המחזור התשיעי בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏22/10/10.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    סיום משחק בצורה אינטנסיבית ומהירה, אברטון יצאה מרוצה מהתיקו, למרות שעם קצת ריכוז הייתה יכולה לעשות יותר, טוטנהאם חיפשה יותר לכבוש, אבל החמצן כבר לא היה באיזור הנכון, חיפשו לבעוט מתי שהיה צריך למסור, קבלת החלטות לא הכונה וככה זה נראה.

    אצלנו, בוסינגווה בשעה טובה בהרכב, איבאנוביץ' במרכז, ז'ירקוב ממשיך לפתוח, דרוגבה פותח בחוד, אנלקה ומאלודה לפניו. וולבס תבוא לשבש, אסור לתת לזה לקרות.
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    תוצאה לא רעה מבחינתנו, משקפת את מה שהתרחש במשחק. שאפו לשחקנים שהשקיעו והתאמצו. 8 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים זה מאזן מעולה, בהתחשב באיבוד הנקודות שלנו במחזורים הראשונים. לאט לאט אנו מטפסים לחלק העליון של הטבלה ולחשוב שלפני ארבעה מחזורים הייתי פסימי ומיואש. כעת, אחרי שעברנו בהצלחה את החודש האחרון, מגיעים שלושה משחקים קלים על הנייר: סטוק (בית), בלקפול (חוץ) ובולטון (בית). כמובן שאסור להקל ראש, אך אם מסתכלים על רשימת המשחקים שהיתה לנו בחודש האחרון, זו פחות קשה, שוב, על הנייר.

    http://www.evertonfc.com/assets/_files/cached/img/399x258/oct_10/SDEMPS_231010_115120_0_0020_r646264.Xxx
     
  3. city Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/04
    הודעות:
    5,343
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יעקובו צלע כשהוא יצא ולאחר מכן ישב על הספסל עם קרח על הקרסול, כך שנראה לי שהחילוף היה עקב פציעה של הניגרי ולא מסיבות מקצועיות.
     
  4. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    מחצית שנייה לא משהו בכלל אבל סיום המשחק כיפר קצת.
    שיוויון מוצדק בסופו של דבר, בייל צריך לקבל מתישהו מנוחה כי הוא נשחק בתקופה מוקדמת של העונה.
     
  5. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא חושב שאברטון יכולה וצריכה לראות במה שקרה היום כסוג של פספוס. לא משהו נורא, כמובן, תיקו בלול זה תוצאה סבירה גם לקבוצות טובות יותר מאברטון, ועוד כשהיא מגיעה בלי ארטטה. ובכל זאת, הווארד פשוט נתן להם מתנה והחזיר אותם למשחק בעיתוי נוראי, במקום שאברטון יקבלו קצת ביטחון אחרי שהפתיעו עם שער יחסית מוקדם (שער גדול של ביינס). ספ*ס כמעט ולא הגיעו למצבי כיבוש טובים, יום בינוני ומטה של כל השחקנים המובילים שלהם אולי למעט מודריץ' שניסה יותר מכולם. לא כל יום היכולת של טוטנהאם בבית כל כך אנמית וחסרת יצירתיות, למרות שהעונה נראה שדווקא בחוץ הם מצליחים יותר מאשר בבית בפרמייר ליג.
    אפשר להאשים את מויס בחוסר תעוזה ואפילו בפחדנות מסוימת (אני עשיתי את זה רק בשבוע שעבר), אבל מנגד אפשר גם להבין. בכל זאת, אם יש ביקורת כלשהי זה שיש משהו קצת נאיבי באברטון. קבוצה שיודעת כדורגל, מניעה כדור, עושה את רוב הדברים נכון ויש לה את היכולת והשחקנים לעקוץ כל אחת. הקרדיט במלואו למויס, אבל קצת יותר שיניים... קייהיל אחד לא מספיק. אולי באמת לנדון דונובן יוכל לעזור בקטע הזה, מתאים להם מאוד.

    בכלל, משחק מאוד בינוני, אולי היה קצב נחמד אבל הכדורגל מאוד מפוזר.
     
  6. SeRgInHo Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/05
    הודעות:
    10,627
    לייקים שהתקבלו:
    20
    תגידו, יש איזה ערוץ אנגלי שאפשר לתפוס אותו בסופקאסט שהוא מסוג של ערוץ הקיבוץ של ספורט 5?
     
  7. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד "מופע" של ריצ'רד דאן... שום לחץ עליו, כדור שקולינס יכל להתמודד איתו, בשביל מה הוא בכלל התערב? שער עצמי מגוחך. האמת שבסה"כ וילה שלטו עד השער העצמי הזה, אבל עם הסקי חלוץ בודד (שבאמת עושה כמיטב יכולתו ותודות לבראמבל כמעט עשה דברים יפים) ואשלי יאנג לא יציב, כמה אפשר לצפות מהם למשהו. החיסרון של אגבונלהור בהתקפה של וילה זועק לשמיים, איפה הוא לעזאזל?

    מאז השער סנדרלנד הרבה יותר נוחים וגם הגיעו לשני מצבים טובים, מלברנק נראה חד ופעיל בסנדרלנד והוא גם המבשל.
     
