הליגה המעודפת עליך

הנושא בפורום 'פורום אירוח - עודד מכנס' פורסם ע"י Yeste, ‏14/12/04.

  1. Yeste Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/04
    הודעות:
    2,695
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועוד כמה שאלות..
    שלום עודד,
    1)אני מניח שאתה צופה פה ושם בשידורי כדורגל מרחבי העולם,רציתי לדעת מה דעתך האישית בנושא השאלה שעלתה לא פעם בקרב חובבי הספורט והכדורגל בפרט,מבין שלוש הליגות 'הבכירות',הליגות שמקבלות מאוופ"א ארבעה כרטיסים לליגת האלופות-הספרדית,האנגלית והאטלקית,איפה לדעתך נמצא היום הכדורגל הטוב,האיכותי והמהנה ביותר בעולם,אנא התייחס בעיקר לכדורגל נטו ופחות לדברים שמהצד כמו:אווירה,איצטדיונים,וקהל למשל...

    2)אתה ודאי מכיר את ראול,החלוץ האגדי של ריאל מדריד...דווקא עכשיו בגיל -27 ,גיל שאמור להיות שיא הקריירה של שחקן כדורגל,ראול ,כבר קרוב לשנתיים לא מספק את הסחורה בריאל מדריד,הוא כבש מעט מידי שערים יחסית למצופה ובכלל נראה חלוד למדי כבר קרוב לשנתיים,אני יודע שחלוץ זה אחד התפקידים הקשים ביותר לשחקן כדורגל,במיוחד שאתה צריך להוכיח את עצמך סטטיסטית משבוע לשבוע...
    אבל בכול זאת,איך אפשר להסביר את זה,הוא משקיע באימונים מעל ומעבר,הוא התחזק פיזית,הוא מבין את המשחק יותר,ובכול זאת,מדוע לדעתך הוא מתקשה להציג את היכולת הרגילה שלו במשך השנתיים האחרונות?

    3)ישנם הרבה וויכוחים בקרב פרשני ספורט בקשר לשאלה "מיהו החלוץ הטוב בעולם",אני אשאל את זה קצר ולעניין-רונאלדו,שבצ'נקו או הנרי? אם היית צריך לבחור אחד מבין שלושתם,במי היית בוחר ולמה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/12/04
  2. עודד מכנס-החלוץ מספר 1 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/12/04
    הודעות:
    6
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אפשר להוסיף רק באותו הנושא,
    אם היית מאמן,איזה חמישה שחקנים מהעולם היית לוקח איתך לקבוצה..?

    אלירן...
     
  3. עודד מכנס Member

    הצטרף ב:
    ‏6/12/04
    הודעות:
    20
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) לדעתי האישית הליגה הטובה בעולם היא הליגה הספרדית בגלל שיש בליגה הזאת שחקנים בעלי יכולת אישית נפלאה, כך שהמשחק משוחק בקצב מהיר ואיכותי, ולכן יש בליגה הזאת שערים רבים.

    2) ראול שהגיע בגיל צעיר לשיאים בקבוצתו, ריאל מדריד, צריך להתאוור בקבוצה גדולה אחרת, מעבר לזה קורה ששחקן עובר תקופה פחות טובה בעיקר שהקבוצה שלו לא בשיאה.
    לדעתי במקום אחר הוא יוכל לחזור לכושרו הטוב.

    3) לדעתי שלושתם חלוצים ענקיים, לכל אחד יש את היחודיות שלו, אבל לשלושתם יש את הדבר הכי חשוב בכדורגל, אחוז ניצול מצבי הבקעה גבוה ביותר.
    כרגע שבצ'נקו נמצא בכושר הטוב ביותר מביניהם.


    במידה והייתי יכול לבחור חמישה שחקנים לקבוצה שלי הייתי לוקח את:בופון, שבצ'נקו, רונלדיניו, הנרי ופרדיננד.