המחזור החמישי בסריה A ::רומא מושלמת, נאפולי כבר לא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏24/9/13.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    938
    רק לי ג'ונתן מזכיר את מאייקון? לאו דווקא ברמתו ככדורגלן אלא הדמיון הפיזיולוגי
     
  2. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    זה אכן מסתכם בדמיון הפיזיולוגי.
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    ג'ונתן כן מזכיר את מאייקון, בתנועה שלו ובמשחק ההתקפה. רואים שהמודל לחיקוי שלו זה מאייקון, וטוב שכך. אל תשכחו שהוא נמוך ממאייקון בראש אז קצת קשה להגיד שהוא מזכיר אותו מבחינה פיזית.
    זו הפעם הראשונה שאני רואה אותו משחק(או שם לב אליו) והרושם שלי שהוא נכס לאינטר. ולא ראיתי בכלל את הגול כי הפסקתי לראות אחרי ההחטאה של איליצ'יץ'.
    הרושם שלי מאינטר שהיא לא הקבוצה הכי מוכשרת בעולם אבל כרגע היא משחקת בהמון התלהבות ואני לא יודע כמה היא יכולה להחזיק ככה. אני לא רואה מאיימים בצורה ממשית על מקום בצ'מפיונס.

    בקשר לפיורנטינה - אני חושב שבסגנון שלה היא קבוצה שאמורה להגיע נגד אינטר ולהחזיק בכדור הרבה יותר, לשחקני הקישור שלה יש את היכולת להחזיק את הכדור, הם ממש טכנים - ואלרו, פרננדס, אקווילאני, פיזארו, אם עמידה נכונה על המגרש אמורים לשלוט נגד כל קבוצה אולי. אבל לפי איך שראיתי אותם משחקים נגד אינטר אני לא בטוח שמונטלה רוצה בזה בכלל. גם שחקני התקפה מצויינים עם המון אופציות ואפילו מריו גומז פצוע. אני רואה את פיורנטינה וכל פעם נזכר בשם חדש שיש להם, לא יודע איך הם הגיעו לזה.
    בעיה יחידה שהקבוצה הזאת רכה. סופגת יותר מדי.
     
  4. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך לגמרי. עוד בשנה שעברה פיורנטינה הראתה סימנים של חולשה בחלק האחורי והייתי בטוח שבמועדון ידעו לטפל בקיץ בבעיה, אך השינויים שנעשו בהגנה היו מינוריים ביותר, בעוד שביתר העמדות התבצעו חיזוקים רציניים יותר. אגב, אמברוזיני עד כה מפתיע אותי לטובה, אבל לאור גילו המתקדם, אני לא רואה אותו שומר על יציבות במשך עונה שלמה.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ריקי אלבארז הוא טרקווריסטה וכאחד כזה הוא אמור להימדד על יצירת מצבים. יש לו 17 כאלה מתחילת העונה, שני רק לטוטי(24) בליגה. וכאשר הוא אחד הטובים בתפקידו בליגה, רצוי להתחיל להשתחרר מהסטיגמה שהוא יצר לעצמו בשנתיים האחרונות.

    בהקשר לגווארין, חדש לו שיכולת גרועה מעוררת בוז מהקהל? שחקן מקצועני אמור לקחת את זה למקום של שיפור. רק לוזר מטומטם עם פיגור מנטאלי יתגרה באוהדים שלו. מה הוא הרוויח מזה בדיוק?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/13
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    נשמה זה שאתה מאמין במשהו אחד, לא הופך אתז ה אמת, ולא הופך את מה שכתבתי לשטויות.
    אני יכול להביא לך אתמול 30 אנשים ממפגש צפיה משותף של איטר שיאמרו לך אחד אחד כמה שריקי היה חלש אתמול, בטח ב-60 הדקות הראשונות. הוא היחידי שניסה? תן לי דוגמא למצב אחד של אינטר! שריקי גרם לו ב-60 דקות ראשונות אחד! אין לך מצב כזה כי לא קרה. הוא איבד לפחות 3 כדורים, וג'ונתן שאתה מהלל את כמה שהוא היה גרוע מסר לריקי 2 כדורים שאם היה תורח לרוץ אחריהם גם היה מגיע והם לא היו יוצאים לחוץ.

    גם המצב כביכול שאתה אומר שהוא פרפר הוא כמו שכתבתי, עשה דריבל יותר מדי ועד שמסר כבר היעו והסתדרו. זה לא נקרא להיות היחידי שעושה משהו בהתקפה, זה נקרא לסרבל את משחק ההתקפה ולהרוס אותו. להגיד על חואקין שהוא שחקן נהדר כשהוא משחק בפיורנטינה אחרי שהיה כמעט בכל הקבוצות הגדולת של ספרד ונכשל שם זה לא בדיוק מדד. גם מתיאס פרננדס לא בדיוק הצליח בקריירה האירופאית שלו, ורוסי רק השנה נזכר לצאת מבית חולים, ועדיין בלי פיזארו, בלי קוארדדו ובלי גומז, הויולה באה ועשתה לנו אתמול בית ספר ואם הם לא היו קבוצה נאיבית, כפי שהוכח אתמול במחצית השניה, הם היו מנצחים את המשחק.

