הכלבים נובחים והשיירה עוברת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏16/2/06.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    הגבתי להוטספר.
     
  2. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אבל היתה אז תחרות בין שתיים. אומנם די חסר עניין לכל 18 האחרות, אבל בכל זאת תחרות שסיפקה מתח לכל חובבי הכדורגל האנגלי באשר הם, פילגה אותם למחנות ושמרה על אש ותשוקה בליגה. גם אם זה לא תמיד היה צמוד עד הסוף בתחילת כל עונה היתה התרגשות אמיתית, וכל משחק בין ארסנל ויונייטד היה מלחמת עולם. כיום קשה לי לראות מאיפה תקום יריבה ראויה לצ'לסי, כמו שארסן ונגר הקים את ארסנל מהריסות ג'ורג' גרהאם בזמנו כדי להעמיד אותה מול יונייטד הגדולה של אותה תקופה.

    התשוקה עדיין קיימת בכדורגל האנגלי תודות לאוהדים המסורים והנפלאים, אבל חוששני שעוד כמה עונות יבשות בצמרת בתוספת מחירי הכרטיסים הגואים ידכאו אותה בצורה רצינית.
     
  3. brawon Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/06
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון הייתה תחרות,כיום אין. צלסי לבד! וזה נראה שלא ישתנה, אלא אם כן יבוא משקיע חדש. לאחת מהקבצות הגודלות האחרות.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני לא מסכים פה עם כמה מהדברים. יש לי שאלה אליכם.

    במה קשורה העובדה שלארסנל יש כבר 9 (!!!) הפסדי ליגה לכסף של צ'לסי? שום קשר.

    במה קשורה העובדה שמנצ'סטר ניצחה 16 מתוך 26 משחקים בינתיים לכסף של צ'לסי? שום קשר.

    זה נכון שלצ'לסי יש כסף בלתי נגמר ועוצמה שאי אפשר לתאר, אבל מצד שני זה לא נראה שגם אם צ'לסי הייתה יותר חלשה אז הייתה תחרות.
    קבוצה שמפסידה 9 משחקים ב-26 מחזורים לא שווה אליפות. כנ"ל קבוצה שעשתה 6 תיקו ו-4 הפסדים בפחות משלושת רבעי.

    וזה בכלל בכלל לא קשור לצ'לסי. צ'לסי מצידה נראית חזקה מתמיד אבל איך שהיריבות שלה נראות... צ'לסי יכולה להפסיד עוד 7 משחקים והיא עדיין תיקח אליפות.
     
  5. brawon Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/06
    הודעות:
    31
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא קשור שלארסנל לדומגא יש 9 הפסדים, זה קשור אך ורק לרכש הטפשי שנעשה בארסנל, בקיץ.

    ארסנל גם לא ציפתה לאליפות, קבוצה כמו יוניטד רצתה והתחזקה יפה. ארסנל לא הייתה מוכנה לליגה, בהחלט לא מוכנה.אבל כמו שציינתי, באחד הדיונים, ונגר יזוכר את השנה הזאת טוב טוב.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נו יפה... אתה מחזק את דבריי...

    זה כלל לא קשור לצ'לסי.
     
  7. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אדום בנשמה
    לצ'לסי יש המשאבים(בצורה שמעולם לא היתה לאף קבוצה בעולם)להתחזק ולבנות סגל רחב יותר וחזק יותר מאשר שאר הקבוצות,בנקודה הזו יש עליונות גדולה של צ'לסי על האחרות,
    יונייטד צריכה היתה לחפש מתחת לשטיח בכדי להביא שחקן הגנה יחסית אלמוני מהליגה הרוסית לפני בחלון העברות בעוד שצ'לסי לו היתה צריכה שחקן הגנה חדש,לא היתה לה בעיה להביא את אחד הבלמים הנחשבים מאיטליה,
    הרכש של יונייטד בקיץ הסתכם בכמה מליונים בודדים(ואן דר סאר ופארק)בעוד ששון רייט פיליפס או דל-הורנו(אם אני לא טועה)עלו שניהם כל אחד בנפרד בהרבה יותר כסף,
    יונייטד סבלה העונה ממכת פציעות קשה מאוד במיוחד בתחילת העונה ולא היה לה את הסגל הרחב מספיק הטוב מספיק בכדי להתמודד שווה מול שווה כנגד זה של צ'לסי,שלו היתה נתקלת בבעית פציעות לשחקני מפתח כמו שהיתה ליונייטד(ולא היתה לה בעיה כזו)אז היא לא היתה צריכה לעשות שינויים כמו הפיכת חלוץ לקשר הגנתי,הפיכת קיצוני שמאלי למגן,לשים קשר אמצעי בצד ימין או לשים בלם/מגן כקשר נוסף.
    אני לא מתלונן,באמת שלו,אלו עובדות אבל אלו גם חוקי המשחק החדשים,יונייטד כמו האחרות תצטרכנה להתמודד מול זה בדרכים שונות,אם זה הגדלת הסגל בשחקנים איכותיים יותר,אם בתוצרת נוער טובה יותר ויותר מכל לשחק טוב יותר על הדשא גם עם הסגלים הקיימים.

