המחזור השמיני בפרמיירליג: איך זה מרגיש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏14/10/16.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    גם ארסנל וגם סיטי לא יבכו מנקודה באנפילד. הסגנון שלהם כנראה יהיה כנראה יותר התקפי, אבל האם הטקטיקה שיבחרו תהיה נכונה את זה נראה.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    אני חושב שאם ליברפול רוצה לזכות באליפות, היא לא צריכה לחשוב איך ארסנל וסיטי יגיבו לנקודה באנפילד, אלא לשאול האם מבחינתה נקודה באנפילד מולנו היא תוצאה חיובית.
    יודע שאם המשחק אתמול היה באולד טראפורד, הייתי מגיב אחרת לגמרי לתוצאה.
     
  3. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @Sir Alex Ferguson
    ההסברים הטקטיים-סטטיסטיים האלה נחמדים אבל הם לא אומרים שום דבר מיוחד מעבר ל'יונייטד עלתה הגנתי'. לא היתה כאן הברקה מיוחדת (נטרול של כוכב ספציפי או משהו כזה) אלא פשוט 'תשארו מאחורה ותצטופפו'. זה לא גאונות.
    אבל המשפט האחרון של jonathan kahn (שציטטת) אומר הכל - 'האם סיטי היתה בועטת רק 9 פעמים?' והתשובה ברורה - לא.
    כי יונייטד לא נתנה הגנה חזקה או הופעה טקטית מרשימה. היא פשוט עמדה מול קבוצה לא כל כך מדהימה. סיטי כנראה היתה כובשת אתמול. אני מוכן להמר שגם ארסנל או טוטנהאם או צ'לסי היו פורצות את הבונקר הזה. ליברפול פשוט חלשה יותר (וזה שכשהולך לה היא נותנת 4 זה לא אינדיקציה).

    נכון, קלופ צריך לחשוב מה הוא עושה עם ההתקפה שלו ולמה היא עובדת כמו קטשופ - המון או כלום - ואיך לתקן את זה. אבל זה לא נותן לכם סיבה לאופטימיות. מעבר לזה, נראה לי מאוד לוזרי מצידכם להשוות את המעמד שלכם לליברפול. עם כל הכבוד ל'מוריניו מגיע לשיא בעונה שנייה', הסגל שהיה לו והרכש שבוצע מעיד על צפי לאליפות. בדיוק כמו פפ בסיטי. הסגל של ליברפול? תן להם להגיע לטופ 4, להיזכר במנגינה של הצ'מפיונז ואז (אם הם יוציאו - כמוכם - רבע מליארד דולר) לחלום על אליפות.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ארסנל כבר כבשה מול ליברפול, גם צ'לסי, ועדין הם השאירו לליברפול שטחים ואפשרו להם לפתח את הקצב שלהם ונענשו בצד השני. וזה הוביל לשני הפסדי בית של ארסנל וצ'לסי. אנחנו פגשנו את ליברפול באנפילד שם היא פירקה בשני המפגשים האחרונים שלה את היריבה, והצלחנו לבטל את כל היתרונות שלה.

    אני מסתכל על הדרך, על התהליך, ושמח מאוד שהגענו עם תכנית משחק והצלחנו להגשים אותה. ברור שהיה טוב יותר אם היינו מנצלים את ההתקפות שהיו לנו כדי לכבוש, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך, עם הזמן גם התקפות המעבר יהיו טובות יותר, וגם הסגל יראה אחרת כששחקן כמו מיקי למשל יסתגל לליגה ואז הדברים יראו אחרת כשמי שמקבל את הכדור באגף זה מיקי ולא יאנג לדוגמא.

    אני בטוח שככל שהעונה תתקדם אנחנו נראה טוב יותר והקבוצה תהיה מחוברת יותר, ואז לצד משחק טקטי משובח גם נוכל להיות מסוכנים יותר בצד השני, כמו לא מעט מהקבוצות של מוריניו בעבר.
     
  5. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אל תשכח ש2 המשחקים באנפילד עליהם אתה נשען היו נגד האל ולסטר...אני חושב שבאולד טראפורד נשחק באופן דומה מאוד לאתמול מבחינת סגנון וכוונה, אני לא בטוח עד כמה יתרון הביתיות פה הוא משמעותי כמו שאתה רוצה לחשוב שהוא.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    יתרון הביתיות משמעותי מאוד. אתמול בגלל שיטת המשחק שלנו, שבמסגרתה ב30 הדקות הראשונות ליברפול לא בעטה אפילו פעם אחת לשער למעט איזה בעיטה של צ'אן ליציע מ40 מטר, ולא הגיעה למצבים, הוצאנו את העוקץ מאנפילד והצלחנו למנוע מהקהל להיכנס לטירוף ולדחוף את הקבוצה, כמו שקרה לנו באנפילד הרבה פעמים בעבר כשאפשרנו לליברפול לתקוף ולהלהיב את הקהל שהלהיב את הקבוצה בחזרה. אבל כשבשלושים הדקות הראשונות מה שהקהל רואה זה בעיקר לחץ גבוה שלנו ואותכם מניעים כדור מאחור, אז הטירוף נרגע, הדחיפה מינימלית, ואז המגרש הופך להרבה פחות עוין.

