המחזור השני והשלישי באנגליה: ארסנל שברה את השיא!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ArsenalFan, ‏19/8/04.

  1. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי מה שהבנתי פארמרוט או איך שלא קוראים לו הוא מגן ימני מאוד כשרוני וכנראה שנשמע עליו השבוע.בינתיים תן לשמוח עזוב אותך מרכש ניצחתי בניוקאסל שבקושי הגיעה למצב.קינג היה שחקן המשחק,נאייבט נתן את השקט ואייפיל הילד היה מצויין,דפו הרג אותם עם הסיבובים במקום,ושון דייויס כרגיל שם את הלב,הכי חשוב שרדנאפ הוחלף הוא זעם על סנטיני ואני מקווה שזה יגמור לו את הקריירה,יאללה קאריק.
     
  2. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא הבנתי שרדנאפ היה סביר.

    אתה מתכוון לפארנרוד השוודי ממונאקו? שחקן מצויין, שיכול לשחק גם בקישור. אני מאוד מקווה שיחתימו אותו (אם אליו אתה מתכוון).
    ומה דעתך על החתימה השנייה שלי (שגנבתי מהאתר של הספרס).?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/04
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקושי הגיעה למצב? הסיבה שאני כועס על האפסים האלו היא שהגענו ליותר מדיי מצבים. כדורים של רובר נהדפו מהקו ע"י בלמים, בלאמי החטיא מדיי פעם, מילנר יכול היה לכבוש פעם או פעמיים ובכלל המשחק כולו התנהל בחלק המגרש של טוטנהאם כשהם יוצאים פעם בכמה דקות למתפרצת.
     
  4. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע,שהבלם שלך נבחר לאיש המשחק,אז זה אומר שלחצו אותך,חזק.
     
  5. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירקס?....
    ננראה איך ה"צפרדעונים"שלך היו נראים ללא 10 שחקנים שיכולים לשחק בהרכב ראשון?
    יחסית למצב יוניטד שיחקה טוב, כמובן שיש לנו בעיות, בעיקר בחלק הקידמי אבל אני סומך על
    פרגוסון שהוא יודע מה הוא עושה.
     
  6. ג'רמיין דפו Member

    הצטרף ב:
    ‏7/6/04
    הודעות:
    1,458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא חביבי זה אומר שקינג לא נתן להם מצב!חוץ מבעיטה של מילנר שרובו לקח מצויין ועוד כמה חצאי מצבים הם נסגרו חזק,לעומת זאת קאר הציל מהקו נגיחה של לדלי,דפו החמיץ לבד מול גיוון וגם לשון דייויס היתה החמצה.אטובה לעומת זאת קיבל כדור משמאל חייך לקאר אמר לו שהוא עבר בדיוק בזמן מקבוצה בעלייה לקבוצה בירידה חתך לאמצע וסיבב בימין לחיבור הרחוק ולילה טוב וחלומות פז!
     
  7. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא תמיד....
    כנראה אבל שכן במקרה הזה לפחות.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,774
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    סיכום משחקי היום:

