הליגה הספרדית - מחזור 10:: עומר אצילי וגראנדה בקאמפ-נואו. אתלטיקו מול מאלגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏27/10/16.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,567
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    קפטן, סאביץ' פשוט מעד. הטפשות היא של השופט.
    קמאצ'ו לא יוחזר כי יש את סאול.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    על שימוש בסטטיסטיקה הזאת תפנה למי שהשתמש, לא אליי. אני מעולם לא קפצתי אחרי איזה טעות שיפוט בעד ברצלונה פה בפורום, אני לא מתעסק בזה. אני מניח שהשופטים באים לעשות את העבודה שלהם וזהו, טעויות קורות.
     
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    לא כיוונתי אליך בכל מקרה, אלא באופן כללי. יש אנשים שהבריחו אותם מכל פורום אפשרי מרב שיצאו עליהם שהם סלקטיביים, ותמיד יהיה להם מה להגיד. לצערי זה קרה גם פה.

    מה שעיצבן אותי זה ששבוע אחרי שהשופט טעה לזכות ברצלונה (ועדת השיפוט זיכתה את החלטת השופט, למרות שזה נראה ברור, כנראה על חוט השערה של החוקה), אתה רואה את ההבדלים בין הטעויות לטובתה ובין הטעויות לטובת ריאל. עוד לא ראיתי אף הייטר של בארסה מצייץ, אלא כשאוהד בארסה מעיר על כך, הם דווקא יוצאים עליו וכך או כך בארסה יוצאת הלא בסדר.
     
  4. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    אני גם לא ראיתי עד כה אף אוהד בארסה מציין מתי שיש נגדם טעויות שיפוט שזה טעות שיפוט, אלא פשוט חלק מהמשחק.


    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  5. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    ברור, כי זה נבלע בין כל האוהדים שעסוקים בלהתגונן מפני כל אלה שמתחילים להזכיר את כל הטעויות שקל לזכור מ2009, להתגונן מול אלה ששוכחים את כל הפעמים שנפסלו לבארסה שערים חוקיים\אדומים\פנדלים באותם משחקים ועלו לה בהדחות.

    בתכלס כל האוהדים אוהבים להדגיש מתי הם נדפקים יותר ומתי פחות ויש תחרות חסרת תועלת מי נדפק יותר. בתחרות הזאת אני בחלק של אלה שמראים שזה לא קיצוני כמו שתמיד מראים, אבל אין מה לעשות עם זה.
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אולי אני לא רואה טוב, אבל לא יצא לי לראות פה אוהד ריאל אחד מדבר על שיפוט לטובת ברצלונה/נגד ריאל כל הזמן שאני פה. במיוחד לא ראיתי אף אחד מהכותבים מתייחס לטעויות מ2009. אל תבוא עם תלונות גנריות, תתייחס לעניין.
    אישית זה מעיק לראות את כל אוהדי ברצלונה קופצים אחרי כל טעות שיפוט, ומתעלמים לחלוטין מטעויות שיפוט לטובתכם, כמו היד הברורה במשחק מול סיטי שלא נשרקה. שלא תטעה, אני לא מצפה ממך לקפוץ בכל פעם שיש טעות שיפוט לטובת ברצלונה, אבל אם אתה עושה את זה במשחקים של ריאל, תהיה קצת פחות צבוע. אני לא אמור להגן על השופטים הספרדים שעושים טעויות, או על שחקני ריאל שלא באים לשופט ומבקשים שיבטל את הפנדל לטובתם.
    סתם בשביל הקטע, כל מי שהגיב בנוגע לנושא מאוהדי ריאל מדריד, אמר שלא היה פנדל. הלוואי שאוהדי ברצלונה יכלו להיות קצת יותר אובייקטיבים.
     