    לעניין אחר,היו שנים שבו היה מירוץ משולש לפחות,יונייטד עם נוריץ ווילה בתחילת הדרך,יונייטד ניוקאסל וליברפול,יונייטד ארסנל וצ'לסי,ברוב הפעמים לקראת הסיום המירוץ הפך להיות בן שני ראשים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/06
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    זה קשור מאוד לצ'לסי. ברוב עונות הפרמייר ליג קבוצות היו יכולות להרשות לעצמן להפסיד כמה משחקים ועדיין להיות במירוץ האליפות. היו שנים חריגות פה ושם (העונה ללא הפסד של ארסנל, כמובן), אבל עדיין, המאזן הנוכחי של יונייטד היה בדרך כלל מספיק כדי לפחות ליצור מאבק אליפות.

    16 ניצחונות מ-26 משחקים זה לא מאזן של קבוצה לא טובה, זה מאזן שברוב שנות הפרמייר ליג היה בסדר גמור. פעם אפשר היה להפסיד גם שישה משחקים בעונה ולקחת אליפות, אבל צ'לסי יצרה סטנדרט שקשה מאוד להתמודד איתו ובניגוד לארסנל והעונה הייחודית שלה, היא עושה את זה עונה שנייה ברציפות, גם אם יש הפסד פה ושם.

    זה לא קורה דווקא בגלל הרכב חזק, זה קורה בגלל סגל חזק. סגל חזק שאף קבוצה אחרת באנגליה לא תוכל לבנות כי אף קבוצה לא יכולה לשלם 23 מיליון פאונד כדי להפוך את רייט פיליפס לשחקן ספסל. לארסנל יש כמה היעדרויות בהגנה, ותראו מה ונגר נאלץ לעשות שם. ליונייטד יש בעיות בקישור, ותראו את מי פרגי שם שם.

    הסיכוי היחיד להתמודד עם צ'לסי זה או שיהיו בעיות רציניות אצלה, או שאיזו קבוצה תפגע ממש בול בכל שחקני הרכש ותגדל כמה שחקני בית ממש מוצלחים. כרגע, למרות שליברפול נראית לא רע ויונייטד מתכוונת לחזק את החלק החלש שלה בקיץ, אני לא בטוח שזה יקרה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/2/06
  9. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    ברור שזה אך ורק בגלל צ'לסי.אי אפשר להתמודד מולה,לפחות לא בליגה..אם היא תראה שיונייטד/ליברפול(על התחתונים אני לא מדבר כי ונגר ימשיך להביא ילדים בני 14)מתחזקות בצורה משמעותית(מה שהם לא עשו עד כה)אז לא תהיה לה בעיה להוציא איזה 50 מיליון..וכבר עכשיו הסגל של צ'לסי כ"כ טוב,שאין שום טעם לשפך עוד מיליונים..עכשיו הם יתחילו להשקיע בנוער.איך אפשר לעצור את זה?לפי דעתי אין דרך לעצור אותם(אלא אם כן לאחת הקבוצות יבוא אוגירך נדיב וחכם כמו אברמוביץ') כל עוד הם רעבים...
     
  10. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו את צ'לסי נופלת פעם אחת מול בורו וכולם קופצים.
    לפני שבוע ליברפול הפסידה בצ'רלטון ואף אחד לא פצה פה, יונייטד איבדה לא מעט נקודות מול הקטנות והפסקתי לספור את קבוצות התחתית שגנבו נקודות לארסנל.
    אני דווקא חושב שליברפול ויונייטד, מסיבות כאלה ואחרות (יונייטד בגלל בעיות הסגל וגם הערכה שגויה במצב הקשרים שלה, ליברפול בגלל חוסר החלטיות של בניטז וחוסר יכולת להתחבר בהתחלה) איבדו יותר מדי נקודות חשובות במשחקים שהם היו צריכים לקחת. העניין הוא שצ'לסי לא עושה את הטעויות האלה, ואני מאמין שאם יאזנו את הסגלים של יונייטד וליברפול - גם הן לא.
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אפשר לשפר את הסגלים של יונייטד וליברפול, אבל לא לרמה של צ'לסי - מה גם שהיא עשויה לשפר אותו עוד יותר ויש לה את הכסף כדי לעשות את זה. זה פשוט תלוי בה.