הליגה הסקוטית 07/08

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י ראול, ‏28/8/06.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאן נעלמה קהילת הצפרים באייסוקר (שזה, כמובן, בני וארתור)? פעם אחת יוצא לנבחרת הסקוטית משחק ענק מול נבחרת אדירה, והם נעלמים??
     
  2. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית משובחת באיסטר רואד ,בדרבי המקומי 17 אלף נהנים בטירוף ,היבס עולים ל0-2 משערים של זאמאמה וקילן ,הארטס מצמקים , אוירה מחשמלת ,תשוקה , כדורגל (כן תתפלאו ,מספר מהלכים מבריקים , ובמיוחד של הילד מהיבס זאמאמה -כישרון גדול) מלחמה ,תאקלים, כרטיסים ,בקיצור תענוג!!

    כבר הרבה זמן שלא ראיתי כזה טירוף באיצטדיון בריטי, לצערי באנגליה בודדים המשחקים שבהם ישנה אוירה שכזאת.
     
  3. benny1888 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/05
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום לכולם, סיכום מהיר:
    למרות הובלה מוקדמת של דאנדי יונייטד, סלטיק ניצחה שם 4-1. לא עזרה גם כניסתו של goodwillie (מה יש להם שם בדאנדי?) בדקה ה 75.
    הארטס חזרה מ 2-0 בדרבי ל 2-2, והפער מסלטיק עומדכרגע על 5 נק'.
    אינוורנס ניצחה באייברוקס 1-0, מה שאומר שריינג'רס נמצאת כרגע 10 נקודות אחרי סלטיק, כשקילמארנוק (1-0 על אברדין) משווה את 15 הנקודות שלה, ואינורנס וסט. מירן (1-1 בפאלקירק) נקודה אחת מאחוריה. מאת'רוול ניצחה את דאנפרמלין 2-1.

    בליגה הראשונה, איירדרי ממשיכה להתאושש. אחרי שצברה נקודה אחת ב 7 משחקים, הגיע הניצחון בגרטנה במחזור הקודם (2-0), ובשבת ניצחון ביתי על קלייד, 2-1.
    דאנדי הפסידה 1-0 בדינגוואל, לרוס קאונטי.
    משחק הצמרת בין גרטנה לסטץ ג'ונסטון הסתיים ב 3-3, ואיפשר לפארטיק ת'יסל (ניצחון 2-0 על קווין אוף דה סאות') להשוות נקודות (17) ולהיצמד לצמרת.
    האמילטון ניצחה 1-0 בליוינגסטון.
     
  4. benny1888 Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/05
    הודעות:
    96
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, אני יודע. לאן נעלמנו, כמה התגעגעתם וכו'.
    אז מה היה לנו שם? סלטיק באירופה: ניצחון על הקבוצה ההיא שמוליכה את הטבלא של המדינה ההיא מדרום לסקוטלנד... סלטיק בשלב הבא. בפעם הראשונה בתולדותיה היא עוברת את שלב הבתים. זה היה חשוב מאוד אחרי שריינג'רס עשתה זאת בעונה שעברה.
    בליגה, זה כבר נראה די כמו טיול. 13 נק' פער מריינג'רס, שבמקום השני. איפה הארטס? אה, בואו נבדוק: במקום השלישי, אברדין, בהפרש שערים מריינג'רס. מקום רביעי? לא. הבכורה באדינבורו שייכת כרגע להיברניאן. אמנם מובילה על הארטס רק בהפרש שערים, אבל כרגע להיבס יש את הפרש השערים השני הכי טוב בליגה.
    החדשות הפחות טובות, מבחינתי, הן שסטפן פירסון כנראה בדרך החוצה. הוא לא משחק מספיק, ואפשר להבין וכו'. אני מקווה שאיכשהו בכל זאת נראה אותו בסלטיק גם בעונה הבאה.
    המחזור:
    סלטיק-אברדין
    היברניאן-דאנדי יונייטד
    אינוורנס-מאת'רוול
    קילמארנוק-דאנפרמלין
    סט. מירן-הארטס
    ביום ראשון נאחל הרבה הצלחה לפאלקירק שתארח את ריינג'רס.

