הימורים לעונת 2010/2011

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Rudess, ‏27/7/10.

  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    12,964
    לייקים שהתקבלו:
    6,659
    לא שאני בהכרח לא מסכים איתך לגבי המיקום שלנו בליגה רפאל, אבל אתה מתעלם משינוי בעמדת המנג'ר, וזה חתיכת שינוי במקרה שלנו. הודג'סון על חשבון בניטז זה ה-שינוי אצלנו, יותר מג'ו קול, תתייחס אלינו קצת מעבר לסגל היבש...

    אני, אגב, את ההימורים שלי שומר ליום-יומיים לפני תחילת העונה בהנחה שדברים עוד ישתנו בקבוצות עד אז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/10
  2. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    אגב, בעצתו של תומר אנחנו מוסיפים את קטגוריית המנג'ר הראשון שיפוטר. לדעתי מדובר ברוברטו מרטינז, וויגאן לא מצטיינת ביציבות על הקווים ופתיחת חלשה תשלח אותו ללשכת האבטלה.
     
  3. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. דרגו את ארבע הראשונות בעונה הקרובה לפי הערכתכם.
    -מנצסטר יונייטד
    -צלסי
    -סיטי
    -ארסנל
    -טוטנהאם


    2. מי תהייה הקבוצה המפתיעה? לא בטוח שזה יפתיע, אבל בסיטי השנה יהיה את המשהו שהיה חסר להם משנה שעברה, וכוונה זה רק להגיע לליגת האלופות.
    בדרך כלל אחת מתוך העולות נשארת בליגה באופן קל לעולות האחרונות, אינ מהמר על ניוקאסל.

    3. מי תהייה הקבוצה המאכזבת? אסטון וילה-השיא מעונות שעברו מקום 5-6 כבר לא יחזרו.

    4. מי יהיה השחקן המצטיין? חבייר הרננדז ודויד סילבה

    5. מי יהיו היורדות? בלקפול,ווסט ברומיץ,וולבס

    6. לאן יגיעו הקבוצות האנגליות באירופה? תחושה שלי השנה יונייטד אלופת אירופה, לא לשכוח השנה הגמר בוומבלי-כך שלאנגליות יש עוד רצון, השלטון של רוב אנגלי בחצי גמר לא יהיה,
    במיוחד אחרי ההחזקות של ברסה וריאל, אני חושב שדווקא ארסנל תצטרף אליהם.
    טוטנהאם מסוגלת להגיע לרבע הגמר וצלסי לא יצליחו להגיע לחצי. באופא, סיטי וליברפול ידברו חזק.

    7. מי יהיה המנג'ר המפוטר הראשון? המאמן של ברומיץ או מיק מקרטי

    8. שאלת בונוס-כמה כסף מנצ'סטר סיטי תשפוך בינואר? בגלל החוק של ה-25 שחקנים, בשביל לקנות צריך לשחרר אחד מהסגל,
    אני דווקא חושב שזה יעמוד על שחקן אחד, בלם שיעלה עד ה25 מיליון
     
  4. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. ארסנל
    2. יונייטד
    3. צ'לסי
    4. סיטי

    הבטן אומרת לי שאנחנו נשחק כדורגל התקפי מצויין העונה, הרבה בזכותם של צ'מאח וארשבין. הראשון הוא תוספת כח משמעותית בחוד. והשני הרבה יותר דרוך ובשל לכדורגל האנגלי, ולכן יתן עונה שיא. יש לי תחושה שאנחנו נפתיע ונעשה זאת העונה. גם אני חושב שחייבת להיות ירידה מסוימת ביכולת של צ'לסי, בין אם עייפות החומר, שובע או ירידה טבעית ביכולת של שחקנים שמתחילים להיות מעבר לשיאם (בעיקר סוס היאור ולמפארד). יונייטד, כמו יונייטד, תהיה פקטור משמעותי במירוץ.

    הקבוצה המפתיעה: בירמינגהאם (כמו בעונה שעברה). עושה רושם שהדברים מתנהלים שם בצורה מקצועית, בעיקר בזכות מקליש שמצטייר כמאמן טוב.

    הקבוצה המאכזבת: טוטנהאם. יש לי מן תחושה כזו שתהיה ירידה משמעותית ביכולת שלהם העונה.

    השחקן המצטיין: אנדריי ארשבין. אני צופה לו עונה גדולה - 20+ שערי ליגה, ואף מספר דו-ספרתי של בישולים.

    היורדות: בלקפול, ווסט ברום וסטוק.
     
