אם אפשר בכלל לקרוא לסגנון כתיבתך בפורום זה "התדיינות") במקום להיצמד לדיון עצמו. אנא הבן שזה לא מעניין אף אחד מה אתה חושב עליהם ומה אתה מציע להם לעשות בחייהם הפרטיים (את זה תשאיר להודעות הפרטיות שלך); כל מה שמעניין אותנו (או לפחות אותי) פה זה להתדיין על נושא הדיון.

    ההבדל בין עמדתך (הלא מנומקת שכן, כפי שציינתי בהודעתי הקודמת, עד כה לא סיפקת שום דוגמה בדיון חוץ ממלמול על סם אלדרייס וסיסמאות ריקות מתוכן על סטיגמות) לעמדתי היא שעמדתי בדיון זה מבוססת בעוד שלך לא. אתה יכול לדבר על "רגשי נחיתות" מומצאים עד כמה שאתה רוצה, ועד כמה שאני לא מוכן "לקבל את דעות אחרים" (שקר וכזב כמו כל השקרים המגוחכים שהפצצת בפסקה הראשונה שלך) אך כל עוד אינך מסוגל להצדיק ולנמק (עם עובדות ודוגמאות ולא עם מלמולים) את עמדת המיעוט שלך (ואל תטעה, מדובר בעמדת מיעוט) אזי אין לה ערך אמיתי. לדידי, הגיע הזמן להפסיק להסיט את הדיון לשחקנים אחרים (אתה בהחלט מוזמן להתייחס אל דוגמאות אחרות, אך לא על חשבון נושא הדיון) להיצמד לנושא דיון, ולהתחיל להסביר (ושוב, עם עובדות ודוגמאות) הכיצד התנהגותו הלקוייה של ניקולה אנלקה ברבים ממועדוניו ובנבחרת צרפת (ונתתי דוגמאות מפורטות למדי, ובצורה מספקת לבטח ברמה של הפורום הזה) לא מעידה על היותו שחקן בעייתי מבחינה חברתית (תוך התייחסות למעשים השליליים שפורטו על ידי מספר משתמשים פה).

    את עמדתי שלי, אשר פורטה בהודעותיי הקודמות עם דוגמאות, ניתן לסכם בצורה מאוד קצרה - אנלקה ביצע לא מעט מעשים לא ספורטיבים ומבזים בעברו, אך התמתן והתבגר לאחר התאסלמותו, גם אם היו לו ירידות מסויימות לעיתים רחוקות (בפנרבחצ'ה למשך תקופה קצרה ובצ'לסי בתקופתו של אברהם גרנט, בה הוא היה רחוק מלהיות היחיד שהיו לו בעיות עם המאמן הישראלי). התבגרותו בשנים האחרונות לא מוחקת את ההיסטוריה הבעייתית שלו, את דפוס ההתנהגות שלו, ואת הפוטנציאל הנפיץ שלו להתפרצות לא ראוייה, כפי שהוא הדגים היטב בקיץ הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  7. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סטרטפורד, אתה יכול לתת דוגמאות לצד השני של אנלקה שאתה מדבר עליו?

    אתה צודק שסטיגמות הן דבר שמלווה שחקנים לאורך כל הקריירה, ויש שחקנים שכאשר יהיה משהו שלילי תמיד יגידו כמה ברור זה היה שאותו שחקן יסתבך כך או אחרת. אבל לא חסרים שחקנים שהצליחו גם לנער מעצמם סטיגמות שליליות במהלך הקריירה. לי יותר נראה שאנלקה חצה בקריירה שלו את הקו הדק שעובר בין סטיגמה לבין מוניטין שלילי. הנקודה היא שאנלקה זכה "ביושר" בסטיגמה הזו, קודם כל בימים שלו בארסנל ובריאל מדריד. אפשר להאשים את האחים לבית אנלקה, אפשר להאשים את אנלקה עצמו, אפשר להגיד שהוא היה בחור צעיר עם ראש מסובב (כמו שונגר אמר עליו בזמנו) אבל משהו שם עבד בצורה מעוותת והסיפורים פשוט רבים מדי כדי להתעלם מכך שיש - או לפחות היה - דפוס מסוים. לא נראה לי שמישהו בלונדון או במדריד בא בקונספירציה כלשהי נגד אנלקה והחליט לשרוף את השם שלו לנצח. יכול להיות שהוא השתנה, התבגר או התמתן, הזכרת את סם אלרדייס, שמעתי גם את ג'ון טרי אומר עליו כמה שהוא בחור נפלא (טוב, על הסטנדרטים של הצ'אבס ובמיוחד של טרי, אני לא אתחיל לדבר). אבל טבעי שיהיו לכל מטבע שני צדדים. יחסים בין אישיים זה תחום לא פשוט והוא תלוי בתפיסה שלך.

