המחזור הראשון בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/8/10.

  1. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,340
    לייקים שהתקבלו:
    795
    טוטנהאם בעטה 12 פעמים למסגרת במחצית הראשונה (!!!).
    טוטנהאם נראית נהדר, אפשר לומר - הפוך ממנצ'סטר סיטי.
    מחצית ראשונה נהדרת של התרנגולים עם המון הזדמנויות של בייל, דפו, קראוץ', האדלסטון. ההגנה שקטה ולא נתנה לסיטי הרבה מצבים. טוטנהאם הייתה ראשונה לכל כדור ושיחקה מאוד מהר כל ה-45 דקות הראשונות ללא יוצא מהכלל, לעומת סיטי שבהתקפות שלה שיחקה יותר לאט ממה שטוטנהאם שיחקה בהגנה. נראה איך זה ישפיע (אם בכלל) על שתי הקבוצות המחצית השנייה. אם יש דרך כלשהי להסביר איך קבוצה יכולה לבעוט למסגרת 12 פעם במחצית ולא להבקיע אז ג'ו הארט הוא האיש לשמוע ממנו את ההסבר. הצגה יוצאת דופן של שוער אנגלי, יש שוער לנבחרת, עצר כל מה שהתקרב אליו כולל כמה הצלות וירטואוזיות שלא היו מביישות את קניזארס בימיו הגדולים. גארת' בייל אחד השחקנים הכי טובים בליגה, אם יש סיכוי שפיטר קראוץ' באמת חוזר לאנפילד זה יהיה נהדר הוא נראה בכושר טוב ועשה עבודה נהדרת במחצית הראשונה. אצל סיטי מי שבלטו היו כמובן ג'ו הארט (קשה להירגע...), יא יא טורה שעזר להגנה לא מעט מול הטירוף של התרנגולים וקרלוס טבז שלקראת סוף המחצית שיחק יותר כפליימייקר מאשר ליד השער למרות שהיה החלוץ היחיד. סיטי לא תוכל להמשיך ככה והיא חייבת לעשות חילוף התקפי במחצית. מנצ'יני צריך להוציא את בארי ולהכניס את אדבאיור, להוציא את רייט-פיליפס שנראה לא קשור לרמות האלה ולהכניס את אדם ג'ונסון - ולעבור לשחק עם שני חלוצים. סיטי לא תשרוד עוד מחצית כזאת ואני לא בטוח שלטוטנהאם יש כל כך הרבה כח להמשיך לתקוף כמו במחצית הראשונה, לסיטי יש עדיין סיכוי מצויין לצאת עם 3 נקודות אם היא תפעל בחכמה ותפתיע את כולם במחצית השנייה. משחק בקצב מטורף, אני נהנה בכל שנייה ואני יודע שמחר כשאני אתגייס כמה אני אתגעגע.

    עריכה: קולארוב נפצע והוחלף?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/10
  2. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    קרלוס טבז הקפטן של סיטי? 4 שנים באנגליה, עוד לא יוע אנגית וחושב על פרישה בגיל 26, והוא הקפטן??? כ"כ מתאים לסיטי. שכיר חרב שיוביל חבורה שכירי חרב.

    משחק מצויין של טוטנהאם ושל בייל במיוחד. אני לא מבין איך מאנצ'יני פתח עם רייט פיליפס במקומו של אדם ג'ונסון. בנוסף, אדבאיור ייצטרך להכנס במחצית השנייה כדי לתת עוצמה בהתקפה של הסיטי.
     
  3. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    איך מנציני מעדיף את פיליפס על אדם ג'ונסון התותח?
    אם מנצ'יני לא ישנה את שיטת המשחק שלו (שלושה קשרים אחוריים!!!) הוא לא ישרוד הרבה זמן באנגליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/10
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    1. כפי שאמרו לפני, חוויה לראות את המשחק בHD עם השדר האנגלי ורק השדר האנגלי.
    2. ג'ו הארט במחצית פשוט אדירה. מעמיד את הבחירה של קאפלו ברין וג'ימס החלשים כבחירה כל כך אומללה.
    איזה שוער, איזה הצלות.