  5. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    פשש יאיר, חזון אחרית הימים הגיע, הא? אני מהמר עלינו במקום השלישי (נראה לי שזאת פעם ראשונה שאני לא מהמר על ארסנל כאלופה - אחרי 6 שנים למדתי) ואתה הולך על אליפות. נקווה שאתה צודק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/8/10
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,579
    לייקים שהתקבלו:
    9,746
    1. צ'לסי.
    2. מנצ'סטר יונייטד
    3. מנצ'סטר סיטי
    4. ליברפול
    5. טוטנהאם/ארסנל

    שמסתכלים על שאר הקבוצות שנחשבות מועמדות לאליפות אני רואה יתרון ברור לצ'לסי, הם עשו השנה את הריענון הקטן בסגל עם רכישת ראמירס ובניון, כמובן שלמפארד ודרוגבה ישארו מניות בטוחות, אליהם תוסיפו את טרי, צ'ך, אשלי קול, אסיין ומאלודה ותקבלו את אלופת אנגליה הבאה.

    מנצ'סטר יונייטד כהרגלה תמשיך למעלה אבל זה לא יספיק לאליפות והאמת שיכול להיות והייתי מדרג אותה אפילו מקום שלישי אבל פשוט לא מצאתי קבוצה "ראויה" יותר ממנה להתחרות עם צ'לסי על הכתר, לדעתי צ'יצ'אריטו יתגלה כרכש פנטסטי אבל עדיין גיגס, סקולס, VDS ונוויל הזדקנו בעוד שנה, וידיץ' וריו ממשיכים להיפצע בתדירות גבוהה ולטעמי חסר להם עוד קשר לאמצע, זה יהיה קרוב אבל לא מספיק.

    מבחינת סכומים סיטי שוב עברה "קיץ משוגע" אבל הרכש שעד כה הגיע היה מדויק ומתאים - קולארוב, יאיא טורה, סילבה ובואטנג יספיקו למקום בליגת האלופות ולדעתי העומק הגדול בסגל בתוספת מרכז שדה אדיר והתקפה קטלנית יביאו את סיטי עד למקום השלישי, נקודת החולשה שוב תהיה מרכז ההגנה.

    ליברפול עם הודג'סון תחזור לטופ 4, כמובן שמה שגמר את ליברפול בעונה שעברה היה האווירה הרעה בקבוצה בתוספת למספר החלטות הזויות של בניטז, ולדעתי הודג'סון יעשה את השינוי ועד כה הרכש נראה לא רע ובעיקר ג'ו קול ויובאנוביץ' שיוסיפו גיוון להתקפה ומה גם שאקווילאני סביר להניח ישחק יותר ועדיין נשארו שם ג'רארד, טורס, מסצ'רנו, אגר, קויט וריינה, אני לא אופתע גם אם הם יסיימו יותר למעלה.

    ארסנל ביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה בליגה אבל הקיץ הנוכחי גרם לי למקם אותם מחוץ לארבע הראשונות, בשער ימשיכו לעמוד אחד הליצנים אלמוניה/פביאנסקי, במרכז ההגנה לצד ורמאלן(נופח יתר על המידה אשתקד) יפתח בלם אלמוני מצרפת שהמחליף שלהם זה דז'וארו, דנילסון ודיאבי ימשיכו להיות שחקנים מרכזיים בקישור, עד לפני כמה ימים ססק היה עדיין ברצון לעבור לברסה ובהתקפה מי יודע כמה ואן-פרסי יפצע ולכמה משחקים ארשאבין באמת יגיע.

    טוטנהאם תתמודד שוב על מקום בליגת האלופות אבל העומס עם צ'מפיונסליג והעובדה שעד עכשיו לא הובא חלוץ בעל שם זה מה שיכריע אותם למרות שאף שחקן משמעותי לא עזב עדיין הקבוצה לא שודרגה והמאבק השנה על מקום בליגת האלופות יהיה קשה יותר אבל עדיין זאת תהיה עונה טובה לספרס.

    בעונה שעברה הימרתי על בירמינגהאם וצדקתי אבל העונה קשה לי להאמין שהם ישיגו יותר ממקום 9, והבחירה שלי היא ווסטהאם, לדעתי הם הולכים לסיים הרבה יותר גבוה ממקום 17, גרנט אמנם לקקן חסר תקנה אבל כמאמן יש לו ידע, אני מאמין בהם.

    ארסנל שאחרי הרבה שנים לא יסיימו במקום שמוביל ל-4 הראשונות, גם אסטון וילה לא ישחזרו את העונות האחרונות ויסיימו מקום-שניים למטה.

    רוני, דרוגבה ולמפארד שוב יתנו עונה מפלצתית, גם ג'רארד וטורס יחזרו לעצמם ולדעתי הבחירה תהיה ביניהם, אם אני צריך לבחור אחד אז - רוני.