    המינימום שבמינימום הוא להכיר בכך שאנלקה הוא טיפוס מאוד שנוי במחלוקת, וזוהי באמת לשון המעטה.
     
  8. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Robin Hood
    והנה,גם אתה הוספת הודעה למונה,אתה רוצה להמשיך ולשחק בקקה?תתבגר!

    דוגמאות אתה רוצה,על מה בדיוק?
    שהוא הצליח מקצועית במקומות אחרים?אני בטח לא צריך לפרט על זה,כל מי שחי את הכדורגל מכיר את ההצלחה המקצועית שלו.
    שהיה לו שיתוף פעולה מוצלח עם אחרים על הדשא?עובדה,ראו ורואים את זה על הדשא,התוצאות בהתאם.
    שמנג'רים ולא מעט מנג'רים למרות התדמית הנוראה שלו המשיכו לרצות בשירותים שלו...מממ...מעניין אה,
    זה אומר הרבה והרבה מאוד,כי יש כותרות בעיתונים וסטיגמה בעייתית ויש מנג'רים שכנראה יודעים ומכירים טוב יותר ולא היססו לרצות בו
    ולא חששו מחדר הלבשה שיהרס בגללו או שהם לא יצליחו לנהל אותו,עובדה.

    "מלמלתי" את הדוגמא של בוייר שהסביר איך לפעמים דברים עובדים,נראים מהצד שלו,של השחקן ואיך סטיגמה נשארת ולא משנה מה.
    "מלמלתי" את הדוגמאות מיונייטד בעונת הטרבל ושחדר ההלבשה היה רחוק מלהיות כזה של חברים טובים וזה לא עשה כותרות שליליות כי התוצאות על הדשא היו מצויינות אז זה לא הפריע או עשה כותרות מפה ועד הודעה חדשה.
    "מלמלתי" את הדוגמא על גרארד ולבעיות שהיו איתו לאורך הקריירה,מכות בברים והופעה בבתי משפט,משהו שלאנלקה למשל לא היה והנה,התדמית של גרארד לא כזו בעייתית.
    "מלמלתי" על אלרדייס אמר על אנקלה שהוא בחור מופנם ויש כאלה שרואים בזה כחוסר אכפתיות ושזה לא נכון,אכפת לו,מאוד רק שהוא מראה זאת בדרך שונה.
    הפיצוץ האחרון שהיה לו עם דומנאק ומזוית אחרת מעידה דווקא על האכפתיות שלו,שדברים לא עובדים,שמנג'ר לא מתפקד,שיש חוסר תקשורת בין הצדדים ושהנבחרת לא מצליחה,שחקן שלא אכפת לו,שלא מעניין אותו היה ממשיך הלאה כאילו שום דבר לא קרה.
    השחקנים של נבחרת צרפת התאגדו בהחלטה שלהם לשבות סביב ההרחקה של אנלקה,מממ...מעניין אה,אולי זה אומר שהם כן מסתדרים ורוצים בו?הנה,חדר הלבשה שכן אכפת לו ממה שקרה עם אנלקה.
    את פול סקולס לא שומעים בחדר ההלבשה,בא לאימון חוזר הביתה,בא למשחק וחוזר הביתה,הוא מתרחק מתקשורת כמו מאש,
    עוד אני ממלמל כשאצל סקולס רואים זאת בחיוב,לו אנלקה כזה אז אומרים שהוא לא חברתי.
    (אני מקווה שהבנת את המסר ודרך דוגמאות של שחקנים אחרים,זה לא לסטות מהדיון,להיפך,זה להרחיב את התמונה,
    אני מבין שזו בעיה בשבילך לצאת מהריבוע הקטן של תפיסת העולם שלך אבל תנסה,זה לא ינשך אותך).

