המחזור השמיני בפרמיירליג: איך זה מרגיש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏14/10/16.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    היום נקטע רצף של 27 משחקים בין יונייטד לליברפול בכל המסגרות בהם הובקעו שערים.
    פעם אחרונה לא נפלו שערים במשחק הזה ב 18.9.2005 גם כן במסגרת פרמייר ליג באנפילד.

    באופן כללי זה 0:0 שני בלבד בין הקבוצות בעידן פרמייר ליג.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מהמשחקים היותר גרועים שראיתי העונה, פשוט שום דבר. הריח מהסירחון של יונייטד שבאה רק להפריע וגם החילופים של מוריניו היו כאלה כשרוני נכנס לעשות עבודה שחורה בהגנה - עדיין לא התנדף, אבל היא השיגה את המטרה בערך ולא היו ממנה ציפיות. ליברפול לעומת זאת החמיצה בענק. חשבתי שנראה קבוצה מתלהבת בסימן קלופ שפותחת בטירוף ורוכבת כל אדי ההצלחה האחרונה שלה ובאה לנצל את הפחד ששרר אצל מנצ'סטר יונייטד אבל זה לא קרה. סטארידג' היה חלש מאוד ורק קוטיניו היה קרוב ליכולתו הסבירה לטעמי. הדבר הכי קרוב לכדורגל אצל יונייטד זה הגליץ' הנפלא של ולנסיה סמוך לסיום כשהוא מנע שער, והנחישות והאגרסיביות הזו הייתה טובה מצידה, וגם ההצלה הנהדרת של דה-חאה עם היד ההפוכה.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    מוריניו: "זו לא התוצאה שרצינו, אבל היא חיובית כי היא מונעת שלוש נקודות מיריבה ישירה שלנו" (לפחות לפי ספורט5)
    הוא רואה בליברפול מתמודדת לאליפות או רואה ביונייטד מתמודדת רק לטופ4?

    נ.ב. אי פעם מאמן התווכח עם נתונים סטטיסטיים או ששוב מוריניו ממציא את הגלגל?
     
  4. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,803
    איזה כיף שיש לך שוער כמו דה חאה שהוא מניה בטוחה בשער לא משנה מה. גם טעות כמו מול סטוק מתקזזת בקלות עם כל מה שהוא נותן בשאר העונה. רק אצלנו יש לי דפיקות לב כל מסירה אחורה.

    צריך לומר את זה - יונייטד תסכלנו אותנו ונתנו משחק טקטי טוב. שלישיית הקישור של פלאייני - פוגבה - הררה פתחה נהדר ושיתקה אותנו לגמרי בהתחלה, ולא מעט קשור לשחקנים שלנו גם. הנדרסון וצ'אן מאוד בעייתיים מבחינתי בתור צמד קישור. הנדרסון שחקן שלא מסוגל להחזיק כדור ולהשתחרר מלחץ אלא הפיתרון שלו זה מסירות אחורה מה שגורם להנעת כדור סתמית. צ'אן דווקא כן יודע להחזיק בכדור קצת אבל יש לו בעיות קשות בנגיעה ראשונה שגורמת לאיבודים ובעיקר במסירה - גם כשהוא נותן ריצה טובה קדימה הוא מאבד את הראש ונותן מסירה רעה או בעיטה ליציע. הוא לא מסוגל לכדרר כמה מטרים ואז לתת מסירה איכותית. כל הרגעים הטובים אצלנו היו כששחקן קדמי ירד אחורה לקבל כדור, ואז כן יש אפשרות להשתחרר משמירה ולתת מסירה טובה. זה גם היתרון של ללאנה, הוא רץ כמו משוגע ועם החילופי מקום שלו בהתקפה הוא נותן אופציות מסירה מעניינות ופותח את ההגנה. הכל היה הרבה יותר זורם מהרגע שהוא נכנס ואם היה עוד 20 דקות היינו גם כובשים לדעתי. פשוט שיחקנו מול יריבה שיודעת לסגור בצורה איכותית ולא לתת לנו את הרווחים בהגנה ששחקנים כמו מאנה ופירמינו אוהבים לנצל וחבל. קשה לנו מול קבוצות שמסתגרות בצורה טובה, וזה מסתבך הרבה יותר כשהקישור שלנו כל כך אפור ולא יודע לקדם את המשחק. זו תמצית הסיבה למה אני חושב שהנדרסון עם כל הפורמה הטובה שלנו לא מספיק כדי לרוץ רחוק, הוא אולי לוחץ ורץ אבל בכל הקשור לניהול משחק ולטכניקה אפילו שחקן כמו אנדר הררה נמצא בליגה אחרת. צ'אן נראה כל כך כבד ומוגשם וזה מאט את המשחק ותוקע את ההתקפה, במיוחד כשהוא מתקשה מאוד למסור קדימה מעבר לקו הקישור של היריב.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    נראינו אפילו רע יותר בהתקפה נגד ברנלי, והם אפילו הצליחו לנצח את המשחק. גם אז זה היה נוק אאוט טקטי למופת? שון דייץ' > מוריניו? אתה הרי לא שכחת את המשחק הזה, אין מישהו בפורום שאוהב להזכיר אותו יותר ממך כדי לצנן את ההתלהבות כל שבוע מחדש, ותמיד מדובר שם ב"מעידה" או "נפילה" של ליברפול, אבל כשמדובר ביונייטד לא רק שזאת כבר לא מעידה אלא לגמרי בזכות מוריניו, עכשיו בכלל כבר אין דבר כזה ימים לא טובים בכדורגל?