    בלאקפול על הנייר נראים כ"כ חלשים שזה מתחיל להזכיר את דרבי קאונטי, כרגע זאת היורדת הבטוחה, השתיים האחרות יהיו וויגאן וסטוק.

    צ'לסי תגיע רחוק מאוד(זכיה/גמר/חצי), יונייטד לחצי, ארסנל וטוטנהאם לשמינית.
    בגביע אופ"א סיטי וליברפול יגיעו לפחות לשמיניה הסופית, אסטון וילה שוב תזלזל במפעל ותודח מוקדם יחסית(אני מעריך שלב בתים/32 האחרונות).

    מאמן בלאקפול.

    10-20 מיליון פאונד על חלוץ/בלם.
     
  7. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    יסלחו לי הנוגעים בדבר. אבל לטעמי במקרה הנ"ל המסורת לוקחת ובגדול ויעידו על כך דיוני העבר.


    1. צ'לסי. האמת, מדובר בברירת מחדל ולא מעבר. קשה לי להאמין שנשחזר את הזכיה הכפולה של מוריניו. זה לא שאני חושב שאנחנו לא מסוגלים, אלא לאור העובדה שאף אחד מרמת צוות האימון ועד אחרון השחקנים בגשר לא טורח אפילו להסתיר את זה שהמטרה הראשית הפכה להיות הגביע של בלאטר ולא הפרמיירליג.

    2. פראנסנל. כן. דווקא עכשיו. דווקא הם. עם כל החסרונות הבולטים, עם כל המגרעות של אלמוניה ושל חוליית ההגנה - לקבוצה הזו תמיד היה פוטנציאל גבוה ממה שבא לידי ביטוי על הדשא. זה צ'אנס אחרון גם של הפרחח הספרדי ובעיקר של המנג'ר הצרפתי. לדעתי פאבריגאס הולך להחזיר לאוהדים בדוחא עם עונה אדירה (חבל מבחינתם שזו תהיה האחרונה שלו אצלם..). פעם בעשור השחקנים שלהם ישארו מספיק בריאים כדי לעשות את זה.

    3. מנצ'סטר סיטי. יותר מדי פוטנציאל בכדי להתנפץ לדירוג נמוך מזה. העונה שעברה הייתה תקופת לימודים עבור חלק מהשחקנים ובעיקר עבור מאנצ'יני. עכשיו תגיע תקופת המבחן ואני דווקא צופה להם הצלחה יחסית. עדיין לא שלמות שתספיק לתואר בליגה, אבל גם לעקוף את יונייטד זה נחמד. אדביור נראה כמו המוציא לפועל בכל העסק הזה. אני רואה אותו עם נעלי זהב בסוף העונה.

    4. מנצ'סטר יונייטד. עונת מעבר לטעמי. סקולס וגיגס היו X-פאקטור מדהים בשנים האחרונות אבל לדעתי בלעדיהם לקבוצה הזו אין מספיק אופי ובעיקר כלים. מצד אחד נותנים להם במה וזה יפה - מצד שני אם העונה הם יגמרו אין מי שיכנס לנעלים שלהם באופן מיידי.

    5. אברטון. אם הפצועים שלהם יחזרו ובעיקר יחזיקו מעמד על הדשא - אני מאמין שהקבוצה של מוייס שווה את המיקום הזה ואפילו פוש קטן למקום שמעל.. אני חושב שאיש המפתח הוא דווקא סהאה. אברטון חייבת מוציא לפועל אמיתי לצד קייהיל הבלתי נגמר.

    6. ליברפול. הודג'סון זה שינוי מרענן - אבל הסגל נשאר כמעט זהה. בניטז אומנם קשר לשחקני החלק הקדמי את הרגליים והידיים, אבל בכל מה שקשור להגנה וטקטיקה הגנתית אני חושב שהוא הוציא מים מן הסלע. אני רואה את הודג'סון משנה שיטה והופך את הקבוצה ליותר שמחה. אבל ללא חיזוק משמעותי בחלק האחורי אני חושב שהישגים אמיתיים לא יהיו העונה באנפילד.

    7. טוטנהאם. יותר מדי מסגרות ובעיקר פחות מדי שחקני חיזוק. הסגל אולי היה רחב יחסית לעומס של העונה שעברה - אבל זה לא יספיק לעונה הנוכחית. אני חושב שהנכות המנטלית של המועדון תגרום למפלות שיגררו בין המסגרות השונות וככה נחזה בעונה משמחת של כישלונות רבתיים באזור השיפודייה...