    אני בדעת מיעוט עם הדעה שלי...וואו,אז מה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  9. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ArsenalFan

    אתה בוודאי מבין שדוגמאות "למעשים טובים" אין כי הם לא תופסים כותרות,זה לא מעניין,זה יכול להרוס תדמית שרצים איתה.
    לכן וכמו שכתבתי בהודעה הקודמת,אני מסתכל על הדברים בשטח,הם החשובים,הם מספרים את התמונה האמיתית מבחינתי.
    משחקנים בעייתים חברתית,מקצועית מנג'רים מתרחקים כמו מאש,זה לא ככה עם אנלקה.
    יש סיפור מפורסם על פרגוסון שכחשב להביא את כריס סאטון ליונייטד הוא שכר בלש פרטי שיעקוב אחרי השחקן,
    שילמד על החיים שלו מחוץ למגרש,עם מי הוא מסתובב,איפה,מי החברים שלו.
    אנלקה עזב כמה וכמה קבוצות על הדרך ואפשר לראות זאת כטיפוס בעייתי,אני חושב שזה יותר קשור לסוכן בעייתי
    וראינו איך סוכנים כאלה הורסים קריירות של שחקנים,
    ומצד שני התמונה "הפחות מעניינת" אומרת שמנג'רים לא חששו ממנו,לא נבהלו מהתדמית מהסיפורים עליו.
    לפעמים מידע כזה או אחר לגבי שחקן מסויים עובר דרך שחקנים ששיחקו איתו,
    פרגוסון(מצטער על הדוגמאות סביב יונייטד,פשוט זה הכי קרוב לליבי)התקשר לניקי באט שחקן שלו לשעבר לשאול אותו לגבי מייקל אואן לאחר ששיחקו יחד בניוקאסל,
    זה בטח לא דפוס שרק פרגוסון בוחר בו.
    אני לא זוכר באיזה ספר של שחקן ליברפול שקראתי,ששיחק עם אנלקה באנפילד מדבר על אותם הדברים של אלרדייס,
    על המופנמות שלו מצד אחד אבל שהסתדרו יופי,שלא היתה בעיה חברתית איתו ולמרות שכשהגיע חשבו שכן ובגלל התדמית שנוצרה לו.
    אז היו לו ריבים לאורך הקריירה עם שחקן כזה או אחר,עם מנג'ר כזה או אחר,למי לא?
    עם דומאנק למשל הוא לא הראשון להגיע לכדי פיצוץ בנבחרת צרפת,להנרי היה ריב מתוקשר איתו ב 2006,איזו סטיגמה יש להנרי?נקייה לגמרי,
    ואולי זה אומר יותר על דומנאק מאשר על אנלקה?

    הזכרת קודם לכן העדרות שלו מטקס קבלת פרס,העדיף לצאת לבלות במקום להגיע מעונב,
    אני זוכר שויין רוני בגיל 17 הגיע לטקס העונה ועלה לקבל את תואר השחקן הצעיר,
    עלה עם מסטיק בפה,אתה יודע איזה כותרות עשו על זה בעיתונים לאחר מכן?
    הפרחח מליברפול,חסר כבוד,חוליגן...כולה היה ילד בן 17,מתרגש ונבוך ועם מסטיק בפה,
    אבל אפשר היה לנסות ולבנות תדמית,אחרי זה הגיע גם סיפור בית הזונות...וואלה,אז הלך לזונות,זה הסתדר יופי,
    ולאחר מכן קיבל 2 וחצי אדומים בקריירה של 6 שנים פלוס,עוד שמן למדורה.
    זה לא מפריע כל פעם מחדש כשיש איזה נושא שונה לגביו לצייר לו את תדמית החוליגן
    כשבמציאות הוא חתלתול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  10. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריי וילקינס פרשן עכשווי באולפן האנגלי של אל ג'אזירה אומר על אנלקה
    שהיה לו את העונג לעבוד איתו בתקופה האחרונה ושהוא בחור נהדר וכנראה היה משהו רציני בכדי שזה יתפוצץ כמו שזה התפוצץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/10
  11. Robin Hood Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/08
    הודעות:
    326
    לייקים שהתקבלו:
    0
    THE STRETFORD END