    אין מה להגיד, חתיכת התעמלות מנטלית מרשימה. הכל מתעקם כדי לשכנע את עצמך שיש מאיפה לשאוב עידוד, לקחת בערך את כל הקלישאות בספר ובחרת בפינצטה את אלה שמעודדות אותך, זה במיוחד משעשע לראות אותך כמעט מאדיר פה את ליברפול כחלק מזה, כשאני יודע כמה זה קשה לך.
     
    oranfu, k_700, Coutinho10 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשמצרפים שני שחקני על כמו זלאטן ופוגבה, וגם בשנים שלפניכן נשפך הרבה מאוד כסף והירושה שמוריניו קיבל מואן-חאל היא לא דומה למשל לזו שקיבל דיוויד מויס(אני בטוח שפרגוסון למרות הכל היה מוציא יותר גם מהסגל הבינוני שהיה אז ובעצם משפר אותו עם צירוף שחקנים חדשים) - אין נסיבות מקלות. הביקורת במקום לדעתי ויונייטד משחקת פשוט לא טובה גם במשחקים פחות קשים. התיקו המאופס שלה אתמול הוא לא טרגדייה, אין ספק.

    ליברפול הייתה די מיואשת לטעמי מהאמצע החזק של יונייטד אתמול, היא הייתה חסרת התלהבות ואמונה והיא הצליחה להעביר הילוך במשחק שלה רק ברבע השעה האחרונה. חבל על המצב של פירמינו שהיה חייב לדעתי לבעוט שנייה אחת קודם גם אם בעמדה טיפה פחות נוחה, הוא ניסה למשוך ואיבד את הצ'אנס וזה קורה.

    לגבי עניין הנעת הכדור והקבוצות של מוריניו - אתמול יונייטד רשמה נדמה לי את אחוזי החזקת הכדור הנמוכים ביותר שלה מזה זמן רב. כולם נטפלים למוריניו בגלל המשחק ההוא של אינטר בקאמפ-נואו, כאילו הייתה לה ברירה עם עשרה שחקנים ונגד קבוצה סופר-מאומנת ומחוברת שיכולה לכתוב ספר על הנעת כדור - ומגזימים. בריאל מדריד למשל גם כן לא הצלחנו להחזיק בכדור מול בארסה, לעתים ויתרנו מראש, ונפלנו במצ'אפ הזה גם נגד באיירן מינכן אגב בחצי הגמר ב-2012 כשהודחנו בפנדלים - אבל נגד שאר הקבוצות היינו בסדר גמור. גם כמאמן צ'לסי בעונת האליפות ב-2014/15 ראינו קבוצה שמנסה סגנון קצת אחר, לא רק לטוס קדימה אלא לעשות את זה עם טעם ויופי דרך האזרד, דרך ססק שפתח נהדר, דרך מאטיץ'.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    ליברפול של קלופ כבשה בכל משחקי פרמייר ליג באנפילד פרט לאלו מול יונייטד.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    משחק ההפסד לברנלי היה בחוץ. באנפילד השנה פירקתם את לסטר ( 4 - 1) ואת האל ( 5 - 1). אתה באמת לא חושב שיש הבדל בין משחק שלכם באנפילד לבין משחק שלכם מחוץ לאנפילד?
    גם אצל מוריניו, שיטת המשחק הייתה משתנה אם המשחק אתמול היה באולד טראפורד, בדיוק כפי ששיחקנו בצורה שונה לחלוטין כשאירחנו את הסיטי.
    ושוב, בחצי שעה הראשונה של המשחק, כמו גם ברבע הראשונה של המחצית השנייה, לא שיחקנו בונקר אלא היינו עדיפים עליכם, לחצנו גבוה, הגענו למצבים שהיו יכולים להוביל לשער, כשברוב המשחק למעט הנעת הכדור בהגנה ומהקישור אחורה לא עשיתם יותר מידי. כשברנלי תגיע לאנפילד ותעשה את הדברים האלה, אז נדבר.

