המחזור השביעי בסריה A :: מלא במפגשים גדולים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏4/10/13.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    לא ירשם לו בסטטיסטיקה אבל הגול השלישי כולו של טוטי. 2 שערים והתחיל בצורה גאונית את המהלך של השער השלישי וכל זה ביום שבאמת לא יוצא דופן מבחינתו.

    איפה קובי? הייתי אומר לו לצבוט את עצמו אבל לא נראה לי שזה יספיק. קובי, קח מצ'טה ותוריד את הזרת. תגיד לי אם אתה מרגיש משהו.
     
  2. Jimmy Jazz Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/11
    הודעות:
    194
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רומא מדהימה, זה מזכיר לי את המחצית הראשונה בסופרקופה של 2006. באותו משחק, ממש כמו היום, רומא נתנה מחצית מושלמת ואם אז זו הייתה הדוגמא המושלמת והיפה ביותר לחזון של ספאלטי, עושה רושם שהיום נולדת באופן רשמי גראנדה רומא חדשה, זו של רודי גרסיה. וואו.
     
  3. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    מה שנהיה ממנה (לפחות עד עכשיו) שהיא מתאוששת לגמרי יפה מחורבות סטארמצ'יוני ובונה את עצמה בצלמו של אחד המאמנים המצליחים באיטליה בשנים האחרונות.

    זה שרומא עושה קונצרט על המגרש לא אומר שאינטר מתבזה ומסריחה את הדשא. בערך כל קבוצה באיטליה (כולל יובה) הייתה נופלת קורבן ליכולת הזאת של ג'רביניו וטוטי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/13
  4. נדבד Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/11
    הודעות:
    117
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אמרת את הדבר הכי חשוב - לפחות עד עכשיו.
    מארבעה משחקים לא הייתי מסיק כלום.

     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    הגיע לרומא לנצח, הגיע לנו לקבל 3, אבל לא היינו גרועים ממש. השחקנים טעו טעויות קשות, אבל חוץ מזה היינו בסדר.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,420
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אז מה אתם אומרים? רומא היא קבוצה לאליפות או שאוהדי אינטר קיבלו היום את הריאליטי צ'ק שהיו מקבלים במוקדם או במאוחר?

    אני הולך על אופציה ב', לפחות עד למשחקים של רומא נגד נאפולי ויובנטוס.
     
  7. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    כמה דברים:
    1. כל הכבוד לרומא, אם ימשיכו עם אותה יכולת, האליפות תהיה בכיס שלהם. עם היכולת הזו הם לא רואים את יובה ממטר.
    2. גם כשניצחנו, ידעתי שלשחק עם חלוץ אחד זה לא מספיק, הגיע הזמן שאיקרדי יתחיל לשחק מתחילת המשחק.
    3. גם כשניצחנו, ידעתי שפריירה, נגאטומו וגוארין לא צריכים לדרוך על הדשא בחיים.
    4. יש לנו בעיה רצינית: החוסר אונים שאינטר הפגינה במחצית הראשונה צריך להדליק נורה אדומה. ירדנו מובסים מהמחצית הראשונה, לי ברור ששחקניה של אינטר (גם המחליפים שנכנסו) צריכים לאכול את הדשא כדי לצמצם את התוצאה, אבל, היום בקושי הגענו למצבים במחצית השניה, ולמעט אלבארז, כמעט לא ראיתי אף שחקן שהתנהג כפי שצריך להתנהג כשאנחנו בפיגור. יותר מזה, מדאיג אותי שאין לנו זלאטן/קסאנו/אטו שמסוגל לעשות משהו לא צפוי ולהוביל לשער לזכותינו גם כשהשער של היריבה נעול.

    לא נורא, הפסדנו לקבוצה יותר טובה מאיתנו,אני רק מקווה שמצארי לומד מהטעויות שלו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/13
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,045
    לייקים שהתקבלו:
    7,112
    שרומא קבוצה לאליפות ואינטר קבוצה טובה מאוד שעוד צריכה לעבוד על שאריות מהזבל של העונה שעברה.
     
  9. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    מחצית ראשונה חלומית. טוטי פשוט לא ייאמן. שני שערים ומהלך גדול שגרם לגול השלישי. ג'רביניו נתן משחק נהדר ופשוט סיבסב את ההגנה של אינטר כל פעם שנגע בכדור. סטרוטמן ודה רוסי היו מצויינים, פיאניץ' היה אולי השחקן החלש אצל שחקני רומא עד שנפצע, מקווה שזה לא רציני. קסטאן נתן את אחד המשחקים הכי טובים שלו מאז שהגיע לרומא.

    21 נקודות משבעה משחקים. מאזן שערים 1-20. מדהים.

    אחרי הפגרה משחק עונה מול נאפולי.
     
  10. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אני לא יכול להסכים איתך לגבי פיאניץ'. מהרגע שהוחלף ע''י טאדיי לא היה מי שיוציא אותנו קדימה, אני חושב שהיה לו משחק מצוין לא פחות מדה רוסי וסטרוטמן.

    קסטן ובנעטיה משלימים נהדר אחד את השני. קסטן לא מפתיע אותי מהסיבה הפשוטה שגם בעונה הקודמת הראה שהוא בלם גדול. קשה מאוד אחרי 7 משחקים למצוא אצלם חורים או טעויות. עד כה הם עושים את המוטל עליהם בצורה מושלמת כמו כל שאר השחקנים.

