המהפכה של דונגה נכשלה

הנושא בפורום 'מונדיאל 2010' פורסם ע"י Franco, ‏24/5/10.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    רונאלדו פשוט לא יכול לשחק ברמה הזאת יותר, בתחילת הקאמבק שלו הוא כבש הרבה אבל עדיין סבל מעודף משקל וכבדות (ולא בקטנה). עכשיו הוא אפילו משחק פחות טוב מאשר עשה אז. גם אני קיוויתי לראות את רונאלדו עוד פעם אחת עם המדים של ברזיל, אבל זו כבר בקשה לא סבירה לחלוטין, אפילו יותר מזימונו של בלאנקו במקסיקו.

    את אדריאנו דווקא ראיתי משחק טוב מאוד במשך תקופה מסויימת לפני כמה חודשים, אבל החלוץ מביא איתו מטענים שליליים רבים מעבר ליכולתו המקצועית, דבר שאולי דונגה לקח בחשבון שלא זימן אותו. האמת שאני לא יודע, אבל זו ההשערה שלי לפחות.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם יש שחקן אחד מהדור ההוא, 'דור הזהב' שיכול להיות בסגל משום שהוא משלב בין יכולת טובה על המגרש לבין חיים ספורטיביים זהו רוברטו קרלוס(אם אני לא טועה), דווקא האיש הכי מבוגר מביניהם(באפריל הוא כבר חגג יום-הולדת 37). רוברטו קרלוס תמיד היה מקצוע בכל רמ"ח איבריו והוא עדיין מסוגל לשמור על כשירות, הגוף שלו לא מתפרק. אגב, זה יישמע מטופש לגבי רונאלדו - אבל אני כלל לא בטוח שהוא רעב לעוד מונדיאל. בא לו לשחק בליגה הכי מקצוענית בברזיל וליהנות וזהו. מונדיאל זה הרי לא רק קהל, תהילה, התרגשות, אלא גם שלושה אימונים מפרכים ביום, השקעה, מנטאליות חזקה ועוד. אני זוכר את העצלנות ואת חוסר החשק שלו כשברזיל הודחה מול צרפת ברבע גמר המונדיאל ב-2006 וזה גורם לסימני שאלה רבים. רונאלדו תמיד היה השחקן הכי טוב בקבוצה שלו, אבל לטעמי יש לו מגרעות גם בתוך חדר ההלבשה, ולכן, כשהוא כבר לא החלוץ הטוב בעולם ולא קרוב לכך - הוא בר וויתור - דונגה לא חשב פעמיים ופסל אותו. אני בספק אם רונאלדו מסוגל גם להחזיק חודש שלם בלי להיפצע. ואני אומר את הדברים בעצב, בתור אחד שמאוד אהב את רונאלדו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/5/10
  3. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אודה ואתוודה שאף פעם לא חיבבתי את ברזיל במיוחד. תמיד היו שם חבר'ה שלא אהבתי (אחד מהם הוא דונגה-השחקן), התנהגויות לא-ספורטיביות (ריבאלדו בחצי גמר 2002) והאמת שהניסיון שלי במציאות עם המדינה הזאת ועם תושביה לא היה מי יודע מה.

    לצד זאת, תמיד ידעתי ליהנות משחקנים ספציפיים, שהפכו את ברזיל לנבחרת שגם אם אתה לא אוהב, אתה לא מתבאס כשהיא מצליחה, ותמיד יודע שיהיה מעניין כשהיא בסביבה.

