היום הרביעי: איטליה ופרגוואי מתחלקות בנקודה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏14/6/10.

  1. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    ג'ילארדינו הוא אינזאגי לעניים (סליחה על ההשוואה פיפו), חלוץ כל כך מעצבן לפעמים שאתה יכול להשתגע ממנו. אני מאוד מקווה שלא נצטרך לסבול ממנו מול ניו זילנד אבל יש לי תחושה שאני אטעה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/10
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    אני מרוצה! אנשים שוכחים שאת גביע העולם לא מקבלים על נצחון במשחק הפתיחה, אלא על הנצחון במשחק הגמר. ואם המשחק הראשון תורם להמשך הדרך, אז גם תיקו זו תוצאה מבורכת. ואני חושב שהמשחק הזה תרם לנו מאוד בכך שלימד את ליפי שהנסיון שלו לשחק במערך 4-2-3-1 עם מרקיזיו מאחורי החלוץ הוא כשלון. מרקיזיו נאבד בעמדה הזו וכל עוד היה על המגרש היה זה כמו לשחק ב-10 שחקנים. ליפי זיהה זאת, ועבר ל4-4-2 כאשר הכניס את קאמורנסי ימינה ואת פפה העביר לעמדת הקשר השמאלי.
    ביכולת הזו לא נזכה בגביע העולם, אבל אני בטוח שנלך ונשתפר ממשחק למשחק. עברנו את היריב הקשה ביותר שלנו בבית. עכשיו רק קדימה. משחק אדיר של זמברוטה, דה רוסי, מונטוליבו ופפה. היתר יצטרכו להשתפר. נקווה שבופון יחזור מהר.
    פורצה איטליה! :aaa15:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/10
  3. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מאוד נהניתי היום גם כן. הכדורגל היה סביר מבחינה טכנית לשם שינוי, ראינו סוף סוף כמה הרמות ראויות ואפילו בעיטות מרחוק למסגרת, כן כן, בעיטות למסגרת מחוץ לרחבה. אבל העיקר בעיני היה המלחמה והתשוקה האדירה של שתי הקבוצות. פרגוואי באו ללכלך את המכנסיים כרגיל והאיטלקים הראו שהם לא מתכוונים לוותר על אף מטר. משחק לחימה אדיר של כל הפרגוואים ואצל האיטלקים בעיקר של דה-רוסי, מונטוליבו וסימונה פפה שהיה נראה היום רעב כאילו הוא לא אכל שבועיים, גם אם לא כל הפעולות היו מדויקות.
    אחרי צפייה בשאנטי באנטי של נבחרות ניגריה וקמרון הייתי צריך קצת תיקולים ואש בעיניים, ועוד עם הגשם ברקע, בכלל תענוג.

    איטליה כמובן היתה עדיפה ויכולה לראות את עצמה מקופחת מהתוצאה, אבל מגיע כבוד לפרגוואי על הלחימה ההירואית וגם על הרצון לחפש את שער הניצחון בדקות מסוימות במחצית השנייה.

    איטליה לדעתי רק תשתפר ותצבור ביטחון ככל שהטורניר יתקדם, אני רואה אותם מגיעים רחוק גם הפעם על אף הסגל הפחות מנוסה.
     
  4. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המחצית הראשונה היתה גרועה לאיטליה אך בשנייה היא לא הפסיקה לרגע ללחוץ על הדרום אמריקאים. ניצחון היה הרבה יותר מספק אך גם תיקו זאת תוצאה טובה. איטליה חייבת להוציא 6 נקודות מהמשחקים הבאים ולהביס את היריבות כי כנראה שגם פרגוואי לא תתקשה, כך שהפרש השערים חשוב ביותר. שלושה שחקנים בלטו היום באצורי והציגו יכולת שיא, אני מתכוון למונטוליבו, דה רוסי ופפה. אני בטוח שאם פירלו היה כשיר למשחק הינו מנצחים ללא כל קושי כיוון שראינו שחסרות ההרמות והשליחות שפירלו מומחה בהם. מונטוליבו ודה רוסי ניהלו נהדר את המשחק ממרכז המגרש ומהבחינה הזאת חיפו על היעדרותו של המאסטרו. אני מקווה שבופון יהיה כשיר למשחק הבא (אם הוא בכלל פצוע, מה קרה לו?) מפני שמוזר לראות את הנבחרת בלעדיו בין הקורות למרות שמרקאטי שוער נהדר.
    FORZA AZURI
     