    ליגה ראשונה:
    חלוץ גרטנה, קני דוצ'ר, מבקש לעזוב. החלוץ בן ה 26, הגיע לגרטנה ב 2004, וכבש 41 שערים בעונתו הראשונה, כולל 6 שלושערים/תרגילי כובע/איך שתקראו לזה. הוא שבר בכך את שיא ההבקעות בליגה השלישית (שעמד על 24, של מייקל מור מסטראנראר), כשהקבוצה שברה גם את שיא הניצחונות הרצופים (13, אחרי 11 של אינוורנס) הקבוצה קבעה גם שיא הבקעות ושיא נקודות (98 אחרי 87). בעונה הבאה הוא הבקיע 24 שערים כשגרטנה עלתה מהליגה השניה לליגה הראשונה, בהפרש 18 נקודות מגרינוק מורטון, והגיעה לגמר הגביע הסקוטי, שבו הפסידה בפנדלים אחרי 1-1 עם הארטס.
    העונה קני לא הרבה לשחק, והבקיע רק פעם אחת. קצת לא ברור אם הוא מתכוון לעבור לקבוצה אחרת (בגיל 26 יש לו עוד מה לתת), או אולי לעזוב את עולם הכדורגל. בכל זאת, מדובר ברופא מוסמך.
    איירדרי יונייטד: אוהד הקבוצה הוא הראשון בסקוטלנד שקיבל עונש הרחקה מכל איצטדיון בבריטניה ל 3 שנים. הוא ייאלץ גם להפקיד את דרכונו בתחנת המשטרה הקרובה כל פעם שקבוצה סקוטית יוצאת לאירופה. אייזאק קווי חבר בארגון section b, קבוצת החוליגנים של איירדרי. אחד מהארגונים היותר וותיקים, שבעוד חודש יחגוג 30 שנה. תכינו את הבאקפאסט, האלות והדוקרנים.
    האמילטון: המגן רוס מק'קייב נאלץ לפרוש מכדורגל, במצוות הרופאים. מק'קייב נפגע בראשו במשחק ליגה מול קלייד, ואחרי סדרת בדיקות ארוכה הודיעו לו שלא יוכל להמשיך. האמילטון (עיירה מדרום לגלאזגו), מנסה כבר כמה שנים את הקונספט של השקעה מאסיבית במחלקות הילדים והנוער. מק'קייב, בן ה 18, אמור היה להיות אחד הפירות של ההשקעה.
    פארטיק ת'יסל: בשבוע שעבר הפסידה לגרטנה בקרב הצמרת, ועכשיו נמצאת 3 נקודות מאחוריה. משהו קצת לא שגרתי: ריצ'רד גוך, בן 44, לשעבר מגן ריינג'רס וטוטנהאם מתאמן בקבוצה. לא ממש מדברים על חוזה כרגע, אבל אי אפשר לדעת.
    סט. ג'ונסטון: בגלל מצוקת שוערים, החתימה הקבוצה את השוער השלישי של סלטיק, בן ה 22, לעסקת הלוואה לחודש. לא רק בהכח יש בעיות.
    המחזור:
    קלייד-איירדרי
    דאנדי-רוס קאונטי
    גרטנה-סט. ג'ונסטון
    האמילטון-ליוינגסטון
    פארטיק ת'יסל-קווין אוף דה סאות'
    בליגה השניה גרינוק צפויה להמשיך בדהרה לליגה הראשונה. אין יותר את גרטנה שתפריע, וגם המשחק השבוע מול פורפר אתלטיק (מקום אחרון), כנראה לא יעצור את מורטון.
    מה שאולי יכול לשנות משהו, הוא נסיון השתלטות של כמה אנשי עסקים על סטירלינג אלביון (מקום שני, 6 נקודות אחרי גרינוק מורטון). אם מדובר במישהו שרוצה לקנות קבוצה ולהשקיע כסף, הרי שדברים יכולים להשתנות בחלון בינואר. אבל יש כבר שמועות על כוונות למכור את האיצטדיון, שזה כבר לא נשמע טוב לאלביון. עם 1.4 מליון פאונד חובות, אולי אין להם ברירה.
     
  5. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחח ריצ'רד גוך... איזה זכרונות.
     
  6. cityblues beter dead than red

    הצטרף ב:
    ‏21/9/04
    הודעות:
    3,507
    לייקים שהתקבלו:
    6
    מין:
    זכר
    מעורר קצת את הדיון הזה....
    ריינג'רס שוב מאבדת נקודות,1-1 בבית מול סט.מירן באייברוקס זה כבר יותר מידי הקבוצה נמצאת במשבר הגדול ביותר שעבר עליה וסלטיק כבר ממזמן לא סופרת אותה,פער של 17 נק' במחזור ה-22 לא נראה לי שהוא בר סגירה.
     
