המחזור החמישי בסריה A :: חגיגה בסן פאולו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏24/9/12.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    זלזול? לא.
    הדבר היחיד שמציק לעין זו הנטיה (הישראלית?) לחפש בכוח תירוצים לאיבוד נקודות ואיפה "טעה" המאמן תוך כדי הפגנת חוכמות בדיעבד שאי אפשר להסיק מהן שום דבר, במקום לנסות להבין את המצב שנוצר על המגרש ומה עומד מאחורי ההחלטות של המאמן. הטענה שלך על טאדיי-פיריס זאת דוגמא מצויינת. עזוב שזאת שטות מוחלטת חסרת כל היגיון אם מתחשבים במפלה של פיריס מול בולוניה, טאדיי נתן משחק סולידי בעמדת המגן ובכללי תורם הרבה יותר להתקפה מפיריס. זה לא תאם את דעתך האישית? אוקיי. אתה באמת חושב שאתה מבין טוב יותר מזמאן את המשחק? אם לופז היה נכנס ולא נוגע בכדור אפילו פעם אחת כמו מול בולוניה את מי היית מאשים? הכנסת לופז בכל מחיר כאשר הקבוצה בועטת לשער היריב פעמיים בדקה זאת עוד דוגמא לאי הבנת הסיטואציה או יתרונות היריבה. במקום לאמלה בכושר הנוכחי? כנל, כי הוא שחקן נייד יותר שידע לנצל את השטח הדל שנוצר שם. הוצאת דסטרו בגלל שהחמיץ 4 מצבים זאת לא החלטה נכונה (הסברתי למה בהודעה הקודמת) להוציא את דסטרו בגלל שהיה "גרוע מתחילת העונה" (מתי הוא הספיק?), כל עוד לא הראה עייפות, זה לא תואם את ההחלטה לפתוח איתו בהרכב.

    אני בכלל לא תופס מדסטרו ומנגד, מאוד מעריך את לופז. אבל במשחק הספציפי הזה, לדסטרו, לאמלה ואפילו בלזארטי, היה יותר סיכוי לנצח את המשחק מלופז ולזמאן לא הייתה שום סיבה לעשות שינוי להתקפה שמגיעה למצבים ומחמיצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/12
  2. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    גם טורס לא מראה עייפות כבר שנה וחצי, זה אומר שמגיע לו לשחק בהרכב בכל משחק בגלל שפעם היה חלוץ רחבה מצויין?

    'אתה באמת חושב שאתה מבין יותר מזמאן?'
    לא, אבל גם מאמנים טועים. זמאן לא מאמן מושלם ופעם אחרונה שבדקתי האין הישגים שלו כמאמן מוכיחים את זה די יפה. מבחינתי האחריות כרגע היא עליו על שלא הביא שחקני הגנה מספיק טובים ושהעיף את בוריני הנהדר בשביל דסטרו שעדיין לא הראה כלום. אני עדיין מאמין שאפשר להגיע לצ'מפיונס אבל זה לא יהיה קל עכשיו כפי שזה היה לולא הקבוצה הייתה משיגה 2 נקודות מ-3 משחקים ביתיים קלים על הנייר.

    בסך הכל אמרתי שלדעתי היה צריך להיעשות שינוי, לרענן את השורות, וזמאן לא עשה את זה. לדעתי לופז היה צריך להיכנס. לא נראה לי שזאת אמירה כל כך הזויה ושגויה כפי שאתה מנסה לצייר אותה. לא ביקשתי ניתוחים למה לא היה צריך לעשות חילוף בשום מצב, רק אמרתי שלדעתי לופז היה מוסיף לקבוצה ולדעתי זמאן טעה כאן. כמה שתנסה להוכיח שזאת עובדה שאני טועה אתה לא תצליח, כי כמו שאמרת- זאת התחכמות של בדיעבד.


    עם טאדיי - פיריס טעיתי. טאדיי היה סביר בהחלט ופיריס גם ככה עוד לא הראה שהוא שווה הרבה.