הליגה הספרדית - מחזור 17:: פותחים שנה. מסי מסובב לחיבור ומונע הפסד במדריגל. חמישייה לריאל מול גראנדה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/1/17.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    1. עניתי שם ל-AS R, אלייך התייחסתי בשני ציטוטים נפרדים הרבה קודם. אבל בדומה לוויכוחים קודמים בנינו, אתה רגיל לזרוק משפטים מפוצצים לאוויר שאין מאחוריהם כלום, וכשמשיבים לך אתה נאלץ לדוג חצאי מילים כי אין לך שום דבר ענייני לומר ואפילו מרחיק לכת ומוחק לי תגובות.
    2. מציע גם לך לצפות במשחק הראשון של ההתמודדות ולא להיות חלק מהזיכרון הקולקטיבי. ובכלל, מה הסיבה שמשחק מ2009 (שהיה עם שיפוט נוראי) עולה כל פעם אחרי משחקים שבארסה נדפקת מהשופט? או במילים פשוטות - "אין לכם זכות להתלונן על השיפוט אחרי מה שהיה לפני 8 שנים".
    כ"כ פשוט. רק חבל שעל הושטת היד המכוונת של ברונו ברחבה זה לא רק פנדל, זה גם אדום ישיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/1/17
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    צפיתי במשחק ההוא טוב מאוד ותהיתי איך הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה לא מצליחה לייצר אף מצב הבקעה חוץ מאחד בלבד של אלכסנדר חלב שגם בארסנל לא היה סקורר גדול. היה ברור שצ'לסי תתבנקר ולא תשחק פתוח. אפילו לביזיון השיפוטי ההוא בגשר אתה לא מתייחס, מחליק אותו, מעלים עין. לא אמשיך את נושא השיפוט. אני קורא הרבה בבארסה-מאניה וגם מגיב שם לפעמים, לא מדבר על דף הפייסבוק המגוחך אלא על הפורום. קורא אחרי נצחונות, קורא אחרי הפסדים, וגם אתמול רפרפתי והשיפוט בקושי הוזכר. לא השופטים אשמים במצב של בארסה העונה. היא לא מספיק טובה. מתנצלים מראש שאנחנו לא עומדים בקריטריון הגבוה שלך לניהול דיון.
    ריאל מדריד לא מתעסקת בשופטים מאז שמוריניו הלך. אצל בארסה זה ריטואל קבוע.

    הערות אישיות למשתמשים ימחקו. תגובות עם תוכן - לא.

    לגבי ההגנות - על הנייר הקולקטיב של ריאל מדריד הרבה יותר מרשים, זוהי דעתי. קרבחאל מגן על, פפה היה נפלא רוב השנה שעברה ו-ואראן פוטנציאל גדול. ראמוס הוא הלא יציב מביניהם ומרסלו כבר לא חור שחור כמו בעבר. לא מגן הגנתי מדהים אבל סביר. שתיהן תוקפות עם המון שחקנים וכל הזמן סופגות. אצל בארסה נפגע גם משחק הלחץ שעבד היטב בשנים עברו ולא רק בגלל בוסקטס שחווה ירידה ביכולת.
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    באיזה שלב של הנאום אתה משיב לשאלות? לא מתעלם ולא מעלים עין, רוצה לדעת איך המשחק מול צ'לסי רלוונטי למשחק אתמול מול ויאריאל?
    ומה הסיבה שמשחק מ2009 (שהיה עם שיפוט נוראי) עולה כל פעם אחרי משחקים שבארסה נדפקת מהשופט? או במילים פשוטות - "אין לכם זכות להתלונן על השיפוט אחרי מה שהיה לפני 8 שנים"?

    "הערות אישיות ימחקו" - משתמש שכותב על לואיס סוארס "חלוץ שלא כובש", למרות שהוא מדורג שני בטבלת מלכות השערים עם 12 מ16 משחקים - הוא מנותק, או שיכור אחד מהשניים לבחירתך. מעבר לכך, באותה הודעה (וגם לאחריה) נכתבו התייחסויות לשלל אמירות אומללות שהטרלת איתם את הדיון, למה גם שם אתה מתעלם? אשכרה זורק פצצות על ריק ומדלג לגנבת הדעת הבאה.