  5. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    אני שמח שפפה משתיק את כל מבקריו ועוד על הבמה הכי גדולה שיש. החתמה מעולה של יובנטוס ורוב אוהדיה הישראלים יכולים להפסיק להתבכיין - מדובר בשחקן מעולה שתורם גם להגנה וגם להתקפה. דה-רוסי היה טוב מאוד במרכז השדה ומונטוליבו היה קרוב לטוב מאוד, אך נעלם לעיתים, מה שפגע בשטף הנעת הכדור שלנו.

    באופן כללי זאת תוצאה טובה. היכולת לא בשמיים, אבל היא הייתה רבה יותר טובה מאשר במשחק ההכנה מול מקסיקו וגם טובה יותר מאשר זה מול שוייץ. אני מתנחם גם בכך שפרט לגרמניה, ששיחקה מול יריבה חלשה לדעתי, לא הפגנו משחק נחות משמעותית אם בכלל מכל הצרפת/אנגליה/ארגנטינה/הולנד שמועמדות איתנו על הנייר. כמו שאני אוהב לומר, יהיה בסדר.

    דרך אגב, אין לי מושג מה אתם רוצים מליפי. ההכנסה של קאמו' במקומו של מרקיזיו הייתה במקום. אני לא יכול לחשוב על שחקן אחר שהיה נותן לנו את האפקט הזה של לחזור להחזיק בכדור, מבלי לאבד אופציה התקפית (מה שהיה קורה עם גאטוזו ופאלומבו ההגנתיים יותר). עזבו את ג'ילארדינו - התפקיד שלו הוא להיות גרוע ולכבוש. היום זה לא קרה, לא קריטי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/6/10
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    מסקנות אחרי התיקו הזה:

    1- קנבארו - אל-אהלי נדפקה.
    2- יאקווינטה - באגף השמאלי אפס ובאגף הימני עוד יותר אפס.
    3- קריצ'יטו - כלכך מוגבל התקפית, ונלחץ יותר מדי בהגנה, זמברוטה צריך לשחק במקומו.
    4- זמברוטה - הבחור עשה את שלו במשחק, אני מקווה שהוא התנתק סופית מהעונה הזוועתית שהייתה לו במילאן.
    5- קמוראנסי - הוכיח שוב פעם שהוא חסר תועלת. אדון ליפי, זה לא צריך להיות הג'וקר שלנו.
    6- מרקיסיו - זה לא זה.
    7- ג'ילארדינו - כל עוד ליפי ימשיך במערך הזה, לג'ילא אין מקום בהרכב, גם לא לפאציני. במערך כזה, איטליה צריכה חלוץ שיודע לרוץ שני מטרים עם הכדור.
    8- סימונה פפה - :aaa8: .
    9 - מרצ'לו ליפי - ממשיך עם הבינוניות שלו.למשחק הבא הוא צריך לשנות את המערך, ואם יתעקש על אותו מערך, אז לפחות שיוציא את יקווינטה מההרכב. שיכניס את די נטאלה במקום ג'ילה, שיציב את זמברוטה כמגן שמאלי, ויכניס אתמאג'ו כדי שישחק כמגן ימני, ובנוסף שיתן למונטוליבו לשחק על המשבצת של מרקיסיו, ושבמקום מרקיסיו ישחק פאלומבו בעמדה של מונטוליבו.