    אני לוקח מהמשחק אתמול הרבה דברים חיובים להמשך, ואני עדין טוען שהתוצאה אתמול היא לא רעה, מה שהיה רע זה ההפסד בחוץ לווטפורד והתיקו הביתי מול סטוק, שני משחקים שהיינו בעמדה לנצח ואיבדנו בהם את הנקודות. אם היינו לוקחים את הנקודות באותם משחקים היינו למרות התיקו אתמול במקום הראשון ביחד עם סיטי וארסנל ואז הדיבור כאן היה אחר לגמרי.
     
  9. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,183
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    ואם הייתם מפסידים להאל, סותון ובורנמות' - הייתם מתחת לקו האדום. אז מה?

    אף אחד לא אמר שהתוצאה שלכם אתמול היתה רעה. גם קבוצה שמצפה לטראבל יכולה להיות מרוצה מתיקו באנפילד.
    הדיון הוא על הדרך. אתה היחיד שראה איזו עמידה טקטית מיוחדת שאופיינית לצ'לסי ואינטר הגדולות של מוריניו. רובנו ראינו ערב רע של ההתקפה של ליברפול (עם ערב נפלא של דה חאה - אם אתה מחפש סיבות לאופטימיות). בסופו של דבר שיחקתם מול ליברפול (ועוד פצועה ואחרי פגרה). זה לא שעצרתם את מסי, סוארז וניימאר כמו שסימאונה עוצר אותם.
     
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הנה עוד דעה שחושבת כמוני:

     
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,750
    מתחת לאיזו אבן חיו ההזויים האלה שציפו ועדיין מצפים מקבוצה של מוריניו להיראות אחרת במשחקים גדולים? זו יונייטד עכשיו. תהנו.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    והנה עוד אחת שמדברת על הנושא הטקטי:

     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    הדבר הבולט ביותר במשחק אתמול לדעתי היה שבכל מאבק 50-50 או כדור גובה במרכז השדה מנ יו ניצחו אותנו, היתרון הפיזי שלהם עלינו משמעותי מאוד ואני חושב שהיה מקום מבחינתם להעז יותר בהינתן יתרון שכזה.
    צריכים להגן עם 6-8 שחקנים כדי לעצור את ההתקפה שלנו? מקובל ולגיטימי, קבוצות חזקות עולות עם מגנים להתקפה ובמיוחד אצל קלופ יוצא מצב שלפעמים תוקפים עם 6-7 שחקנים אז מצופה מההגנה להשוות את המספרים כדי להעלים נחיתות מספרית אפשרית.
    חושב שמנ יו לא יזמה מספיק בהתקפה אבל אולי היא פשוט לא הצליחה.

    לגבינו, אני חושב שמדקה 60 והלאה (לאלאנה נכנס במקום סטארידג') נראנו כמו שהייתי רוצה שנראה, היה שטף במשחק המסירות, הייתה מהירות. לצערי לפני זה זה לא היה קיים, אנשים יתנו את הקרדיט למנ יו, אני בכל מקרה מצטער שאמרה צ'אן נראה כאילו הוא ממש לא בכושר וסטארידג' לא פקטור בהנעת הכדור אז איבדנו את לאלאנה ו-ווינאלדום וקיבלנו את שני אלה וזה פגע.

    בגדול תיקו היא התוצאה ההוגנת למשחק הזה. לא חושב שהיא תוצאה טובה עבור מנ יו...יש להם פער לסגור מהמקום ה-1 והם פספסו את ההזדמנות לסגור אותו. עבורנו היא סבירה, עברנו עוד יריבה קשה ואנחנו עדיין מרחק משחק מהמקום ה-1 ובתוך הטופ 4.
     
    owen11111, oranfu ו-Esomech אוהבים את זה.
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    פער 5 ממקום ראשון מחזור 8 זה לא נורא.
    סימני שאלה לגבי המשך. איזה כדורגל יונייטד תשחק בהתקפה. זה יותר מטריד.
    התוצאה אתמול לא רעה.
     
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    אני חושב שמצבכם לא טוב אם אתם מגיעים לאנפילד וחוששים. סיטי תבוא לאנפילד לנצח, כך גם ארסנל.
    אתם 5 מראשון, יכולתם להיות 3. עם יתרון פיזי כל כך בולט אני לא רואה למה לא להעז קצת ולשחק על המאבקים האלה ברחבה. למזלנו לא היו הרבה מאבקים כאלה ברחבה, כמעט כולם היו במרכז השדה או ברחבה שלכם והפסדנו כמעט בכולם.
    זה שצריך לסגור את ליברפול עם 6-7 שחקני הגנה זה ברור בעיני ועשיתם נכון שיצרתם שני קוי הגנה, במיוחד כשאנחנו סטטיים יותר עם סטארידג' במקום לאלאנה.