  8. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראיתי את כל המשחק של טוטנהאם-אברטון, כדורגל גדול לא היה שם אבל קצב ממש טוב. מאז שדפו נפצע ורפאל ואן דר וארט הגיע, הכדורגל של טוטנהאם פחות יפה, יותר מדי כדורים ארוכים לעברו של קראוץ' (כמו בכדורגל האנגלי של לפני 25 שנה), שבעיקר התעסק בלצלול ולנסות להוציא פנדלים. שער ענק של ביינס, בעיטה ממש מושלמת. לרוע מזלה של אברטון, הווארד החזיר את התרנגולים למשחק בעיתוי הכי גרוע שיכול להיות.

    עברתי אחרי זה לצ'לסי-וולבס, מחצית די שקולה עם יתרון קל לצ'לסי מבחינת איומים. מהלך יפה בשער של מאלודה עם עבודה טובה של ז'ירקוב.
     
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    בסקיי יש אולפן חי עם ג'ף סטלינג ושחקני עבר דוגמת פיל תומפסון, אבל לא מראים שם שערים אלא רק דיווחים בע"פ, וגם זה בתנאי שהכתב ראה את הגול...
     
  10. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע איזה קצב ראיתם...
    לנון ובייל בקושי עבדו,השוערים לא זינקו,השמש שלטה במגרש,השעה מזורגגת,השחקנים עייפים,והקהל מת.

    חלש מאוד.
     
  11. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדלי ,מילה טובה היום להאטון, נתן עוד משחק טוב, נתן את ההגבהה לגול ועוד כמה כדורים מסוכנים.
     
  12. ArsenalFan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/8/03
    הודעות:
    5,994
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק בסטדיום אוף לייט הוא לא בדיוק הפרסומת הכי טובה לפרמייר ליג. וזו לשון המעטה.

    יש שיפור במשחק של וילה אחרי המחצית הראשונה הגרועה שלהם, אפילו שיפור משמעותי (בעיקר מאז שאולברייטון נכנס כמחליף במקום איירלנד המזעזע. מוסיף קצת טאץ' למשחק הצפוי והמעייף של וילה שתלוי באופן מוחלט בפעולות של יאנג), אבל קשה לומר שהם שוכבים עליהם או מרשימים יותר מדי בצורה כלשהי. הסקי עושה את מה שהוא יכול, זה לא יותר מדי והוייה עדיין ממשיך איתו כחלוץ בודד, מה שגורם לו ללא מעט תסכול ורואים את זה.

    וסנדרלנד, היא בכלל נעלמה ואם היא תחטוף את השוויון, זה יגיע לה. דארן בנט, תפור על קבוצות בלבל של סנדרלנד, תמיד מחפש את הריבאונד, תמיד צריך לשים עליו יותר מעין אחת ברחבה. אבל אלוהים, כמה שהוא שחקן מוגבל עם הכדור, זה נראה היום ממש מביך כשהוא צריך לצאת לריצה קדימה נגד מגנים. בעוד שלוש-ארבע שנים הוא עוד ייראה יותר רע מהסקי.
     
  13. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,214
    לייקים שהתקבלו:
    412
    ציפיתי קצת במשחק במחצית הראשונה והייתי בהלם, מה קרה לקהל של סנדרלנד? דממה מוחלטת.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,765
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    המשחק הזה בקלות היה יכול לברוח לנו מהידיים, כל הכבוד לוולבס שבאו היום ועמדו טוב על המגרש, מקארתי פתח עם 5 קשרים וזה קצת היקשה עלינו בהתחלה, אבל בסופו של דבר יצרנו מספיק מצבים כדי לסיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר, אבל אף אחד לא באמת היה מרוכז היום, מאלודה היה אפילו די חלש. מצד שני היה תענוג לראות את בוסינגווה שוב עימנו, התנועה, הטכניקה, הראיית משחק, החוכמת משחק היו חסרים לנו, יש לו כל כך הרבה דברים שלאיבאנוביץ' אין שזה בהחלט שידרוג רציני מבחינתנו. ז'ירקוב היה בסדר גמור, הביא בישול יפה למאלודה בשער הראשון.
    וולבס די אכלו אותנו בכדורי גובה אצלנו ברחבה, הגיעו ראשונים כמעט לכל כדור גובה, וצ'ך ללא ספק היה מצויין היום. היה מאוד בטוח, היו לו הרבה מצבים מאוד לא פשוטים, שבקלות היה אפשר לטעות בהם, אבל היה יציב, תמיד במקום, בטוח, לא היינו רחוקים מלספוג במשחק הזה. לא הסתכלתי על הסטטיסטיקה, אבל אני חושב שוולבס בעטה לנו לשער יותר מכל קבוצה אחרת ואפילו יותר מכמה קבוצות ביחד.

    לא משחק גדול שלנו, אבל הכי חשוב היה לקחת את הנקודות, ועשינו את זה בסדר גמור.
     
  15. Ryan Giggs11 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/08
    הודעות:
    1,923
    לייקים שהתקבלו:
    54
    ווסט ברומיץ' ממשיכה לעשות רושם שהשנה היא לא רוצה להיות נדנדה ומנצחת בביתה את פולהאם.
    מעניין אותי לראות האם הכושר הנפלא הזה ימשיך גם להמשך העונה או שהם דוהרים על גלי ההתלהבות של ההתחלה, שינוי בתפיסה בהחלט יש(לא עוד כדורגל מיושן ודוחה),עושה רושם שהם כאן כדי להישאר.