    מבטיח לך שבאולד טראפורד אנחנו נעלה אחרת לגמרי ונשחק אחרת לגמרי. המגרש הביתי נותן לך ביטחון, ואם אתה מתחיל את המשחק עם התקפות על היריבה לא לדבר על כובש אז הדחיפה היא גדולה וזה יכול להיות יתרון גדול, גם מבחינה מנטלית ולפעמים גם מבחינת השיפוט שמושפע אחרת כאשר איצטדיון שלם יושב על הצוואר של השופט ומבקש פנדל או כרטיס אדום.
     
  7. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    ואן חאל לפני שנה וחצי זיין את המוח על אלרדייס באותו ראיון מפורסם אחרי המשחק שהוא הוציא דף עם נתונים סטטיסטיים.
    מוריניו בגלגוליו השונים עשה את זה גם אינספור פעמים.
     
  8. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    דווקא ההפך הגמור, שלטנו לגמרי ב Second balls, אחד הדברים שחשובים יותר לקלופ בשיטת המשחק שלו. זה הרבה כי רצינו יותר מהם כי הייתה לנו נחיתות פיזית (שהורגשה רק בחלק הקדמי יותר).

    מוזמן לצפות במשחק שוב ולראות את זה, לבטח במחצית השניה, וזה מגובה בסטט׳ - אתה לא מחזיק בכדור 64% ממהלך המשחק אם אתה לא שולט בסקנד בולס.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיון קצת מחטיא את המטרה, התוצאה עצמה היא בסדר עבור יונייטד אבל נראה שהיא הסתפקה בקטן, זה לא שהיא לא הצליחה לשחק כדורגל, היא פשוט לא ניסתה, החליטה להחנות את האוטובוס כבר מהדקה ה-30. אני זוכר את מוריניו עושה את זה גם באולד-טראפורד נגד ואן-חאל בעונת 2014/15 כשלא הייתה שום סיבה לכך. צ'לסי הגיעה לאולד-טראפורד כשהיא קבוצה טובה יותר חד וחלק ולמרות זאת נתנה יותר מידי כבוד ובאה לחלץ נקודה. אפילו לקראת סוף המשחק כשליברפול שלחה המון כלים קדימה - רוני נכנס כדי להיות כמו עוד מגן ימני ולא ראיתי את מוריניו שולף את מאטה או מקטיריאן למשל. אומרים גם שמוריניו מאוד אוהב להגיע כאנדרדוג ובאנפילד זה קורה, ואם במשחק הבית הבא למשל שוב נראה את יונייטד עם כדורגל גרוע כמו מתחילת העונה, ולא חשוב אם הגישה תהיה יותר הרפתקנית..
     
  10. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אני חושב שמה שכתבת היה נכון רק מדקה 60 והלאה.
    בכלל לדעתי הפערים בפוזשן נצברו מסיום המשחק. אין לי נתונים אבל לדעתי אם היו בודקים פוזשן בדקות 0-60 היו מקבל תמונה כמעט מאוזנת.
    זה לגבי הסקנד בולס.
    לגבי מאבקים אוויריים, הפסדנו בכולם. יש להם יתרון פיזי גדול מאוד שלא מומש בצורה מקסימלית לדעתי.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  11. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,420
    לייקים שהתקבלו:
    3,851
    מה שקרה במאבקים האוויריים הוא שגם כשהם ניצחו בהם (וזה קרה לא מעט), בגלל שהם התגוננו ולא שלחו כמעט שחקנים קדימה אז גם כשזלאטן לקח כדור באוויר לא היה שחקן שיקח את הכדור ולכן הוא חזר אלינו. אבל במקומות שהייתה תחרות אמיתית הפסדנו - אפילו מהקרן היחידה שלהם כמעט חטפנו מפלאייני.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,988
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    זה לא נכון פעמיים.
    גם שלטתם בסקונד בולס במחצית וגם בפוזשן(סיימנו מחצית ראשונה עם 33 אחוז החזקה בכדור) מגובה בסוטיסטיקה שחפרו עליה באולפן של nbc במחצית.