המחזור השישי בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏23/9/11.

  1. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    מה אוהדי יונייטד חיים בסרט שבולטון של השנה נחשב משחק קשה(גם בחוץ)?
     
  2. -sAndmAn- Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/11
    הודעות:
    361
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לשם השוואה ברצלונה הפסידו העונה נקודות כבר פעמיים בהרכבים הרבה יותר חזקים
    לשחק בלי שלושת החלוצים הראשונים רוב המשחק, בלי שחקן במרכז המגרש ובלי מגן ימני זה שווה ערך ללשחק בלי אלבס צ'אבי מסי פדרו ו-וייה

    במיוחד כשהגיבויים מהספסל זה מייקל אואן ולא סאנצ'ז או פברגאס

    אין צורך להשוות את הקבוצה למודל של ברצלונה אבל אין גם מה להגזים, יונייטד בהרכב מלא העונה עדיפה על כל קבוצה אחרת בליגה בבית ובחוץ
     
  3. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אין ספק שהבריטניה הוא מגרש קשה מאוד ותוצאת התיקו היא לגמריי לא מפתיעה אבל בכל זאת משחק מן הסוג הזה חושף לעומק את החסרונות הלא מעטים שיש אצלנו וכמו כן מנפץ את האשליה המגוחכת שאנחנו זהים ברמה לברצלונה, אנחנו קבוצה טובה מאוד אבל מפה ועד ללהשוות אותנו לבארסה הדרך עוד ארוכה...

    משחק מהסוג הזה שוב מחזיר לכותרות את סאגת אי בואו של סניידר אלינו ומאמת את החששות ממרכז שדה חלש(גם עם קלברלי אני אני לא בטוח במאה אחוז שזה היה נראה אחרת במשחק קשה כמו שהיה היום): אנדרסון היה חלש מאוד למעשה כמעט כמו תמיד,פלשטשר עדיין חלוד כתוצאה מערימת הפציעות, ואשלי יאנג היה היום חלש ביותר יתכן שזו הייתה מעידה חד פעמית אך יתכן גם שהוא עדיין לא מסתגל במאה אחוז למציאות החדשה בה הוא שחקן מפתח בקבוצה שמכוונת גבוה, בקיצור ישנן בעיות בקישור שניתן רק לקוות שילכו וישתפרו עם הזמן...

    אואן וברבאטוב בחוד... אני חושב שהיה מקום לשחרר לפחות את אואן בקיץ החלוץ רווי הפציעות לא מתאים לקבוצה ברמתנו ועם כל זה שיש אצלנו המון חלוצים יש אצלנו גם המון פציעות מצידם וכשיש צורך באואן מגלים שמדובר כאן בשחקן שפשוט עבר זמנו. אני חושב שאם כבר אואן נשאר יש מקום לשתף יותר את מקאדה ולתת לו יותר להשתפשף אני מאמין כי הוא יכול לתרום הרבה יותר מאואן, לגבי ברבאטוב שממשיך להיות בינוני כמעט כמו תמיד אני חושב שאם זה ימשך כך אז בקיץ הקרוב צריך להיפרד ממנו יפה לשלום ואם נקבל עבורו סכום כסף שמן אז מי יודע אולי כבר בינואר...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/11
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,211
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא מבין למה ברבאטוב לא נמכר בקיץ.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אואן שחקן מצוין כשאתה צריך מישהו בחוד שיודע לתת שערים והקבוצה שלך מסוגלת ליצור לו מצבים. הקבוצה של היום לא היתה מסוגלת לכך, לא יותר מדי בכל מקרה. מרכז השדה לעתים היה בסדר ולעתים בור. לקיצונים היו רגעים טובים ורעים וברבאטוב, שחקן נהדר באופן אישי, פשוט לא מתאים לקבוצה בעניין הקבוצתי וזה לא משהו חדש. סך הכל ברבאטוב-אואן זהו אחלה ציוות גיבוי לכל קבוצה. הבעיה היא מה שקורה כאשר זהו צמד שלא עולה למשחק נוח כמו נוריץ' בבית, מבחירה שלך, אלא נכפה עליך במשחק חוץ נגד סטוק.

    משחק בסטוק הוא תמיד אתגר קשה שדורש ארגון וסדר, וכשהקבוצה מגיעה בהרכב די מאולתר, גם בהגנה וגם בהתקפה, זה הולך להיות קשה עוד יותר. היינו יכולים לגנוב שלוש נקודות, זה לא באמת הגיע לנו. סך הכל, תוצאה לא רעה בהחלט. לא שהיה מפריע לי להאריך את רצף הניצחונות מפתיחת העונה, אבל גם כך האליפות לא מוכרעת בספטמבר. שמח לסמן איקס על בריטניה סטדיום וזהו.
     
  6. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מגיעות מחמאות לניוקאסל שפותחת את העונה מצויין אומנם בלי להציג כדורגל מרשים במיוחד אבל היא מצליחה להשיג בסופו של דבר מספיק נקודות כדי להכתיר את פתיחת העונה הזו כמוצלחת.

