הליגה ההולנדית 14/15 - פ.ס.וו איינדהובן שוברת את הבצורת וזוכה באליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏20/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    למה להיות כל כך פסימיים שי אולי דווקא הסטירה היא זו שתעורר את דה בור ותגרום לו כן לעשות רכש בינואר.

    אני חושב שהסינוור שחטף דה בור מרצף ארבע האליפויות הוא דווקא לגיטימי מאוד. דה בור החזיר לאייאקס את ההוגמוניה וכוח ההרתעה אחרי הרבה מאוד שנים של כישלונות ואכזבות(שאני אזכיר לך שי כמה בכו פה בפורום על מצבה של אייאקס עד לעונת 2009?) אחרי ארבע אליפויות שכנראה באה איתן שאננות ותחושת יהירות איני חושב שזה דבר טוב ונכון אבל מי כמונו יודעים שבכדורגל רק אחרי שחוטפים כאפה יודעים להתעורר ולהבין את הטעות. אני בטוח שאייאקס ודה בור לא אמרו את המילה האחרונה והם ייאבקו על תואר האליפות עד הסוף ואני כאמור לגמריי לא פוסל שההדחה המבישה מהגביע אתמול היא זו שתביא את דה בור לבצע בכל זאת רכש מתבקש.
    כבר כתבתי זאת בעבר ואכתוב זאת שוב-פרנק דה בור לדעתי מרגיש שמיצה את כל הפרק המוצלח שלו באייאקס וזה רק עניין של זמן עד שהוא יודיע שהוא לא ממשיך בעונה הבאה,הכל לדעתי תלוי בהצעה מקבוצה גדולה מליגה בכירה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/12/14
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    כמה דברים אנדריי.
    * לא נראה לי שבגלל משחק אחד דה בור פתאום משנה את התכנית שלו. אני לא מצפה לשום שינוי. אם מויסנדר עוזב אז סביר להניח שדנסביל ישחק ליד פלטמן.
    * דה בור לא החזיר לדעתי שום דבר. אייאקס זכתה אולי ב-4 תארי אליפות ברצף, אבל הכדורגל לא היה משכנע. יריבותינו פשוט היו יותר גרועות. הם לא עמדו בלחץ צמצום הפערים שרואים כבר שנים בליגה ההולנדית. אני לא אומר שעם מאמן אחר היינו לוקחים את התארים האלה, אבל ברגע שתוך שנה את מובס מרגלי ויטסה, פק זוולה (גביע), ופעמיים רד בול זלצבורג אז כח ההרתעה לא משהו.
    * לדה בור יש כן בעיה שלא באשמתו. ההנהלה פשוט מסרבת לעשות את הצעד הבא. היא מתקמצנת בצורה קיצונית ואם כבר מוציאה כסף אז לרב זה על שחקנים בינוניים שלא תורמים דבר. זימלינג, סאנה, ואן דר הורן, וירחייפר, ודוארטה לא שחקנים ברמה הנחוצה. לשמחתי מיליק כן נראה הצלחה. גם פאולסן ושיונה היו החתמות טובות. מה שכן, שיונה הגיע בהעברה חופשית...אני חייב גם לציין שההנהלה משחררת בכל קיץ את שחקניה הטובים ביותר. בפעם האחרונה היא שיחררה את בלינד בשבוע האחרון של אוגוסט. אז לגבי הנקודות האלו אני לחלוטין חס על דה בור.

    ההגרלה בשלב הבא בגביע:
    כרונינגן - ויטסה
    טוונטה - א.ז אלקמר
    פ.ס.וו/רודה - אקסלסיור
    קמבור - פק זוולה
     
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    עם יכולת משכנעת או בלי יכולת משכנעת אני לא חושב שאפשר להתעלם ולא להעריך את העובדה שדה בור הוא המאמן הראשון מאז לואיס ואן חאל שהוליך את אייאקס לרצף אליפויות(ואף רצף ארוך יותר מואן חאל).
    יכול להיות שהליגה ההולנדית גרועה כפי שכתבת אבל זה עדיין לא מוריד מהישגיה היפים של אייאקס ולדעתי גם בתקופה שאייאקס הייתה בשפל בין השנים 2010-2005 לא הייתה כאן ליגה יוצאת דופן ברמתה וכישלונותיה של אייאקס נבעו בעיקר מניהול גרוע וממאמנים גרועים לא פחות,דה בור היה זה ששינה את אייאקס מן הקצה ועל כך הוא ראוי להערכה גדולה. אם אכן ההנהלה היא קמצנית ומתעללת בדה בור כפי שרשמת יש לו לדעתי את כל הלגיטימציה והזכות להציב לה תנאים לשנות מדיניות ולא הוא יעזוב ותהיה בטוח שיש לו הרבה מחזרות מליגות בכירות יותר למרות שדעתי האישית היא שללא קשר לכך דה בור כבר בעצמו רוצה לעזוב ולהתקדם במקום אחר.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אנדריי, לא רק בעיניי דה בור הוציא מים מן הסלע. הביקורת של האוהדים מופנית היום קודם כל לכיוון מרק אוברמרס שקיבל כבר לפני זמן מה את הכינוי 'נטו'. הקבוצה לא מוציאה גרוש ובחשבון הבנק שלנו אנחנו בזכות של כמאה מיליון אירו. למרות זאת האוהדים לא חוזכים בביקורת על האיש שעומד על הקוים. בעיניי בצדק, אבל זה כבר נושא אחר. לגבי המאמן, אני מעריך שבקיץ דה בור יעזוב.

