המחזור השישי בפרמיירליג: This Wheel's on Fire

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏20/9/19.

  1. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    הכול נכון אבל בסה"כ הסברת למה הוא מעריך מקצועית את ה-work rate, הרי בסופו של יום זה כל התכלית שלהם וכל דבר נוסף זה בונוס. ברגע שלא יהיה את הכישרון הגדול מסביבם הם הראשונים ללכת לאיבוד (ע"ע מילנר לאורך כל הקריירה שלו בסיטי וליברפול). ואני עדיין אשאל - האם אין שחקנים שיכולים לעשות את העבודה ההגנתית של ווינאלדום והנדרסון ולשאוף לתרומה טובה יותר מבחינה התקפית? בניית משחק? שחרור לחץ עם הכדור? הצטרפות קדימה? שערים? הרי בשביל הדברים הללו הגיעו אוקס ובעיקר קייטה, זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו.

    הנקודה שלי היא לא שצריך להגזים כמו אורן שכל שבוע צועק "זבל!!!1111" (זכותו, אגב), אבל זה תמיד נראה לי כמו אובר התחכמות של המחנה השני שהוא so called הקהל הבוגר יותר שדואג לתת קרדיט לבינוניזם בקבוצה גם שלא תמיד צריך ("TOP 5 בפרמיירליג").

    האמת - כמו הרבה פעמים - ובטח שבמקרה הזה נמצאת באמצע.

    לא. אליסון היה כבר נראה כמו השוער הכי טוב באירופה עוד לפני שהגיע אליכם. הוא הצטיין באופן מוגזם עם ליטרלי כלום ושום דבר מלפניו.

    לא. קוליבאלי הוא אחד הבלמים הטובים בעולם כבר חצי עשור. איפה זה ואיפה מאטיפ.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    משה אני לא מבין מה אתה רוצה בחיי, שלמות? עכשיו גם רקורד מושלם לא מספיק, זה גם צריך להיעשות בסטנדרטים שמשה מאייסוקר מציב אחרת יש בעיה בבניית הסגל? מה זו הערימת שטויות הזאת?

    18 מ18, אלופת אירופה, 97 נק' עונה שעברה. מנג'ר עושה עבודה מדהימה ואתה מחזיק את זה לחובתו שהיא לא מדהימה אפילו עוד יותר, ככה נראה בנאדם שהאג'נדה שלו מעוורת אותו ורואה רק מה שרוצה לראות. אתה מסרב להבין שזו הדרך של קלופ והדברים שאתה מבקר הם כנראה חלק מהסיבה שהעסק מצליח כ"כ מלכתחילה. אוהדי ליברפול הבינו את זה מזמן. אם הוא היה מנג'ר שעושה מה שאתה חושב שמתבקש - מעיף כל שחקן שהוא "רק חייל" ומביא במקומו משהו ב70 מ', הוא לא היה קלופ.
     
    oranfu, Scouser Tommy ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  3. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,946
    לייקים שהתקבלו:
    2,340
    @אלעד
    למה לא לתת קרדיט לווינאלדום והנדרסון אם אנחנו רצים איתם בהרכב כבר חודשים ארוכים והופכים במקביל לאחת הקבוצות הטובות באירופה, כשהרבה מזה קורה בעזרתם?

    אף אחד פה לא מתווכח על זה שבתסריט אימים שבו אין לידם את סאלח מאנה ופירמינו (וליד מאטיפ אין ואן דייק) החולשות שלהם הולכות להתבלט ולפגוע בקבוצה. אבל אתה הרי לא קונה שחקני על שכאלה ואז מתכנן איך הקבוצה תסתדר בלעדיהם. כרגע הקבוצה נראית טוב מאוד עם ווינאלדום הנדרסון ומאטיפ בהרכב, כמו שהשאר מטשטשים את הבעיות שלהם אפשר להגיד שהנוכחות שלהם על הדשא מאפשרת לשאר להראות את החוזקות שלהם.
    ביום שצ'מברליין או קייטה יהיו מספיק אמינים ללא הכדור אני אהיה הראשון שיגיד שצריך להכניס אותם להרכב, כתבתי בקיץ שזו צריכה להיות מטרה עיקרית של קלופ. האמת היא שכרגע הם רחוקים מזה ואפילו מאוד ועם כמה שזה כואב לפעמים לראות את ווינאלדום, הנדרסון, מילנר עם הכדור (וזה כואב הרבה פחות ממה שה"מחנה" השני אוהב להציג כאן), זו עדיין ההחלטה הנכונה להעדיף אותם על פני השחקנים היותר נוחים עם הכדור, אבל גם אלה שבוודאות יפגעו במשחק שלנו שכולם פה בצדק מאוד מתרשמים ממנו.

    ואן דייק הוא הבלם הטוב בעולם וכנראה שגם בפער ממקום 2. לא משנה אם יהיה לנו בנוסף בקבוצה מאטיפ או קוליבאלי, כשאנחנו חוזרים לתסריט האימים של מה קורה כשואן דייק לא משחק, לא משנה מי מהם יעלה במקום, המשחק שלנו ייפגע מאוד. גם בברצלונה עם גריזמן סוארז ומי עוד לא, כשאין את מסי זה נראה כמו שזה נראה. ככה זה שיש לך שחקנים כל כך טובים.
    וידיץ' ופרדיננד היו הציוות הכי טוב שראיתי בליגה וגם בלמים אדירים כל אחד בפני עצמו ועדיין זכורות לי שתיים או שלוש הופעות שוידיץ' בלי פרדיננד לידו היה נראה מולנו כמו ליצן גדול.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    איכשהו בכל דיון שלי איתך אני משוכנע ששנינו חושבים אותו הדבר וזה נופל איכשהו בין השורות.