    אני לא יודע אם יש או תהיה לקבוצה הזו יכולת להיות בצמרת לאורך זמן ולהאבק על המקום הרביעי אבל לסיים במקום שמוליך לליגה האירופית אני מאמין שהקבוצה הזו בהחלט יכולה ואולי כך לצאת לתקופה חדשה שתאלץ את הבעלים הקמצן להשקיע קצת יותר ובכך להעלות את השאיפות בעתיד בתקווה שיהיה זוהר יותר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/11
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אני יודע שקל מאוד להגדיר בעלים קמצן, אבל האם מישהו יכול לספק נתוני הכנסות/הוצאות של ניוקאסל שיראו כי אכן מדובר במועדון רווחי שהבעלים שלו מסרב להוציא את הכסף? ואל תסתפקו בכסף של אנדי קארול. גם יונייטד לא הוציאה את כל כספי רונאלדו תוך שנה. צריך לחשוב גם קדימה.
     
  8. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,351
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ניוקאסל כבר יותר מדי שנים עומדת במקום ולא מתקדמת מה שמערער את המחשבה שמדובר כאן בהסתכלות תמידית קדימה.
    אשלי לא צריך כמובן להתפרע ולקנות מכל הבא ליד אבל לפחות להעמיד קבוצה ראוייה שתיבנה בהדרגה ותתברג באופן קבוע בשיפולי הצמרת ועם הזמן תתחיל לשאןף גבוה יותר, ליברפול הנוכחית מתחילה תהליך כזה אין סיבה שגם ניוקאסל לא תתחיל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/11
  9. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    ראית את הטבלה?
    ניוקאסל נמצאת ב'שיפולי הצמרת'.
    אין ספק שבסופו של דבר הם יאבדו גובה (חוץ מארסנל, ניוקאסל עוד לא שיחקה נגד אף אחד מהגדולות) אבל במשך הקיץ לא הבנתי את נבואות הזעם לגביהם ואני עדיין לא מבין אותן. בהחלט העמידו שם קבוצה ראויה וטובה יותר ממה שהייתה בשנה שעברה.
     
  10. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    צודק בהחלט, קבוצה מאוד סימפטית וטובה, ועושה רק טוב לפריימר מאז שהיא חזרה.
    יש עומק בהתקפה עם בסט, אוברטן, דמבה בה ואמאובי, ובכלל יש שמות מקולוצ'יני, דרך גוטיירז ועד בן ארפה שהופכים את הקבוצה הזאת לקבוצת אמצע לגיטימית שיכולה להוות מוקש גדול לכל קבוצה בפריימר.
     
  11. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,645
    לייקים שהתקבלו:
    7,076
    מין:
    זכר
    בן ארפה חי בכלל?
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    אני מאוד מחבב את הקבוצה וגם יחסית מחזיק מהם מבחינה מקצועית, אבל אני לא רואה אותם מסיימים בטופ 6. לאורך זמן האיכות והעומק של קבוצות כמו ספרס וארסנל תדבר. באופן תיאורטי ייתכן שהמקום השביעי יוביל לליגה האירופית, ועליו יש להם סיכוי להתחרות עם קבוצות כמו וילה ואברטון.
     
  13. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    לא שאני חושב שיונייטד שווה ביכולתה לברצולנה, והאמת שלא זכורות לי השוואות שכאלה, אבל מה היית אומר על ה 2-2 של ברצלונה מול סוסיאדד (?)? או במצב של 2-1 לטובת ולנסיה נגד ברצלונה סולדאדו מחטיא מול שער ריק ויכול היה לגמור את המשחק? הם גם היו קבוצה טובה מאוד וזהו?

    בלי הבלם מספר 1 שלנו, שני החלוצים הבכירים וקשר שמשחק כמגן ימני (אני לא מזכיר את הפציעה של קלברלי כי לדעתי זה לא כזה משמעותי אם בכלל, אנדרסון ופלטשר זה בסדר גמור) אנחנו לא אמורים לנצח 4-0 בבריטניה סטדיום.

    יונייטד לא מושלמת, אבל היא פייבוריטית לזכות באליפות והאמת שבכל תואר שיש באנגליה אם פרגי היה מתייחס אליו ברצינות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/9/11
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    בסדר, לברצלונה התקלות האלה קורות אחרי שלוש שנים של התעללות בכל אירופה. הקבוצה החדשה שלנו רק בתחילת הדרך, מה שלא מנע למשל ממיכאל יוכין להשוות אותנו לבארסה בכתבה בוואלה. הדברים האלה עכשיו ייפסקו ואנשים יחזרו לפרופורציות.
     
  15. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    איזה סיום טרגי לריצ'ארד דאן, שער עצמי נוסף למאזן אבל הפעם לחלוטין לא באשמתו, רגע אחרי שנבחר לאיש המשחק. מבחינת המשחק השוויון הזה עושה צדק אחרי שק.פ.ר קופחה משמעותית ע"י השיפוט.