המחזור הראשון בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏11/8/11.

  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    טוב. הפתעה? לא.
    כמה שזה מאכזב ככה זה גם היה צפוי. לאו דווקא שלא ננצח היום, אלא שככה בדיוק תראה ההתקפה שלנו כל פעם שסוארז בחוץ או במשחק חלש, אנמית וחסרת רעיונות.

    זאת הייתה ונשארה הסיבה שאני לא מהמר עלינו לטופ 4, הרבה יותר מההגנה הפגיעה. היינו צריכים חיזוק מסוים להתקפה והוא לא הגיע.

    נחזיק אצבעות למגפייז.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    איזו מחצית שנייה איומה. אפילו קשה לבוא בטענות כלפי פלאנו, הוא אמנם טעה כשהפקיר את לארסון אבל זה לא ששאר השחקנים היו טובים יותר.

    לא סוף העולם, אבל אם ארסנל לא תפתח את העונה עוד יותר גרוע מאיתנו, לכל היותר יהיה לנו 2 מ-6 וזה כבר מאזן לא טוב במיוחד.

    Walkon - זה היה צפוי? אני לא יודע. סוארז היה רחוק משיאו במחצית הראשונה. ועדיין, ארבעת שחקני הרכש הקיץ היו כולם טובים וחלקם אפילו טובים מאוד ועשו כמה מהלכים יפים, וגם הגענו לכמה מצבים. במחצית השנייה הייתה נפילה לא מוסברת ברמה - אצל כולם ללא יוצא מן הכלל. זאת הסיבה שלא ניצחנו פה, כי במחצית הראשונה סוארז היה יחסית חלש (בקנה המידה שלו) ועדיין כן היו לנו רעיונות בהתקפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/8/11
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    סנדרלנד לא הייתה בכלל רחוקה מלנצח את המשחק הזה, ססניון שחקן נהדר, לרוב שהכדור היה אצלו שחקני ליברפול לא יכלו להוציא ממנו אותו, אם הוא היה יכול להיות גם בצד המוסר וגם בצד המקבל.. סנדרלנד הייתה מסיימת עם 3 נקודות. המשחק הזה התחלק ל-2 חלקים, החצי הראשון שכולו היה ליברפול, בחצי השני זה פחות או יותר התאזן, צ'רלי אדם עוד ייתן לליברפול לא מעט, אבל ליברפול עם פתיחה לא מספיק טובה מבחינת יכולת, ומאכזבת מאוד מבחינת תוצאה.

    בנוגע לק.פ.ר, ראיתי את התקציר של החצי הראשון, להגנתם ייאמר שהם היו מאוד חסרי מזל, עד השער הנפלא של קייהיל הגיעו לכמה מצבים מאוד נוחים וטובים, רק חוסר מזל מנע מהם שער ראשון במשחק הזה, לפי התקציר בולטון כבשה בהזדמנות הראשונה, ומשם ק.פ.ר כנראה התפרקה.
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הנקודה הזו הגיעה לסנדרלנד, ועם קצת יותר תעוזה בדקות האחרונות זה גם היה יכול להיגמר בניצחון לחתולים השחורים.

    מחצית שנייה מחרידה של ליברפול. עד כדי כך מחרידה שלא רק שהם לא הצליחו למצוא את שער הניצחון, הם אפילו לא הצליחו לאיים על סנדרלנד, גם לא בדקות הסיום שאז באופן טבעי הקבוצה החלשה יותר יורדת למגננה רבתי. לא ברורה הסיבה לנפילה הזו, אבל היא התחילה כבר לקראת סיום המחצית הראשונה. הסקאוזרים פשוט נכבו.

    לא משחק שהילד פלנגאן ירצה להכניס לרזומה שלו. חור גדול בשער של לארסון ולא מעט איבודי כדור.

    אצל סנדרלנד משחק גדול למרכז ההגנה, כשווס בראון מבחינתי הוא איש המשחק. שיחק ברוגע ובאחריות, והתמודד היטב בגובה מול אנדי קארול, אחת המשימות הכי מפחידות שבלם יכול לקבל. משחק טוב גם לקאטרמול והילד קולבאק במרכז המגרש ולססניון, שהיה מאוד מעורב במחצית השנייה.


    טוב נו, אם אין תקווה מארסנל עצמה לפחות אפשר לשאוב עידוד מאיך שהיריבה על המקום הרביעי נראית...
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    נקודות למחשבה:

    * קארול שולט בתחומו, אבל התחום שלו מאוד צר.

    *דלגליש טעה. אם לסוארז היה אוויר רק למחצית וקצת עדיף שזאת תהיה השנייה. ווינר כמו לואיס אתה רוצה בסוף ולא בהתחלה, אם אתה צריך לבחור כמובן.

    * בלי סוארז המשחק של ליברפול שבלוני על גבול הפרמיטיבי.

    * אחלה גול של הבחור של סנדרלנד. ביצוע מושלם.
     
  6. Bill Shankly Member

    הצטרף ב:
    ‏12/1/06
    הודעות:
    1,546
    לייקים שהתקבלו:
    11
    סה"כ 1-1 תוצאה הוגנת. סנדרלנד שיחקה מספיק טוב בשביל הנקודה.

    אבל, אם דוואד היה שולף את האדום שהגיע במיליון אחוז לריצ'ארדסון כל המשחק היה שונה.

    הדבר היחיד שמדאיג אותי שנעלמו במחצית השניה ואדם רחוק מלהיות ג'רארד.
     
