המחזור הראשון בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/8/09.

  1. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,017
    לייקים שהתקבלו:
    6,717
    אני רוצה להתחיל דווקא בחיוביים -
    גלן ג'ונסון היה פשוט אדיר. כמה שכולם זיינו את השכל על היכולות ההגנתיות שלו והוא פשוט אטם את מודריץ', שחקן מבריק ואיכותי. בהתקפה המהלך של הפנדל היה לא פחות מגאוני, כמה כוח הייתה בפריצה הזאת, תענוג. גם לאחר מכן, אנשים חיפשו אותו בהתקפה(אפילו יותר מדי), שחקן פשוט נהדר. שימשיך ככה כי אני כבר אמרתי כשהוא הגיע שאני מאמין בו מאוד.
    מהצד השני של המגרש - אינסואה, עוד שחקן פשוט גדול, בהגנה הוא היה על אחד הקיצוניים שהכי קשה לשמור עליהם בפרמיירליג ועשה עבודה נפלאה, בהתקפה כל קרוס מסוכן וכל מסירה חכמה. באמת שנהניתי כל כך לראות את שניהם משחקים, איזה כיף.

    במרכז ההגנה, קרא ממש לא היה במיטבו, השער של באסונג היה צריך להיות שלו ואלמלא היסס(יכול להיות שבגלל הפגיעה מתחילת המשחק) הוא היה לוקח את הכדור כמו גדול. סקרטל פתח את המשחק מצוין עם טאקלים נהדרים, המשיך טיפה פחות טוב אבל עדיין, אני מעודד מאוד מהמשחק שלו היום ומוטרד מהיעדרות אפשרית שלו מהמשחק נגד סטוק. מאחוריהם היה ריינה במשחק הירואי, איזה שוער פנטסטי הוא מאז תחילת העונה שעברה, אני מרגיש מאוד בטוח איתו בשער. כמה הצלות מרהיבות מאוד היו לו אתמול.

    עוד שחקנים ראויים לציון - מסצ'ראנו שכרגיל היה בכל מקום, קויט שהיה טוב אבל אני מצפה ממנו ליותר, וג'רארד שהיה פעיל מאוד. לטורס לא סיפקו מספיק כדורים אבל גם כשהוא קיבל הוא לא היה חד אבל משחק סביר שלו.

    והגענו לדברים הרעים.
    איך, איך בניטז מעיז בכלל להעלות את באבל בהרכב ע"ח בניון? אחד המהלכים הכי מטומטמים שראיתי מבניטז, מצד אחד, קיצוני שסיים את העונה בצורה נהדרת, כבש שערים חשובים בכל המסגרות ונראה נהדר. מהצד השני... באבל שהוכיח פשוט כלום בפרי סיזן ושיחק גרוע בעונה שעברה. מעניין במי נבחר במשחק חוץ כל כך קשה. מה עבר לו בראש? לא יאומן. לוקאס שגם כן עלה בהרכב אבל כנראה בלית ברירה היה חלש כרגיל, חזר לעצמו הבחור.
    הלאה, סקרטל נפצע, מצד אחד איאלה ש... הוא פשוט אפס, אין לי מילה אחרת, נראה על הפרצוף בפרי סיזן. מצד שני, קלי, נתן משחקים נהדרים וכמעט חפים מטעויות, נראה מצוין, עם בטחון. מי נעלה? את הספרדי כמובן... למישהו יש הסבר אחר?

    ולקינוח, אתה מוציא את דירק קויט, הווינר הבלתי נלאה שלנו, שרץ 90 דק' כל משחק, ומכניס את וורונין. איך היו אומרים בקומדי סטור? "איזה מטוס עבר על אמא שלך?"

    תפסתי את הראש, פשוט ככה.

    ובכל זאת, ההפסד עצמו ממש לא סוף העולם, הטיימינק מחורבן מאוד אבל הפסדנו במגרש חוץ אחד הקשים בפרמיירליג מאז שרדנאפ הגיע לשם, מול קבוצה שאני אישית מאוד מעריך.

    ומצד שני, כשבניטז עושה שטויות שלא ראיתי אף מנג'ר עושה בחיים שלי, אז יש ועוד איך על מה לדאוג. יש לי כבר חור בצורה של הראש שלי בקיר מרוב שדפקתי אותו בו, איאלה על חשבון קלי, באבל על חשבון בניון, וורונין על קויט... אני כבר לא יודע למה להרביץ.

    ציונים(את ההרחבות כתבתי כבר למעלה):
    ריינה 7
    אינסואה 6.5
    קראגר 5
    סקרטל 6
    ג'ונסון 7.5
    קויט 5.5
    לוקאס 4.5
    מסצ'ראנו 6
    באבל 4.5
    ג'רארד 6.5
    טורס 5

    בניון 6.5
    איאלה X
    וורונין X