    סאות'המפטון- בלקבורן- 2-3

    משחק הפכפך היה לנו בסנט. מארי כאשר בסיומו ניצחה סאות'המפטון ניצחון שהעניק לה 3 נקודות ראשונות העונה ובעקבות ההפסד הזה בלקבורן נותרה עם נקודה אחת בלבד. קווין פיליפס העניק לסוטון יתרון ראשון בדקה ה-32 אחרי עבודה טובה באגף של פאבריס פרננדס וסיום מקרוב מה שגם הייתה תוצאת המחצית. 2 דקות במחצית השנייה השווה בארי פרגוסון את התוצאה בסיום נהדר אחרי כדור גדול שקיבל מפול דיקוב וכעבור כ-20 דקות השלים פול דיקוב את המהפך אחרי עבודה באגף של אמרטון שהגביה לרחבה ודיקוב כאמור סיים היטב, 2-1 לבלקבורן. לא עברו יותר מ-6 דקות ואנדראס סוונסון השבדי השווה את התוצאה עבור סאות'המפטון בבעיטה מצויינת ברגל ימין שלא השאירה שום סיכוי לפרידל להושיע ובתוספת הזמן נשרק פנדל לזכות הביתיים אחרי שקרייג שורט הכשיל את ביטי, פנדל שאותו ניצל ג'יימס ביטי והעניק 3 נקודות לסאות'המפטון.
    ההרכבים:
    סאות'המפטון: ניימי, לה סו, לונדקבאם, היגינבוטאם, סוונסון, פראטון, פרננדס, טלפר, דלאפ, פיליפס וביטי
    בלקבורן: פרידל, יוהאנסון, שורט, גראי (89' גרשקו), מאתיו, פליטקרופט (46' נייל), פרגוסון, אמרטון, טוגאי, יורק (46' דיקוב) וסטיד
    צהובים: פול דיקוב, בארי פרגוסון ונילס אריק יוהאנסון (בלקבורן)
    27,492 צופים היו במשחק


    בירמינגהאם- צ'לסי- 1-0

    צ'לסי חוזרת ממשחק החוץ הקשה בבירמינגהאם עום מלוא 3 הנק' וכרגע היא הקבוצה היחידה בליגה עם מאזן מושלם כאשר מחר יכולות ארסנל ואסטון וילה להיצטרף אליה. צ'לסי לא ממש הבריקה ובירמינגהאם הייתה אפילו קצת יותר עדיפה אבל בדקה ה-68 החליף ג'וי קול הכריע את המשחק מבעיטה מתוך הרחבה שהוסתה ע"י אחד השחקנים. בירמינגהאם שעשתה הרבה רעש בקיץ עם כמה וכמה העברות מעניינות ממוקמת כרגע במקום הלפני אחרון עם נקודה אחת בלבד.
    ההרכבים:
    בירמינגהאם: מייק טיילור, מרטין טיילור, אפסון, מלכיוט, גראי, איזט, גרונקיאר (76' סטרן ג'ון), דמיאן ג'ונסון, סאבאג', לזארידיס והאסקי
    צ'לסי: צ'ך, פריירה, טרי, קראבאליו, ברידג', סמרטין (48' טיאגו), ג'רמי (62' ג'ו קול), למפארד, מקאללה, גודיונסן (47' קזמן) ודרוגבה
    צהובים: אין
    28,559 צופים היו במשחק


    צ'רלטון- פורטסמות'- 1-2

    צ'רלטון התאוששה אחר הצהריים מהבומבה שחטפה מבולטון בשבוע שעבר וניצחה 2-1 בבית את פורטסמות' שבתום 2 מחזורים נמצאת עם נקודה אחת בלבד, ברקוביץ' אגב פתח ושיחק 75 דקות. בדקה ה-23 העביר קווין ליסבי כדור מהאגף הימני לתוך הרחבה הכדור הגיע דרך אייל ברקוביץ' לג'ייסון יואיל שבעט את הכדור פנימה. בדקה ה-53 בצורה מנוגדת למהלך המשחק החזיק פטריק ברגר את פוורטסמות' למשחק בבעיטה אדירה מרחוק בעיטה שהכניעה את דין קיילי. 2 דקות לסיום הוכרע המשחק בשער ביזארי משהו, שער עצמי של אנסוורת' שניסה להחזיר לשוער אחורנית אבל הכדור הגיע לשער... 2-1 לצ'רלטון.
    ההרכבים:
    צ'רלטון: קיילי, יאנג, הריידארסון, פיש, פורטון, רומדהאל (89' אל קארקורי), מרפי (83' קונצ'סקי), יואיל, קישישב, בארטלט (77' ג'פרס) וליסבי
    פורטסמות': היסלופ, סטפאנוביץ', פרימוס (45' מאת'יו טיילור), די זייו, גריפין (70' קרטיס), ברגר, אנסוורת', ברקוביץ' (75' גארי אוניל), קוואשי, לואה לואה ויעקובו
    צהובים: אנסוורת' (פורטסמות')
    25,204 צופים היו במשחק