    אני לא מתרשם מהרטוריקה והדמגוגיה שלך וגם לא מנסיונך להפוך אותי לזה המתעסק ב"קקה". כפי שרשמתי לך בדיון אחר בעבר, אני פה בשביל להתדיין ולא בשביל לריב. למרבה הצער, אתה דואג לקחת כל כך הרבה דיונים למקומות אישיים (מבלי שתכיר את המשתמש עמו אתה מתדיין) מכיוון שכנראה אינך מסוגל להתדיין בצורה אחרת. חבל. יחד עם זאת, אם אינך מסוגל להגיב בצורה מתורבתת ועניינית להודעותיי אל תגיב להן בכלל. את העצות לחיים הפרטיים והניתוחים הפסיכולוגים בגרוש השאר לעצמך כי הם לא מעניינים אף אחד ורק פוגעות בדיון.

    ועתה להודעתך המפוזרת. למרבה הצער, למרות כל המלל, שוב פעם התחמקת מלהיכנס לעובי הקורה, לא הפלאת בדוגמאות על מנת לחזק את טענתך (משפטים כלליים הם לא דוגמאות), ובנוסף לכך לא התייחסת לשאלה שהעלתי. אף אחד לא רוצה דוגמאות על הצלחתו המקצועית בכמה מקבוצותיו (הצלחה מקצועית לא רלוונטית; אנחנו מדברים פה על התנהגות מחוץ למגרש), ואף אחד לא התעלם מההשתפרות שעברה עליו מבחינה התנהגותית מאז התאסלמותו (במהלכה, כפי שכתבתי, היו לו "רק" שני מקרים בולטים בפנרבחצ'ה ובצ'לסי). אתה חוזר שוב ושוב על אותה תקופה בהודעותייך, אבל אף אחד "לא מסכים איתך" שהקריירה שלו חזרה למסלולה בבולטון ובצ'לסי. אנו מדברים פה על ההיסטוריה הבעייתית שלו ועל הדוגמאות הספציפיות, בעיקר לפני תקופת התאסלמותו, אשר הופכות את היציאה שלו על דומאנק ללא מפתיעה וצפוייה עקב האישיות הבעייתית שלו.

    העובדות שאתה מספק הן לא עובדות; הן משפטים ריקים הנזרקים לאוויר ללא סימוכין. כמו כן, זריקתם של שמות שחקנים אחרים לא מושיעה אותך פה. כפי שרשמתי קודם לכן, אתה מסיט את הדיון ממסלולו כשאתה מתייחס אליהם מכיוון שהם הופכים לכה מרכזיים בהודעתך. הדוגמאות שלך גם לא רלוונטיות במיוחד - האם טדי שרינגהאם/אנדי קול/סטיבן ג'רארד (אין לי מושג על מה אתה מדבר, אבל לג'רארד יש תדמית בעייתית למדי מחוץ לליברפול. יחד עם זאת, הבעיות שלו שונות לחלוטין מאלו של אנלקה, וכנראה שאינך מבין זאת. בשום שלב בקריירה שלו הוא לא פגע קשות במרקם החברתי בליברפול, ובכל הקריירה שלו הוא כיבד את מאמניו. היו לו מחלוקות אישיות עם כמה מהם, אך הוא לא ליכלך עליהם, בפומבי ובפרטי, כפי שאנלקה לכמה ממאמניו, כפי שפירטתי בהודעתי הראשונה בדיון זה) היה שחקן בעייתי לאורך מרבית הקריירה שלו, ובמספר מועדונים? לא. האם השחקנים הללו איימו לשבות במועדון אחד, ובסופו של דבר אף שבתו במועדון אחר? לא. האם השחקנים הללו רבו עם מאמניהם בצורה כה חריפה, הכללה קללות וחוסר כבוד מובהק? לא. האם לשחקנים הללו היו יחסי עבודה לא תקינים עם מרבית חברי קבוצתם? לא.