    רודי עושה עבודה גדולה. את התלכיד והטקטיקה הוא כבר יצר, נראה כמה זמן הוא יכול להחזיק את השחקנים במצב מנטאלי כזה. מקווה מאוד שרומא לא הגיעה לשיא מוקדם מדי.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אני כאן, נהנה מרומא וגם מסריה א' כולה יותר מכל עונה אחרת מאז 6 האחיות+כבש.
    בעונה שעברה בעיצומו של דיון שעסק בחשיבות היסטוריות וDNA של קבוצות, כתבתי שלדעתי הדרך היחידה להחזיר את הכדורגל האיטלקי (לא כולל נבחרת, זה סתם מטרד מעיק, מציק, מעצבן ולא כיף), היא תשתית של 5-6 קבוצות גדולות שילחמו ביחד על התואר והמקומות הצמודים לו. העונה לראשונה מזה תקופה די ארוכה יש תחושה שכל 5 הראשונות (+מילאן, פוטנציאלית כן?) בתהליך צמיחה שמספק משחקים גדולים בכל מחזור ובכל מפגש בין הצמרת הארוכה הזו. בטווח הארוך יותר זה ישתלם גם לניקוד האירופי.

    באשר אלינו, הייתה לי תחושה שאחד הרגעים הקשים בהיסטוריה של המועדון לאחר גמר הגביע יניב התפרצות של רעב להצליח וגיבוש נדיר שהפך את הקבוצה הזו למן משפחה (דימיון רב לספאלטי לאחר עונת ששת המאמנים והיחלצות מירידה). מבחינה מקצועית, הפוטנציאל היה קיים גם בעונה שעברה אך עם חורים ענקיים בסגל ובעמדת המאמן. לאחר שכל החורים הללו נסתמו, אין סיבה שהקבוצה הזו לא תצליח. ההפתעה היחידה בשבילי פרט לכושר של בלזא ודה רוסי, זה ג'רביניו. שיעור טוב לכולנו לא לגבש דעה על סמך משמיצנות סובייקטיבית וסטיגמות ילדותיות.

    היה את טוטי וסטרוטמן, שני שחקנים ש"מוציאים אותנו קדימה" ברמה ובתדירות גבוהה יותר מפיאניץ'. סטרוטמן אם אני לא טועה היה זה ששלח את ג'רביניו ל1 על 1 הזה שהיה רשום עליו 4-0. לטאדיי היה תפקיד הגנתי יותר והוא עשה עבודה טובה מאוד. חילץ מספר כדורים והיה שותף להתקפה מצויינת ההיא שמארקיניו העיף מעל השער. בקיצור, יצירת המצבים לא פחתה עם החילוף הזה ואני מסכים עם שהיה לו משחק מאוד פושר ביחס לשאר הקבוצה וגם ביחס לעצמו בשבוע שעבר.

    מעניין אגב, עבירה על הקו עצמו נחשבת בתוך הרחבה או מחוצה לה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/13
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    מה אפשר להגיד? רומא נראית נהדר,היציאה המהירה הזאת קדימה בכל הכוח מזכירה את נאפולי של מצארי וגם את רומא של ספלאטי, ועדיין צריך להודות שקבוצה פחות נאיבית מאינטר ועם קישור יותר חזק(בעיקר פיזית) היה מכניס את רומא לבעיה,ההגנה של אינטר נראתה כמו מרגרינה במדבר סהרה ועדיין המחצית הראשונה (במיוחד לפני הפנדל) הייתה יכולה ללכת לכאן ולכאן... יהיה מעניין מאוד לראות איך זה יתפתח
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,231
    לייקים שהתקבלו:
    939
    גם כאוהד יובה אני לא יכול שלא להינות מרומא והקפטן האדיר שלה, לא יודע אם זה יספיק להם לאליפות אבל אם הם יזכו אישית אני לא אבכה
     
  14. Lupo Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/08
    הודעות:
    1,847
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אני עדיין לא מסכים וחושב שמרגע שפייאניץ' יצא היכולת של הקבוצה להחזיק בכדור נפגעה ואילו במקומו קיבלנו שחקן פחות טכני ויצירתי שנכנס כדי לעשות עבירות(שזה גם משהו). זה לא סותר את העובדה שרומא השתמשה והפעילה מצוין את ג'רביניו בעזרת כדורים ארוכים בזמן שהיריבה שולחת יותר ויותר שחקנים להתקפה. בסה''כ לפיאניץ' היה משחקן מצוין כמו ליתר חבריו. דווקה טאדיי(בד''כ שחקן מאוד קר רוח ב-16 של היריב) יכל להיות חד יותר לטעמי כשמסר למארקיניו.

    בכל מקרה רומא נראית מצוין טקטית ומשמעתית ומגיעה לכל משחק מוכנה ועקשנית כך שהשחקנים באים על שכרם. הכי חבל לי על מייקון שלא היה שותף לניצחון המדהים הזה אם כי יש לו נתח שווה בריצה המדהימה של הקבוצה עד כה.

    נ.ב - סיומת מדהימה של פלורנצי בשער השלישי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/10/13
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הוא נכנס כדי ללחוץ את שחקני אינטר ולא לאפשר להם לפתח התקפות למרות החזקה מלאה בכדור. בשמירה על יתרון או גארבג' טיים כמו אתמול, טאדיי בכושר הנוכחי הרבה יותר מועיל מפיאניץ'. זו לא הנקודה אבל. הבוסני נתן תצוגת וורלד קלאס נגד בולוניה ולמרות שעשה כמה פעולות טובות, התקשה לשחזר זאת אתמול. זה מאפיין את כל השהות שלו אצלנו מאז לואיס אנריקה. הוא חייב להיות יותר יציב.