המחזור התשיעי בסרייה A:: מילאן מארחת את יובנטוס במוקד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Roma, ‏22/10/16.

  1. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    סימונה ורדי מסוגל לכבוש שער שהוא לא פאצסקו? איזה גולאסו!
     
  2. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,349
    מין:
    זכר
    לפי הגאזטה אחד המועמדים להחליף את דה בור הוא לאונרדו. ייתכן שהסינים פשוט רוצים לראות כיצד ניתן להפוך את ההגנה שלנו לגרועה יותר.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    לראות את השמות ולבכות... לאונרדו וביילסה, ממש הלניו הררה ומוריניו.
     
  4. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,349
    מין:
    זכר
    העניין הוא שהעונה לא גמורה. אנחנו 8 נקודות ממילאן, כנראה גם מרומא במקום השלישי, זה לא מרחק אסטרונומי, פשוט צריך להרגיע את המערכת ולנצח את טורינו ביום ד'. בבית זה צריך לקרות.

    אלא אם מפטרים את מוריניו הערב ואז צריך לקפוץ מהר על העגלה. לסינים יש כסף לשלם לו.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    גמורה? אוי ואבוי למי שאומר שהעונה גמורה, צריך לזכור איפה היינו בשלב הזה בעונה שעברה ואיך העונה נגמרה. אז נכון אנחנו לא יובה, ורומא ונאפולי הן לא אינטר של מאנצ׳יני, אבל אין שום סיבה לוותר כבר מעכשיו. אפשר לתקן ואפשר לסיים את העונה הזו בצורה מכובדת, מבחינתי מקום 5 ומעלה זה מצוין ביחס לתחושות שלי בקיץ.

    אם מפטרים את דה בור בשביל מוריניו או מאמן עם רזומה מרשים שאתה אומר שזה שווה את ההחלטה הגרועה לכאורה, אז סבבה. אבל לפטר את דה בור בשביל השמות שעולים, כולל בלאן, זו החלטה גרועה נקודה.

    דה בור צריך לשמור על קור רוח מחד אבל לבצע צעדים שיעוררו את השחקנים מאידך. יש כמה וכמה שחקני הרכב, בראשם מאורו איקארדי, שלא יזיק אם יראו קצת ספסל. עם כל הכבוד לכל העניין מאחוריו, איקארדי לא תורם מאומה לקבוצה וכל שחקן אחר עם אפס תרומה היה מזמן יורד לספסל.
     
  6. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    דבר ראשון לא ביקשתי לפטר אותו, מצידי שישאר. התייחסתי רק לטענות שלך, כמו להמשיך להאשים את מנצ׳יני בהפסדים של דה בור 3 חודשים אחרי שזה פוטר. בצורה כזו אתה יכול לגבות כל מאמן שהחליף מאמן שפוטר אי פעם (אפילו את מנצ׳יני עצמו). רוב המאמנים באיטליה, אם כך, לא אשמים אף פעם כי כמעט תמיד מחליפים מאמנים שפוטרו על כך שלא עשו עבודה שמספקת את ההנהלה או הציגו יכולת רעה במשחקי אימון (כאילו שזה באמת מדד).
    וכן, באותה מידה, לכתוב שזה שבעיתונים כותבים שהוא במבחן לפני פיטורים זו הסיבה ליכולת של הקבוצה תוציא צדיקים כמעט את כל מאמני הליגה במשך דורות. זה לא לאמן את אייקס בהולנד, זה את אינטר בסרייה אה. זה חלק מהתפקיד להתמודד עם זה. בפאלרמו אתה מתמודד עם זה שניה אחרי שחתמת על חוזה, באינטר כשאתה מציג אחוזי הצלחה פחות טובים ממאמנים שפוטרו כמו מצארי, גאספריני וסטאראמוצ׳י. ג׳אמפאולו של סמפדוריה למשל (קבוצה עם תקציב בהרבה יותר קטן, שהכניסה הקיץ 25 מיליון בעוד אינטר הוציאה 120 וזה בלי להשכיר משכורות) קיבל קבוצה שסיימה 2 נקודות מעל הקו האדום, שמכרה 3 שחקני הרכב חשובים מלי לעשות רכש משמעותי עדיין שומע את שמו בעיתונים כמפוטר כבר חודשיים. והוא עם אותה סמפדוריה השיג אותו מספר נקודות כמו דה בור עם אינטר.
     
    Un bombón ו-Roma אוהבים את זה.
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    @uri
    - קודם כל, אני לא אמור לקבל את ההתנהלות המפגרת של קבוצות מסוימות באיטליה ולהציג אותה כאילו זה משהו נורמלי.

