הישראלים בתפוצות - הדיון הרשמי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י תונל, ‏18/7/05.

  1. Julio Cruz Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/06
    הודעות:
    36
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאא.. אבל אני מניח שאתה עוקב אחריו כל משחק אה..
    עם כל הכבוד, למשה אוחיון.. הוא עדיין לא משחק באחת מהליגות הבכירות בעולם, סה"כ בקבוצה צנועה מהליגה השניה בשוויץ שאיבדה את סיכוייה השנה לעלות לליגה הראשונה.
    אז להגיד על שחקן כמוהו שהוא השחקן הישראלי הכי מצליח שמשחק באירופה זה די מוגזם..שחקנים כמו אוואט ובלילי(לא מדבר על בניון ובן חיים כי הם לא משחקים לאחרונה,אבל הכוונה היא במיוחד אליהם), השתלבו מצוין בקבוצות שלהם ותורמים תרומה מכובדת ביותר.
    סה"כ מדובר בשחקן צעיר וכישרוני שאם באמת ימשיך ביכולת הטובה שלו ויתמיד צפוי לו עתיד ורוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/07
  2. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    משהו מצחיק שנזכרתי בו בקשר למשה אוחיון..
    לפני כמה חודשים ראיתי בלייבסקור שקבוצתו הושפלה 5-0 והוא הבקיע שער עצמי...חיכיתי לדיווח(או אפילו אזכור קטן) באתר ישראלי כלשהו על מעלליו...כלום ושום דבר.

    שבוע אחרי זה אוחיון מבקיע שער והקבוצה ניצחה, בדקתי אולי הפעם יגידו משהו...וכמובן שכל האתרים ישר קפצו עם השטויות שלהם..."אוחיון נחשב לשחקן הכי חשוב בקבוצה", "אוחיון הוליך את ווינטרתור לעוד ניצחון" וכל הבולשיט הרגיל.

    אבל כשהוא מבקיע עצמי אין אפילו מילה עליו. מזכיר לי את העניין של בלילי בטורקיה שמנסים לגרום לנו לחשוב שהוא איזה חלוץ מוביל בליגה.
     
  3. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לבלילי בנושא שציינת יש עיתונאים שעובדים בשבילו כמו מכונה משומנת. אחד בnrg בשם אייזק אבידור ובצהובון וואן את אופירה. הבעיה, שהם בניגוד לקטע עם אוחיון - רושמים בכל משחק. גם אם הקבוצה שלו תפסיד 6-0, אתה תקבל דיווח על איך שבלילי הצטיין, כמעט גרם לפנדלים וכמעט כבש, וכמובן נבחר לאיש המשחק על ידי העיתון הטורקי XXX. הכל בלוף.