    לא אמרתי לא לתת קרדיט לבינוניזם בהרכב שהרוויח את מקומו בזכות ולא בחסד (והיו ועוד יהיו משחקים שהם באמת ראויים להרבה מילים טובות). אבל מבחינתי אלה שמתלהבים ולפעמים אפילו מתלהבים יותר מדי מחיילים הם לא הרבה יותר טובים מאלה שצועקים שהם זבל.

    שתי נקודות נוספות לסלט:

    1. התחרות מול סיטי היא כל-כך צמודה שכל דיון שנפתח עליו צריך להישקל בהתאם, אז אני נוטה להאמין שאפשר לייצר דיון איכותי שלא מתבסס על עולם של שחור ולבן כדוגמת "דיון ברזלים" עם משה/אלכס/אחר בכל פעם שיונייטד זבל וליברפול משייטת לעוד ניצחון. הרי זה מאוד דומה למה שהיה בתחילת העשור הקודם בין ברצלונה (פפ) לריאל (מוריניו). הפריבילגיה היקרה של תותחים על כל עמדה במגרש ואפילו כאלה שמחכים על הספסל היא בסופו של דבר מה שעלול להכריע את זהות האלופה; אני זוכר את ברצלונה דורסת את כל אירופה ואת פפ מביא את ססק ואלכסיס כדי לחזק את עומק הסגל ולייצר פתרונות חדשים בתוך השיטה. ואני זוכר את ריאל ומוריניו עושים הכול כדי להרוס את ההגמוניה של אותה ברצלונה.

    2. כאוהד אני שואף לראות את הטובים ביותר משחקים אצלי, כאשר אני מאמין שתמיד אפשר להשתפר. הרי גם בתקופות השיא של ארסנל תמיד היה מקום לעשות דברים טובים יותר בדיוק כמו במצב עכשיו אצל ליברפול; יש איזה מרחק מסוים של בין תלונות מגוחכחות א-לה בארסה מאניה (כמו הבבל"ת ההוא של אותו אוהד על הנזק של סלאח במגרש ומחוצה לו) ועד דיונים (לא בצורת הביטוי של אורן) על דברים מסוימים מאוד כמו מאטיפ, ווינאלדום והנדרסון; זה קצת כמו דיון על מיליונר שרוצה להיות ביליונר, אבל שהתחרות כל-כך קשה עם קבוצה היסטורית בצד השני it is what it is.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/9/19
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,946
    לייקים שהתקבלו:
    2,340
    עם זה אני מסכים בהחלט. היכולת שלנו להכניס להרכב עוד קשר או שניים שמסוגלים לעבור שחקן בדריבל ולהוסיף עוד מימד של יצירתיות מאחור זה בהחלט צעד חשוב בדרך שלנו להפוך מA לA+ ואני מחכה מאוד לראות את זה קורה, אבל שוב, מבין שיש עוד זמן ועבודה עד שזה יקרה וממשיך לא להבין למה אורן למשל עדיין חייב אחרי כל משחק להגיד שהנדרסון זה זבל ולמה קלופ משחק איתו.

    האמת היא שאני בכלל לא מתלהב מווינאלדום וממאטיפ. לפני כמה ימים ממש עמדתי פה על זה שלא יחלקו לווינאלדום מחמאות על זה שהוא טוב בלשמור על כדורים.
    את הנדרסון אני אוהב בגלל העבר שלו בקבוצה והאופי אבל מכיר במגבלות הטכניות שלו.
     
  6. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,677
    לייקים שהתקבלו:
    18,546
    כי אני חושב שהנדרסון (למשל) גורר את הקבוצה אחורה במגבלויות שלו.
    הוא לא אשם, פשוט אין לו את זה. אני מאשים את קלופ שנותן לו לשחק (ושוב, קלופ הביא קשרים בשביל שישחקו במקומו רק שהנסיבות החזירו אותו לתמונה).

    זה מטריף אותי כל משחק מחדש כי אנחנו מתמודדים מול מפלצת פסיכית וכל אחוז קטן שאפשר לשפר בקבוצה צריך להיעשות אם רוצים אליפות.

    אתם חושבים שהעבודה של הנדרסון חשובה הגנתית בשביל מאנה\סלאח\טרנט\רוברטסון.
    אני גם לא מסכים שהוא טוב הגנתית. זה שהוא רץ הרבה לא אומר שהוא רץ טוב (בדומה למילנר אגב).
    ווינאלדום דווקא סוגר שטח טוב לדעתי ואני יכול להבין מה קלופ רואה בו.

    כאילו שזה שחור ולבן - או ששחקן עובד קשה או שהוא שחקן מוכשר עם הכדור. יש שחקנים טובים מאוד שגם עובדים קשה בלי כדור.
    לא מבין למה אי אפשר לשאוף שיהיו לנו קשרים שעובדים קשה אבל גם לא מתייחסים לכדור כאילו זה רימון רסס.