    לא הוא לא צריךלרדת כמעט להגנה ולבקש את הכדור זה לא התפקיד שלו, בשביל זה יש את קובאציץ וגוארין שירדו יותר אחורה, אתה יודע מה זה שחקן שמשחק מאחורי החלוץ? זה שחקן שמקבל את הכדור בין 50 ל-30 מטר מהשער ויודע לתת את הפס לחלוץ וליצור לו את המצב, זה שחקן מאחורי החלוץ, לא שחקן שיורד ל-30 מטר מהשער שלי או יוצא לאגפים ולוקח שם כדור וגורם לחלוץ שלך לרדת כמעט לקו החצי שם אין לו מה לעשות. ואת זה ריקי אתמול לא עשה.
    הוא מצטיין באתרים איטלקיים? וואו. אם היה נגמר 1:1 הוא גם היה מצטיין? הוא לא שינה את המשחק, או לא היה זה שדחף את אינטר לניצחון, מי שעשה את זה היה קובאציץ ששיחק נפלא באמצע ו-איקארדי שגרם להגנה של פיורנטינה לחשוב פעם ראשונה במשחק כשאשכרה היה עוד חלוץ יחד עם פאלאסיו.

    ולגבי סאסוולו, סטטיסטית, קבוצה שאוכלת את התבוסה של החיים שלה, משחק אחרי זה הסיכוי שהיא לא תפסיד הרבה יותר גדול, כי היא תבוא להילחם על הכבוד שלה, וזה בדיוק מה שקרה בסאן פאולו, ויודע מה? אני בטוח שנאפולי גם זלזלה וכשאתה מזלזל בקבוצה, אתה חוטף ועבורם היה מאוחר מדי לשנות פאזה כי סאסוולו הגיעה למשחק ועמדה טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/13
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    לך תראה איך קאקה בזמנו שיחק במילאן או איך דוד סילבה ואיסקו לדוגמה משחקים היום בקבוצות שלהם. טרקוורטיסטה צריך לבקש את הכדור כל הזמן ולנוע, אם זה חדש לך אז באמת שאני לא יודע איזה משחקים ראית עד עכשיו.
    איבד לפחות 3 כדורים? כמות מטורפת, זה ממוצע של איבוד כדור ב-30 דקות!. וברור שהוא יאבד כדורים, מתי ראית קשר התקפי שצריך לעשות דריבלים או לתת פסים חכמים שלא מאבד כדורים?
    מצב אחד ב-60 דקות הראשונות? מפרפר באגף את מרקוס, מוסר לאמצע לג'ונתן שאם לא מתמהמה מפציץ את הרשת או מוסר לאחד מהשחקנים באמצע. לא אשמתו שלא עושים כלום עם המסירות שלו והמהלכים שלו, היו לו אתמול כמה חדירות לתוך החלק האחורי של הויולה ששיגעו את הגנת פיורנטינה.

    חואקין היה בכל הקבוצות הגדולות בספרד? כן, ולנסיה, בטיס ומלאגה(והוא הצליח בכל מקום האמת) הן הקבוצות הגדולות של ספרד.
    מתיאס פרננדז לא הצליח? מה זה הצלחה בשבילך, ריאל מדריד, בארסה ובאיירן? שיחק בויאריאל בשנותיה היפות, אחר כך עבר לספורטינג ואז פיורנטינה. קריירה יפה מאוד לשחקן דרג ב' כמוהו.
    רוסי רק יצא מבית חולים? מעניין לו ולי את אתה יודע מה, הוא עם 4 שערים עד עכשיו ומחזיק לפיורנטינה את ההתקפה.
    איזה בית ספר? זו הייתה הטקטיקה של מצארי, להסתגר ולצאת למתפרצות. היה להם מצב אחד יותר מאיתנו, הם יזמו רק 3 מהלכים התקפיים יותר מאיתנו והשליטה בכדור שלהם לא הייתה כזאת גדולה כמו שזה נראה (45-55). בית ספר זה מה שהם עשו לך בעונה שעברה ב-1-4.

    אם היה נגמר 1-1 בטח גם היו מדברים עליו כאחד הטובים במדי אינטר כי אני לא מבין מה הקשר לתוצאה בכלל האמת. איקארדי שינה את המשחק? תמכור לעצמך דברים כדי שהנקודה שלך תהיה נכונה, אין בעיה. מה ששינה את המשחק היה אך ורק הכניסה של קובאצ'יץ' שהוריד גם נטל מריקי שהיה השחקן היצירתי היחידי בסגל.

    ד"א, גם הגזאטה נותן לו ציון 7. אולי תרד מהעץ שטיפסת עליו ותגיד טעיתי? לא קשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/13
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    938
    לדעתי אתמול מונטלה בחילוף של איליצ'יץ' במקום רוסי די גמר לפיורנטינה את המשחק התקפית, בהיעדרו ובהיעדרו של גומז הפצוע לויולה פשוט לא היה חלוץ שיכול להוות מטרה, וזה יחד עם הכניסה של קטובאצ'יץ' הטתה את הכף חזרה לטובת הנראצורי, כנראה שלמונטלה יש עוד הרבה מה ללמוד