    ManUnd אוהב/ת את זה.
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    אתה שוב לא מתייחס למה שאמרתי. בכל פעם שיש טעות לרעת ברצלונה, בעיקר אם זה בליגת האלופות בפורום העולמי, או בכל מקום אחר גם אם זה לא בפורום הזה (וכמו שאמרתי, היה מישהו שברח מכאן אחרי שיצאו עליו), ישר יש עדר של הייטרס שישמח לדבר על כך. אבל ברגע שזה הפוך, שום מילה.

    וזה מה שאני אומר, לא היתה הכחשה לגבי חוקיות השער של סוארס נגד ולנסיה, להיפך - היה דיון כרגיל לגבי כמה ברצלונה נהנית משיפוט והליכה אחורה אחורה אחורה. להגיד שאוהדי ברצלונה הם אלה שקופצים? ואף אחד אחר לא? זה באמת בדיחה, תסלח לי. להגיד "הגיע הזמן שריאל תהנה קצת מהשיפוט" זו דוגמה קלאסית לכך שאף אחד לא זוכר שמשפט כזה נאמר בכל פעם מחדש. זה עובר כ"כ שקט באינטרנט, בטח לעומת מה שקורה כשזה לטובת ברצלונה. ואני לא אזכיר שיש כאלה שמתלוננים על פנדלים חוקיים לזכות ברצלונה רק בגלל הכמות.

    שוב, לא מדבר ספציפית רק על הפורום הספרדי פה, זה נפוץ בכל האינטרנט. גם חלק מהקוראים של הדיון הזה פעילים בו.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תראו. הפורום הספרדי הוא הבייבי שלי הרבה זמן לצד ניהול האתר של ריאל מדריד. אני לא עושה טובה לאף-אחד, אני אוהב לכתוב על כדורגל וזה חלק ממני. אבל חלק מהפריוואים גם בשבילכם. לרוב ההשקעה אינה נושאת פרי והדיונים די יבשים וריקים. העונה הליגה מרתקת מאיי-פעם לדעתי ובכלל, יש כל-כך הרבה דברים מעניינים לדבר עליהם:
    - אולי זידאן צריך לשקול גם ספסול של גארת' בייל שנמצא בכושר לא טוב ולוקאס ואסקס וחאמס יכולים להחליף אותו?
    - מי צריך להיות המחליף של אינייסטה - האם זה ראפינייה, אולי ארדה טוראן דווקא, דניס סוארס?
    - סביליה שוב מפשלת בגדול במשחק חוץ
    - וגם שאר הליגה: בילבאו נופלת דווקא בקטנות - היא שיחקה לא רע בברנבאו, לא רע נגד בארסה במחזור הפתיחה, היא ניצחה את סביליה במשחק מרשים אבל היום תיקו עם אוססונה| ויאריאל בהפסד בכורה העונה דווקא נגד אייבר| לאס-פלמאס וסלטה ויגו מתמודדות ראש בראש הערב וזה משחק שמבטיח הרבה.

    ודי מעצבן אותי לראות שמתעסקים פה בקקה. אני לא עושה 'אבו-עלי' ומאיים במחיקות, רק הודעות שיירדו לפסים אישיים, אבל די עם זה.
    לא יודע על סמך התפתח דיון מיותר על שיפוט. אני לא אמרתי שהגיע הזמן שריאל מדריד תקבל מתנות, ממש לא. טענתי שלא היה פנדל אתמול(ואני לא מסכים עם המארקה) ושזה לא נכון שהשופטים עם ריאל מדריד, עובדה שלא קיבלנו פנדל כמעט 30 מחזורים; במשחק של בארסה במאסטייה נמנעתי מענייני שיפוט וכתבתי שולנסיה נתנה פייט יפה ויכולה להיות מאוכזבת אבל גולת הכותרת היא הפציעה של אינייסטה, ולמרות שאני אוהד ריאל מדריד אני בטח לא שמח לראות אותו מתפתל מכאבים.
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    שוב, לא רק ממך שמעתי את המשפט הזה (וכמה פנדלים ריאל קיבלה ממש לא קשור. אפשר לתת לדוגמה את הידיים של ראמוס או נבדל של מוראטה שנשכח, אבל לא משנה). הערתי הערה כללית, אתה כבודך במקומך מונח ואין תלונות אליך אישית. העניין כללי יותר ואני רואה אותו בכל שבוע לא משנה מה קורה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    א) יש כל-כך הרבה נושאים מעניינים לדבר עליהם בדיון המחזור, מה זה משנה כל ענייני השיפוט?
    ב) מה זה 'לא רק ממך' - אני לא אמרתי את זה, לא מבין על איזה משפט אתה מדבר.
    ג) אם אוהדי כדורגל מדברים על שיפוט לטובת ברצלונה בפייסבוק\וואטספ\פורום אחר\כל פלטפורמה - זה לא קשור כאן לדיון באייסוקר וזה לא כל-כך רלוונטי מה שרשמת.