  7. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...UEN+QUITS+IBROX
    פול לה גוון עזב(הועזב) את ריינג'רס, רק כמה ימים אחרי שהעיף את בארי פרגוסון. המאמן שעזב את ליון בשיא(עדין אני לא הבנתי למה) והגיע בקיץ לגלאזגו, עוזב אחרי חצי עונה גרועה ובלי סיכוי לאליפות ששוב תלך ככל הנראה לסלטיק.
     
  8. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעזיבתו אחרי אליפות שלישית עם ליון יש לי כמה הסברים

    א' - המניות שלו היו בשיא, רצה ג'וב בכיר יותר (זכרו שאז ליון הייתה טובה, אבל לא ממש ספרנו אותה כמועמדת להצליח בגדול באירופה).
    ב' - בעקבות סעיף א' וחוסר הפופולריות המוחלט של דומנק, רצה את הג'וב הלאומי.
    ג' - באמת הרגיש שבע ורצה אתגר חדש. אפשרות שאי אפשר לפסול, עובדה שליון מצליחה גם בלעדיו. משהו סטייל שנקלי.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    ליון מצליחה גם בלעדיו אבל לדעתי חלק לא מבוטל מהמחמאות על איך שליון נראית גם היום צריים לתת ללה גוון שעשה את ליון קבוצה מדהימה. הקבוצה שם היא פנטסטית ולכן גם הוייה לא מתקשה להצליח שם.

    ומישה בקשר לסעיף א' שלך, אני לא רואה שום היבט שבו ריינג'רס נחשב כג'וב בכיר יותר מליון.
     
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אופס לא קראתי טוב. אלי מקויסט יהיה רק העוזר של וולטר סמית' בריינג'רס. נו מילא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/1/07
  11. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לריינג'רס הוא הגיע אחרי הפסקה של למעלה משנה, לדעתי בגלל שהוא פשוט לא קיבל שום דבר ממש טוב אז הוא החליט לעשות משהו כמו ליון 2 בסקוטלנד. די בטוח שהוא מצטער אם לא על דחיית הג'וב בפנרבחצ'ה אז לפחות על תפקיד עוזר המאמן תחת ונגר עליו ויתר.
     
  12. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני לא מסכים איתך מישה.לא רק שבדיעבד זו הייתה טעות מוחלטת לעזוב את ליון, ביחוד לליגה הכי פתטית באירופה(וסילחו לי חסידי האשכול הזה), אלא שגם בזמנו לא היו יותר מדי ג'ובים פנוים גדולים יותר מליון,ומאמן צעיר כמוהו היה צריך להמשיך ולבנות את האימפריה שלו(מה שהוייה עשה בסופו של דבר) ולא לחפש אתגרים חדשים כשאין הרבה סיכוי שקבוצה רצינית מהליגות הבכירות תיקח אותך.
    הג'וב הלאומי זו סיבה הגיונית, אבל הוא היה צריך לדאוג לערוביות כלשהן ולא לקפוץ למים בלי גלגל הצלה.
    בקשר לסעיף ג',נכון שליון כיום הרבה יותר גדולה מלפני שנתיים(אם ליון הגיעה לאן שהיא הגיעה בשנתיים האחרונות עם ג'ראר הוייה, מפחיד לחשוב מה היא הייתה עושה עם לה גוון, שהניח להוייה את התבשיל, והוא פשוט הכניס אותו לתנור) וזה היה מעשה אצילי לטובת הקבוצה, אבל במעשה הזה הוא פגע לעצמו בצורה רצינית בקריירה, ולך תדע לאן הוא יתגלגל מעתה.
     
  13. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא כבר בנה את האימפריה, אם הוא הרגיש שעדיף לקבוצה להמשיך בלעדיו, אפשר רק לכבד את זה.
     
  14. ראול Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/03
    הודעות:
    4,578
    לייקים שהתקבלו:
    0
    של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר ע לשנקס הקדוש. איך אפשר להעיז להעלות על דל שפתיך את שניהם, בנשימה אחת? שמע ישראל. למרות שאתה צודק בכל הסעיפים שלך.


    ארתור, שמח לעיד.
     
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אמממ הצרות של ריינג'רס רק נמשכות והיא מתדרדרת לתהומות שלא ידעה כמוהן זה שנים. היום היא הודחה מהגביע הסקוטי ע"י, אבוי, דאנפרמלין העלובה. חבל שהפועל לא פוגשת אותה עכשיו.