    קריסטל פאלאס- אברטון- 3-1

    אברטון מגיעה לסלהרסט פארק ויוצאת עם 3 נקודות ראשונות העונה ומותירה את פאלאס עם נקודה אחת ומקום אחרון. קריסטל פאלאס דווקא הייתה זאת שהוליכה משער נגיחה מקרוב של מארק הדסון אחרי הגבהה של אנדי ג'ונסון בדקה ה-9. היתרון החזיק מעמד 10 דקות בדיוק כאשר גראבסן שלח כדור טוב וחזק לפינה הימנית והכניע את ספרוני, ובדקה ה-62 גראבסן השלים צמד ואת המהפך כאשר עבר יפה את השוער והעניק לאברטון את היתרון. בדקה ה-71 גארי נייסמית' מאברטון מבצע עבירה על רהילאטי הפיני של פאלאס ומקבל צהוב שני ומורחק מהמגרש. למרות ההרחקה הפאלאס לא הצליחו להשוות ויותר מזה, אברטון אף הצליחה להגדיל את היתרון עם שער מסיים של מרקוס בנט שכבש 8 דקות לסיום וחתם את המשחק.
    ההרכבים:
    קריסטל פאלאס: ספרוני, גראנביל, האדסון, פופוביץ', באטרפילד, האל, רהילאטי (70' שון דרי), קולקה, פרידמן, רותליידג', ג'ונסון ואמרסון (74' איבן קאביידס)
    אברטון: מרטין, יובו, היברט, נייסמית', סטאבס, קילבאנה, גראבסן, אוסמאן (71' פיסטונה), קארסליי, קמפבל (53' פרגוסון) ובנט (84' סטיב וואטסון)
    צהובים: נייסמית' (אברטון) אמרסון (קריסטל פאלאס)
    אדומים: גארי נייסמית' (71' פאלאס)
    23,666 צופים היו במשחק


    פולהאם- בולטון- 0-2

    בולטון הסיפור של המחזור הראשון הגיעה לקראבן קוטג' שחזר לארח את משחקי פולהאם וירדה קצת לקרקע אחרי שנכנעה לאנדי קול ופולהאם שתיפסו למקום השני עם 4 נקודות. כבר אחרי 5 דקות הגיע השער הראשון, זייט נייט בעט לכיוון השער ואנדי קול היה במקום הנכון כדי לדחוק את הכדור לתוך השער, 1-0 פולהאם. בולטון לא הצליחה להשוות במהלך המשחק ו-8 דקות לסיום חתם קול את התוצאה בשער מבישול של קלאוס ינסן.
    ההרכבים:
    פולהאם: ואן דר סאאר, גומה, וולץ, נייט, בוצ'אנגרה, דיופ, לווינסקי, ינסן (84' פמברידג'), רדזינסקי (68' מקברייד), קול וקולינס ג'ון (65' בואה מורטה)
    בולטון: ייסקלהיינן, האנט, קאמפו (54' אנתוני בארנס), חוליו סזאר, אנגותי, גארדנר, ספיד, אוקוצ'ה, נולאן, דיוויס ופדרסן (51' ג'יאנקופולוס)
    צהובים: אין
    17,541 צופים היו במשחק


