הליגה הרוסית - עונת 2011-12: זניט אלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י עומר, ‏28/2/11.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,474
    לייקים שהתקבלו:
    564
    מסקרן לדעת: כיצד יכל ליפול הפור, אם לא היה מי שיחזיק את הקופסה (שכן ההתאחדות הרוסית עדיין לא מצאה מחליף לסרגיי פורסנקו בתפקיד היו"ר)?

    הדברים האמורים לעיל מהווים בסך הכל חרוז בודד בשרשרת ארוכה של נימוקים המחזקים את תחושות הקבס והסיאוב שעולות בקרבי בעקבות ההחתמה. מחרוזת זו אינה מורכבת אך ורק מהיבטים מוסריים, כמובן - אלא גם משאלות מקצועיות רבות ומורכבות: מדוע שוב העניקה ההתאחדות למאמן הנכנס חוזה קצר טווח (עד 2014), מתוך ציפיה לתוצאות מידיות - במקום לחשוב על בנית דור השחקנים העתידי ועל טיפוחו (את הצעד הזה היטיב לתאר מיחאיל גרשקוביץ': "כמו לקנות מרצדס כשאין בעיר דרכי אספלט")? האם בצמרת הניהולית באמת סבורים כי אדם שלא התפלש בביצת הכדורגל המקומי מימיו, יוכל ללמוד אותה על בוריה בתוך מספר חודשים ולנפק את ההצלחה המיוחלת? אם התשובה לשאלה זו היא אכן חיובית - מה גורם להם לחשוב שדווקא "חטיאר" בלוי מהסוג של קאפלו, אשר בילה את חמש השנים האחרונות בעיקר באיסוף כספים לקראת הפנסיה (לפי השמועות על גודל שכרו, עושה רושם שגם הקדנציה שלו בנבחרת הרוסית תטמון בחובה מטרות דומות), מהווה המועמד הראוי ביותר לתפקיד?

    לצערי הרב, עושה רושם שהדרך לכשלון סלולה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/12
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,199
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    בדיוק על זה יש כתבה בוואלה. קאפלו כבר מאמן שאין לו כל כך לאן לשאוף. מאמן מעבר לשיאו.
    צריך לציין שגם להידינק לא היה שום קשר לכדורגל רוסי לפני שמונה למאמן הנבחרת, אך היה לו נסיון הרבה יותר גדול באימון נבחרות, חוץ מזה צריך לזכור שתחת הידינק הנבחרת נתנה שבועיים מהסרטים, אבל חוץ מזה הגיעה לטורניר עצמו במזל גדול ונכשלה הלעפיל למונדיאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/12