    8. בולטון. בתנאי שקוייל מחתים מישהו עם שמץ של יכולת לנהל משחק במרכז המגרש. בכל יתר העמדות יש לבולטון של קוייל לא מעט אופציות.

    9. ברמינגהאם סיטי. מקליש וכל מילה מיותרת. אני אוהב את מה שהוא עושה ובעיקר את הרכש שהוא הצליח להחתים העונה. היה חסר לו איש מטרה מקדימה ועכשיו הוא השיג אחד כזה.

    10. אסטון וילה. לא יודע אם זה בגלל אילוצים כלכליים אבל עושה רושם שאוניל הזניח את הסגל שלו הקיץ. שום חיזוק רציני וכנראה שגם איבוד נכס כמו מילנר. הם בדרך לצילצול השכמה. אם אכן כך יהיה המצב, הם ייקחו בהליכה את תואר הקבוצה המאכזבת.


    11. פולהאם. אני מאוד מעריך את יכולות האימון של יוז. הוא ידע להוציא לא מעט מבלקבורן
    בזמנו. יש לו חומר לא רע בפולהאם ואם יוסיף עוד קשר איכותי יוכל לתת פוש למקום גבוה מעט יותר.

    12. וולבס. הפתעת העונה מן הסתם. מקארת'י עבד בשקט ועשה כמה החתמות מאוד יפות יחסית למועדון שפותח עונה שנייה בליגה. הלכו שם בגדול מבחינה כלכלית ואני מקווה שהם יקצרו את הפירות. מגיע לאוהדים שלהם.

    13. סאנדרלנד ברוס בונה מבצר הגנתי שיגובה במתפרצות ומכונת ריבאונדים כמו דארן בנט. שיהיה.

    14. ניוקאסל. אני חושב שבמקרה שלהם הקיץ הסולידי והשקט דווקא יכול לסייע להם. סך הכל זה פחות או יותר הסגל של לפני שנתיים. יש להם כלים. השאלה איך יתמודדו עם הלחץ. אני מחזיק להם אצבעות.

    15. בלקבורן. אלרדייס כרגיל יסתפק בלהתרחק מספיק מהאזור המסוכן ובצניחה האיטית לכיוון מרכז הטבלה הנמוך לקראת הסוף. ככה הוא אוהב את זה. כנראה שגם מי שמחזיק בו בעמדת המאמן.

    16. סטוק סיטי. מתעקשים לא להחתים אף שחקן ולהתמקד במטרות שנראות מחוץ לטווח הכלכלי שלהם... בלי חיזוק אני בספק אם הקסם בידיים של מוציאי החוצים שלהם יחזיק אותם.

    17. ווסט האם. מקווה שיחנקו עם הבחירה שלהם בכלב.

    18. ווסט ברומיץ'. כולי תקווה שאני טועה ושדי מטאו יצליח לעשות את העבודה ולהשאיר אותם.

    19. וויגאן. אני לא מצליח להבין מה מרטינז מנסה לעשות ולאן הוא מושך. הקבוצה איבדה שלושה נכסים הגנתיים שלצד היכולת גם נתנו המון מנהיגות. ההחתמות החדשות לא ברורות לי ועושה רושם שלדעת מרטינז הוא יכול להישאר בליגה עם ניצחונות של 4-2 כל העונה כי אין לו הגנה בינתיים.

    20. בלקפול. הם אפילו לא עושים מאמצים מיוחדים. שומרים את קופת העלייה שקיבלו לעונה הבאה בצ'מפיונשיפ. לגיטימי מצד אחד, אבל לא משנה את העובדה שהעונה הם יהיו בשר תותחים. אלא אם כן תהיה הבנה מוקדמת של המצב - אז המנג'ר ישלם את המחיר. לא שזה ישנה משהו.
     
  8. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק,

    מעניין אותי לדעת למה אתה מתכוון כשאתה כותב שלארסנל תמיד היה פוטנציאל גבוה ממה שבא לידי ביטוי על כר הדשא? אתה מתכוון שונגר למעשה לא מיצה את הפוטנציאל של הקבוצה או שאתה מתכוון שנסיבות מסוימות (כדוגמת פציעות, בעיות מנטליות ועוד) גרמו לכך שהפוטנציאל של הקבוצה לא מוצה?
     