    ליברפול- מנצ'סטר סיטי- 1-2

    ליברפול מגיעה הביתה לראשונה עם בניטז על הקווים ומנצחת את מנצ'סטר סיטי 2-1. דקה לסיום המחצית הראשון דווקא ניקולאס אנלקה העלה את האורחים ליתרון בבעיטה יפה לרשת של דודק בניגוד למהלך המשחק. השוויון בא 3 דקות בתוך המחצית כאשר סטיבן ג'רארד הכניס כדור נפלא למילאן בארוש שסיים טוב מול דיוויד ג'יימס, 1-1. ליברפול לחצה ורבע שעה לסיום קיבלה את שער הניצחון כאשר סטיבן ג'רארד קיבל ריבאונד שהגיע אליו מג'יימס ולא התקשה לכבוש את שער הניצחון הראשון העונה של האדומים באנפילד. 5 דקות לסיום הורחק ריצ'ארד דאן כאשר קיבל צהוב שני בגלל שעצר את דג'יבריל סיסה בדרך לשער בצורה לא חוקית.
    ההרכבים:
    ליברפול: דודק, הופייה, חוסמי (61' סאליף דיאו), פינאן, קרארגר, פינאן (77' ווארנוק), ג'רארד, ריסה, קיואל (89' ביסקאן), המאן, סיסה ובארוש
    מנצ'סטר סיטי: ג'יימס, מילס, תאצ'ר, דאן, דיסטין, ריינה, סיביירסקי (82' בארטון), בוסבלט (82' סינקלייר), אנלקה,רייט פיליפס ופאולר
    צהובים: תאצ'ר, דאן, בוסבלט (מנצ'סטר סיטי) המאן (ליברפול)
    אדומים: דאן (85' מנצ'סטר סיטי)
    42,831 צופים היו במשחק


    ניוקאסל- טוטנהאם- 1-0

    טוטנהאם המחודשת הגיעה לסנט. ג'יימס פארק ויצאה כמו גדולה עם 3 נקודות והשאירה את ניוקאסל עם נקודה בודדת בתום 2 המחזורים הראשונים של העונה. המשחק הוכרע בדקה ה-52 כאשר ת'ימות' אטובה כבש את שער הניצחון עם בעיטה מצויינת ברגל ימין שהכניעה את גיבן, טוטנהאם עם 4 נקודות אחרי מפגשים על ליברפול וניוקאסל, לתרנגולים יש סיבה לאופטימיות.
    ההרכבים:
    ניוקאסל: גיבן, אובריאן, ברנארד, קר, יוז, רובר (75' אמואבי), ג'נאס (75' דייר), מילנר (75' קלייברט), באט, שירר ובלאמי
    טוטנהאם: רובינסון, פיל איפיל, נייבט, קינג, אדמן, אטובה (90' ג'ון ג'קסון), רדנאפ (71' מייקל בראון), מנדס, דיוויס, דפו, וקאנוטה (76' גארדנר)
    צהובים: רדנאפ, מייקל בראון (טוטנהאם) רובר (ניוקאסל)
    52,185 צופים היו במשחק


    מנצ'סטר יונייטד- נוריץ'- 1-2

    מנצ'סטר יונייטד הגיעה הביתה והשיגה נקודות ראשונות העונה עם ניצחון על העולה החדשה נוריץ' שנותרה עם נקודה אחת. בדקה ה-32 היונייטד עלו ליתרון אחרי עבודה טובה של גיגס שהעביר כדור לבליון שלא התקשה לכבוש את השער הראשון של השדים האדומים העונה, 5 דקות בתוך המחצית השנייה מכפיל אלן סמית' את התוצאה עם שער גדול בבעיטה מצויינת בסיבוב לקורה הרחוקה ופנימה, 2-0. מנצ'סטר שלטה במשחק כי נוריץ' לא ממש יכלה לעשות משהו אבל בהחלט ניתן וצריך לצפות מקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד ליותר ממה שראינו ממנה עד כמה ב-120 דקות של כדורגל ורבע שעה לסיום זה בא לידי ביטוי עם שער מצמק של פול מקביי. 2-1 ליונייטד בסיום.
    ההרכבים:
    מנצ'סטר יונייטד: הווארד, סילבסטרה, גארי נוויל (73' פיל נוויל), אושה, סקולס, דג'מבה דג'מבה, קין, גיגס, ליאם מילר (85' רונאלדו), בליון (73' ריצ'ארדסון) וסמית'
    נוריץ': גרין, אדם דריורי, פלמינג, צ'רלטון, פרנסיס, האלט, מתיאס יונסון (46' מקביי), הלבג, מאתיאס סוונסון (69' דוהרטי), האקרבי ובנטלי (77' מקנזי)
    צהובים: הלבג (נוריץ')
    67,812 צופים היו במשחק
     