    "ריאל מדריד לא מתעסקת בשיפוט מאז שמוריניו הלך" - וואו איזו אצילות, אתה באמת מאמין לעצמך? שכח מהכול, אין גנבת דעת יותר גדולה מזו.
    וד"א, בכלל לא זכור לי שהזכרתי או רמזתי משהו על ריאל מדריד בדיון הזה. אבל אתה, מר אובססיה לענייני בארסה - עוד מטיף על הדרך והסגנון של פיקה. טיפה מודעות עצמית ריבונו של עולם.
    אפרופו "להחליק" - אפשר כזה רק של אתמול או נגד מלאגה עם נוסח מתאים? תודה מראש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/1/17
  4. ccnoob Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/09
    הודעות:
    118
    לייקים שהתקבלו:
    2
    מה עם הפנדלים שלא נשרקו נגד בארסה בקלאסיקו והאדום של מסצ'?
    מה עם הפנדל לטובת סיטי?


    הרצף של ריאל - הכל התחת של זידאן, נטו מזל. לא מגיע להם כלום.
    שכחתי משהו?

    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    בשביל מה אתה מצטט אותי אם בתגובה שלך יש אפס התייחסות לתוכן ההודעה שלי?

    ואיך לעזאזל הרצף של ריאל קשור למה שהתרחש אתמול במדריגל? או באיזה עמוד טענתי שריאל בפסגה שלא בצדק?

    רק מגיבים על אוטומט, איבדתם את זה לגמרי.
     
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    איכשהו דיון מחזור אחרי דיון מחזור אנחנו מקבלים כאילו מראה של הפוליטיקה וההקצנה של השיח בארץ. או ימין קיצוני או שמאל קיצוני.
    לא כל טעות שיפוט היא שערוריה כמו ששני משחקים רצופים שיש בהם טעויות שיפוט זאת לא מזימה של אחד הצדדים.
    תמיד במשחקים של בארסה וריאל יש טעויות שיפוט לאורך השנים. בדרך כלל לטובתן מעצם היותן הקבוצות הגדולות בספרד (קורה ברוב העולם), יש פרקי זמן שהכף מעט מוטה לכיוון אחר.

    השורה התחתונה וזה מה שתמיד צריך לזכור (ראיתי שגם ככה חלק מהאוהדים של שתי הקבוצות רואים את זה). המגמה ברורה. העונה ריאל לוקחת יותר נקודות לאורך זמן, בעוד ברצלונה מאבדת יותר. זה לא פער של נקודה שתיים, גם לא 3. אמירות של "לזידאן יש מזל ש 40 משחקים ריאל לא הפסידה איתו" זאת אמירה אומללה בדיוק כמו שברצלונה כל העונה הזאת משיגה פחות נקודות רק בגלל טעויות שיפוט.
     
  7. ccnoob Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/09
    הודעות:
    118
    לייקים שהתקבלו:
    2
    החלק הראשון של התגובה אלייך, השני לziv.


    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם קרב התחתית בספרד לא איכזב, אלא להיפך. 3:3 מטורף בריינו דה-נאבארה בין אוססונה לולנסיה. אמנם המארחת נשארת במקום האחרון בטבלה עם 8 נק' בלבד אבל היא יכולה לשאוב עידוד מהאופי שהפגינה, בעוד ולנסיה המתוסכלת עדיין במקום ה-17, עם נקודה אחת מעל הקו האדום אבל יש לה משחק חסר נגד ריאל מדריד כמובן. ולנסיה הובילה שלוש פעמים ולא הצליחה לנצח. בדקה ה-73 מונטויה כבש בדרך ל-3:2 ולדני פארחו הייתה הזדמנות גדולה להבטיח את הניצחון אלא שהוא החמיץ את הפנדל בדקה ה-86 ו-ולנסיה נענשה בדקה ה-92 כשקרלוס קלרק השווה. "זו בעיה פסיכולוגית", אמר וורו, בעוד דייגו אלבס ניסה להסתכל על הפן החיובי - "היה לנו משחק טוב".

    והנה נבחרת המחזור בספרד:

    http://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2017/01/10/14840035478416.Xxx

    שני נציגים לריאל מדריד שפירקה את גראנדה - הבלם נאצ'ו והקשר קאסמירו שהצטרף לרשימת הכובשים הענפה. גם לסלטה ויגו שהתעללה במאלגה יש שני נציגים, הבלם פואנטס ויאגו אספס שלא מפסיק לכבוש. וכך גם לסביליה עם בן יידר שחקן המחזור שהרשית שלושער על חשבון ריאל סוסיאדד, וגם פראנקו ואסקס. את ההתקפה משלים רובן קסטרו מבטיס ובקישור אפשר למצוא את ג'ונתן ויירה. עוד בנבחרת - קלרק מאוססונה, כובש השער הדרמטי, חואנפראן מאתלטיקו והשוער קוייאר.