    פורצה אצורי ! :aaa15:
     
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    וואו. אין לי מילים. בין המשחקים הקצביים והמהירים ביותר שראיתי. ההגנה והקישור שלנו היו פשוט מעולים במחצית הזאת, אבל אני חושב שליפי עשה מספר טעויות שהימנעות מהם יכלה לתת לנו 3 נק'.
    האחת - קמוראנזי לא השפיע כמעט בכלל על המשחק, ואת רוב הכדורים הוא איבד. מישהו לא יכל לחזות את זה לפני? אני בספק. חילוף תמוה. אם ליפי רצה משחק יותר על הקו, הוא היה צריך להכניס את מאג'ו לעמדה הזאת, ולא את קמוראנזי הסוס המת.
    השניה - יאקווינטה היה חלש מאוד במחצית הזאת, ולא הייתי פוסל אפשרות של קוואליירלה במקומו. כשהועבר לאמצע, לאחר שמרקיזיו הוחלף הוא לא הצליח להגיע לשום הזדמנות ממשית, שלא לדבר על אחזקה כלשהי בכדור. אני כמעט בטוח שהוא לא נגע בכדור במחצית הזאת. גם ג'ילא לא חף מטעויות, אך לטעמי שיתוף פעולה של די נטאלה עם ג'ילא יכול היה להועיל הרבה יותר מאשר שיתוף פעולה שלו עם יאקווינטה. בכלל, עושה רושם שיאקווינטה במרכז חלש להחריד.
    קרישיטו במחצית השניה היה טוב יותר, וכנראה שהסיבה לאנמיות שלו במחצית הראשונה היא באמת יאקווינטה, כי עם פפה הם שטפו ביחד את האגף השמאלי.

    כמה מילים טובות:
    קייליני, קנאברו, זמברוטה, מונטוליבו, פפה (!!!!) ודה רוסי, פשוט נתנו משחק הרואי. קנבארו וקייליני לא הזכירו את הצמד-חמד-בלאגן מיובנטוס, וקפטינו היה בשיאו (מלבד הגול). זמברוטה רץ הלוך ושוב על הקו הימני במחצית הזאת והיה נראה חי מתמיד. מונטוליבו ודה רוסי היו גרזנים במרכז המגרש, אך גם דאגו למסירות כוונת מעולות. פפה.
    פפה הוא שחקן המשחק. אני לא זוכר 3 דקות שבהם לא נראה על מסך הטלוויזיה. הוא רץ כל כך הרבה שצריך לבדוק כמה קילומטרז' הוא עשה במשחק הזה, אני בטוח שיותר מכל שחקן במונדיאל עד כה. רוב הפעמים חד, מסוכן, תכליתי. לא הפסיק לרוץ ולהילחם לרגע. קטונתי מלתאר את המלחמה העזה שהציג למען הנבחרת, אבל אני פשוט מוריד את הכובע ולוקח בחזרה את מילותיי שעה שהוחתם ביובנטוס. פשוט אין מילים לתאר את ההצגה שנתן היום.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/6/10
  8. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בפעם האחרונה שראיתי את איטליה היא נראתה כמו צל חיוור של אלופת עולם וגנבה נקודה בדאבלין. היום הדברים נראו טוב יותר, אפילו באופן משמעותי, למרות התוצאה הסופית. לאיטליה יש עוד מה לשפר והיא זקוקה בעיקר לקצת יותר ריכוז, כמות איבודי הכדור היום הייתה גבוהה מדי וחוסר המחץ הנוראי בהתקפה מאוד לא אופייני לנבחרת איטלקית (ממש על גבול השערורייה). אבל היו כמה שחקנים שהרשימו לטובה (מונטליביו, פפה שלא הכרתי מספיק ובמיוחד דה-רוסי) ואיטליה יכולה לבנות עליהם להמשך. הבסיס עדיין טוב הרבה יותר מכל התחזיות האיומות והנוראות. אין לי ספק שממשחק למשחק זה ייראה יותר מחובר ואיטליה תוכל להגיע גבוה גם הפעם.
     
