המחזור השישי בסריה A:: סופר סוף שבוע!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏30/9/11.

  1. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנדריי, אני מסכים עם כל מה שכתבת, רק מהי הסיבה שאתה מצדיק את ההכנסה של עמנואלסון במקום קסאנו?
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    באמת יותם? החילופים שלו היו גרועים וסיידורף היה צריך להיות מוחלף מוקדם במחצית השנייה, הוא פשוט עמד שם כל המשחק ולא עשה כלום. אני לוקח בחשבון ואני לא ממהר לשפוט אותו אבל המשחק אתמול ואיך שהקבוצה נראית העונה זה רע בלשון המעטה. גם בהרכב הנוכחי היה מקום להיראות טוב יותר ממה שהיה עד כה העונה אבל יש מקום לאופטימיות נוכח הפתיחה שמאחורינו והפצועים שהולכים לחזור. לדעתי הריענון שנעשה לטובה בשנתיים האחרונות צריך להימשך גם בעונה הבאה.
     
  3. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אנחנו מתחלקים לשניים הפעם? ואין מיעוט?

    אני בצד של יניב, פשוט מצטער. החלטות לא נכונות של אלגרי ואתם עוד מגינים עליו באמתלה של משחקים קשים ומשחקים קלים? למה להפסיד ככה? לא עדיף להפסיד עם החילופים ההתקפים והמיותרים כביכול? מה כבר למילאן היה להציע על המגרש? קלארנס תשוש, בואטנג לא כשיר, ואן בומל חלש, והתקפה שלא מחוברת לקישור. אני הייתי מעדיף להפסיד 3-1 כמו בנאפולי ולא ככה 2-0, ההבדל לא גדול, נכון, ואני מסכים עם הטענה שאין לסכם את העונה עכשיו, כמו שעיתונאים עושים ורבים ממכם נוטים לעשות, אך בחירת ההרכב והחילופים שידרו שמרנות יתר, כמו שהשדרנים בראי אינטרנאציונלה אמרו.

    אין משחקים קשים ומשחקים קלים, כל משחק יכול להסתבך, וכמו שמילאן מפסידה ליובנטוס היא הייתה יכולה גם לפשל מול איזה קליארי. טוב שיש פגרה.