    - לא האשמתי את מאנצ'יני בתוצאות של דה בור לחלוטין אבל להתעלם מההשפעות של הכנה שערורייתית בקיץ והתעסקות בקקה זה לא רציני. אין מה לעשות, לדה בור עדיין יש את המותרות של זמן וסבלנות בעקבות מה שהיה בקיץ. כבר אמרתי כאן שאם הוא היה מאמן שהיה יכול לקחת אותנו תוך חודשיים מיכולת של סרייה ב' ליכולת של צמרת אז הוא לא היה מגיע לאינטר בתחילת אוגוסט והוא לא היה מחוסר קבוצה. הוא לא מאמן גדול, ואני מאמין שהוא גם לא יהיה כזה, אבל זה המאמן שבחרנו ויש דברים חיוביים לזקוף לחובתו. חלק מחברי הפורום הזה, כולל אחד שעשה לך לייק להודעה, כן נתנו לו מחמאות כשהיה צריך ואני לא מוכן לשכוח יכולת טובה, גם במשחקים שבהם איבדנו נקודות, בשביל לאשר בעצם נסיבות לפיטורים של דה בור. יש גם את הטענה שהכדורגל האיטלקי חדש לדה בור, אבל את זה אני פחות נוטה לציין כי אני גם פחות מסכים עם טענות כאלו.
    ואגב, אם יביאו מחליף לדה בור, גם הוא יקבל ממני את הגיבוי הזה, כי הסיטואציה שלו תהיה הרבה יותר קשה.

    - אני מסכים שמאמן צריך להתמודד עם מצבי לחץ בצורה ראויה, ואני לא חושב שדה בור מתחרפן אגב. אני חושב שאינטר של העונה ספציפית היא בעייתית מאוד מבחינת התאמת ציפיות של אוהדים ואולי אף של חברי הנהלה למול המציאות. השקענו הרבה כסף ברכש, לא מכרנו אף שחקן משמעותי למרות שהייתה הצעת ענק על איקארדי, וזה בהחלט נראה שאנחנו צריכים לשאוף גבוה ובינתיים אנחנו יורדים למטה. אבל בפועל, וזה שוב מתחבר למאנצ'יני, לא היה שלב אחד במהלך העונה שאוהד עם ראש על הכתפיים הסתכל על המצב הכללי ואמר "הקבוצה הזו צריכה לרוץ חזק". ידענו שדה בור הוא לא מינוי אולטימטיבי לקבוצה שרוצה מקום שלישי, ידענו שההכנה לעונה הייתה מהגרועות שידעה אינטר. אז הדרך להתמודד עם זה זה להציב את דה בור בין הפטיש לסדן אחריי כל הפסד? אם זה היה מגיע אחריי ההפסד היום, הייתי מבין פרסומים כאלה. אבל אפילו במהלך הפגרה דיברו על כך שבאינטר חושבים על מחליפים לדה בור, וזה ממש איכזב והכעיס אותי. יצאנו לפגרה אחריי רצף של כמה משחקים טובים מבחינת יכולת ומשחק נגד רומא שגרף הרבה מחמאות והיה בין הטובים שיראו בסרייה העונה לדעתי, לפחות לצופה הנייטרלי. איזו סיבה הייתה לדבר על מחליפים?

    - לסיכום, הכל עניין של ציפיות. אני באתי לעונה הזו עם אפס ציפיות, ולכן מבחינתי לא הייתה שום סיבה לדבר על פיטורים של דה בור, לפחות עד ההפסד היום (שלושה הפסדי ליגה רצופים ויכולת רעה גם באירופה זו סיבה לערעור מעמד שאני יכול לקבל). כמו שאני לא מצפה מהונדה או מאזדה לתת ביצועים של פורש, כך אני לא מצפה מדה בור לעשות מה שמאמנים טובים בהרבה ממנו היו עושים. זה מאמן בלי הרבה ניסיון, שהיה בקבוצה עם סגל מהחזקים בליגה ההולנדית בכל עונה ולא הציג כדורגל מרהיב. אם זה הוא או מאנצ'יני? ברור שדה בור.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    *סאסואלו לא כאלה קשוחים בלי מאניינלי.
    *כולם היו רציניים מדי (או בסטרס מהסיום המותח) אז לא קיבלנו איזו תמונה מרגשת של די פרנצסקו עם הבן.
    *ריצ'י לא מנצל את הפציעה של ברארדי. היו לו מס' רגעים טובים בשחרור הלחץ מההגנה אבל ברגע שהתקרב לאזור של מאסינה נעלם.
    *אף פעם לא אהבתי את מאטרי אבל עדיין יש לו את המיקום והיכולת למגנט כדור ארוך ולשלוח לרשת. החלוץ שמשחק במקומו נראה הרבה פחות מתאים למעמד.
     
  9. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    @EO11 ״כבר אמרתי כאן שאם הוא היה מאמן שהיה יכול לקחת אותנו תוך חודשיים מיכולת של סרייה ב' ליכולת של צמרת״ פרט למשפט הזה שלך, כי להזכירך אינטר בשנה שעברה תחת מנצ׳יני סיימה במקום הרביעי בסריה A (בלי הרכש הגדול שנעשה הקיץ), מבלי שאתה מפיל את הכול על מנצ׳יני ועל ההנהלה, אני בטח מקבל את דעתך וברוב אפילו מסכים איתה.