    תוצאות מחזור 17:
    היירנביין - אדו דן האח 0-0
    קמבור - פק זוולה 1-2
    פ.ס.וו - גו אהד איגלס 0-5
    דורדרכט - כרונינגן 1-1
    א.ז אלקמאר - אוטרכט 3-0
    ויטסה - הראקלס 0-3
    אקסלסיור - אייאקס 2-0
    נאק ברדה - פיינורד 1-0
    טוונטה - ווילם טוויי 2-3 (המקומיים מצליחים עם עשרה שחקנים לכבוש פעמיים בעשר הדקות האחרונות!)

    אז פ.ס.וו אלופת החורף ואייאקס צולעת לניצחון קשה בחוץ ברוטרדם. כרגע נראה שהצמד הזה ברחו לשאר הקבוצות, אבל יש עוד 17 משחקים בעונה.
    - האם ויינאלדום ודפאיי יעזבו בינואר? סביר להניח שלא.
    - האם מויסנדר שלא רוצה להאריך את חוזהו יעזוב? האם שיונה יישאר?
    - האם פיינורד תקנה חלוץ או שמה קאזים יישאר החלוץ שלה?
    שלישיית שאלות שנקבל עליהן תשובה במהלך התקופה הקרובה. אני לא חושב ששחקנים בכירים יעזבו את פ.ס.וו, לא במצב הזה. לדעתי באמסטרדם נראה שינויים. מויסנדר אמר היום שהוא חיכה זמן רב לאייאקס, אבל החליט שהוא לא יאריך יותר את חוזהו. האם זה אומר שהפיני יעזוב? יש שמועות שהמבורג רוצים אותו. דה בור הזכיר היום ש"את שיונה נשחרר רק בשביל סכום כסף שאי אפשר לדחות". אני מעריך שהדני יישאר עד לקיץ, אבל באמסטרדם לעולם אין לדעת. ההנהלה והצוות הטכני שלם עם הידיעה שהנוער שוב יעשה אותנו אלופים. האם נראה חיזוק? 99 אחוז שלא. אני בדיעה שאנחנו בכל מקרה צריכים חיזוק, בטח בהגנה, אבל דה בור עקשן בצורה נוראית. כבר עכשיו ידוע שכמה צעירים מקבוצת ה-A1 ייסעו עם הבוגרים לקטאר.

    הכדורגל בהולנד יוצא עכשיו לחופשה של כחודש. ב-16 בינואר אייאקס תפתח את הסיבוב השני בבית עם משחק לא קל מול כרונינגן.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אז אולי כן נראה רכש? דה בור מדבר היום ואומר שדווקא הוא ישמח מאוד לראות את סינקגראבן של הירנביין אצלנו כבר בחורף.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בוא נגיד ככה. סינקחראפן אופצייה טובה, אבל זה לא משכיח את הבעיות בהגנה. אנחנו צריכים מגן שמאל ובלם חדש. ברור לי שבשלב הזה שום שחקן חדש יגיע לקבוצה, בטח לא להגנה.
     
  7. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    אז יצאנו לפגרה עם טעם מר אחרי השפלה ביתית מול אוטרכט (3-0 שהיה כבר במחצית הראשונה). גם בעונה שעברה לפני הפגרה קיבלנו חמישייה מהירנביין בבית.. זה ממש נהפך לנוהל.
    בכל מקרה אי אפשר להיות מאוכזבים, אחרי תחילת עונה מביכה ואן דר ברום הגיע ושינה משהו, הרצף הטוב הוביל אותנו עד למקום הרביעי ועכשיו אנחנו במקום השישי.
    ההגרלה בגביע קשה ומתסכלת, אז ככל הנראה ניאבק על הכרטיס לאירופה דרך הליגה. האם נסיים במקום הרביעי איכשהו ונימלט מהפלייאוף הקשה? קשה לי להאמין.
     