  9. spurs Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/04
    הודעות:
    4,215
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. דרגו את ארבע הראשונות בעונה הקרובה לפי הערכתכם.
    ווסטהאם, בלקפול, סטוק, ארסנל

    2. מי תהייה הקבוצה המפתיעה?
    ברור שווסטהאם תחת אברם קבוצת הבית של ספורט 2

    3. מי תהייה הקבוצה המאכזבת?
    טוטנהאם

    4. מי יהיה השחקן המצטיין?
    פיטר קראוץ'

    5. מי יהיו היורדות?
    טוטנהאם, יונייטד וליברפול

    6. לאן יגיעו הקבוצות האנגליות באירופה?
    כולן יפלו בשלבים הראשונים חוץ מארסנל שבגמר כל צרפתי עם מארסיי תזכה בליגת הלאופות

    7. מי יהיה המנג'ר המפוטר הראשון?
    רדנאפ

    8. שאלת בונוס-כמה כסף מנצ'סטר סיטי תשפוך בינואר?
    15 שקל ובורקס גבינה בתחנה מרכזית בתל אביב

    הנבואה ניתנה לשוטים עזבו אותכם מניחושים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני ממשיך קירק-סטייל.

    1. יונייטד
    2. צ'אבס
    3. סיטי
    4. ספ*ס
    5. ליברפול
    6. ארסנל
    7. אברטון
    8. וילה
    9. פולהאם
    10. ברמינגהאם
    11. סטוק
    12. בלקבורן
    13. ווסטהאם
    14. בולטון
    15. וולבס
    16. סנדרלנד
    17. ניוקאסל
    18. וויגן
    19. בלקפול
    20. ווסט ברום

    קצת הסברים:
    האליפות- העונה שעברה שברה סופית את הקונספט השגוי מלכתחילה שיש דבר כזה שנקרא "טופ-4", לדעתי הוא מעולם לא היה קיים. כמעט תמיד זה היה טופ-2. ב-2005 צ'אבסקי החליפו אותנו ונשארו שם בצוותא עם יונייטד שלא תיגמר לפחות עד שפרגוסון יעצור את הרכבת ויירד. ארסנל מאז מעולם לא איימה ברצינות על האליפות (לצערי) וגם לליברפול לא היה יותר מפלירט קצר שהסתיים בכישלון ידוע מראש. כל עוד בשני המועדונים האלה לא נפתרים דברים מאוד בסיסיים (וכרגע הם לא נפתרים), ומועדונים אחרים עדיין לא צברו מספיק קילומטרז' כדי לאיים עליהן, זה אמור להימשך גם העונה.
    צ'אבסקי והמאנקס הן קבוצות ששוות ביכולתן, רק שבשנה שעברה אנצ'לוטי הצליח להביא את הקבוצה שלו לשיא מדהים בדיוק בזמן, כמו שפרגוסון תמיד ידע, והתגבר בצורה הטובה ביותר שאפשר על פציעות. הכל התחבר ברגעים המתאימים וההדחה המוקדמת מאירופה גם עזרה להם מאוד. העונה, כשהגמר בלונדון והלחץ להשיג את התואר האירופי רק גדל בעקבות הדאבל, הפוקוס בקרמלין יהיה בצורה משמעותית על אירופה וזה עלול לפגוע בהם בליגה. לעומת זאת, יונייטד עדיין נראית יציבה מאוד בחלק ההגנתי וקטלנית מספיק בחלק הקדמי, למרות התלות ברוני. היא מאוזנת אפילו יותר מצ'לסי לטעמי ואני חושב שלאורך עונה שלמה, זה יספיק לאליפות ה-19. אולי זאת תפטור אותנו מנוכחותו של אף הוויסקי, סוף סוף?