  9. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    מה אתם רוצים מקייליני, נכנס כמו גבר, חזק, אבל הלך על הכדור. זו לא היתה כניסה במטרה לפצוע, ועזבו רגע את הויכוח אם זו בכלל עבירה או לא.

    אגב חוסטו ויז'אר עם טעות לא פחות גדולה מאלו של גרין ושאוושי, רק שאותה ישכחו לו יותר מהר. האם גם במהלך הזה הג'בולאני שיחק תפקיד?
     
  10. מראדונה Member

    הצטרף ב:
    ‏23/5/10
    הודעות:
    530
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב,חאלאס להתעסק עם ליצני החצר של הפורום:

    מרקטי - לא עמד במבחן
    זאמברוטה - 6. היה פעלתן,ניסה להוציא כמה התקפות,זה זאמברוטה שלא רגילים אליו,הגיע למונדיאל בכושר טוב.
    קייליני - 7. מצוין.
    קנבארו - 4. כמה חבל על הגול הזה. להוציא את הגול,משחק גדול שלו,אבל שער זה יותר מדי משמעותי.
    קרישיטו - 3. ההפך מזאמברוטה.
    דה רוסי - אלוהים לא צריך לקבל ציון ממני.
    מונטוליבו - 7. משחק מעולה,הניע את הכדור נהדר והיה מנוע רציני.
    פפה - 6. השקיע המון וניסה לתת כמה פעולות טובות,אחלה.
    יאקווינטה - מיותר.
    ג'ילא - הלאה.
    מרקיזיו - באמת ששכחתי ממנו ולא הבנתי למה לא כתבתי 11.
    קאמורנסי - ניסה והכניס קצת אנרגיה למשחק.
    די נטאלה - מאוחר מדי.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ובכן, יום רביעי, סיכום:

    נתחיל עם המשחק של הצהריים בין הולנד לדנמרק. אני חייב להגיד שממש לא התאכזבתי מהמשחק של הולנד, ידעתי שהם לא יבריקו במשחק שלהם כי הולנד עם רובן בטורניר והולנד בלי רובן בטורניר זה שתי הולנד שונות. הולנד שיחקה האמת די בסדר, בטח בהתחשב בעובדה שדנמרק שיחקה עם חמישייה אחורית. במחצית השניה הולנד השתפרה, כמו שסניידר אמר, אבל עדיין לא הבריקה. סניידר לדעתי היה טוב במחצית הראשונה אבל נחלש במחצית השניה, המזל של ההולנדים היה שדנמרק נחלצה לעזרתה, שכן אני לא יודע אם הולנד היתה מצליחה לכבוש. הדנים היו מאוד עקרים, בדנטנר, כנראה לא כשיר, לא ממש היווה היום, ויורגנסן ורומדאל היו על תקן עציצים בחצי ההולנדי, והולנד שידועה בהגנה הבינונית שלה, כמעט ולא נזקקה לה במשחק הזה, סך הכל משחק די קל עבור ההולנדים, בהילוך ראשון מינוס, בסופו של דבר, הולנד ניצחה בצדק, כי עדיין היא הגיעה למצבים פה ושם, אבל זה עדיין לא זה.

