המחזור השלישי בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏21/8/09.

  1. אבו Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/06
    הודעות:
    10,824
    לייקים שהתקבלו:
    13
    איזו פאניקה בפתיחת המחצית השנייה ועדיין לא הראו ריפליי לספק גדול מאוד של עבירה של גאלאס(=בעיטה חופשית במצב מסוכן+אדום), אבל אז עוד שער מזליקי של גאלאס נותן אוויר לנשימה...
     
  2. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    סינדרום המשחקים המושלמים של בראמבל מתממש כרגיל. כל פעם, כל פעם! אפשר לכוון שעונים לפי הדיוק של העניין הזה.

    אין משחק גדול שלו בו הוא לא בועט בשלב מסויים בדלי. המהלך של השער של רוני אומנם לא קשור ישירות אליו, אבל לא יכול להיות בשום תסריט שהוא שווין רוני עומד לבד במרכז הרחבה כאשר הכדור ברגליים של ולנסיה בפינה של הרחבה. לא יכול להיות.

    גם בשער השני הוא מעורב בחור.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה כיף לראות את ארסנל מכריעה את המשחק כל-כך מוקדם, ווונגר יכול להוציא את פברגאס ולהכניס את ארון ראמזי שחמק נהדר מהנבדל והבקיע, זה דבר שהיה חסר לה מאוד אשתקד. האם ההבדל בעיקרי של ארסנל הנוכחית מזו של שנה שעברה, זו התרומה הנהדרת בינתיים של הקשרים האחוריים? דנילסון עם שער נהדר בשבוע שעבר, דיאבי עם צמד לא פחות מרשים היום(התקפות מתפרצות מעולות של הקבוצה וגם אבואה סוף סוף מסר כדור רוחב כמו שצריך), וגם היה לו מהלך ספקטקולרי שהוא העביר לשחקן אחד בין הרגליים, עשה רולטה מגושמת ואחר-כך בעט לשער. גאלאס עם שלושה שערים תוך שבוע(וכולם דיי מגושמים) - מאוד מרשים. שמתי לב שואן פרסי(בישולים מצויינים מפתיחת העונה) וארשבין משחקים רחוק מהשער ומנהלים את המשחק, הם קצת מפחיתים מהעומק של ססק שמשחק הרבה יותר קרוב לשער בהשוואה אליהם. ארסנל במקום הראשון בצדק בינתיים ותענוג לראות אותה משחקת. השאלה מה יקרה כשואן פרסי יפצע חלילה(זה חייב להגיע הרי מתישהו), וכמה זמן היא תוכל להמשיך להראות יציבות. בשנה שעברה המשחקים נגד הקבוצות הבינוניות הרגו לארסנל את העונה. בינתיים עשרה שערים בשני מחזורים! פתיחה חלומית!

    וואו, איזה שינוי מבחינת יונייטד בחצי השני. תוך עשר דקות שלושה שערים. לפי העצבים של שחקני יונייטד במחצית, היה נראה שהמשחק הזה הולך לתיקו, למרות שבחצי הראשון גם יונייטד לא הייתה רחוקה מלהבקיע, רוני כמעט כבש פעמיים וגם היה מצב נחמד של סקולס, אבל הוא בעט בצורה מרושלת מעל השער(אני חותר לכך שאני לא מבין את העצבים והתסכול של שחקני יונייטד כשיש לפניהם עוד מחצית). לפחות מבחינת המספרים, רוני עושה את שלו בינתיים עם ממוצע של גול למשחק. יונייטד צריכה אותו השנה בקטע הזה. כל החלוצים של הקבוצה בעצם עשו את שלהם היום. שער בכורה לאואן(מסירה חכמה מאוד של נאני), גם ברבאטוב כבש שער יפה, ובישל אחד לרוני...חייבים לציין גם את הבעיטה החופשית היפה מאוד של נאני לקראת הסוף. פתיחת עונה טובה ליונייטד בסה"כ, בטח בהשוואה לשנתיים הקודמות.

