המחזור האחרון בפרמיירליג: No Regrets

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏19/5/17.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אני חושב שאני וגיל מבינים אחד את השני ומגיבים אחד לשני תמיד ברוח טובה, מי שרוצה לעשות מהתגובות שלי יותר ממה שהם, שיהנה.

    ארסנל תחת ונגר פיתחו בשנים האחרונות איזה שהיא אמונה, שכאילו המקום הרביעי הוא שווה ערך לתואר. כאילו באמת מחלקים גביע על המקום הרביעי.
    אני כתבתי עוד מתחילת העונה, שאני לא שותף לרעיון הזה. שמבחינתי כאוהד יונייטד, מקום רביעי, וגם מקום שלישי דרך אגב, לא יכול להיחשב בשום מקרה כהצלחה. הדבר היחידי שהמקומות 4 או 3 נותנים הם כרטיס לאלופות, ולכן אני לעולם לא אראה בהם כמטרה אלא אך ורק כאמצעי.

    על גביע אופ"א/הליגה האירופאית/המפעל השני בחשיבותו באירופה עם השם המתחלף, כן מחלקים גביע, ולכן אני מעדיף הגעה לליגת האלופות דרך זכיה במפעל אירופאי, על פני סיום במקום השלישי או הרביעי בטבלה.
    כמובן שגם בניגוד למקום הרביעי, הכרטיס דרך הליגה האירופאית שולח את יונייטד ישירות לבתים, ולא מצריך את יונייטד לשחק במוקדמות שם תמיד קיים הסיכוי לקבל קבוצה טובה עם דירוג נמוך שיכולה עוד להפתיע אותך ולשלוח אותך הביתה, בטח בתחילת העונה כשהקבוצה רק חוזרת מפגרה ארוכה ועדין לא נמצאת בכושר שיא.

    לעומת זאת, אם היו שואלים אותי בתחילת השנה מה אני מעדיף, מאבק אליפות כמו של טוטנהאם או זכייה בגביע אופ"א, הייתי לוקח את מאבק האליפות בלי לחשוב פעמיים שכן לדעתי מדובר בהישג גדול הרבה יותר.
    שם יונייטד צריכה להיות, אם לא לזכות באליפות אז לפחות להיאבק על האליפות. כל השאר, מקום שלישי, מקום רביעי, זכיה בליגה האירופאית, זכיה גביע האנגלי, זכיה בגביע הליגה, זכיה במגן הצדקה, הם לא יכולים בשום מצב להפוך עונה של מועדון כמו יונייטד למוצלחת, מקסימום לעונה שבה אנחנו עושים את המינימום האפשרי.

    אבל כן, אם לעשות את המינימום האפשרי, מעדיף את הכרטיס לליגה האלופות דרך זכיה במפעל אירופאי, גם אם משני, על הגעה לליגת האלופות דרך המקום הרביעי או השלישי...


    [​IMG]
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/17
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,557
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    גיל,
    אתה מסתכל על זה מנקודת מבט שונה, אולי של אוהד ליברפול בימים האלה.
    זה לא נכון להסתכל ככה ולחשוב שגם אוהד יונייטד צריך להסתכל באותה ראיה.
    ההנהלה שלכם לא נותנת למאמן מתחת את הקרקע שמקבל מאמן ביונייטד.
    ביונייטד כבר שנה שלישית ברציפות מאמן מקבל כ250 מיליון פאונד לקיץ לרכש.

    ועכשיו נשאלת השאלה מה המינימום שצריך לצפות לעשות עם דבר כזה?

    נכון שכולנו נורא אוהבים לשים גביעים בארון וגביע בארון בתכלס יותר ירגש מאיזה מקום 3 או 4 שאתה תנסה להדחיק בעוד כמה שנים שהיית שם ולא תרצה לספר באף סיור מודרך מטעם המועדון שזה אחד מההישגים של המועדון שלך.

    אבל-
    צריך לרדת לרזולוציות קצת יותר נמוכות כדי להעריך באמת את העונה הזאת וההשגיות שלה.
    קודם כל:
    תרשה לי לפתוח בשאלה- מה מנע מהסגל העמוק הזה גם להאבק על מקום 4(פאקינג מאבק על טופ 4, תראה כמה נמוך בסטנדרט ירדתי ועם כל ההשקעה הזאת) וגם לשחק בחמישי פעם ב... במפעל המגוחך, הקליל וחסר האתגרים של אופ"א???

    היכולת של מוריניו מראש לדאוג להבהיר כמה השילוב הזה בלתי אפשרי וחייבים "להתפשר" על אחד מהם זה מה שיצר את התודעה הזאת שבעצם "עשינו בחירה מושכלת" והשגנו לפחות את "המינימום".

    נתחיל מזה שמינימום בהגדרה לעונה הזאת- מאבק על אליפות. זה משהו שאתה מקבל עם הצ'ק, עם המשאבים שאתה מקבל, עם הסגל ועם הדרישה כמועדון עם היסטוריה מפוארת עד לא מזמן. לא חושב שנחת פה מנג'ר מאז פרגוסון שהגיעו אליו בדרישה בתחילת העונה-"תקשיב העונה אתה לא צריך להאבק על אליפות, מאבק על טופ 4 יספיק".
    לא מכיר, גם לא מוייס אגב.

    הספירת תארים הזאת כפרפמטר להתקדמות "ולשיפור" היא מגוחכת.
    מוייס למשל זכה במגן הקהילה, מישהו מנופף עם אצבע שהיא לא משולשת על העונה שלו כדי להזכיר את זה?
    ואן חאל זכה בעונה השנייה בגביע האנגלי, אחרי כמה שניות מההנפה הזכירו לו שהוא נכשל ושהוא מפוטר?? השמועות אומרות שבחדר הלבשה לפני המשחק.