    נעבור למשחק השני של הבית קמרון נגד יפן. לא יודע למה אבל המשחקים של רן בן שמעון ועמית הורסקי פשוט משעממים בצורה מדהימה, אם זה צרפת נגד אורוגוואי, ארגנטינה נגד ניגריה, סלובניה נגד אלג'יריה, פשוט לא יאמן הצמד הזה כזה נאחס. ובכל הקשור למשחק עצמו, היפנים עמדו פשוט מצוין, במחצית הראשונה קמרון לא הגיעה מעבר ל-30 מטר מהשער של השוער היפני, היפנים שיחקו על הדשא, לא היוו כל כך סיכון אבל ניסו, ובסופו של דבר הונדה, שהיה כל כך חכם להתמצא ברחבה, ניצל את הטעות של הבלם הקמרוני ואת העובדה שהשוער הניגריע (למה לא קאמני?) הוא פשוט עגלה, ובחוכמה נתן קטנה כאילו זה באימון, יופי של שחקן הונדה. במחצית השניה קמרון ניסו, לחצו, אבל פרט למשקוף נדיר ועוד איזה חצי הזדמנות לקראת הסיום שהיתה די מזליסטית, לא עשתה הרבה, מנגד גם היפנים החל מהדקה ה-60 התרכזו יותר בלהגן למרות שנתנו קורה יפה, אבל בסופו של דבר הצדק נעשה והגיע להם לנצח הם כמו גאנה עם רגל וחצי בשמינית הגמר.

    1. הולנד (0:2) 3
    2. יפן (0:1) 3
    3. קמרון (1:0) 0
    4. דנמרק (2:0) 0

    עכשיו לבית של הנבחרת שלי, איטליה. האמת שהמשחק של האזורי נפתח טוב, לפחות ב-30 הדקות הראשונות, היה קצב מהיר, שלטנו בנעשה בשדה והיה נראה שהשער באוויר למרות שלהזדמנות ממש טובה לא הגענו, אבל יצרנו קרנות, והגענו כמעט בקלילות לאיזור ה-16 הבעיה היתה בסיומת. ואז בדקה ה-30 איטליה פשוט נעלמה, הפסיקה ללחוץ, התחילה לשחק בכדורים ארוכים במקום להמשיך לשחק על הדשא, למרות הגשם, כי זה הדבר היחידי שהלך לה במשחק, וכל כדור גובה היה שייך לשחקנים הפראגוואים אולי ב-100 אחוז במשחק הזה. הגול שקיבלנו היה אולי בהזדמנות היחידה של פראגוואי, והוא שייך לבופון ולקאנאברו (עד מתי נסבול אותו?). האמת הקטע עם בופון והחליוף לא יודע מה היה שם, אבל זה היה כל כך לא משמעותי כי פראגוואי פרט לנוקשות ולאגרסיביות, לא בדיוק סיכנה. המחצית השניה היתה מנחולקת גם היא ל-2, 20 הדקות הראשונות שבהן איטליה לחצה ובסופו של דבר השיגה את הגול, ושוב דרך משחק על הארץ, דרך האגפים, שהוביל לקרן שהובילה לטעות שוער ולדחיקה של דה רוסי, אבל מאז הגול פרט לבעיטה של מונטוליבו (בינוני) לא הגענו למצב ובטח שלא לחצנו את הפראגוואים. עכשיו לא מובן לי למה ליפי לא נתן לפאציני לשחק? למה די נאטאלה לא מחליף את יאקווינטה שכל נגיעה שלו היתה איבוד, ולמה שוב קיבלנו את יאקווינטה, שבמזל לא קיבל אדום (חבל שלא). בדרך הזאת שהקבוצה שיחקה, אנחנו עוד מסוגלים לעוף בשלב הזה, ואני מקווה מאוד שזה לא יקרה, חייב לבוא שיפור לא מעט כי אם נקבל את הולנד בשמינית כנראה שזה לא יחזיק, וברבע מול ברזיל או ספרד אני לא רוצה בכלל לדבר...מקווה שיהיה בסדר.