    אני אנסה למקד שוב את הדיון ומקווה שתצליח לספק הודעה לא מפוזרת. אנא הסבר ופרט (ושוב, עם עובדות ודוגמאות) הכיצד התנהגותו הלקוייה של ניקולה אנלקה ברבים ממועדוניו ובנבחרת צרפת (ונתתי דוגמאות מפורטות למדי, ובצורה מספקת לבטח ברמה של הפורום הזה) לא מעידה על היותו שחקן בעייתי מבחינה חברתית, תוך התייחסות למעשים השליליים שפורטו על ידי מספר משתמשים פה (אני לא הזכיר אותם שוב שכן הם נרשמו פה, וכל מה שאתה עשית עד כה זה להתעלם מהן או לרשום שהן "נורמליות לחלוטין" למרות שהן, מה לעשות, לא). אתה מוזמן, כמובן, להשוות את התנהגותו (תוך התייחסות למעשים שפורטו) להתנהגותם של מרבית שחקני הכדורגל המקצוענים בעולם אבל אך ורק תוך התייחסות לתכיפות הבעיות שהוא גרם ולמידת חומרתן, שכן זריקת שמות לא רלוונטית לא בדיוק תורמת דבר לדיון. אתה גם מוזמן לפרט מהם הסטנדרטים שלך למקצוענות כדי שנבין איך אנלקה לא התגלה בחלקים לא מעטים בקריירה שלו כשחקן לא מקצועני ובעייתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  12. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Robin Hood

    מי שמחליט להטיף מוסר כל היום ולא בפעם הראשונה בדיונים איתך ורושם שטויות כמו עוד הודעה למונה זה אתה
    ואחרי זה אתה עוד בא בטענות...חוצפן!
    זה הדפוס שלך,כשלא מסכימים לדעה שלך,לכן,
    תסתכל בראי לפני שאתה מנסה לחנך אחרים
    ותחסוך ממני את ההרצאות שלך,זה לא עושה עלי רושם.

    ההודעה שמצאת מפוזרת כמו גם התגובה שהוספתי ל ArsenalFan
    מסבירה בפשטות את הנקודה עליה אני מדבר ושעונה על כל השאלות שלך,
    דוגמאות בין אנלקה לשחקנים אחרים,כאלה שמציגים אותו באור אחרי לגמרי,חיובי,
    ומעבר לזה מעלה שאלות לגבי הטענה הנגדית שלך ושל אחרים לגביו שמעידים שאין באמת בעיה חברתית מיוחדת,
    לא כזו שאנשי המקצוע רואים ומתרחקים ממנה ולאורך קריירה ארוכה,להיפך.

    אם לא הבנת,תקרא שוב ושוב אבל תנסה לצאת מהקיבעון המחשבתי שלך אחרת תמשיך ללכת עם הראש בקיר,
    זו הבחירה שלך.


     
  13. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ורק בכדי לחדד עוד קצת ובמידה והתקשת לעבור מסביב לקיר,
    אתה מדבר על כך שאנלקה סירב להתאמן בריאל מדריד והושעה בעקבות כך,
    פול סקולס,שמעת עליו?
    הבחור סירב לשחק במשחק,שוב,סירב לשחק במשחק שבו נדרש להופיע,בגביע הליגה נגד ארסנל בתחילת שנות ה 2000,
    פרגוסון קנס אותו,בריאל מדריד השעו את אנלקה ל 45 יום,
    זה ההבדל,ההשעייה תפסה כותרת גדולה וכתם על ההתנהגות שלו,סקולס קיבל קנס והסיפור הלך לישון ולתמיד.