    צ'מפיונס ליג- מבחינתי, סיטי היא עולה בטוחה. כסף גדול לאורך זמן קונה הצלחה ואין לי ספק שזה יקרה גם בסיטי, לא רואה מצב שהפרויקט הזה נכשל. אף אחד לא התחזק משמעותית מלבדם, קבוצות אחרות אפילו נחלשו. יותר מכך, אני מאמין שיהיו פרקים העונה שהם גם יפלרטטו בצורה קצת יותר רצינית עם הטופ-2, אבל הניסיון והמסורת הגדולה יותר של שתי המובילות יעשה את שלו. עדיין, עליה היסטורית לצ'מפיונס ליג זה לא מעט ובשנים הבאות יהיה אפשר לבנות על כך יותר.
    הקרב על הכרטיס הרביעי מאוד צמוד כרגע בין ספ*ס, ליברפול ואנחנו, והתחזית על המקום הרביעי הכי בעייתית, זה יכול להיות מוכרע על החתמה אחת עד סוף חלון ההעברות או אפילו בינואר. כרגע הקבוצה שנמצאת בחיסרון הכי גדול היא ארסנל. הדיבורים של ונגר הם כמו חול ואין מה לאכול. חיזוק אין, עמוד השדרה של הקבוצה הוא בדיחה לרמות הגבוהות. ההגנה חסרה איכותית וכמותית, אין שוער בשער, כל משחק ההגנה מופקר והבעיות לא נפתרות, אלא רק מחמירות. העיקר שאפשר להעביר עוד מסירה לרוחב. בנוסף, אין לי שום סיבה להאמין שססק ייתן עונה אדירה, בטח שלא יותר גדולה מהקודמת. מי שחושב שכל מה שעברנו בקיץ הזה נעלם כלא היה ברגע שפברגאס הודיע שהוא נשאר מאונס, טועה.
    בליברפול אני מזהה הרבה אופטימיות ויש תחושה שדווקא מעונה איומה ומקיץ שאיים להיות על סף האפוקליפסה, יצא שהשחקנים החשובים נשארו והגיע חיזוק שמעורר הרבה התלהבות כמו ג'ו קול. אין לי ספק שנמוך יותר ממה שקרה בעונה שעברה, לא יכול להיות. אבל אני עדיין לא בטוח שזה יספיק כדי לחזור לצ'מפיונס ליג, כי לפחות כרגע, בקבוצה עדיין יש לא מעט חורים שהודג'סון לא סתם. זה צמוד במיוחד בינם לבין ספ*ס. לרדנאפ יהיה לא פשוט לשלב את הצ'מפיונס ליג עם הפרמיירשיפ ולדעתי עיקר המחיר יבוא לידי ביטוי יותר באירופה ופחות בליגה, בין היתר בגלל שהסגנון שלהם הוא יותר אנגלי. אני לא רואה שום סיבה שהם לא יתחרו לפחות שווה בשווה עם ליברפול וארסנל. כרגע, זו נראית כמו הקבוצה הכי מגובשת ומחוברת שעוד מסוגלת לגדול ולהתקדם. לדעתי זו גם הקבוצה עם הפוטנציאל ההגנתי הכי טוב (שוער + בק-פור). חסר עדיין בלם נוסף, אבל רדנאפ יביא מישהו עד סוף הקיץ, אני מניח. אני חושב שזה יעשה את ההבדל.
    בנוסף, אני חושב שאברטון מסוגלת לדבר חזק במאבק על כרטיס לליגת האלופות, הרבה יותר חזק מהעונה שעברה שפשוט גרמה לה לאבד כל סיכוי במחזורים הראשונים הקטסטרופליים. אבל בסוף העומק על הספסל יבוא לידי ביטוי ויחסל להם את הסיכוי להשיג את הכרטיס הרביעי. אם אברטון מצליחה לשמור על ארטטה בקבוצה (גם את פינאר), וכשהוא נקי מפציעות, יש לה סיכוי טוב להשיג איזה כרטיס לאירופה לעונה הבאה, בהנחה שה-FA והקרלינג קאפ יישארו אצל שש הראשונות (כמו בכל אחת מהשנים האחרונות).

    מרכז טבלה- אני מתקשה להבין מה קורה בדיוק באסטון וילה, אם אינני טועה זו הקבוצה היחידה שעדיין לא החתימה אף אחד. בטח האוהדים שלהם כבר בהיסטריה כי בעונה שעברה לא נראה שהקבוצה בדרך למקום גדול כלשהו, כששוב היא התרסקה בסוף. אמנם או'ניל יודע להוציא מהשחקנים שלו 150 אחוז, אבל גם את זה צריך להוציא ממשהו... היינו מצפים שהקיץ או'ניל ילמד לקח משנתיים רצופות בהן הקבוצה שלו נפלה מהרגליים בחלק השני של העונה. יש להם בסיס טוב של שחקנים, אבל אם מדברים ברצינות על מכירת מילנר, יש גבול כמה אפשר להסתמך על יאנג ואגבונלהור? וילה צריכה בדחיפות חלוץ נוסף, כמה קארו יכול לסחוב? לא רואה אותם מסיימים במקום טוב יותר מהשנה שעברה.
    אני חושב שיוז הוא מינוי טוב עבור פולהאם ומסוגל להעמיד אותם בחזרה בחלק העליון של הטבלה, גם אחרי תום עידן הודג'סון, אבל זה עלול לקחת קצת זמן להתגלגל. המינוי שלו היה מאוחר ולדעתי זה קצת יפגע בהם בתחילת העונה. ברמינגהאם, סטוק ובלקבורן ימשיכו לשחק את הכדורגל שונגר לא אוהב, אבל מבחינתן עובד להישרדות ולסיום סולידי במרכז הטבלה. לא להרבה יותר מזה. אני חושב גם שסטוק תביא לפחות חלוץ נוסף בקרוב, כזה שיעזור לה להיות קצת יותר מסוכנת בחלק הקדמי, וזה יספיק לה אפילו לטופ-10. מה שבטוח- כל עוד יש לה את פקטור בריטניה סטדיום, אני לא רואה שום סיכוי שהם יתקרבו לירידה.