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ידיעה מעניינת. אייאקס לא עושה יותר מאמצים להחתים את דנסביל. היא לא תאפשר את שחרור מויסנדר ותראה בסוף העונה שני בלמים עוזבים את הקבוצה בחינם. דנסביל היה אמור להיות האיש בשנים הקרובות בהגנת אייאקס, אבל כנראה שהמנטליות שלו לא מספיק חזקה. יובנטוס וסלטיק כבר גילו עניין, אבל לא אופתע אם יצטרך לקבוצה הולנדית אחרת.
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    דנסוויל בקלאב ברוז'. לפחות זה מה שהבנתי.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    חדשות 5-1:
    * אתה אכן צודק ארז. סטפנו דנסביל הצטרף לקלאב ברוז', קבוצתו של רפאלוב. הוא חתם לתקופה של 3.5 שנים.
    * אייאקס החתימה שני שחקנים צעירים: שוער ברצלונה (נוער) בן ה-18 יגיע בקיץ לקבוצה. ברצלונה רצתה להמשיך עם הבחור יליד קמרון, אבל השוער הצעיר לא רצה המשך שיתוף הפעולה. קספר דולברג בן ה-17 הוא הרכש הצעיר השני. הסקאוט ג'ון סטין אולסן המליץ בחום על הבחור. דולברג יכול לשחק בכנפיים וכחלוץ. הוא יעלה פחות ממיליון אירו שישולם למועדון הדני סילקבורג.

    http://multimedia.pol.dk/archive/00903/Dolberg_640x405_903662a.Xxx

    ידיעה אחרת:
    * פ.ס.וו השאילה את הבלגי הבינלאומי הצעיר, פסקל מרקט. הקשר יצטרף בנתיים למילואים. לקבוצה תהיה אופצייה לרכוש אותו בקיץ מסטנדר ליאז'.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882


    הסיבוב השני עומד להתחיל...

    מחזור 18
    אייאקס - כרונינגן (שישי, 21:00)

    פק זוולה - נאק ברדה (שבת, 19:30)
    אדו דן האח - קמבור (שבת, 20:45)
    א.ז אלקמאר - דורדרכט (שבת, 20:45)
    ויטסה - פ.ס.וו (שבת, 21:45)
    ווילם טוויי - גו אהד איגלס (ראשון, 13:30)
    פיינורד - טוונטה (ראשון, 15:30)
    אוטרכט - היירנביין (ראשון, 15:30)
    הראקלס אלמלו - אקסלסיור (ראשון, 17:45)


     
    Die Werkself אוהב/ת את זה.
  12. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    סוף סוף הליגה חוזרת.
    אין העברות ממש מרתקות עד כה. ב AZ דירק מרסליס עבר בהעברה חופשית ל NAC.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אייאקס מנצחת 2-0 את כרונינגן בבית.
    לא ראיתי את המשחק (לא רוצה פה יותר מדי לפרט, אבל מצב הבריאות של אימי בכי רע ועסוק כרגע בדברים אחרים), אבל לפי הדיווחים אייאקס שיחקה חלש. מה שכן, היא ניצחה ושמרה על רשת נקייה...

    דה בור אמר אחרי המשחק שהוא לקח סיכון עם מחנה האימונים בקטאר. הוא ציין שהוא שמח שהקבוצה ניצחה, אבל שהוא בפרוש לא מרוצה מהמשחק. במהלך המשחק נפצעו רידוולד וקלאסן. לפי מה שהבנתי קלאסן יהיה כשיר לקרב מול פיינורד בעוד 9 ימים. רידוולד כבר סחב פציעה קלה וקיבל היות מכה בדיוק באותו המקום. כרגע לא ברור מה מצבו, אבל לא מאמין שייעדר יותר מדי זמן.

    מילה לגבי הפגרה. אין ממש הרבה תזוזה בשוק ההעברות. החדשות הכי גדולות הגיעו מכיוון איינדהובן שרכשה חלוץ איטלקי בן 17 שמתקרב לגובה של שני מטרים...אני לא ממש יודע אם הוא כבר יצורף לבוגרת. אדו קיבלה סוף סוף כסף של איש עסקים סיני וכרגע הקבוצה עומדת לעבור לידיים סיניות. לא ברור עד כמה הסינים רוצים להשקיע, אבל אסתכן ואגיד שמסי או רונאלדו לא יגיעו לאדו...
     
  14. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    גם AZ חוזרת מהפגרה עם 0-2 ביתי בשלג קיצוני (לפחות במחצית הראשונה, לא היה אפשר לקרוא לזה כדורגל).

    הידיעה המרעישה של השבוע מגיעה מהמפגש הדחוי בשמינית גמר הגביע - רודה מדיחה את PSV לאחר הארכה 2-3 בדרמה גדולה. רבע הגמר ללא פיינורד, אייאקס ו PSV. מתי זה קרה בפעם האחרונה???
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    שאלה טובה עידו. לא בשנים האחרונות :rolleyes:
    פיליפ קוקו השאיר כמה שחקני הרכב ראשון על הספסל, אבל השחקנים הכי טובים שלה כן שיחקו. אני מעריך שבסופו של דבר לא יכנסו שם לפאניקה וכבר ינצחו בצפון הולנד את קמבור. לגבי הגביע, הכל פתוח. יש לשמונה קבוצות הזדמנות נהדרת להגיע לגמר.

    ידיעה אחרונה מכיוון איינדהובן. פלוריאן יוזפזון פצוע לתקופה ארוכה. יש דיווח שהקבוצה רוצה לחזק את עצמה שוב בבראיין רואיז.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.