היא חוזרת:: הליגה הספרדית פותחת עונה; מסי עם עסקים כרגיל, תיקו מרגש במאסטייה בין ולנסיה ואתלטיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/8/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סיכום שלי על המחזור:

    שער ניצחון של איקר מוניאין, האיש שהיה בעיקר פצוע בשנים האחרונות - בדקה ה-93, ואחלה פרמיירה לבריסו על הקווים של אתלטיק בילבאו, התסריט המושלם הייתי אומר.
    נקודה שנייה לגבי המחזור - סביליה לא הייתה במקום הראשון המון-המון-המון-המון זמן. במחזור הפתיחה ב-2007/08 היא הביסה 4:1 את חטאפה(חסוס נאבאס, קאנוטה, פביאנו וקרז'אקוב) - ומאז לא בילתה שם יותר.
    בסה"כ 26 שערים במחזור הראשון, אבל האמת שבדקתי ובעונה שעברה היו רק 20 שערים, ממוצע נמוך של 2 למשחק, וההיילייט היה התיקו המטורף בין ג'ירונה לאתלטיקו מדריד עם הדרמה בסיום.

    לגבי המשחק המרכזי של המחזור: עושה רושם שככל שהמשחק התקדם אז ולנסיה נכנסה לעניינים, רודריגו עם גול יפה מאוד והמחיר שלו עולה אבל בטח לא גולאסו, הוא יסתפק גם בכותרת שער המחזור אולי. זה היה יכול להיות צדק פואטי לראות את אתלטיקו סופגת גול מולנסיה במתפרצת ומפסידה את המשחק. גריזמן למעט הבישול עדיין חלוד אבל זה טבעי לשחקנים שכיכבו במונדיאל, קוראה מוכיח שאפשר לסמוך עליו ואובלאק - כרגיל! חשוב מאוד עבור ולנסיה שלא הפסידה אבל בלי גדש היא בבעייה, יש לה יותר מדי קשרים מרכזיים ואסור להפיל על צ'רישב את כל משחק האגפים.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,553
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    צ'רישב במונדיאל אפילו על גז מזגנים לא סיים 90 דקות.