המחזור השישי בסריה A :: זמאן מובס בטורינו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏28/9/12.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    דווקא פלאסיו מאוד חסר לי. קודם כל, מיליטו לא פוגע כבר כמה משחקים למרות הפנדל אתמול ואם הוא יכנס לתקופת יובש, אחד כמו פלאסיו שכבש 19 שערים בעונה שעברה יכול לעזור לנו מאוד. חוץ מזה, הוא מוסיף הרבה מימד של תנועה וחוכמת משחק בהתקפה, והוא כבר בקיץ תרם הרבה למשחק שלנו.

    ביום חמישי כבר הייתי רוצה לראות אותו בהרכב.
     
  2. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המערך החדש שלכם (שבכלל מציף את איטליה) אמנם מתברר כמוצלח, אך השאלה היא היכן סניידר ימוקם כאשר לשוב לכשירות, בהנחה שסטרמה דבק במערך הנוכחי. לא די בכך שאת העונה ההולנדי פתח בצורה בינונית, הוא איננו יוכל לשחק בעמדתו המקורית, קשר קדמי, ב 3-5-2, אלא כקיצוני או במרכז הקישור, אך אלו עמדות שבהן הוא די חלש וכבר מאויישות על ידי שחקנים מצויינים. כמעט ברור שמי שייפגע מכך הוא קוטיניו וחבל עבורכם כי הוא משחק מצוין. הייתי חושב על לצוות את סניידר לצד מיליטו, אבל קסאנו כרגע הוא השחקן האחרון שניתן להוציא מההרכב.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    סניידר לא צריך להיכנס להרכב זה דבר ראשון, אפילו ריקי נראה יותר טוב ממנו וריקי נראה לא בכושר בכלל.

    אבל אם הוא נכנס, הוא פשוט נכנס במקום קוטיניו. המערך אתמול היה יותר 3-4-1-2 מאשר 3-5-2 רגיל, וקוטיניו תופקד כטרקוורטיסטה קלאסי. סניידר מתלבש על העמדה הזאת בול כמו שאנחנו יודעים.
     
  4. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אם מבחינת היכולת אין לו מקום להיכנס להרכב, ובוודאי שלאחר שישוב מפציעה ממושכת והיא יהיה חלוד בעוד שההרכב יתחבר, קשה להאמין שקיים מאמן שישרה לעצמו להותיר שחקן כזה מחוץ לאחד עשר הפותחים. ראיתי אתמול את נגאטומו וקוטיניו משחקים לא מעט באגפים והסקתי שהמערך הוא 3-5-2 קלאסי, אך אם אתה טוען שהוא 3-4-1-2 אז לא אתווכח. זהו דווקא עושה רושם של מערך טוב, אם כי יותיר מרכז הגנה פגיע.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    נאגאטומו שחקן אגף לכל דבר במערך של אינטר, אבל קוטיניו משחק מאחורי החלוצים ובאופן טבעי בתפקיד הזה הוא צריך להיות כל הזמן קרוב לכדור ולבקש אותו, גם אם הוא רחוק יחסית מהעמדה שלו.
    דווקא העמידה ההגנתית של אינטר אתמול הייתה מצוינת, שיחקנו מול התקפה די איכותית והם פשוט לא הגיעו למצבים, הסגירה באמצע הייתה מצוינת למעט וולטר סמואל, שעם כל האהבה שלי אליו אני אומר שלצערי הוא זוכה להמון קרדיט מסטרמא, וסילבסטרה הוא זה שצריך לפתוח.

    לסטרמא יש פריבילגיה נדירה להשאיר שחקן כמו סניידר על הספסל, כי יש לנו מספיק אלטרנטיבות. ריקי, קוטיניו, קסאנו ואפילו פלאסיו מסוגלים לשחק בעמדה שלו, ולכן אם הוא לא טוב הוא פשוט לא צריך לשחק. זה כמובן לא סותר את העובדה שסניידר ביכולת הרגילה שלו יהיה יותר טוב מכל השחקנים למעלה, למעט קסאנו, בעמדה שמאחורי החלוץ.
     
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    יכול להיות שאתה צודק. אבל, כרגע אני לא חושב שמיליטו נמצא בירידה, וההחמצות שלו במשחק האחרון הן תמיד היו חלק בלתי נפרד ממנו, ולא משנה אם הוא בכושר או לא. פלאסיו מתאים יותר כחלוץ כנף/שני ובגלל זה אני חושב שקנייתו הייתה מיותרת, יש לנו הרבה שחקני התקפה והיה עדיף להשקיע את הכסף ששולם תמורת הארגנטינאי תמורת חלוץ מחליף למיליטו או קשר מרכזי שיודע לחבר שתי מסירות.
    בכל מקרה, אני לא שולל בכלל הצלחה של הארגנטינאי, אני רק אומר שאינטר ממש מסתדרת בלעדיו, וחבל לי רק על ה-11 מליון יורו ששילמנו תמורת שחקן שיכולנו לוותר עליו.