    תחתית- ווסטהאם לא תהיה הפתעת העונה, אבל עוד עונה כמו אשתקד לא תהיה. הסגל רחוק מלהיות סגור. זה מאוד מפתיע שעד כה איש לא נמכר, אני עדיין חושב שהסגל שם יותר מדי טוב בכדי להידרדר למאבקים נגד קבוצות שהן נטולות משאבים הרבה פחות ממנה. אברם הוא אולי לקקן, תככן, מאסטר ביחסי ציבור וכן הלאה, אבל אני מאמין שהוא יעמיד קבוצה ראויה ובסופו של דבר ההאמרס יתרחקו מהתחתית. מבולטון אני ממש לא מתרשם- כן, יש שם קאדר התקפי כלל לא רע ואפילו יותר מזה (פטרוב רכישה מאוד מבטיחה), אבל ההגנה מאוד מחוררת ויאסקיליינן בהידרדרות, לא ראיתי שקויל נתן לזה פתרונות. עדיין, בולטון לא תרד. וולבס דווקא השקיעו השנה ברכש וזה נראה מסקרן, אני עדיין קצת סקפטי אם מקארת'י יכול לקחת אותם קדימה מעבר להישרדות במרווח סביר מהקו האדום. בצפון מזרח אנגליה ימשיכו לראות כדורגל של קבוצות תחתית: מסנדרלנד כבר נמאס לי לצפות, בינתיים הקדנציה של ברוס לא התחילה ברגל ימין, אולי הם יפתיעו אותי השנה, אבל אני לא בונה על כך. משום מה גם על ניוקאסל יש דיבור כסוג של הפתעה העונה, לא ברור לי מדוע. לדעתי מדובר עדיין בקבוצה מאוד חלשה ולמרות שההחתמות של יוטון (גוסלינג וסול) נראות די מדויקות, אני חושב שהקבוצה צריכה קצת יותר בשר.
    באשר ליורדות שלי, אני אופתע מאוד לראות את ווסט ברום נשארת, שלא לדבר על בלקפול, שפשוט אין לה כלים. לגבי וויגן, היא נשארה עם הרבה מזל בשנה שעברה, קבוצה חלשה להחריד שרק איבדה הקיץ עוד שחקנים משמעותיים (עד כמה שבראמבל משמעותי). אני לא חושב שיהיו יותר מדי אנשים שהקבוצה הזו, עם האצטדיון הריק שלה והדשא שראוי למרעה עזים, תחסר למישהו פרט לאוהדיה.
     
  11. Carlo Zampa Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    630
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'לסי - הקבוצה הכי מחוברת והיא תרוץ לעוד עונת אליפות, פחות מרשימה, אך עדיין היא איכותית בפער משאר הקבוצות. תלוי קצת במפעל אירופאי. יש לי תחושה שהם יעדיפו להתרכז בצ'מפיונס אם יגיעו לשלבים מתקדמים ולשים שם את הדגש.
    מנצ'סטר סיטי - הקבוצה הכי רעבה בליגה ביי פאר, ועם ההתלהבות וההתחזקות שהיא עשתה, היא נראית כמו קבוצה שלמה מאוד.
    מנצ'סטר יונייטד - לא חושב שהסגל יצליח לסחוב גם במאני טיים של העונה ולטעמי הם ישברו במחזורים המאוחרים. עונה נחמדה אבל לא מספיקה.
    ארסנל - צעירים זה צעירים. אף פעם לא מספיק למקומות הגבוהים באמת אבל התלהבות ורעב תמיד ילוו את המועדון. כמו תמיד יתחילו את העונה עם הרבה רוח וצלצולים, מה יגרום הפעם לנפילה? אולי בינואר צ'אבי יקבל איזה אדום וברסה תכנס לפאניקה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  12. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    1. צ'לסי
    2. יונייטד
    3. ליברפול
    4. ארסנל
    5. סיטי
    6. טוטנהאם
    7. ווסטהאם
    8. אברטון
    9. אסטון וילה
    10. ברמינגהאם
    11. וולבס
    12. סנדרלנד
    13. ניוקאסל
    14. בלקבורן
    15. וויגאן
    16. סטוק
    17. פולהאם
    18. בלקפול
    19. בולטון
    20. ווסט ברומיץ'