  7. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שלא הצליחו לנצח, אני חושב שבליברפול יכולים להיות מרוצים יחסית. דאונינג ואדם הראו ניצוצות, קארול סיכון תמידי על השער, ואם לוקחים בחשבון שסוארז רק חזר לאימונים אחרי הקופה וכנראה שבהמשך הוא יצליח לתת משחקים שלמים באותה היכולת שהוא הראה בחצי השעה הראשונה, יש למה לצפות.
    פלנגאן קצת חלבי, אבל כשג'ונסון יחזור לליברפול תהיה רביעיה אחורית סבירה בהחלט.

    ואם כבר מדברים על הגנה - נראה לי שווס בראון הולך להיות רכש העונה. אני לא חושב שראיתי אותו נותן משחק כל כך יציב, אחראי וחסר טעויות כמו שנתן היום. אולי המעבר לסנדרלנד זה בדיוק מה שהוא היה צריך, ע"ע תקדים פיל נוויל.
     
  8. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה אדם צריך להיות ג'רארד? היה לו משחק טוב בסה"כ. הוא הביא את אותם דברים שציפו ממנו: מצבים נייחים, יכולת מסירה לאורך כל המגרש ובעיטה מחוץ לרחבה.
     
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    לא היו לנו שום רעיונות בהתקפה גם במחצית הראשונה, ראינו פריצה אחת של דאונינג מהאגף וכמה איומים מרחוק. החזקנו בכדור אבל לטעמי גם המחצית הראשונה הייתה בינונית.

    אין לנו, חוץ מסוארז וג'רארד שחקנים שיכולים במהלך אחד לחתוך הגנה כמו של סנדרלנד היום. זה יעלה לנו בהמון נקודות. זה צורך שקיים כבר שנים, ראינו אותו גם בחלקים היותר טובים של עונה שעברה, ושנים לא היה את הכסף למלא אותו. עכשיו גם כשיש את הכסף הצורך הזה לא מולא.

    אני לא הימרתי עלינו למקום 4 וזאת הסיבה, המשחק היום יחזור על עצמו עוד לא מעט פעמים במהלך העונה, סוארז יוצא (ולפעמים גם כשהוא על המגרש) -> עוברים לשחק כדורגל פרימיטיבי שסובב סביב שיגור כדורים לקארול מכל עמדה אפשרית במגרש.
    לא סתם יש אנשים שכל הקיץ חזרו על הצורך בעוד שחקן יצירתי, זה לא משהו שקיים מאתמול.
     
  10. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה לליברפול את המומנטום לעשות את השער השני במחצית הראשונה, אז סנדרלנד נראיתה אובדת עצות. ליברפול לא ניצלה את זה. ובמחצית השנייה זה היה סיפור אחר, סנדרלנד השתלטה על מרכז השדה והפכה למרבה הפלא לדומיננטית במשחק הזה. יופי של שער של סבסטיאן לארסון.
     
  11. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    בניגוד לבושות של QPR, נוריץ' פותחת את העונה עם תוצאה לא רעה בכלל, 1-1 בוויגאן. אני הימרתי עליהם כהפתעת העונה, נראה לי שהקבוצה הזאת יותר חזקה ממה שנהוג לחשוב.
     
  12. Magpie22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/5/08
    הודעות:
    540
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה לא העלו פריוויו למשחק של ניוקאסל ארסנל
     
  13. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם קצת יותר תעוזה סנדרלנד מנצחים את המשחק הזה. משחק חלש מאוד של ליברפול לטעמי. הקבוצה לא נראית מחוברת, המשחק לא שוטף מספיק בחלק הקדמי וההגנה לא נראית מספיק חזקה. ווס בראון נתן משחק גדול ושיתק את קארול, שהראה שבסך הכל הוא שחקן די מוגבל.

    אני באופן אישי בדעה שליברפול שפכו יותר מדי כסף על שחקנים בינוניים פלוס, אך לא כאלה שישדרגו את הקבוצה באופן משמעותי. דאונינג, הנדרסון, אדם, אנריקה. אלו לא השחקנים שישדרגו את הקבוצה לטעמי. אפשר היה לחזק את הקבוצה בשחקנים הרבה יותר טובים עם הכסף שנשפך שם הקיץ.
     
  14. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    סמולינג וג'ונס נהדרים ואני מאושר שהם אצלנו אבל ללא שום קשר, אי אפשר שלא להרגיש עצוב כשאני רואה את ווסלי בראון(המלך!) בחולצה אחרת. וזה יהיה נכון גם לגבי אוש'ה. בראון לא היה גרוע בעונה שעברה, הוא פשוט כמעט ולא שיחק! גם אוש'ה, אף אחד מהם לא שכח את מה שרק לפני שנתיים-שלוש הרוויח להם מקום קבוע בהרכב אצלנו. אלה שחקנים שהניסיון שלהם יכול להיות ההבדל הקטן. אז אני עדיין חושב שעשינו טעות, אבל לפחות מבחינת ווסלי זה נהדר, הוא ממש החייה לעצמו את הקריירה ואני מאושר בשבילו ומקווה שאותו הדבר יקרה לאוש'ה.
    למרות שאני אישית הייתי מעדיף להיות ברזרבס של יונייטד מאשר בהרכב של סנדרלנד http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  15. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,151
    לייקים שהתקבלו:
    382
    ההגנה טובה בצורה מפתיעה ואנחנו משחקים טוב, אבל הבעיה היא בקישור. רוזיצקי וססק זה לא שתי ליגות שונות, זה שני יקומים שונים. עם כל הכבוד ללחימה שלו, המסירות שלו ברמה נמוכה וזה לא עובד ככה. ראמזי גם לא ממש במשחק וסונג נכה.

    חסר דיוק במסירה האחרונה.