היררכיה של העידן החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י ראול, ‏22/7/06.

  1. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    נכון,דבר לא השתנה לכיוון מסוים,אין שום עידן חדש.אבל אני אזכיר שוב ושוב עד כמה שהמועדונים הגדולים מתחזקים ומרוויחים ומצמחים פערים בליגות המקומיות וגם בגביעים האירופאים גם אם לפעמים מועדונים שלא צפויים לזכות - זוכים,זה רק טוב לטווח הארוך.כלומר הקבוצות הבינוניות לא גורמות לזה.
     
  2. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל כבר שנים שללובי הקבוצות הגדולות נכנסים אותם שמות... הצלחה מביאה כסף מביא הצלחה. ככה זה בכדורגל ומרחב התמרון מאוד קטן. זה לא שיובה לא היתה השליטה הבלתי-מעורערת גם לפני שלושה עשורים ולא שריאל היא כוח עולה בספרד. אנגליה עוד קצת שונה אבל גם זה נתון לויכוח והסיפור חוזר על עצמו בהולנד, פורטוגל, יוון, גרמניה ואיפה שרק תרצה.
    אני אישית בעד אלופה מתחלפת. יהיה הרבה יותר עניין במשחק אם יוכרו חוקים שיביאו אותו לרמת התחלופה של ה-NBA, אבל זה לא קרה ככה (חוץ מבצרפת של עד לפני חמש שנים) מאז שנולדתי...
    קבוצות המרכז (מרכז טבלה) נמצאות בלובי אחר. הכניסה אליו פשוטה בהרבה (עולה חדשה ורעבה או קבוצת טופ כושלת) אבל היציאה אליו, לפחות כלפי מעלה, היא עניין של שנים או לפחות של "כוח עליון" נוסח גאידמק.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    נוסח אברומביץ' יותר... אם כל הכבוד לצ'לסי אין לה את העבר של מנצ'סטר ליברפול או ארסנל היא לא בליגה של האמפריות שתמיד היו פה כמו יובה,מילאן,בארסה,ריאל,מנצ'סטר וליברפול שלאורך כל המאה האחרונה כל הזמן היו פה.יובה ירדה אבל כולנו יודעי םשהיא עוד תחזור.צ'לסי הכניסה עצמה בכוח לרשימה הזו.בכוח אני מתכוון בכסף יכול מאוד להיות שבעוד מאה שנה חוץ מהעבר המפואר של מנצ'סטר וליברפול ייזכרו את העבר המפואר של צ'לסי אבל זה כבר ממש רחוק...