    הכדור שהוא עצר מהקרן הייתה אחת ההצלות הגדולות שראיתי בשנים האחרונות.

     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    המילה חושך היא מחמאה למשחק של מנצ'סטר סיטי ב-90 הדקות הראשונות של העונה...
     
  6. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מחצית שנייה יותר חלשה מהמחצית הראשונה ועדיין היה אחלה משחק, חבל שהתרנגולים לא ניצלו אפילו הזדמנות אחת בשביל להבקיע.
     
  7. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    משחק טוב לפתיחת העונה רק חבל שללא שערים ,טוטנהאם יכולה לרדת בתחושת פספוס על התוצאה ,הגיע לה לנצח במיוחד על המחצית הראשונה שהיית בקצב מסחרר והופעה הרואית של שוער סיטי ג'ו הארט.

    ג'ו הארט היום נתן תצוגה שלא כל יום שוער נותן ,הוא נתן הצלה שללא ספק תתמודד על הצלת העונה.
    סיטי בכללי היום לא הופיעה למשחק וצריכה להודות אך ורק לשוער שלה שאלמלא הוא היא היית יורדת מנוצחת ,סיטי השיגה נקודה בהרבה מזל והודות לשוער שלה.

    לגבי השידור לראות משחק ללא שדר ישראלי זה תענוג רק שכל העונה תשודר ללא שדר ישראלי
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,989
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    טוטנהאם במשחק פשוט מצוין. 22 בעיטות לשער ויתרון בולט בכל עמדה על המגרש.

    סיטי פשוט הסריחו את המגרש. מאנ'ציני עלה עם הרכב שמטרתו להוציא תיקו ותו לא.
    3 גרזנים במרכז המגרש ללא אף קשר יצירתי כשטבז המסכן לבד בחוד. פשוט מעורר רחמים.
    פשוט גועל נפש.

    הארט פשוט במשחק מצוין. אני לעולם לא אשכח לקאפלו איך הוא ייבש תילד הזה בקיץ. תצוגת ענק של השוער האנגלי ושקאפלו יאכל תלב ביציע.
     
  9. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראית את המשחק בכלל? ג'ו הארט נתן מחצית של שוערות מדהימה עם 3-4 הצלות שאפשר להכניס לטופ 10 בסוף העונה. היה פנדל על בייל, בעיטה אחת הלכה לקורה, וללא השוער של סיטי, טוטנהאם היתה יורדת ביתרון של לפחות שניים. מנצ'יני איזן במחצית השניה, אבל בסה"כ הוא יצא במזל עם נקודה.
     
  10. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    רוברטו מאנצ'יני מאמן נורא. הוא אחד המאמנים הכי שליליים בעולם. גם עונה שעברה בדרבי שנערך בבית של הסיטי הוא שיחק כ"כ מבוקר כדי לשחק על תיקו עד שכמעט שמחתי שיונייטד ניצחו בדקה האחרונה. מאמן איום ונורא. יש לו חומר שחקנים כזה והוא משחק על תיקו בליין. לא ייאמן.
     
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,989
    לייקים שהתקבלו:
    6,330
    מה קשה לקרוא? הוא התכוון שסיטי לא שיחקה טוב.
     
  12. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מנצ'יני מתנהג כמו שפעם היה נהוג אצל המאמנים האיטלקים ,הוא עוד לא הפנים שהכדורגל מתקדם ,והיום הכדורגל הוא בסגנון יותר פתוח ,מנצ'יני מאמן פחדן ואין מה לעשות עם זה.
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ואוו. איזה שוד. לא להאמין שמנצ'סטר סיטי יוצאת עם נקודה מהמשחק הזה ושטוטנהאם לא הבקיעה לפחות רביעייה. איבוד נקודות רשלני מאוד של הספרס, שיכלו להיות ביתרון 3 נקודות + בטחון על פני המתחרה העיקרית שלהם על מקום בליגת האלופות.
    יכול להיות שלמנצ'סטר סיטי חסרים שחקנים, אבל נכון לעכשיו לא התלהבתי ממה שראיתי. טוטנהאם, מצד שני, הרשימה מאוד, אבל מבלי להבקיע זה לא שווה.