    לקראת המונדיאל הזה, דונגה-המאמן החליט להרוס למיליונים ברחבי העולם את ההנאה מהנבחרת הזו. אני לא יודע אפילו איפה להתחיל. אם את אי-הזימון של רונאלדו אפשר לתרץ בכושר לקוי (למרות שאני חושב שכדאי לכל נבחרת להחזיק על הספסל מישהו שמביא איתו מטען הישגים כמוהו, בדומה לבבטו הזקן ב-98'), ואת אי-זימונו של רונלדיניו באופיו הבעייתי, הרי שלא ברור לי איפה נמצאים אדריאנו (שעשוי לחזור לקדמת הבמה, עפ"י דיווחים מרומא) הפנטסטי, רוברטו קרלוס (שמצטיין בליגה הברזילאית ועדיף על כל האופציות השמאליות בהגנה) שלבטח יוסיף רק דברים חיוביים לנבחרת ובעיקר אלשנדרו פאטו. לגביו, אני מסייג ואומר שאם יש פציעה שאני לא מודע אליה, אני לוקח את דבריי בחזרה. אם לא, אני באמת לא מבין איך העילוי הזה לא נמצא בסגל האפרורי. הוא יותר מידי נוצץ לדונגה? ואני כבר בכלל לא מדבר על הכישרונות הצעירים (ניימאר).

    אם כבוד המאמן חושב שהוא ישחזר בנבחרת את שעשה "המיוחד" באינטר, הוא טועה. שם, לצד חוליית הגנה באמת יוצאת דופן, נמצאו מספר שחקנים התקפיים נפלאים, ובעיקר חלוץ אחד ענק. איפה החלוץ הזה אצל דונגה? גראפיצ'ה באמת נחמד, אבל לא חושב שהוא צריך להוביל נבחרת. רוביניו בינתיים לא הוכיח שהוא יכול להוביל קבוצה וברח מכל מחוייבות שנראתה לו כבדה מידי.

    נקווה שהוא ייענש במפגש עם ספרד כבר בשמינית. יאללה דידייה!
     
  4. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברזיל נבחרת מחורבנת. ההגנה חזקה אבל הקישור וההתקפה נראים עלובים מתמיד. לא זוכר מתי ברזיל הגיעה לאיזשהו טורניר בלי חלוץ שהוא כוכב על באירופה. פאבינו חלוד כבר שנתיים רצוף. הכוכב הכי גדול שלהם כשמו הוא - קקה. עונה סרוחה בריאל מדריד, אולי העונה העלובה ביותר של השחקן הזה מאז שהגיע לאירופה. לדעתי קאקה זה סיפור דומה לרונלדיניו, הוא פשוט כבר כמה שנים לא אותו שחקן שהיה בשיאו, וכנראה שגם לא יהיה יותר. מה עם רוביניו? שחקן שישב על הספסל בסיטי ונאלץ לברוח לליגה העלובה בברזיל רק בשביל להיות במונדיאל. מה עם הקישור האימתני בכיכובו של הבלופ הכי גדול באיטליה, מר. פלופה מלו, שזכה (ובצדק) בתואר השחקן הגרוע ביותר באיטליה. מה לגבי שותפו הקשישא ג'ילברטו סילבה? עוד שניה השחקן הזה צריך מכונת החיאה, כבר מזמן זה לא אותו הבולדוזר שהיה בארסנל.

    נבחרת מחורבנת, שכולם מאוננים עליה רק בגלל השם. כשאני רואה שהם בכלל מועמדים לזכות אני קולט שזאת הנבחרת הכי אוברייטד בהיסטוריה.
     
  5. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דונגה רוצה לאמץ את השיטה של אינטר? זה היה צריך להראות ככה:

    ז'וליו סזאר;
    בסטוס, ז'ואן, לוסיו, מאיקון;
    מוטה, מלו;
    קאקה/דייגו;
    רונאלדיניו, פביאנו, פאטו/רוביניו.

    בושה וחרפה שטיאגו מוטה(קשר מרכז השדה הברזילאי הטוב ביותר בעולם העונה), ז'וליו סרג'יו(שני רק לז'וליו סזאר העונה) ורונאלדיניו(אין צורך להכביר במילים) לא זומנו לאחר העונה המצויינת שלהם וגם לפאטו ודייגו יש הרבה, הרבה, הרבה יותר מה לתרום מגראפיטה וקלברסון.

    למרות זאת, ברזיל עדיין פייבוריטית מבחינתי. בגלל ההגנה, בגלל הקבוצתיות, וגם בגלל העובדה שקאקה יכול פתאום להתעורר.
     