    בנושא אחר, צפיתי במאבק בין דונאדוני לדי פראנצ׳סקו, היה משחק שווה כמו ששני המאמנים שווים באיכותם, אבל איכותי כמו הלינק הסביר שמצאתי. בסאסולו, בטח אחרי המכירה של סאנסונה, החסרון של ברארדי מורגש. בבולוניה, ההבדל בין איכות הסגל משנה שעברה מורגש אפילו יותר.
     
  10. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    הזכרתם לי את "פיצה דל פיארו" בתחנה המרכזית באילת, בקלות ובוודאות הפיצה-הגרועה-הכי-גרועה (קטגוריה לא קלה בכלל) במזרח התיכון. לא עברתי שם משהו כמו עשר שנים אז לא יודע מה עלה בגורל המקום אבל אני זוכר שבזמנו השם גם שעשע וגם קצת הרגיז אותי.

    לגבי אינטר ודה בור - באופן אישי עדיין לא הצלחתי לגבש עליו דיעה מוצקה ובשלב הזה באמת שאני לא יודע להגיד אם הוא סתם חסר מזל או סתם חסר מושג. מה שאני כן יכול להגיד זה שלדעתי כל ההתעסקות (הבסך הכל לגיטימית, זה המשחק בסופו של דבר) באיש על הקווים מסתירה קצת-הרבה-מאוד את הבעיות האמיתיות של המועדון. סתם חומר למחשבה - כמה מאמנים עברו באינטר מאז שטראפטוני הביא סקודטו ועד היום? אני מעריך ש20+. כמה מהם הצליחו? מוריניו במשך שנתיים. מי עוד? מנצ'יני בקדנציה הראשונה נחשב? יאללה, שיהיה. זה יוצא שני מאמנים "מצליחים" מתוך משהו כמו (נניח) 20, כשכל השאר שלא אימנו ב5 השנים פוסט הקאלצ'ופולי לא עמדו בציפיות במקרה הטוב והתרסקו לחלוטין במקרה הרע. אז או ש90% ממי שקיבל את התפקיד ב25 השנים האחרונות היה לא טוב מספיק מלכתחילה או שהבעיה נמצאת דווקא למעלה וקשורה איכשהו לסביבת העבודה הרעילה והבלתי אפשרית במועדון.
     
    SerieA, VAR ו-EO11 אוהבים את זה.
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    ממחזור 20 ואילך המאזן שלנו היה 7 הפסדים, 8 ניצחונות ו-4 תיקו. מאנצ'יני סיים במקום הרביעי אך ורק בזכות החלק הראשון המצוין שלו ושל אינטר מבחינת צבירת נקודות, ועל כך נתתי לו המון קרדיט בזמנו. אני חושב גם שלמרות המספרים שנתתי כאן, אם הזיכרון שלי לא קצר מדי היה שלב בחצי השני של העונה ששיחקנו כדורגל לא רע.

    אבל אין שום קשר בין איך שסיימנו את העונה לבין איך שנראינו בהכנה. מאנצ'יני לא התעסק נטו בקבוצה אלא בכל מיני ריבים ותככים עם ההנהלה החדשה ונראינו רע מאוד, המצב התחיל להדאיג בדיוק כשהודיעו על הפיטורים שלו. גם מוריניו סיים את 14/15 עם אליפות ובסוף אוקטובר, רק כמה חודשים אחריי, היה עם 11 נקודות מ-33 אפשריות. גם אם זה נשמע קיצוני, דברים כאלה קורים.

    ברור שסרייה ב' זו הקצנה של הדברים, אבל אני לא ראיתי אינטר ששווה יותר ממקומות 9-10.
     
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    Roma: Szczesny; Emerson, Manolas, Fazio, Jesus; De Rossi, Paredes; Salah, Nainggolan, El Shaarawy; Dzeko

    Palermo: Posavec; Cionek, Goldaniga, Andelkovic; Morganella, Gazzi, Bruno Henrique, Aleesami; Diamanti, Chochev; Nestorovski

    פרוטי ופרס פצועים ואינם כשירים, פלורנצי וסטרוטמן מקבלים מנוחה ופותחים על הספסל. FORZA ROMA!
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    להרגיש מבוגר זה לראות את השחקנים שאתה אוהב מגיעים לhall of fame.

     
    Bravo'Al'HaLancia ו-uri אוהבים את זה.
  14. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    היכל התהילה? ומה עם הקטע הזה שחלק גדול (לפעמים גם רוב מוחלט) של מי שמתרוצץ על הדשא צעיר ממך?

    כוס אמא של אואזיס וההבטחות המחורבנות שלהם. "Live Forever" עלק...
     
    אלעד, Nesta ו-Un bombón אוהבים את זה.
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,035
    לייקים שהתקבלו:
    3,514
    מין:
    זכר
    ביזבוז זמן. לא ראיתי משהו מיוחד מרומא, סתם ניצחון ראוי על קבוצה ברמה של סריה B.