המחזור השני בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏19/8/11.

  1. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נאסרי בהרכב זה מתכון לאסון. שחקן לא מחויב שיזכה לשריקות בוז מהקהל (וגם אם אני מבין, אני ממש לא תומך בזה) ויוציא מריכוז את כל הקבוצה זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים. הוכחה סופית לכך שונגר פשוט איבד את שיקול הדעת, זה באמת שפל חדש.

    מה שהכי מגיע לנו זה שהוא ייפצע היום (מספיקה איזו מתיחה חזקה בהאמסטרינג) ובסוף לא נקבל גם את הכסף עליו ממנצ'סטר סיטי. זה פשוט יהיה צדק פואטי.
     
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,344
    לייקים שהתקבלו:
    7,497
    הנדרסון, דאונינג נחשבים אצלך לשחקנים יצירתיים? ראית אותם משחקים כדורגל פעם?
     
  3. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אני מדמיין כמה מאוהדי ליברפול פה רצים כמו עכברושים קטנים ומבוהלים בתוך הבתים שלהם מרוב פאניקה. אלוהים אדירים, איזו היסטריה! דחילאק, זו בסה"כ אותה ארסנל ששיחקה ביום רביעי נגד אודינזה וחילצה 1-0 קטן בבית + שחקן שלא באמת ייתאמץ היום. אפשר לחשוב שאנחנו משחקים נגד ברצלונה.

    הזוי לראות את נאסרי משחק. הבחור בכל מקרה לא יירצה לסכן את המעבר שלו לסיטי בגלל פציעה.הזוי שוונגר מרכיב אותו - או שאולי הוא מנסה להכשיל את המעבר שלו לסיטי?
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    או שהוא יפצע וידפוק אתכם, או שהוא יכבוש את שער הנצחון בדקה ה90 או משהו בסגנון. אם זה לבחירת אוהדי ליברפול, אני בטוח שהיינו מוותרים עליו בהרכב. שריקות בוז זה טוב ויפה, אבל הוא עדיין שחקן מצוין שעולה במקום...מי בכלל היה אמור לשחק במקומו אם הוא בחוץ?
     
  5. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דאונינג שחקן יצירתי, הנדרסון יכול לעבוד בתור מחלק תה.
     
  6. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    בטח ונגר גם יגיד אחרי המשחק שאין חדש בסוגיית נאסרי או משהו כזה...

    פשוט להתחרפן מההתנהלות שלו.
     
  7. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לנסברי היה צריך לשחק אבל זו כנראה בקשה מוגזמת לתת לו לשחק. אני לא מצליח להבין למה הוא לא קיבל הזדמנות מארסן ונגר בכל משחקי ההכנה העונה.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה זה שחקן לא מחויב? עם כל הכבוד ססק פרגאס כבר כמה שנים לא מחויב. אם זה היה תלוי בו כבר לפני 3 שנים הוא בקטלוניה, גם בתור אוהד נייטרלי, לא אשכח לו לעולם את המכירה בדקה ה-45 ההיא...מה זה שחקן מחויב כיום? כמה כאלה אתם מכירים? כמה סטיבן ג'רארד (שאט אט דועך ביכולת שלו, גם בגלל הפציעות לצערי) אתם מכירים? היום המחויבות היחידה זה ה-$ ושחקן שיגיד לכם אחרת הוא שקרן, וככל שעוברים השנים זה רק מתעצם, אין מה לעשות. נאסרי יכול לשחק 5 שנים בארסנל אבל ברגע שתבוא מנצ'סטר סיטי או ברצלונה עם הז'וגו בוניטה שלה והאחת תציע לו משכורת פי 10 והשניה אולי פחות מזה אבל להצטרף אליה, אין פה שום התלבטות השחקן ירצה להיות הראשון שמזמין מקום בטיסה. וואלה גם אם טוטנהאם תבוא ותיתן לו פי כמה מארסנל, הוא יילך אליה. אם אנשים רוצים שחקנים עם מחויבות שאולי נשארת? שיילכו לחפש את זה בשחקנים המקומיים שגדלים אצלם מילדים-נערים-נוער, אבל שלא יצפו לקבל את זה משכיר חרב צרפתי שלפני 3 שנים שיחק בוולודרום וכבר מפנטז על הברנאביאו...התקופות של הסמלים כבר לא קיימות...וזה דבר מצער ועצוב, כי זה אוכל את הרומנטיקה, הטוהר והתמימות שדבר הזה שכולנו כל כך אוהבים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/11
  9. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה יפה שאתה מגיב גם בפורומים אחרים, אבל אתה מוכן להפסיק כבר לבלבל את הביצים על דברים שאתה לא יודע?
     