    - אני בעד יריבות ספורטיבית כאן בין משתמשים, הרי שמחה לאיד היא חלק מהכדורגל וגם חילוקי דעות, אבל עד גבול מסוים.
    גם אני לא בא בטענות אלייך ספציפית.

    - הערה כללית, לא במטרה לפתוח כאן דיון שיפוט: אם מדברים נקודתית על 2009 - כן, היה שם שוד, לדעתי היו לא פחות מ-3-4 פנדלים ברורים לטובת צ'לסי. באלאק עדיין רודף אחרי השופט ורוצה לרצוח אותו.

    משהו על המחזור: לא רק שאייבר מנצחת את ויאריאל אלא מבצעת רמונטדה די מאוחרת. ויאריאל בשבוע שעבר עשתה קאמבק מול לאס-פלמאס ונהנתה משער ניצחון נהדר של בקאמובו ברגע האחרון והפעם היא חוטפת: ראמיס השווה בדקה ה-80 ופדרו לאון בשערו הרביעי העונה(כמו כל השנתיים שקדמו) כבש את שער הניצחון בדקה ה-87
    בינתיים ריאל סוסיאדד שניצחה את לגאנס בקלילות היא המנצחת הגדולה של המחזור לאור ההפסד של ויאריאל, ותוצאות התיקו של בילבאו(דווקא במשחק בית נגד אוססונה) וסביליה. בפיחואן סביליה מושלמת עם 5 מ-5 ובחוץ היא לקחה רק 6 נקודות.
     
  11. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    חח זה בדיוק מה שאני מדבר. בארסה נשדדה באותם צמד משחקים לא פחות קריטי, אבל אף אחד לא ירצה לזכור את זה.

    הדיון הזה התחיל בזה ששוב עלו לדיון "אוהדי ברצלונה" ש...ככה וככה וככה. בכל מקרה תמיד ברצלונה ואוהדיה יצאו לא טוב. ועל זה אני מדבר, הניסיון להוכיח שוב כמה אוהדי בארסה לא בסדר בלי להתייחס למקרים אחרים.

    וכן, הליגה השנה מדהימה. חבל שסביליה וויאריאל שמעו שהן קרובות למקום הראשון אז החליטו להרוס את הצמרת.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא רואה טעם לחזור לויכוח ישן שכבר שקע בבוידעם. לטעמי באותו משחק צ'לסי נשדדה לחלוטין. במשחק הראשון בקאמפ-נואו היא לא עברה את החצי אבל פערי האיכויות היו ברורים, ובארסה פשוט לא הייתה חדה ולא יצרה הזדמנויות. במשחק השני זו הייתה תצוגת השיפוט הכי איומה שאני זוכר, אבל שוב, זו דעתי. לא דיברתי על שופטים במחזור הזה. זה לא רלוונטי לעונה, למחזור, לדיון הנוכחי.