    אתה תגיד לי אני מעדיף מקום 6 וזכייה בגביע אופ"א בלי מאבק על שום דבר בליגה ואני אגיד לך שאם היית במצבינו אחרי כל ההשקעה הזאת אתה היית מדבר אחרת גיל.
    למה אחרת??

    כי לסיים שש בליגה כזאת העונה, רחוק מאוד מהטופ 4, כנראה מעיד על רמה מאוד מאוד מאוד נמוכה של כדורגל שאתה מפיק מקבוצת כדורגל עם סגל ששווה יותר.
    בחייאת דינעק גיל, אם הפתרון הכי טוב שיש לנו בקנה לנצחונות קשים זה לשים איזה גול מקרן ומדפלקשן וכל המשחק להטיס כדורים למעלה(וזה לא משהו שראינו פעם אחת העונה) ועוד מול קבוצת ילדים שהמעמד גדול עליה בכמה רמות, אז הכדורגל שלך הוא דרעק אחד גדול.

    אני חושב שאחרי השקעה כזאת, בעונה ראשונה, אתה חייב להגיע לקיץ עם בשורה מסויימת לגבי איכות הכדורגל שלך כדי שתדע שבאמת יש מה לבנות פה.
    אחרי עונה של 54 שערים, פחות שערי בית מהאל סיטיף התקפה שמדורגת בערך במרכז הטבלה, אתה מבין שיש אולי הרבה דברים בקבוצה הזאת אבל אין שום דבר שמעיד על דרך, כדורגל, אופי, נאדה.

    מקום 3,4 זה לא הישג גדול. בסיטי ובליברפול לא ימסגרו את העונה הזאת באיזה פינה מיוחדת במוזיאון שלהם, אבל זה לפחות מראה שכנראה שיחקו שם כדורגל בחלקים מהעונה הזאת.
    להיות כל כך עלוב בליגה, שעם כל הכבוד זה המפעל הרציני והאינדקציה הכי טובה להתקדמות שלך תוך כדי העונה, עם סגל כזה יקר ועמוק(עמוק מאוד אגב, תסתכל כמה פצועים יש לנו ועדיין כמה אופציות שונות היו לנו למשחק אתמול) זה מדאיג מאוד.

    נחמד, זכינו בתואר והגענו לאלופות, אבל אין לי ספק שזה רכבת שסופה להתרסק. בעיקר כשאני שומע את כל הראיונות, קורא ורואה בעיניים שלי את התגובות, עד לביקורת המלטפת מהמדיה.
    אין טיפת הפנמה וביקורת עצמית.

    ואם אנשים חושבים שאיזה גריזמן, וראן ופאבינהו יפתרו את הבעיות, הם טועים.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,995
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני לא הפכתי את העונה שלכם להצלחה, אני רק אומר שמבין 2 אופציות של מקום 6 וגביע אופ"א לעומת מקום 4, אני מעדיף את 6+אופ"א.
    אתה אומר שבמקום 4 זה אומר שלפחות לפעמים שיחקתם כדורגל? זאת נחמת עניים. אני מסכים הרבה יותר עם הגישה שמעמידה מאבק אליפות בטופ, אח"כ תואר אחר והגעה לצ'מפיונס ליג ולבסוף הגעה לצ'מפיונס ליג.

    לגבי זה שגריזמן/וואטאבר לא ישנו משהו. אני חושב שיש לכם כל כך הרבה כסף שבסופו של דבר גם אם מוריניו יעשה עבודה לא טובה יהיה לו קשה שלא להצליח במידה מסויימת.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  4. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אין ספק שזכיה בגביע והוספת תואר לארון זה הישג יותר גדול מסתם להשיג את המקום בליגת האלופות מהליגה, אבל זה תלוי - אם זה מקרי, כמו הזכיה שלכם בזכות עונה נוראה שהמפעל חווה מבחינת רמה והמיקום בליגה הוא 6 תחת יכולת גרועה זה לא מספק כמו להשיג מקום 4 ולדעת שהרווחת את זה בזכות ובגלל שהקבוצה שלך שיחקה טוב ברוב השנה.

    בסופו של דבר, ברור שעדיף עוד תואר בארון אבל הנה, לא מעט אוהדים עכשיו יושבים בבית ואוכלים את הלב על זה שמוריניו נשאר עוד עונה, זה הרגשה לא משהו.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,255
    לייקים שהתקבלו:
    18,271
    כמו שנרשם, בהסתכלות קרה אני הייתי מעדיף עונה כמו שלכם (בעיקר בגלל שזכייה באירופאית = אלופות).

    אבל מה, כשאני מסתכל איך נראתה העונה שלנו לעומת שלכם, את ההתקדמות שאנחנו עושים לעומת 0 התקדמות שאתם (לדעתי) וכשאני יודע שיש אצלנו עוד הרבה מקום לשיפור הסגל (אם יקרה או לא זה עניין אחר) לעומתכם שכבר העונה היה לכם את אחד הסגלים החזקים בליגה אז אני מרגיש מעודד לגבי מצבנו.

    עם כל הכבוד לזכייה בליגה האירופאית, זה לימד משהו על הכח שלכם? ראינו את היריבות שלכם, זה בכלל לא מדד. בכל המשחקים שלכם העונה נגד יריבות איכותיות (למעט הדרבי השני נגד סיטי) - נראיתם רע מאוד ובטח שלא עשיתם תוצאות טובות.
    אז בסדר, לקחתם עוד איזה תואר (שהעונה לגמרי יכול להיחשב כגביע מיקי מאוס בהתחשב ביריבות). אני חושב שהאווירה סביב המועדון שלנו חיובית יותר כרגע ובצדק.