  10. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל המניפסט שלך בכלל לא רלוונטי. זה לא שנאסרי לא מחויב ברמה שג'רארד מחויב, זה לא קשור ל"סמלים". הוא פשוט חושב באופן מיידי על מעבר למנצ'סטר סיטי - עניין של ימים. המשחק הזה מבחינתו הוא לא יותר ממטרד. המחויבות שלו ל-£ או ל-$ היא הכסף שמחכה לו מעבר לפינה, Literally. הראש שלו כבר מזמן לא בארסנל אלא בקבוצה הבאה שלו.
     
  11. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    עומר, זאת לא פעם ראשונה שאתה נכנס לכאן ומתבלבל עם מכבי.

    אין כאן מכירות משחקים, חולצות שחורות, ארגוני אוהדים (אוהדים עלק) שקוראים למאמן חדש להתפטר במשחקי גביע הטוטו, את המנטליות של ליגת העל תשמור למחאה הבאה של אולטראס נמני או השחקן ה-19.

    הלוואי שהרבה שחקנים אצלנו על המגרש יהיו מחוייבים כמו שססק היה מחויב אלינו ב-8 השנים האחרונות. את מכירות המשחק תשאיר לקבוצה שלך (עריכה - או מכבי או אינטר, שתיהן רלוונטיות במקרה הזה) ובבקשה מחוץ לפורום הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/11
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ואם המחשבה שלו היא על הקבוצה הבאה (ואין כזה דבר שהמחשבה היא לא בגלל הכסף...אחרי הכל זה המניע הראשון שהוא חשב עליו כשהגיעה הצעה) אז זה בהכרח מראה על אין מחויבות. סליחה מנצ'סטר סיטי קבוצה יותר גדולה מארסנל? קבוצה יותר מפוארת מארסנל? קבוצה עם יותר שאיפות מארסנל? קבוצה עם יותר מסורת מארסנל? קבוצה עם דרך יותר טובה משל ארסנל? לא. היתרון היחידי שיש למנצ'סטר סיטי על ארסנל זה הכסף הערבי שלה.

    מבחינתי כשהקפטן שלך שהזיקה והקשר שלו לברצלונה ידועים לאין ספור, עושה בדקה כזו פעולה כל כך עלובה, שמשפיעה ישירות על המשחק ועוד אחרי מחצית הירואית של הקבוצה שלו אחרי שכל העולם ואחותו חזה שתהיה התבזות, מבחינתי זה על סף המכירה, אם לא מכירה. ואני לא יזכיר את היכולת שלו בצמד המשחקים, במיוחד בשני מתי שהקבוצה שלו, באמת היתה צריכה אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/11
  13. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    נסביר את זה לאט. זה לא שהוא שואף לעבור לשם בעתיד הרחוק או בעוד חודש. הוא אמור לסגור שם בערך מחר או מחרתיים, אם להאמין לדיווחים.
    כל הדיבורים שלך על ססק, הם מביכים. בחייאת, תמשיך לפמפם את הנצחון הגדול של מכבי ת"א על פנא ותעזוב אותנו מהשטויות האלה. מכירת משחק עאלק...

    ועם זאת, בתור אוהד ליברפול, על המגרש נגנדו אני מעדיף את לנבסרי ולא את נאסרי....


    פאק, כמה מזל יש לסנדרלנד. משחק שני ברציפות שהיא ניצלת מהרחקה+פנדל בתוך רבע שעה מתחילת המשחק. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/5eek.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/8/11
  14. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם פה אתה טועה. שוב. מנצ'סטר סיטי היא היום קבוצה גדולה מארסנל עם שאיפות הרבה יותר גדולות ממנה. זו בהחלט תהיה התקדמות מקצועית מבחינתו.
     
  15. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    אלוהים אדירים. הווארד ווב והחמור, סליח, הקוון שלו הצליחו לפספס נגיעת יד ברורה של לארסון על קו השער שהציל גול של אמאובי. אדום ופנדל ברורים בנעלמו מעיניו של האידיוט מספר 1 בממלכה. טעות מזעזעת.