  6. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    את אי הזימון של רונאלדיניו אני עוד יכול להבין, אבל למה פאטו לעזאזל לא זומן? הוא לדעתי יכול להועיל יותר מכל אחד שיש להם בהתקפה כרגע.
    הברזיל הזאת... זאת לא אותה ברזיל שאני הכרתי. לראות אותם משחקים בסיגנון משחק הגנתי יהיה... אני לא יודע איך זה יהיה, אבל זו פשוט לא תהיה ברזיל שהורגלנו לראות.
    אבל אין מה לעשות, הם משחקים על היתרונות שלהם וזה לגיטימי לגמרי.
     
  7. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי שאלה על ההרכב של הנבחרת - כאשר אלבש ומאייקון הם המגנים הימניים הטובים בעולם, אז רק אחד מהם ישחק או שיסיבו אז אלבס למגן שמאלי ?
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שכחתי בהודעה הקודמת שלי את דייגו (אולי זה גם מה שקרה למאמן המהולל). יש הסבר לאי-זימונו? אותה שאלה לגבי פאטו. הרי שניהם לא זקנים ובעלי השפעה שלילית, או משהו בסגנון.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    כנראה שדונגה התאכזב מהעונה שלו ביובה.
    האמת לא רק דונגה.
     
  10. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא היתה לדייגו עונה כל כך גרועה ביובנטוס. הוא בין היחידים שהראה דברים חיוביים העונה ביובה, אמנם לא ברמות שציפו ממנו אבל בתור שחקן בעונתו הראשונה באיטליה הוא היה סביר. לא קל לשחקן ששיחק מספר שנים בגרמניה להתרגל ולהתאקלם באופן מיידי בליגה האיטלקית שכל כך שונה מהגרמנית. דייגו הרבה יותר ראוי לזימון מהקשרים ההתקפיים שזומנו, בפטיסטה ואלאנו. דייגו היה יכול לתרום רבות לנבחרת ברוטציות עם קאקה.

    פאטו יכל להוסיף המון לנבחרת. חלוץ כל כך אינטיליגנט בעל דריבלים אדירים ומתפרצות מפחידות. פאטו חזר סך הכל לפני שבועיים מפציעה קשה שהשביתה אותו לשלושה חודשים, אך גם כשהוא היה כשיר דונגה לא בנה עליו והעדיף את רוביניו ונילמאר על פניו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏29/5/10
  11. zoharco Member

    הצטרף ב:
    ‏11/9/09
    הודעות:
    387
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קאקא ירד היום מהדשא באימון הנבחרת אחרי תיקול של מלו עליו למרות ההתנצלויות של האחרון. מסכן, הוא מפחד להיפצע ברמות כאלה שזה משפיע על התפקוד שלו
     
  12. Pipe Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/06
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    1
    או אולי הוא צודק ומלו ממשיך להתנהג כמו אידיוט חמום מוח גם בנבחרת?
     
  13. gonzo18 Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/10
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההרכב של ברזיל:
    ג'וליו סזאר-בסטוס,טיאגו סילבה,לוסיו,מייקון-ג'ילברטו,מלו,אלאנו,קאקה,רוביניו-פאבינו.

    זה הרכב ראשון של נבחרת שרואה את עצמה פייבוריטית?
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כן אדוני, הגנת ברזל, והתקפה שיכולה לכבוש בכל שנייה. ברזיל תמיד תיהיה פיבורטיית, וגם במונדיאל הזה היא כזאת.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    בהחלט הגנת ברזל. אחד השוערים הטובים בעולם, המגן הימני הטוב בעולם (כשאחד מהבאים אחריו יושב על הספסל), הבלם הכי טוב העונה, ועוד זוג בלמים נהדר (סילבה אמור לפתוח על חשבון ז'ואן?), מגן שמאלי מוכשר, וקישור מרכזי חזק.
    התקפה? פביאנו חלוץ לא רע, קאקא, אלאנו, ורוביניו (שאני לא ממש אוהב אותו) שחקנים שיכולים להביא גול מכל מקום. דריבל, בעיטה טובה, כדור עומק, הכל יש להם.