    ואדבאיור בדרך להעניק לסיטי ניצחון לא פשוט על וולבס בבית. חשבתי שסיטי תבקיע יותר שערים, אבל בשלב הזה הנקודות יותר חשובות עבורה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/09
  4. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    פיניש של אואן כמו בימים הטובים שלו.
    Are you watching Merseyside?
     
  5. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    אני מתפלל שזוהי הסיבה האמיתית. לי זה נראה כמו פציעה של ססק, אבל נקווה לטוב.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    שאלוהים ייקח את בלאמי, איזה שחקן מטומטם בחיי...

    עריכה: במקום לנצח בקלילות 3 או 4 אפס החמצות ושיקול לא נכון בהתקפות הביא להתקפי לב בדקות האחרונות עם לא מעט כדורים מסוכנים של וולבס לתוך הרחבה.
    אדבאיור אמנם עם החמצה גדולה במחצית השנייה אבל לדעתי הוא איש המשחק, חילק כדורים טובים, עשה הגנה וכמובן הבקיע את השער המכריע היום.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/8/09
  7. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינת צורת משחק ויכולת לא היה שינוי גדול בין שתי המחציות. כבר במחצית הגענו למצבים נהדרים והיינו צריכים לרדת ב 2-0. השינוי הגדול היה ביעילות ובסיומת שבחצי הראשון היתה מאוד רשלנית.

    והשאלה הגדולה אחרי הנצחון הכל-כך קליל הזה היום (וזה היה יכול להגמר בתוצאה הרבה יותר גדולה ומביכה מבחינת וויגן) היא מה קרה ללאטיקס לעזאזל? 2-0 נפלא בוילה פארק במחזור הראשון ופתאום, תוך 4 ימים התפרקות מוחלטת. הפסד לוולבס והיום היכולת המאוד חלשה. עושה רושם שהנצחון הנהדר על וילה היה חד פעמי מבחינת וויגן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/09
  8. Bujuga Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/09
    הודעות:
    337
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה עצוב פערי הרמות שיש באנגליה, כשסנדרלנד פוגשת את בלקבורן פתאום היא מצליחה לתקוף ולהבקיע ונגד צ'לסי בונקר שלם וגול בגניבה, אותו דבר וויגאן נגד היונייטד, החזיקו מעמד מחצית, אבל הם נראים רע, אחרי הפסד באמצע השבוע, היום מובסים בבית נגד היונייטד שלא גילו יכולת שיא, מרטינז יכול להמשיך להביא שחקנים מסוונסי ולשחרר את ולנסיה ליונייטד אבל קבוצה רכרוכית ללא כל ברק זה מה שהוא בנה.
    לחשוב שבבונדסליגה רק היום מיינץ עולה חדשה עם תקציב הרבה יותר קטן משל וויגאן מנצחת את באיירן הגדולה, פערי הרמות בפרמייר רק גדלים.
     
  9. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    לא שינוי ולא נעליים.

    שיחזור מדוייק של המחצית הראשונה רק שכשנותנים לשחקנים ברמה הזו כל כך הרבה הזדמנויות - בסוף אחת נכנסת ואז הקריסה מגיעה מהר מאוד. יונייטד המשיכה להגיע להזדמנויות, וויגאן המשיכה לאיים עם המתפרצות מדי כמה דקות - אבל באמת, ראינו את זה כבר במחצית הראשונה.

    השער של רוני שבר את וויגאן ומשם הדרך לחמישייה הייתה סלולה.
     
  10. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שאמרתי - אנחנו משחקים בצורה שוטפת ומגיעים להמון מצבים.
    כך קרה במהלך 90 הדקות מול ברמינגהאם ובחלקים (לא גדולים, זה נכון) מול ברנלי, וגם במהלך המשחק היום.
    זה שהכדור סרב להיכנס לרשת במחצית הראשונה...זה כמו להשאיר את רג'י מילר לבד ל-3 נקודות, לראות אותו מחטיא פעמיים ולהגיד "זה לא זה"..אתה יודע שבחמש הזריקות הבאות זה יהיה צ'קה.

