המחזור העשירי בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏23/10/09.

  1. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בסט וסטרטפורד הליצנים בדרך לשער או לא בדרך לשער ,הכדור לא היה בשליטתו אין פנדל .
    זה מתחיל אחרי המשחק שבו אתם טוענים שלא השופט ניצח את המשחק ובדרך אגב מזיינים את המח על הקיפוח פי עשר מכל שאר הקבוצות ,אחרי יומיים ואתם חורשים פה על קארגר וכאילו משחקים אותה שלא מתלוננים אבל בוכים בלי הפסקה , המערכון של הגששים - את כל מה שהיה לי אומר רק בישיבת ממשלה , אבל אם אתה כבר שואל -ליצנים,בכיינים קופחתם ,אפילו אנחנו בדרבי שנשדדנו לא בכינו כל כך הרבה וזה עוד במשחק שברבטוב היה צריך לשבת בחוץ כבר במחצית הראשונה , ומה עם האף מתי הוא ישלוט בפה שלו ,מחכים לוועדת משמעת עאאלק , ליצנים כבר אמרתי .

     
  2. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איסטלנד

    אין קשר בין טעויות השופט לבין זה שהפסדנו,אמרנו זאת מההתחלה,הפסדנו כי לא שיחקנו טוב וכי ליברפול היו טובים יותר אבל אם כבר העלו את העניין,למה שנשתוק?אין לנו במה להתבייש.

    מערכון של הגשש...אין ספק שיקבלו אותך בקלות והרי מייקל אואן רץ לכיוון דגל הקרן,נכון ליצן?
    קופחתם בדרבי...על הדרך הרווחת עוד מערכון,חינם אין כסף,
    ועדת המשמעת של פרגוסון...מה עם יוז?לא מגיע לו ועדה גם כן אחרי שביום שישי הוא אמר שהשופטים שופטים לטובת 4 הגדולות...מה פתאום,ליוז מותר נכון?אתה כבר הרבה אחרי מערכוני הגשש,עוד מעט ויש לך תוכנית במקום ג'י לנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/10/09
  3. eastlands Member

    הצטרף ב:
    ‏8/6/04
    הודעות:
    6,333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Hughes claims referees favour England's 'big four'
    (AFP) – 4 days ago

    MANCHESTER, England — Manchester City manager Mark Hughes claims the Premier League's 'big four' clubs enjoy more decisions in their favour because officals are in awe of their status


    "You have to be careful because you cannot go around questioning the integrity of people trying to do their jobs," Hughes told the Daily Mirror.

    "But if you are talking about games involving Liverpool, United, Chelsea and Arsenal, they are big games with huge profiles and if decisions are incorrect, there are consequences. Key decisions become hugely significant.

    "Maybe there's a different mindset with the top four. They have had the benefit of a high profile over a long period and there is maybe a bit of gravitas in that.

    "Maybe there's also a bit of reverence from the powers that be in terms of their relationship with the personality involved in those clubs.

    "The referees don't exactly get sucked in to it, but it's there. It's not tangible - you can't grab hold of it - but there is something out there and that is another thing we have to break down."

    לא רציתי להגיב אבל הטענה שלך כלפי יוז היא באמת עלובה וירודה , איזה ניסוח עדין של יוז ,שום השתלחות ממש להתגאות בדבריו , אין אחד שלא מסכים עם הדיעה שלו ןהיא כתובה כל כך יפה ,אחחח איזה גנטלמן הלוואי והיה מנגר כמו שהוא יודע להתבטות ממש תענוג .

    ואתה רוצה להעמיד אותו לדין וכבר שבוע מסתבב פה עם חבל ,תתבייש אתה באמת משועמם.

    הפינה לשיפוטכם ,מה אתם חושבים על דבריו של יוז ? דרך אגב השיפוט בבארנסלי הערב ביזיון ! מכור !
     
  4. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איסטלנד

    זו הפעלת לחץ ברור על השופטים,
    הוא עושה זאת בשקט,בנימוס אבל האפקט אותו אפקט,
    קדימה,להעמיד אותו לדין.

    וברצינות,צודק,אין פה כלום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/09