    התלהבתי מאוד מהשוער של מנצ'סטר סיטי, שהיה אדיר ובמחצית הראשונה לקח כמה כדורים קשים מאוד. גן מהמגן השמאלי של טוטנהאם התלהבתי מאוד ואני לא זוכר שום טעות שלו.
     
  14. Cup of Tea Liverpool, UK

    הצטרף ב:
    ‏29/9/07
    הודעות:
    6,340
    לייקים שהתקבלו:
    795
    טוטנהאם 0-0 מנצ'סטר סיטי

    הארט, ריצ'ארדס, קומפני, ק. טורה, קולארוב (זבאלטה 45'), רייט-פיליפס (ג'ונסון 66'), דה יונג, בארי, י. טורה, סילבה, טבז (אדבאיור 82').

    גומס, צ'ורלוקה, קינג, דוסון, אקוטו, לנון (ג. דוס סנטוס 76'), האדלסטון, מודריץ', בייל, דפו (פבליוצ'נקו 67'), קראוץ' (קין 67').

    משחק פתיחת העונה ב-WHL נפתח בקצב מדהים כשטוטנהאם עפה לכיוונה של סיטי שמצדה לא ידעה מה לעשות ורק התגוננה כל המחצית חוץ מכמה התקפות שלא יצרו שום דבר מיוחד לתכולים. בייל, קראוץ', דפו, האדלסטון ושאר התרנגולים טווחו את השער של סיטי שבו עמד איתן ג'ו הארט הצעיר והשאפתן שזכה בחולצת ההרכב הראשון כשהדיח את שיי גיבן האירי המנוסה אחרי עונה מוצלחת בהשאלה בבירמינגהאם. 12 בעיטות למסגרת של הארט במחצית הראשונה והוא לא נתן לאף אחת להכניע אותו. 45 דקות ראשונות של קצב מטורף בלונדון.

    במחצית השנייה סיטי קצת התעוררה והניעה כדור יותר בביטחון, אך עדיין איבדה הרבה כדורים לתרנגולים שהמשיכו ליצור הזדמנויות ולפגוש שוב ושוב את ג'ו הארט מוכן. בדקה ה-66 נפתחה שרשרת החילופים הלא-כפוים כשאדם ג'ונסון הצעיר המוכשר נכנס בשורות הסיטי, הוא עשה מהלכים טובים ושיפר את ההופעה של התכולים אך לא הביא את השער המיוחל. טוטנהאם הגיבה בחילוף כפול של שני החלוצים, דפו וקראוץ' שיצאו, במקומם נכנסו פבליוצ'נקו ורובי קין. שתי הקבוצות שמרו על קצב גבוה אבל לא הצליחו למצוא את הרשת. שתי הקבוצות כבר התחילו להתייאש מהמצב והיו כמה דקות של ירידת מתח והרמות שהלכו ליציע, אך זה עבר (דוס סנטוס ואדבאיור נכנסו והחזירו את הקצב, בעיקר המקסיקני) והקבוצות המשיכו ליצור מצבים אבל השערים ב-WHL היו נעולים ע"י שני השוערים המצויינים שעמדו בין הקורות. השחקנים הבינו שהיום זה כבר לא יקרה, 0-0 בסיום.
     
  15. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מזל גדול למנ.סיטי, הם היו צריכים להפסיד. פספוס ענק לטוטנהאם לקחת 3 נקודות מאחת היריבות העיקריות שלה למקום הרביעי. בסה"כ התיקו הזה משרת טוב את האינטרסים שלי. סיטי לא תגיע למשחק נגד ליברפול עם הפסד אז ככה יש פחות לחץ על הכתפיים של מאנצ'יני. אני לא אוהב לקבל חיות פצועות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/8/10