  9. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז נכון שנוריץ זה לא בדיוק אינדיקציה אבל בכל זאת תמיד טוב לחזור לנצח מיד אחרי הפסד ועוד במשחק בית ראשון העונה.
    בסך הכל משחק סביר שלנו,בליון חוץ מהשער הראה ניצוצות מדוע פרגי מאמין בו(נתן כדור גדול לסקולס
    אל לה בקהאם).
    דגמבה דגמבה משתפר ממשחק למשחק,עושה עבודה שחורה אומנם אבל כל הזמן מתפנה בכדי לקבל כדור,מעביר כל הזמן מסירות מצד אחד לשני,שומר על הכדור טוב וכל הזמן נלחם.
    גיגס שחקן המשחק,הוביל את המהלך לשער הראשון ובישל עם הראש את השני וכל הזמן היה כאב ראש להגנת נוריץ.
    אלן סמית,כמו שכבר כתבתי מזכיר מאוד את מארק יוז עם המשחק הכוחני שלו והשמירה על הכדור והיום כמו עם בעיטות הוולה האדירות של ספארקי יוז,איזה גול!!!

    מעצבן אותי השער שספגנו,שוב טעות וחוסר ריכוז של ההגנה(אושה!)וגם הווארד לא נקי בשער.
    מילר היה חלש היום.

    איזה כיף היה לשמוע את האוהדים לא מפסיקים לשיר שירי הלל לסולשיאר!

    זלצר ובנאי,אם יש אלוהים בשמים אז שיגרום להם לאבד את הקול!
     
  10. נדב Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    1,730
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נראה לי שאתה טועה או שיש שני פינאנים בליברפול http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/ph34r.Xxx .
     
  11. גלילי Member

    הצטרף ב:
    ‏14/6/04
    הודעות:
    92
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שידורים יום רביעי, למישהו יש מושג איפה, מי, כמה, ולמה?
     
  12. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בנאי:"וכמובן שון רייט-פיליפס הוא הבן של..."
    -----דממה של 10 שניות------
    זלצר:"וכמובן מנצ'סטר סיטי תחפש ללחוץ...בלבלהלבלה"

    אבי מלר מתהפך ב..Whaeva.




    אני לא יודע אם שמת לב,אבל במחצית המשחק בין יונייטד לצ'רלטון זלצר התחיל משפט,אבל הוא לא ידע איך לסיים,לסיים?!הוא לא ידע בכלל איך להגיע לאמצע..

    היום אני יושב עם מחברת ועט מול המשחק,הוצא מהקשרו 4 ייצא יותר מוקדם מהמתוכנן.
     
  13. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הצחוק זאת פשוט שערוריה,בושה וכל כך עצוב איך שהורסים את ההנאה מצפייה בכדורגל הטוב בעולם!
    גם רמי וויץ לא יותר טוב עם השחצנות,התנשאות,חוסר ההבנה שלו והסטטיסטיקות היבשות שלו!
    אבי מלר גם לא נקי מטעויות(אף אחד מאיתנו לא)מעצבן לא מעט אבל לפחות הוא חי כמונו את הכדורגל האנגלי.

    אני נזכר בעונה של 99 בערוץ ששידר אז כדורגל אנגלי עם פיני איתן(למכירה במחיר מבצע ספה נפתחת...),רונן דורפן(אבי רצון האנגלי וזו לא מחמאה),בוני גינבורג(עכשיו אנחנו יכולים לראות...),רן בן-שמעון(יש פתגם שאומר...) ושאר האורחים הלא קשורים כמו פוליטקאים שמשחקים אותה אוהבים ומביני כדורגל כמו סילבן שלום ואופיר פינס ואיך שחשבתי שזבל כזה לא יחזור על עצמו,איך טעיתי!

    ועכשיו יש את:
    זלצר,בנאי,איינשטין והכתב לענייני צבא משבוע שעבר(שכחתי את שמו)ומעניין את מי עוד הם יביאו?
    ועוד צריך לשלם על זה!!!

