המחזור השביעי בסריה A :: מלא במפגשים גדולים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏4/10/13.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    יש לנו הרבה יותר ממה להיות מאוכזבים מאשר להיות מרוצים,גול מוקדם,גול מאוחר, כל קבוצה שתעשה עלינו לחץ אנחנו נידחק אחורה? זה בזיון. קונטה חייב להתחיל ללמד/ללמוד איך עושים לחץ ובכל חלקי המגרש,כל פעם אנחנו יושבים מאחורה ומצופפים,ומסתפקים בעמידה טקטית נכונה,שגם היא נראית לא משהו בכלל(אסמואה שבר נבדל בגול הראשון),כל משחק טעות תורנית..
    אנחנו צריכים יותר מסטירה,אנחנו צריכים שינוי טקטי(כי חייבים אלטרנטיבה למערך) ושינוי שיטה,פירלו הולך ודועך? יופי שינוח ונשמור אותו,שפוגבה יתחיל לשחק ושנתחיל לשחק יותר פיזי,יותר קרוב ויותר ללחוץ,בעיקר ללחוץ.

    ומתי ניפטר כבר מההנעת כדור המחורבנת של הבלמים? מתי נראה שחקנים עושים צעד מחוץ לעמדות כדי לפרק הגנות? אנחנו חייבים שיפור.חייבים.

    לגבי מילאן,מה אתם רוצים? שיפטרו את אלגרי? חשבתם אולי להחליף את כל המילאן-לאב שלכם? זה לא שנה ראשונה ש3/4 סגל פצוע.בזיון.
     
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    עובדתית הוא היה מהשוערים הבולטים בליגה עד משחק הנפל אתמול. פעמיים לקח שחקן המשחק מהגאזטה והיה השוער עם הציון הגבוה ביותר בליגה עד אתמול, פעמיים היה סיבה מרכזית לרשת נקייה, ונתן מספר הצלות מרהיבות שהביאו לקבוצה שלו נקודות(והוא גם בין השוערים שנאלצו לעבוד הכי קשה, שלישי במספר ההצלות) - הכל כילד בן 21 בעונת הבכורה שלו כשוער ראשון בליגה.

    משחק גרוע מאוד אתמול כשגודל התוצאה לחלוטין עליו, אבל אני לא רואה סיבה להתעלם ממה שהראה עד עכשיו(גם באליפות אירופה) בגללו, בלי קשר להיותי אוהד אינטר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/13
  3. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה החרא בלהיות שוער, גם אם תספק מספר רב של הופעות טובות, אך יגיע משחק נפל בודד- יזכרו לך בעיקר את האחרון. זה לא כמו לדוגמה חלוץ שכובש על ימין ועל שמאל, אך נקלע למשחק בו הוא מחמיץ ללא הרף. באופן כללי, בארדי שוער מאוד מוכשר והיה נהדר כאן בארץ, עד למשחק הגמר נגד ספרד. נגד נאפולי הוא בהחלט היה איום ונורא וחשף מספר ליקויים שעליו לעבוד עליהם, אבל אני לפחות, רק בסוף העונה אוכל לגבש עליו דעה מוצקה יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/10/13