היום השני :: המהפכה הצרפתית השנייה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2004' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏12/6/04.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    ב- 2:0 ליוון המאמן שלה רץ וצרח כמו משוגע כי הוא לא רצה בונקר. איפה היה המאמן של אנגליה ב- 1:0 ?

    Vive La France
     
  2. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שרוני זרק את עצמו וסילבסטרה עצמו אמר שהוא הכשיל את רוני ושאולי הגיע לו אדום.
    הפנדל עצמו היה גרוע ובכלל בהחמצת פנדל ב95 אחוז האשמה היא של הבועט והפנדל היה גרוע מהסיבה שיונתן פירט קודם. בדרך כלל זה לא שוער גדול אלא בועט פנדל גרוע וכך זה גם במקרה הזה... בקהאם אף פעם לא היה בועט פנדלים ופתאום באנגליה הפכו אותו לכזה. וגם כמו שציינתי בפנדל החשוב הקודם שלו מול ארגנטינה הוא בעט פנדל גרוע והיה לו מזל גדול מאוד שהשוער לא עצר תכדור.
    לגיימס לא!!! הגיע אדום בגלל שהוא אחרון כמו שמישהו כתב פה כי בדרך כלל השוער הוא אחרון ואתה לא רואה כל פנדל של שוער שהוא מקבל אדום זה בגלל שההתייחסות לשוער מכשיל היא שונה משל מגן.. היציאה של שוער לכדור כזה היא לגיטימית והוא ניסה להקדים את הנרי לכדור והכשיל אותו אבל לא מגיע לו אדום.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החוק אומר שמקבלים את האדום בגלל שהרסו לשחקן שער בטוח כי אם השחקן היה אחרון אז בטוח שהיה שער,במקרה הזה השוער שהיה אחרון לא יוצא דופן.
     
  4. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקרה של שוער מכשיל כן יוצא דופן אחרת לכל שוער מכשיל היו מוציאים אדום וזה לא המצב!! ב95 אחוז מהמקרים שוער מכשיל מונע שער בטוח אך לא ב95 אחוז הוא מקבל אדום , בדרך כלל השוער מקבל צהוב והוא מקבל אדום רק אם השופט חושב שההכשלה היא מכוונת
     
  5. שגיא Guest

    רק עכשיו יוצא לי להגיב...

    אני עדיין התקשתי להאמין. חזרתי אתמול הבייתה בסביבות 11, מיד גם פתחתי ערוץ 11 והופתעתי לראות את התוצאה, שהייתה 1-0 לאנגליה. בשלב מסויים כבר הבנתי שאנגליה הולכים אוטוטו לעשות את הבלתי צפוי ולנצח את צרפת, כנגד כל הסיכויים. בסופו של דבר הצרפתים הוכיחו שאין להספיד אותם. זידאן בבעיטה חופשית נפלאה, ויציאה חזקה וברוטאלית של ג'יימס לרגליים של הנרי (שהיה צריך להיות אדום כמובן), אלה שתי נקודות המפנה, שתי הנקודות שהפכו לשני שערים שקברו את אנגליה. אנגליה כבר מצטיירת כלוזרית, האם היא תצליח לא לתת לזה להשפיע על המשך משחקיה? נחכה ונראה.
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    חברים בבקשה את כל המחשבות וההשלכות שעשויות להיות למשחק על אנגליה בבקשה בדיון הרשמי של אנגליה.
     
  7. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    ובניגוד למה שנאמר כאן - לאנגליה לא הגיע לנצח את המשחק הזה. צרפת באה לשחק כדורגל, אנגליה לא כל כך. צרפת כבשה שני שערים חוקיים מול אחד של אנגליה. לא מבין איך לאנגליה הגיע לנצח את המשחק ומה זה חשוב בכלל (לא, באמת, זה מנחם מישהו?).
     
  8. toon-UPON-tyne Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/03
    הודעות:
    1,273
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צרפת לא שיחקה טוב אנגליה שמרה אותה מצוין ומדי פעם יצאה להתקפות מתפרצות שבאחת מהם קיבלנו את הפנדל. לפני השער הראשון שלנו היה משחק דו צדדי עם נטייה לזכות אנגליה ונראה שאם איזהשהיא קבוצה תעלה ליתרון זו תהיה אנגליה. הצרפתים לא הציגו כדורגל טוב וחבל שאנגליה לא ניצלו תהזדמנות שהייתה להם לגמור תמשחק בפנדל וחבל שלפחות לא שמרו על תיקו וגררד עשה תטעות האידיוטית הזאת. לדעתי הנצחון של הצרפתים עושה עוול לאנגליה שלא הגיע לה להפסיד. אבל כללית אני דוגל בדעה שכמעט אין מגיע בכדורגל, כל קבוצה מייצרת לעצמה תמזל שלה ומי שניצחה - ניצחה והשיגה את המטרה בכדורגל - נצחון.אנגליה עשתה טעויות גדולות ובגלל זה הפסידה וככה זה, אי אפשר להגיד שהגיע לנו ולהתלונן על חוסר מזל, צריכים לייצר לעצמנו את המזל ולנצח.
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני, ביננו לאף אחת לא הגיע לנצח את המשחק הזה. גם צרפת לא שיחקה כדורגל מבריק 90 דקות, ובכלליות היה משחק חלש, שתיקו היה משקף יותר את מאזן הכוחות בו.