    1. איטליה (1:1) 1
    2. פראגוואי (1:1) 1
    3. ניו זילנד
    4. סלובקיה
     
  12. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שהיה הכי טוב היום באיטליה היה דה רוסי,אחד השחקנים הכי טובים בעולם בתפקידו. ההגנה האיטלקית הרבה פחות מרשימה ממה שהתרגלנו בשנים עברו,למרות קלייני המצוין. ההתקפה האיטלקית גם כן לא הרשימה יתר על המידה,אבל לא ציפיתי מראש ליותר מידי מפפה, יקוינטה וג'ילרדינו (חלוץ בינוני,ההגדרה אינזגי לעניים סופר נכונה). פרגוואי מנגד היא נבחרת כסחית והגנתית,שמתבססת על משחק לחימה חסר פשרות,ושרף צדק לגמרי כשאר שהדשא הרטוב משחק לטובתם. כמו בבית של אנגליה,אין לי מושג איך הבית הזה יגמר בסופו של דבר. איטליה הוכיחה לי אישית היום שהיא מסוגלת ליפול מול כול נבחרת בינונית ומטה,ז"א שניו זילנד וסלובקיה מסוגלות לגנוב מהם משהו במשחק נתון. מצד שני,אני לא רואה את סלובקיה או פרגוואי גונבות ממנה את המקום הראשון שימנע מפגש הם הולנד בשמינית הגמר. הכול פתוח.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    תיקו מאכזב אבל אלא אם פרגוואי יפציצו בהמשך, הוא לא אמור לעלות לנו בשום דבר. המערך נכשל ונקווה שמול ניו זילנד ליפי יסיק את המסקנות הראויות (פאציני ודי נטאלה בעיקר).

    בופון ומרקטי לא עשו טעויות (כל אחד במחצית שלו), קייליני, קאנאבארו, וקרישיטו שיחקו טוב (מלבד השטות של קאנאבארו כמובן), זמברוטה ודה רוסי מעולים. מונטוליבו גרם לי לחשוב אם שווה להשאיר אותו אפילו כשפירלו יחלים (או לשלב את שניהם ב4-3-3 עם דה רוסי?). מרקיזיו היה חלש ולא מתאים לעמדה הזאת. פפה במשחק נהדר, אבל ג'ילארדינו ויאקווינטה שיחקו פשוט רע. קאמוראנזי עלה ומלבד הגבהה נחמדה ופאולים לא עשה הרבה, די נטאלה לא עשה כלום במעט שהיה לו.
     
  14. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ההגנה הפאראגוואית עם אלקאראס המפתיע עשתה עבודה טובה מאוד, אפילו מורל נזכר בימיו הטובים שעברו כבר מזה זמן מה. חוסטו ויאר עשה עבודה מצוינת אך נכשל בדיוק פעם אחת וזה עלה בשיוויון (תודה גם לבאריוס? ששכח שאין לו עיניים בגב).

    הקישור הפאראגוואי פשוט לא קיים שלצד ריברוס משחק טופו קאסרס, אם בארטו לא יכנס זריז לכושר (אחרי שנה בחוץ קשה לראות את זה קורה) לגוואראני יהיה קשה מאוד להציג כדורגל שוטף יותר כמו שמרטינו מבקש. ללא בארטו המערך הנדרש הוא ה 4-3-3 שמרטינו כבר ניסה לא פעם ולא פעמיים.

    פאראגוואי לא שיחקה טוב אבל לא התאכזבתי מכך יותר מדי, לריברוס וקאסרס אין מספיק כדורגל להחזיק את מרכז השדה מול הקשרים המצוינים של איטליה במרכז השדה. החילוף של סנטנה בטורס היה אמור לעזור להחזיק בכדור, אבל כמו שהתפתח המשחק היה עדיף לדעתי להחזיק שחקן קו מהיר יותר כמו טורס ע"פ סנטנה, כך שהסיכוי לעקוץ ממתפרצת יותר גדול.

    דה רוסי, מונטוליבו ופפה הרשימו בכחולים, אבל האמת שלא עקבתי יותר מדי.
     
  15. שלו Guest

    איטליה נבחרת עייפה. קשה לי לראות אותה מתמודדת בשלבי הנוק אאוט מול הנבחרות הבאמת חזקות. אך עדיין אין לשכוח שהם אלופי העולם ושהם איטלקים כמובן.