    ארבעה מתוך חמשת השערים היו נהדרים.
    בראשון רוני לולנסיה, רץ לרחבה ונוגח נהדר לפינה.
    בשני ברבה עם דאבל פס עם סקולסי וסיומת גדולה בסטייל.
    ברביעי ברבה "העצלן" רץ משום מקום לקו החצי, חוטף ומתחיל מהלך נפלא שמסתיים בסיומת קלאסית של אואן, ובחמישי נאני עם אחלה כדור חופשי.

    ולנסיה פשוט שחקן גדול, וברבה הולך לסתום כ"כ הרבה פיות.
    גם בחצי הראשון שהוא שיחק בהילוך שני הוא סידר 2 מסירות נדירות לגול.

    תהיה לנו קבוצה נפלאה, אני בטוח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/09
  11. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    ואוו היינו צריכים את החמישייה הזאת.
    היינו צריכים גול בכורה של אואן, היינו צריכים גול ראשון העונה לברבה, היינו צריכים משחק טוב של ולנסיה ונאני(לטעמי מצוינים היום).

    ההבדל בין היום לברנלי ברביעי ,לדעתי, היה פלטשר שלמרות מעט שטויות כל פעם שהוא במרכז המגרש אנחנו נראים יותר טוב, כמובן שלזה נוסיף את וידיץ' שחזר היום, ועוד משחק מצוין של רוני וכמו שציינתי משחקים טובים לנאני וולנסיה.

     
  12. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שעשוי לקלקל את הניצחון הבאמת גדול היום זה אותו אירוע לקראת הדקה ה-80.
    אומנם קיבלנו (צופי צ'רלטון) רק הילוך חוזר אחד לאירוע וגם הוא היה מזווית רעה, אבל אין סיכוי שרודייגה סתם התנפל ככה על וידיץ'.
    אני די בטוח שהייתה שם מכה מכוונת של הסרבי שלנו (משחק מצוין), ולצערי יש מצב שההתאחדות תשעה אותו לשלושה משחקים על סמך שימוש בצילומי הטלוויזיה.
    אגב, מאסיב שאפו להאוורד ווב.
    אומנם הוא והקוון שלו פספסו את האירוע, אבל התגובה של ווב פשוט הרשימה אותי לגמרי - ניסה לעצור את הריצה של רודייגה לעבר וידיץ', הקולומביאני כולו באטרף מנפנף את ווב וכנראה בלי לשים לב שולח מרפק לעבר האיש והמשרוקית, שנשאר רגוע לגמרי, עוצר ומרגיע את רודייגה, בלי איומים על צהוב שני (פגע קודם לכן בפוסטר בתאקל לא יפה אחרי שהכדור היה מזמן בידיים של השוער, מה שהטריף את וידיץ' וכראה גרם לכל הבלאגן).
    וול דאן ווב.
     
  13. Selby Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/08
    הודעות:
    4,859
    לייקים שהתקבלו:
    4
    כן צריך לראות את זה שוב, בהתחלה לא הבנתי למה רודאייגה נפל שם.
    כן שאפו לווב שנשאר רגוע, אבל רודאייגה אשכרה הלך איתו מכות :aaatv: , זה לא שווה צהוב שני?
     
  14. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי בחצי העין את המקרה וזה נראה כמו מכה די ברוטלית של וידיץ' ואפשר להבין את התגובה של רודייגה. אבל צריך לראות הילוך חוזר של המקרה כדי לקבוע בוודאות.
    ואוי ואבוי לנו אם וידיץ' יורחק ל-3 משחקים. ארסנל ללא וידה וריו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
  15. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא.
    יש שופטים שהיו מרחיקים את רודייגה, אבל תפקידו של השופט זה להרגיע את הרוחות ולא סתם לשלוף כרטיסים.
    אלה היו כמה רגעים של אטרף מצד רודייגה, אבל ווב בכלל לא עניין אותו ועובדה שאחרי שהאירוע הסתיים לא היה עוד מאבק בין השניים (וידה ורודייגה).
    שוב - אהבתי.