הכדורגל הישראלי... מה יהיה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏14/7/03.

  1. יוגב אסולין Guest

    אם סיום העונה שעברה החלה לה עונת המלפפונים. וכמו בכל עונת מלפפונים יש העברות יותר מעניינות ופחות מעניינות וכל מיני פרשיות.

    אבל השנה זה ניראה אחרת לגמרי. השנה עושה רושם שיש שינוי גדול מידי לכדורגל הישראלי ודווקא השינוי הזה ניראה לי לרעה ולא לטובה. הכל מתחיל כמובן מהמצב המדיני שלנו שמבחינה כלכלית הוא לא מזהיר במיוחד בזמן האחרון ועכשיו הגיע גם תור הכדורגל ליפגע באופן די קשה.

    לא מזמן עזב אותנו יו"ר הכדורגל שלנו שהיה ניראה כאילו חתם קבע שמה. גברי לא עזב סתם את המשרה שהוא כל כך אהב. הוא פשוט ידע ליקרוא את אשר הלך לבוא.

    המבצ של הכדורגל שלנו בכללי ניראה שאין יותר מידי תופסי חסויות שמוכנים לממן. לרשיות השידור כבר בשנה שעברה נשבר הז,ין מלהוציא סכומים גבוהים על הכדורגל והגיעו להחלטה שבסכומים גבוהים לא משתלהם להם. ובכך נפגע הכדורגל שלנו.

    הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות ידע לייבא כמויות של זרים ענקיות. הרבה מאוד חוזים כפולים וחוזים שלא נוצלו עד הסוף יצרו הרבה חובות לשחקנים והרבה בעיות לקבוצות השונות.

    בשנים האחרונות מבלי שניחס לזה חשיבות נפלו לנו קבוצות כמו הפועל חיפה וכמו בית"ר השנה עושה רושם מצטרפת לרישה הזאת הפועל ת"א. כן אותה קבוצה שאמרנו על ההנהלה שלה כל כך הרבה תשבוחות אותה קבוצה שזכתה באליפיות וגביעים אותה קבוצה שהגיעה להישגים מרשימים במסגרת האירופאית עומדת להתפרק.

    למה הקבוצות האלה מתפרקות זה כי הם משלמות יותר מידי כסף. ההכנסות של הספונסרים ומכירת כרטיסים ומנוים לא מתקרבות להוצאות של הקבוצות על המגרש על הסעות אוכל כל מה שמסביב ושלא נדבר על החוזים הגבוהים שנותנים לשחקנים.

    הכדורגל שלנו ניסה לקפוץ הרבה מעל הפופיק שלו. ובוא נגיד שמלבד מכבי חיפה שיש לה בעלים עשיר מאוד שאוהב את הכדורגל ואת הקבוצה שלו המצב לא ניראה משהו.

    ומי בעצם מרוויחות מכל הפרשות האלה. אותם קבוצות קטנות כמו אשדוד שיכולה לקבל את כל השחקנים שנפלטים מהקבוצות הגדולות. קבוצות מהמגזר פתאום יראו אצלם שחקנים שעד לא מזמן זכו בתארים וכיכבו בצמרת.

    ככה ניראת פתיחת העונה של הכדורגל שלנו אוטוטו
     
  2. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל יהיה לנו יו"ר חדש ומעניין איך הוא יהיה..
    דבר שני:השנה תהיה לנו לדעתי ליגה מאוד מותחת כשעל כל מקום יהיה מאבק צמוד ויהיה קשה מאוד להמר מראש על כל משחק.

    דבר שלישי:השנה המון שחקנים ומאמנים יוצאים לשחקלאמן באירופה ואולי אם הכל יהיה טוב אז גם ישראל תקבל יותר הכרה באירופה..

    השנה[למרות כל הבלאגן והמצב הכלכלי] נראית דווקא שנה ורודה לכדורגל שלנו ואני מקווה שמה שאני חושבמקווה יתגשם.
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל אשקלון...בנוגע לחסויות אני לא מסכימה איתך. הרבה חברות רוצות לקחת חסות על הקבוצות הגדולות (חוץ מהפועל ת"א שגם בזה לא הולך לה) ומכבי חתמה למעשה על חוזה עם 2 חברות גדולות ששכחתי את שמן.

    אני מסכימה עם ריינמן, ומבחינתי פריצת דרך והתחלה של עונה ורודה זה בעיקר הצלחה באירופה,להיכנס לתודעה האירופאית איך שאומרים. הפועל ת"א עשתה זאת וגם מכבי חיפה. עכשיו תור מכבי ת"א להוכיח את עצמה. :wink:
     
  4. Thierry Henry Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/02
    הודעות:
    595
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכדורגל הישראלי עומד לפני תפנית בשנים הבאות.
    אם עד היום הניהול היה שכונה, מתחיל להיות פה ניהול נורמלי.
    ניהול של קבוצות כגון מכבי פ"ת, מכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ת"א (שראיתם שחשבתם שהם עומדים לקראת מפולת אך מה שהם עשו התגלה כצעדים טובים) הוא ניהול נפלא. ואפילו הניהול של הקבוצה הכי שכונה בליגה - בני יהודה, היה טוב עד לא מכבר ואולי ושאטן יחזור ויהיה טוב בשכונה שוב http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
    אפילו ויקטור יונה התעשת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    חלקית..
    וחכו ותראו הניהול של הקבוצות בליגה ילך וישתפר.
     
  5. Long Distance Member

    הצטרף ב:
    ‏9/6/03
    הודעות:
    167
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא משנה מה יהיה ואיך יהיה.
    מעתה - הפועל פ"ת על כל גרורותיה, ראשי הפועל ת"א וראשי מכבי חיפה שמתנהגים כבנות יענה חסודות ומתחסדות, כל אלו יחד עם דייני ההתאחדות לכדורגל חסרי תרבות הספורט והמושג הוגנות והגינות שהיה להם לזרא, לדיראון עולם, ייזכרו כאלו שהמיטו את מכת המוות הסופית לכדורגל הישראלי.

    אקיצר - הכל "חרטא בקוסא", כמו שנוהג לומר האיש והאגדה - פניג'ל הגם שהוא חסר הבנה מינימלית בכדורגל.
     
  6. amir Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/03
    הודעות:
    90
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דראון ולא דיראון, יחי ההבדל הקטן.