    ואני שואל מה רע בלשמוע רק את השדר האנגלי?מה אנחנו לא מבינים אנגלית?לא רואים שיש עבירה,קרן,הזדמנות,לחץ,אופסייד...מה אתמול נולדנו וזו פעם ראשונה שאנחנו רואים כדורגל?שזלצר צריך להסביר לנו כל דבר שקורה?אפשר לחשוב איזו סמכות מקצועית הוא!אני שם לב "להצלחות" שלו כמאמן קבוצות בוגרות או כאחראי כבר שנים על נבחרות הנוער של ישראל(לא יישכח שהוא אמר לפני כמה שנים שיוסי בניון יותר טוב ממייקל אואן!!!).

    יכול להיות שאני מפונק אחרי שגרתי באנגליה ושמעתי רק שדרים אנגלים ובאולפנים היו אנשי כדורגל מקצועיים עם קבלות כמאמנים וככדורגלנים שכיף לשמוע את דעתם גם אם לא תמיד מסכימים?אולי?

    עצוב פשוט עצוב וחבל!
     
  14. Gooner Member

    הצטרף ב:
    ‏19/11/03
    הודעות:
    2,721
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם גם מנמיכים את השדר האנגלי מתי שהם לא מדברים,ומתי שהם מדברים,הם לא שמים אותו על מיוט ומה שיוצא זה סבטוחה אחת גדולה.

    אבל הטענות שלי הם לא כלפי השדרנים,בסך הכל אם מציעים לך עבודה,אתה תיקח אותה,הבעיה היא עם צ'רלטון,והזלזול המוחלט שלהם כלפינו.
    דבר אחד חיובי שיש יותר מבחר של משחקים,5+ היה ערוץ של Glory Hunters,ברגע שקבוצה אחת מצליחה אז שוכחים לגמרי מהקבוצות האחרות,בלי שיקולים הגיוניים בכלל,וגם בשנה האחרונה הם שידרו רק 2 שידורים במחזור מקסימום+בעיית היוסי בניון והמשחקים הלא מעניינים של סנטאנדר שתמיד נפלו על משחק מעניין ביום ראשון בליגה האנגלית.

    בכל אופן,אם יש למישהו יש איזה אתר עם קצת מידע על צלחות לווין+ממירים,שישים לינק.


    נ.ב
    בקשר למשחקים אתמול,הגול של סמית' פשוט קלאסה!!

    נ.ב 2
    בקשר לשדרים האנגלים,הנה אתר שאוסף את כל הבלבולי ביצים שלהם,משהו סטייל "הוצא מהקשרו".
    http://dangerhere.com/
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/04
  15. THE STRETFORD END Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    20,005
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זלצר:קורא לשווצר שבצר
    קבע כי בורו זכתה בעונה שעברה בגביע ההתאחדות!ואני חשבתי שהם זכו בגביע הליגה.
    ולגבי הזכייה בגביע הוא אמר כי זה תואר ראשון שלהם אחרי שנים רבות!ואני חשבתי שזה התואר הראשון שלהם אי פעם.
    לא יודע למה אבל כל נסיון הסבר של זלצר הוא חוזר על עצמו 7 פעמים לפחות+גימגומים ובסוף הוא כבר שוכח מה רצה להגיד!

    והליצן התורן ברק רום:כל הזמן עושה השוואות עם הליגה הישראלית:קול כבש שער 200 בקריירה כמו אלון מזרחי.
    המהפך בסאותהמטון כמו המהפך בעילוט.
    השוער של קריסטל פאלאס צריך להגיע לבאר-שבע.

    איזה מידע חשוב הוא אמר לנו שהוא היה בהייבורי בדצמבר עונה שעברה וכי זה יופי של מגרש בו הקהל ממש יושב על הדשא!!!אני לא ידעתי את זה וחבל שאי אפשר לשים לב לזה דרך הטלוויזיה.

    הראו ביציע בהייבורי את וירה ואדו והוא אומר "הנה שניים שאינם איתנו"what the fuck?

    שוב מקשקשים בלי סוף,עד מתי???