    אנצ'לוטי עם הסגל המגובש של צ'לסי ימשיכו לשלוט על הליגה. יונייטד בעוד עונה של משהו חסר... ליברפול תפתיע, ארסנל סולידית, סיטי עוד לא תתחבר... טוטנהאם במקום הכי צפוי (באמת באמת קשה לי לראות אותה מתברגת שוב ברביעייה הראשונה).
    אין מה לפרט על השאר... סתם ניחוש http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  13. שלו Guest

    1. ליברפול
    2. סיטי
    3. צ'לסי
    4. יונייטד
    5. ארסנל
    6. טוטנהאם

    תזכרו את זה... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  14. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,989
    לייקים שהתקבלו:
    1,362
    דרך מנצחת לא מחליפים, אהמר לפי השיטה המסורתית:

    1. צ'לסי - פשוט לא רואה קבוצה אחרת שמסוגלת לזכות בכתר.
    2. מנצ'סטר יונייטד - כמו עונה שעברה, קרובים אבל לא מספיק.
    3. ארסנל - שמרו על השלד הקיים, לא הגיע רכש נוצץ אך מאמין ששמאח יתן את הטון.
    4. מנצ'סטר סיטי - בניגוד לעונה שעברה, הם לא השתגעו עם הרכש, מאמין שיצליחו להשתחל לטופ 4.
    5. ליברפול - בניון וריירה עזבו, אך במקומם באו קול ויובנוביץ', אלטרנטיבות טובות ולמרות זאת, לטעמי זה המקום המקסימלי אליו יגיעו.
    6. טוטנהאם - מה שיותר קשה מלהשיג את המקום הרביעי, הוא לשמור עליו.
    7. אברטון - כאחד שעוקב אחר הקבוצה אני מאוד מאמין בסגל הקיים, בדעה אובייקטיבית - לא אופתע אם נסיים במקום גבוה יותר.
    8. פולהאם - למרות שלא הגיע רכש נוצץ (לבנתיים), אני מאמין שהסגל הקיים של הקוטג'רס יצעיד אותם למקום המכובד הזה.
    9. אסטון וילה - מי יודע מה עובר בראשו של מרטין אוניל. גם אם יביא את איירלנד, זה עדיין לא מספיק לשחזר את העונה הקודמת.
    10. סנדרלנד - ג'ון מנסה הגנאי בא בהשאלה מליון, אחלה רכש. מיקמתי אותם כאן כי אני לא רואה קבוצה אחרת שתנעל את העשירייה.
    11. בולטון - כמו ארסנל, רק שבמקום שמאח, מרטין פטרוב.
    12. ווסטהאם - עונה טובה תעבור על התחת, לא יצטרך לסבול את קרבות התחתית. יסיים עם הפטישים במקום טוב באמצע.
    13. ברמינגהאם - אפשר להבין מה ההתלהבות מהרכש של מקליש? בזה מסתכם ה"הימור" שלי לגבי הקבוצה האפורה הזו.
    14. וולבס - למרות הרכש הלא נוצץ, בלשון המעטה, יצליחו לברוח מקו האש.
    15. סטוק - שאר שחקני הקבוצות לא יתדלקו אצל דלאפ, מכיוון שהתחנה מיושנת ולא מריחה טוב.
    16. ניוקאסל - יצליחו לברוח מקו האש כמה מחזורים לסיום.
    17. וויגאן - לאחר מאבק עיקש עם ברומיץ', שבסופו יצליחו להשאר בליגה.
    18. ווסט ברומיץ' - ינשרו חזרה לצ'מפיונשיפ וימשיכו לשמש כנדנדה בין הליגות.
    19. בלקפול - כמו ברנלי, יפתחו את העונה בהמון התלהבות אך בחלוף המחזורים יתדרדרו לפלג התחתון של הטבלה.
    20. בלקבורן - אין מחילה לכדורגל אפור, הגיע הזמן שיירדו ליגה.
     
  15. Strawberry Fields Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    6,038
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. דרגו את ארבע הראשונות בעונה הקרובה לפי הערכתכם.
    צ'לסי, מנ' יונייטד, ארסנל, ליברפול.
    2. מי תהייה הקבוצה המפתיעה?
    וולבס.
    3. מי תהייה הקבוצה המאכזבת?
    מנצ'סטר סיטי.
    4. מי יהיה השחקן המצטיין?
    וויין רוני.
    5. מי יהיו היורדות?
    וויגאן, ווסט ברומיץ' ובלקפול.
    6. לאן יגיעו הקבוצות האנגליות באירופה?
    לא בא לי לנחש.
    7. מי יהיה המנג'ר המפוטר הראשון?
    אברהם גרנט.
    8. שאלת בונוס-כמה כסף מנצ'סטר סיטי תשפוך בינואר?
    78 מ' פאונד.