    עכשיו זה בטח ישתנה בעקבות הלימודים, סטודנט לשנה ב', אבל עקבתי במרץ אחרי כל אחת ואחת מקבוצות הליגה ואני באמת חושב שיש סיפור מעניין מסביב לכל קבוצה. אפילו אספניול של קיקה, אפילו גראנדה שהלכה על קו אחר וכושלת בינתיים. אפילו אייבר שבכל עונה פותחת טוב ואז שוכחת לשחק. אפילו בלה-קורוניה המתדרדרת.
    לא מצפה שסביליה ו-ויאריאל למשל יתנו פייט ארוך, ברור שהן יתנתקו מהצמרת. אבל לפחות במשחקים הישירים מול הגדולות אני רואה שיפור גדול. ויאריאל הייתה חזקה מאוד בברנבאו וזה היה עוד לפני שנכנסה לפורמה. סביליה מצליחה לשבור מנחוס גדול נגד אתלטיקו ובמשחק החוץ באלופות נגד יובה גם חזרה עם תיקו שזה מצוין ואולי עם קצת מזל איכשהו היא תעפיל מהמקום הראשון.
     
  13. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,869
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    @סיונרה
    משום מה דווקא החלק הזה הפריע לי בכל הויכוח הילדותי הזה.
    זו בדיוק הבעיה,שזה נראה שהשופטים לא באים לעשות את העבודה שלהם אלא פשוט להעביר 90 דקות.בהתאם גם
    התוצאה.כמות הטעויות של שופטים היא עצומה והדבר הכי גרוע שההתאחדות מגבה אותם גם כשמוכח בתקשורת שטעו.
    זה כבר לא זהות הקבוצות אלא כל הליגה סובלת מזה.הגיע הזמן להכניס טכנולוגיה.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הסיבה ששופטים טועים היא שזה משחק שמאוד קשה לשפוט. טכנולוגיה לא תעזור יותר מדי, יש מספיק מקרים שעד היום אחרי 300 הילוכים חוזרים אנשים ממשיכים להתווכח עליהם, ההבדל הוא שכשתהיה טכנולוגיה יצפו ממנה לתשובה חד-משמעית, וזה יהיה מאוד מתסכל.
    מה שכן אפשר לעשות זה להתחיל להקפיד עם השחקנים שיתנו לשופט לעשות את העבודה שלו. להעניש שחקנים שמשקרים לשופט או שעושים הצגות גם בדיעבד, זאת הדרך היחידה שבה זה יקרה.

    אני מבין את התסכול של נשמת גומי, אבל זה מאוד מעיק שכל דיון נגמר בויכוחים שלא נגמרים על השיפוט. אין לאוהדי ברצלונה שום סיבה להזכיר אחרי כל טעות שיפוט לטובת ריאל שהייתה טעות שיפוט, במיוחד שכל אוהדי ריאל פה בפורום הודו בה בפה אחד. אשמח אם יהיה אפשר לדבר על כדורגל ולא על השטויות האלו.

    אחת הסיבות שההתעניינות בכדורגל הספרדי ירדה כל כך היא רמת הדיוןם הנמוכה. היום יש מעט מאוד חובבי כדורגל ספרדי והרבה מאוד אנשים שרק רוצים לראות הצגות של ברצלונה וריאל.
     
  15. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,869
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    נכון שיהיו מקרים כאלה אבל הם יהיו נדירים יותר.לעומת זאת אנחנו נחסוך מעצמנו שופטים ששורקים לעבירות שלא היו מאחורי הגב שלהם ולא באמת ראו אלא ניחשו,או שופטים ששורקים שמאשרים שערים שלא היו.או שופט שמוציא אדום לשחקן הלא נכון(גיבס במקום צ'מברליין).
    יש המון שופטים שאגו שלהם מפריע להם לומר שאכן טעו.
    הכדורגל באירופה בכלל ובספרד בפרט הוא ברמה גבוהה מאוד וחבל ששיפוט לא נכון מפריע למשחק גם בתור צופים נייטרלים.