    אין קבוצה בעולם שבאימונים שחקנים לא הולכים מכות ומכות רצח,
    שחקנים שלא מדברים אחד עם השני,שלא סובלים אחד את השני אבל כמעט תמיד זה לא יגיע לתקשורת,
    אבל זה לא אומר שהמציאות היא לא כזו.
    כשעולים על הדשא המטרה משותפת,
    אם הקבוצה טובה,התוצאות טובות,אנלקה כמו שהעובדות מצביעות,מצליח אישית וקבוצתית בכל מקום שאליו הגיע,
    אז אם אנלקה לא הסתדר עם כמה שחקנים בקבוצה כזו או אחרת זה לא אומר דבר וחצי דבר כשבמקומות אחרים הסתדר/הסתדרו איתו הרבה יותר,
    כמו במקרה העונש של סקולס לעומת אנלקה,השאלה על איזה צד מעדיפים להסתכל,
    על ריב עם אוברמהרס או על יחסי חברות טובים עם שחקן אחר,מה נכון יותר?
    ובכלל,לא צריך להיות חבר של כולם,גם במקום עבודה רגיל יש את אותם היחסים,טובים יותר עם כאלה וטובים פחות עם אחרים,זה לא אומר על בעיתיות יתר אם אתה לא מסתדר עם מישהו ספציפי.

    כשגרארד הולך מכות מחוץ למגרש,בברים ובמועדונים ומגיע לבתי משפט,אור הזרקורים ממשיך הלאה איתו גם למקום העבודה שלו,זה משפיע אישית ומשם קבוצתית ועדיין ובגלל שמדובר בגרארד,יקיר התקשורת באנגליה,זה עובר חלק יותר בגרון.
    כשגרארד עושה פרצופים בירידה מהדשא כשכל העולם ואשתו יראו מה הוא חושב על בניטז,זה עובר בשקט,
    האם ראית את אנלקה עושה פרצופים דומים כשהוא הוחלף?
    האם ראית את אנלקה הולך מכות בברים ומועדונים מחוץ למגרש?
    ולו אנלקה היה עושה זאת,מי יודע אילו מטעמים היו עושים מזה.
    ומישהו משחקני ליברפול בכלל יעז לדבר כנגד הקפטן,אהוב האוהדים כשהוא עושה מה שבראש שלו?
    בוודאי שלא.

    קללות בחדר ההלבשה וגם כלפי מנג'רים צריכים להישאר בחדר ההלבשה,זה לא הופך אף אחד לאיש רע,זה חלק מהמציאות ובכל חדר הלבשה,ביחסים בין שחקנים לשחקנים וגם בין שחקנים לצוות מקצועי,זה לא בית ספר ולא ספרייה עירונית,
    יש כאלה אין ספור אבל רק מעט מהמקרים יוצאים החוצה,כמו העובדה למשל שבסטוק בעונה שעברה שחקן ומנג'ר הלכו מכות!
    אבל מה,בסטוק ידעו לטאטא את זה מתחת לשטיח והסיפור נעלם במהרה,
    לו אנקלה היה הולך מכות עם המנג'ר שלו,מי יודע אילו מטעמים היו עושים גם מזה.

    ובוא אני אשאל אותך שאלה,אם אנלקה כזה בעייתי,חברתית,עם השחקנים לקבוצה,עם מנג'רים מסויימים,
    איך זה שתמיד יש דרישה לגביו?
    ומכמה קבוצות ובכל פעם כשהוא מחליט לעזוב קבוצה אחרת?
    זה לא מדליק נורה אדומה של רגע,איך לעזעזל כולם רוצים אותו אם הוא כזה בעייתי?
    אולי אלה שמתעסקים במקצוע יודעים אמת שונה?

    האם שמעת אי פעם טענות כלפי המקצוענות של אנלקה?
    שהוא לא מתאמץ באימונים או במשחקים?
    שהוא עושה דווקא?שמנסה להכשיל הצלחה של אחרים?

    בתקווה שהבנת את הצד שלי ואם לא,לא נורא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/10
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    תמו 6 שנים מבוזבזות של נבחרת צרפת.
    נעים לראות שהחלמאות חוגגת לא רק בהתאחדות שלנו.
     
  15. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא זוכר נבחרת שכל כך התבזתה במונדיאל אי פעם. בושה וחרפה.

    מגיע להם על המאמן האפס שלהם, על הרקבון בהתאחדות ועל הדרך בה הגיעו למונדיאל.

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wave.Xxx